Ik moest vannacht met de taxi een meneer op gaan halen op een trouwfeest. Ik kom daar aan bij een grote villa langs een smal straatje en ik stop om de meneer in te laten stappen. Meneer stapt in, vertelt waar ik naar toe moet en hij praat nog wat tegen zijn vriend die naast het raam staat.
Ik ff mijn papieren invullen en oppeens hoor ik een auto achter me toeteren. Ik dus snel even verder gereden om te draaien zodat de auto achter mij erlangs kan. Ik draaien maar de auto achter mij bleef gewoon staan. Ik sta dus met mijn (grote Ducato)bus tegenover hen gaan staan en ze willen niet aan de kant gaan. Blijkt dat de vrouw in de auto vond dat het niet snel genoeg ging en dat wij maar WEER eens terug moesten om hen er langs te laten. Mevrouw was op haar teentjes getrapt en haar man bleef stug staan. Wat een ranzige diknekken, ze voelden zich gewoon te goed om zich te verplaatsen (terwijl ik ze werkelijkwaar helemaal niet heb gezien omdat ze recht achter mijn bus stonden en ik geen lichten zag).
Ik daar dus een kwartier voor hun staan wachten maar op een gegeven moment was mijn klant het beu, hij wou naar huis. Als het aan mij had gelegen, had ik er nog een paar uur gebivakeerd en die mensen een paar zure, zéér onplezierige uren bezorgd maar dat kon ik natuurlijk niet maken tegenover mijn klant.
Ik dus aan de kant en die vieze, ranzige, achterbakse personen erlangs gelaten.
![]()
Hier heb ik me de rest van de nacht over kunnen opwinden. Is het nu godverdomme zoveel moeite om met je bescheten reet ff aan de kant te gaan?
Maar nu het lichtpuntje!
Het was namelijk een doodlopende straat waar volgens mij nog één of twee huizen staan en de auto is mij ook bekend, dus dit betekent.........
TERREUR