Ik krijg altijd wel een stijve denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:13 schreef brown_eyed_girl het volgende:
ff aan de jongens hier. Krijgen jullie alleen maar een stijve van iemand waar je gevoelens voor hebt of ook gewoon zomaar van iemand die geen extra betekenis voor je heeft?
Dus van elk willekeurig meisje zou je een stijve krijgen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een stijve denk ik.
Als een meisje fysiek gezien opwindend genoeg is zal ik wsl altijd een stijve krijgen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:13 schreef brown_eyed_girl het volgende:
ff aan de jongens hier. Krijgen jullie alleen maar een stijve van iemand waar je gevoelens voor hebt of ook gewoon zomaar van iemand die geen extra betekenis voor je heeft?
Het ligt er totaal niet aan WIE eigenlijk. Zoiets stuur je niet, het is gewoon een gevoel van opwinding, net zoals je er 'last' van kan krijgen in de bus of tijdens een college ofzo. Mijn ervaring is dat het gewoon komt doordat je opgewonden raakt, hjet komt gewoon vanzelf. Het betekend bij VERRE na heus niet dat je meteen als jongen met haar naar bed wilt ofzo. Vergelijk het met het ontstaan van een bloos, of een glimlach als je iets leuks te horen krijgt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:25 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Dus van elk willekeurig meisje zou je een stijve krijgen?
Yup, het kan eigelijk bij elk meisje, hangt er wel vanaf hoe je zoent. Bedoel gewoon even zoenen met mn vriendin doet me niet veel. Maar als het wat geiler wordt (aan elkaar zitten enz) dan wel. Hangt ook beetje van de stemming af.quote:Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef ElCriz het volgende:
[..]
wat dacht je van een fiets of paard? als ik daarvan afstap ligt me lul zo'n beetje tegen mijn knie.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik krijg in de bus of auto vaak een stijve.
Ook een wel een ''bus-lul'' genoemd toch
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:57 schreef L4zY het volgende:
Stoer hoor L4zy... " ik krijg pas een stijve als ik aan t neuken ben!!!???" Hij krijg al een stijve als ik in de supermarkt een pak melk optil. Wanneer we neuken is t alweer tegen t einde.
je vriendin!
Melk in zijn broek zekerquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:57 schreef L4zY het volgende:
Stoer hoor L4zy... " ik krijg pas een stijve als ik aan t neuken ben!!!???" Hij krijg al een stijve als ik in de supermarkt een pak melk optil. Wanneer we neuken is t alweer tegen t einde.
je vriendin!
Schattig he ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef poepsie het volgende:
Een stijve is goed.![]()
Er zijn zoveel jongens die al meteen overal een stijve van krijgen. Je hoeft ze maar een hand te geven en de paal is er alweer.
Die penis kan nu eenmaal niet denken en niet verder kijken bijv. naar iemands karakter.![]()
Ja hoor, ik hou mn handjes niet thuisquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
Zouden de vrouwen onder ons dat nou merken?
Als ze lekker zoent wel ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:25 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Dus van elk willekeurig meisje zou je een stijve krijgen?
Ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef baskabel4 het volgende:
ik loop bijna de hele dag met een stijve tampeloeres
ja.. het is onmogelijk voor mn vriendin om het niet te merken als je ook maar tegen me aan staan..quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
omdat?quote:Op zondag 6 maart 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
hAHA Ook triest als ze je zoent in het openbaar
Best lullig als ze het niet door heeftquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
Nope, geen last van.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:10 schreef danni het volgende:
Zet jouw 'clitoris' niet een beetje op als je met een leuke jongen bekt of als je
heel dichtbij een leuke jongen bent?
Of is de ervaring voor meisjes anders??
nou is een string natuurlijk wel zo klein dat je er met 3 druppels al een natte boel van krijgt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:35 schreef poepsie het volgende:
Als ik gewoon met een jongen zoen nergens last van.
Zoen ik met iemand waar ik knettergek van ben en geil van wordt is me string na 1 sec zeikenat![]()
Dus weet precies wanneer het goed zit![]()
uh.. ik weet niet hoelang jij gemiddeld wel niet zoent hoor..maar als ie bij mij tijdens zoenen opkomt.. dan zal ie echt niet eerder 'afsterven' (quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:11 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Meestal wel, ligt er ook aan hoelang je zoent, als je lang aan het zoenen bent gaat het vanzelf weer weg. Tenminste bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |