Ik heb heel erg het vermoeden dat de TS het over tongzoenen heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ligt aan het zoenen en met wie....
Wanneer ik bv m'n nicht een zoen geef op haar wang, dan blijft het stil beneden en das maar goed ook..
dat spreekt voor zich, teminste als je niet op je nicht geilt natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ligt aan het zoenen en met wie....
Wanneer ik bv m'n nicht een zoen geef op haar wang, dan blijft het stil beneden en das maar goed ook..
Ja ik weet wat je bedoelt. Als je in een discotheek staat te dansen en zoenen. En je bent die shirt elke keer maar aan het naarbeneden trekken, omdat de hele zaal anders kan zien hoe leuk je het hebt!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
Jup, en dan ook echt ALTIJD. Ik vind zoenen gewoon extreem lekker en erotisch. Hoewel het soms ook wel wat onhandig is dat de "jongeheer" meteen gaat staan.
Dat idd ja, of op het zwembad in je niet al te dikke natte zwembroek. Je schaamt je kapot!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt. Als je in een discotheek staat te dansen en zoenen. En je bent die shirt elke keer maar aan het naarbeneden trekken, omdat de hele zaal anders kan zien hoe leuk je het hebt!![]()
Agreedquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
Jup, en dan ook echt ALTIJD. Ik vind zoenen gewoon extreem lekker en erotisch. Hoewel het soms ook wel wat onhandig is dat de "jongeheer" meteen gaat staan.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
op het zwembad? En dan moet je ook maar niet zoenen in een zwembad hoor.... tenzij het een privezwembad is natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat idd ja, of op het zwembad in je niet al te dikke natte zwembroek. Je schaamt je kapot!
Tjah soms kun je het gewoon niet laten. Maar dan snel richting handoek en op de buik gaan liggen dan is het ook opgelotquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
op het zwembad? En dan moet je ook maar niet zoenen in een zwembad hoor.... tenzij het een privezwembad is natuurlijk
Wat denk je zelf? Het is niet zo dat ik altijd naar het kruis van een man zit te loeren. Maar bij zoenen sra je zo dicht tegen elkaar aan dat het niet onopgemerkt blijft...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
Zouden de vrouwen onder ons dat nou merken?
bij jou nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
Zouden de vrouwen onder ons dat nou merken?
Tsja, die had Kuranyi er zelfs nog ingeschoten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
bij jou niet
Voor jou misschien..quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Knut het volgende:
Ik schaam me eigenlijk nooit zo heel erg voor een erectie.
En anders is het met een hand in je broekzak of iets in die geest makkelijk te verbergen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
bij jou niet
"Wahahaha wat leuk nu kan ik een opmerking maken waardoor ik kan doen alsof knut een kleintje heeft en ik de grootste lul ooit".quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:42 schreef Kogando het volgende:
[..]
Voor jou misschien..
correct.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef HAL9000S het volgende:
Dus je bent al aan het neuken en dan krijg je pas een stijve![]()
haha, tjah die heb ik al vrij snel. Af en toe hoef ik alleen maar een mooi meisje in de stad te kijken en ik heb al zoiets van:"Hey ho rustig aan". Maar met zoenen is het zoiezo altijd raak, zelfs als ik hardstikke bezopen ben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:08 schreef erodome het volgende:
Mannen die alleen een stijve krijgen als ze echt goed gestimuleerd worden vind ik toch wel wat minder, ik zie graag een staande ovatie
haha ik moest gewoon hardop lachen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef HAL9000S het volgende:
Dus je bent al aan het neuken en dan krijg je pas een stijve![]()
Hé, zoenu?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:08 schreef erodome het volgende:
Mannen die alleen een stijve krijgen als ze echt goed gestimuleerd worden vind ik toch wel wat minder, ik zie graag een staande ovatie
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Xlarge het volgende:
soms nog wel , maar ik had dat toch meer toen ik een jongen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |