Ik heb heel erg het vermoeden dat de TS het over tongzoenen heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ligt aan het zoenen en met wie....
Wanneer ik bv m'n nicht een zoen geef op haar wang, dan blijft het stil beneden en das maar goed ook..
dat spreekt voor zich, teminste als je niet op je nicht geilt natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ligt aan het zoenen en met wie....
Wanneer ik bv m'n nicht een zoen geef op haar wang, dan blijft het stil beneden en das maar goed ook..
Ja ik weet wat je bedoelt. Als je in een discotheek staat te dansen en zoenen. En je bent die shirt elke keer maar aan het naarbeneden trekken, omdat de hele zaal anders kan zien hoe leuk je het hebt!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
Jup, en dan ook echt ALTIJD. Ik vind zoenen gewoon extreem lekker en erotisch. Hoewel het soms ook wel wat onhandig is dat de "jongeheer" meteen gaat staan.
Dat idd ja, of op het zwembad in je niet al te dikke natte zwembroek. Je schaamt je kapot!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt. Als je in een discotheek staat te dansen en zoenen. En je bent die shirt elke keer maar aan het naarbeneden trekken, omdat de hele zaal anders kan zien hoe leuk je het hebt!![]()
Agreedquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
Jup, en dan ook echt ALTIJD. Ik vind zoenen gewoon extreem lekker en erotisch. Hoewel het soms ook wel wat onhandig is dat de "jongeheer" meteen gaat staan.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef BossFight het volgende:
op het zwembad? En dan moet je ook maar niet zoenen in een zwembad hoor.... tenzij het een privezwembad is natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat idd ja, of op het zwembad in je niet al te dikke natte zwembroek. Je schaamt je kapot!
Tjah soms kun je het gewoon niet laten. Maar dan snel richting handoek en op de buik gaan liggen dan is het ook opgelotquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
op het zwembad? En dan moet je ook maar niet zoenen in een zwembad hoor.... tenzij het een privezwembad is natuurlijk
Wat denk je zelf? Het is niet zo dat ik altijd naar het kruis van een man zit te loeren. Maar bij zoenen sra je zo dicht tegen elkaar aan dat het niet onopgemerkt blijft...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:28 schreef dj_ko het volgende:
Zouden de vrouwen onder ons dat nou merken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |