ooo, ik vind het ook zo spannend joh. ik hoop zó dat het goed gaat; positief gesprek, goeie test-groepje & een super fantastisch eind-resultaat!quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:14 schreef phluphy het volgende:
* hartje warmt de *harder-duim-modus* nog even op, over 3 kwartier accelereren !!!!
hoe bedoel je dat? ze is toch meerdere keren zwanger geweest? dan ligt het in ieder geval niet aan haar man dacht ik zo. maar ik kan er natuurlijk ook naast zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:35 schreef Dementor het volgende:
Nu heb ik toch eens even een klein vraagje als kerel(tje) zijnde.
Laten jullie ook je vriend testen, want ik lees allemaal verhalen dat jullie zo hard je best doen maar het kan ook aan hem liggen....
Wat mij betreft wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik hier thuis hoor
*zich hierbij aansluitquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:09 schreef hartje het volgende:
[..]
idem![]()
thnxquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor
k'wou net zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef Merisse het volgende:
Fluf, rondom de eisprong condoom gebruiken dus of op andere wijzen sexen! Of ff een paar dagen niet. Komen we wel uit.
merisse, welke afwijking zou dan te behandelen zijn met vitamine's & welke vitamine's zijn dat dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:16 schreef Merisse het volgende:
de afwijkingen die onderzocht worden zijn te behandelen of met bloedverdunners of met vitaminen
Goeie vraag, vroeg mijn mannetje ook maar nee het schijnt nooit aan de man te liggen. Ze gaan ervan uit dat als het sperma in staat is te bevruchten het in orde is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:35 schreef Dementor het volgende:
Nu heb ik toch eens even een klein vraagje als kerel(tje) zijnde.
Laten jullie ook je vriend testen, want ik lees allemaal verhalen dat jullie zo hard je best doen maar het kan ook aan hem liggen....
Lieve miss_sly, meer dan welkom hoor. Ik kan me je tussen wal en schip gevoel heel goed voorstellen. Moeilijk hoor. Maar je warme, meelevende reacties heb ik tot nu toe erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik hier thuis hoor.
Eigenlijk niet, want ik ben nu niet bezig te proberen zwanger te worden. Sterker nog, ik zou hebben geaccepteerd dat het nooit zal lukken. Wat vriendje (nog) niet weet (denk ik), is dat het toch wel weer erg speelt bij me. Dus ik zou ook graag willen meedoen hier.
Van de andere kant kan ik me voorstellen dat jullie eigenlijk niet zitten te wachten op iemand waarbij het helemaal niet gelukt is. Dat is een stap te ver, denk ik?
Ow en Merisse, sterkte bij de gyn. vnadaag. Ik hoop ontzettend voor je dat ze je meteen gericht kunnen helpen of je in de juiste testgroep kunnen zetten!
Dank je Slaapmeisje. Watquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:25 schreef Masscheroen het volgende:
Geen roze wolk kijk anders ook even in dit topic, misschien staat er nog wat info in waar je wat mee kunt.
Verder wens ik je veel succes vandaag Merisse![]()
Slaapmeisje
(mijn password is gekaapt en ik hoop dat er wat aan te doen valt vandaar even onder een andere naam)
Lieve Xanthe,quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:44 schreef Xanthe het volgende:
Merisse een mooi topic!
Ik heb een positieve test nu , maar het lijkt wel een stuk zelf bescherming , want ik voel me helemaal niet zwanger. Misschien is het onbewust de angst dat het toch weer fout zal gaan.
Iets dat je vast wel herkend Merisse.
Toch hop ik dat gene die in dit topic komen allemaal het geluk krijgen om toch eens een kindje te krijgen , het zij van jezelf hetzij via adoptie.
Kus voor alle meiden die nog druk bezig zijn met verwerken/behandelen en wachten enz.
Het is inderdaad zwaarquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef Merisse het volgende:
[..]
Dank je Slaapmeisje. Watdat je password gekaapt is
![]()
Heb het hele topic zojuist gelezen. Is precies wat ik met dit topic bedoelde; een plaats waar iedereen terecht kan als het allemaal niet zo soepel loopt om welke wijze dan ook. Misschien wordt dit topic wel een vervolgverhaal?
Hoopvol vond ik om te lezen dat 2 ervan nu inmiddels moeder zijn van een klein humpieVind jij dat nou moeilijk of meer hoopvol of beide?
Jij heel veel succes morgen. Ik denk aan je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |