quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Beters! Dubbele unit staat wel mooi!![]()
Wat?! Dan is er echt niet veel mee gereden.. Die van mij is uit 2001 en heeft al 18000 ofzo op de tellerquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
95
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waarom naar E'ven?
Garantie?
tja ik weet ook niet of dat wel klopt, maar ik er wel vanuit. hij rijdt iig stukken beter dan mijn oude zxr. en afgeragd (even over de mijne), hij is niet echt afgeragd maar optisch niet de allermooiste hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat?! Dan is er echt niet veel mee gereden.. Die van mij is uit 2001 en heeft al 18000 ofzo op de teller![]()
Afgeragd kutding
![]()
Toch maar eens kijken voor een nieuwe
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
Vrouwen krijg je grijze haren van.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vandaag staan bij Boonstra hier in de stad.
Maar wat ik me nou afvroeg, wat is dat cilinderachtige ding onder de buddy, tegen het frame?
Is dat om je veren mee af te stellen.
Op een andere TL1000S zat het niet namelijk.
Ik heb het over mijn motorquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja ik weet ook niet of dat wel klopt, maar ik er wel vanuit. hij rijdt iig stukken beter dan mijn oude zxr. en afgeragd (even over de mijne), hij is niet echt afgeragd maar optisch niet de allermooiste hoor.
het lijkt op de pics van wel maar hij heeft een paar lelijke plekken die goedkoop zijn opgeknapt. dat ga ik volgend jaar opnieuw doen, rekening houdend dat ik tijdens mijn 1e seizoen wel een keer onderuit zal gaan (hoop t niet natuurlijk)
d8 dat je er kaal van werd... maar dat zal dan wel een andere oorzaak hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:08 schreef Cheshire het volgende:
[..]
d8 dat je er kaal van werd... maar dat zal dan wel een andere oorzaak hebben![]()
![]()
staat je goed.. houen zo skattie![]()
ja weet ik, daarom zei ik tussen haakjes dat ik het even over de mijne hadquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn motor
maar hij heeft dus wel wat lelijk opgeknapte plekjes. maar ach, dat komt goedquote:Die van jou heeft juist lekker weinig km's gereden voor zijn leeftijd..
Eeej!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
Kaal worden is in bij Fokkers vanaf 32 jaar.
Die van mij is niet zo erg afgeragd maar hij ziet er zeker niet meer als nieuw uit :'( Gekocht met verschillende schadeplekjes (vorige eigenaar heeft er een schuivertje mee gemaakt). Verschillende plekken zijn nog steeds te zien. Maar ja, dat heeft ook flink wat gescheeld in de aankoopprijsquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja weet ik, daarom zei ik tussen haakjes dat ik het even over de mijne haden trouwens, zo afgeragd is die van jou nou ook weer niet!
[..]
maar hij heeft dus wel wat lelijk opgeknapte plekjes. maar ach, dat komt goed
Wel eens een sportieve BMW gezien Plo? Het is wel geen supersportsmaak maar ik ben er wel blij mee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef ploderus het volgende:
[..]
Same here!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo erg afgeragd maar hij ziet er zeker niet meer als nieuw uitGekocht met verschillende schadeplekjes (vorige eigenaar heeft er een schuivertje mee gemaakt). Verschillende plekken zijn nog steeds te zien. Maar ja, dat heeft ook flink wat gescheeld in de aankoopprijs
![]()
![]()
Weet nog niet of ik het nog op ga knappen. Voorlopig nog lekker ff genieten van het rijden
Inderdaad.. valt het zo erg op..quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:15 schreef ZX9R het volgende:
Mooie tuin heb je Pep!
Vertel ..quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:16 schreef Cheshire het volgende:
klusjesman nodig? weet er nog wel eentje![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef ploderus het volgende:
Voorlopig nog lekker ff genieten van het rijden
Ik heb de laatste paar weken per topic wel een aantal pagina's hierzo aan foto's en goede belevenissen gelezenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel eens een sportieve BMW gezien Plo? Het is wel geen supersportsmaak maar ik ben er wel blij mee.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |