Je grote bek houden. Als er iemand in aanmerking komt voor de term fascist dan ben jij het wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
ik heb geen zin om C&H het tweede subforum te zien worden, waar jij je cultuurfascisme uitgebreid gaat zitten spuien.
Zeg, doe eens een beetje normaalquote:Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je grote bek houden. Als er iemand in aanmerking komt voor de term fascist dan ben jij het wel.
En toch verzaak je iedere keer weer om uit te leggen waarom jij vindt dat die vers niet voor zelfverdediging staat. "Bestrijdt hen die jou bestrijden". Hoe kun je dit niet opvatten als zelfverdediging?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je grote bek houden. Als er iemand in aanmerking komt voor de term fascist dan ben jij het wel.
Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Met als reactie van jou: "verderf brengen in het land" houd in zelfverdediging"
Ik ben gewoon anti-islam (de ideologie). En dat is mijn goed recht.
Zegquote:Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je verdient het niet, maar ik leg het toch nog een keer uit:quote:Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Met als reactie van jou: "verderf brengen in het land" houd in zelfverdediging"
Ha ha. Dus van de admin hier mag ik mij wel een cultuurfascist laten noemen.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef yvonne het volgende:
Oi!!!
Gaat het?
Beetje normaal doen gaat niet meer?
Hallo,quote:Op donderdag 23 december 2004 11:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ha ha. Dus van de admin hier mag ik mij wel een cultuurfascist laten noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat vergelijk jij met "zij die God en Zijn Boodschapper bestrijden".quote:Op donderdag 23 december 2004 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Toen Duitsland ons in 1940 binnenviel ('verderf bracht in het land') heeft Nederland tegen hen gevochten ('ze (de Duitsers) moesten gedood worden')
Ik behoud me maar van commentaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:06 schreef yvonne het volgende:
Hallo,
dit was aan iedereen hier gericht
Doe dat dan ookquote:Op donderdag 23 december 2004 11:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik behoud me maar van commentaar.
Nou omdat je zo uitdaagt. Ik geloof er namelijk geen hout van dat je commentaar op iedereen gericht was. Je had minimaal mijn reactie in de context kunnen zien in plaats van te posten "doe effe normaal, ga een eindje wandelen".quote:
Hear, hear!quote:Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
en ik heb geen zin om C&H het tweede subforum te zien worden, waar jij je cultuurfascisme uitgebreid gaat zitten spuien.
Ja, en dat mag hij in volledige vrijheid in NWS en POL doen, net als alle andere haatzaaiende bindemannetjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:20 schreef lucida het volgende:
Akkersloot geeft zijn mening hoezeer de morele kniesoortjes onder ons daar ook overheen willen baggeren...![]()
Ben ik een haatzaaier? Zeg ik dat ongelovigen geleid worden door de duivel, of in de hel komen?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef OllieA het volgende:
Ja, en dat mag hij in volledige vrijheid in NWS en POL doen, net als alle andere haatzaaiende bindemannetjes.
Dank je Lucida. Ik ben immers maar gewoon iemand die voor zijn mening uit komt. Waarom sommigen dan menen dat ik dan wel bestand zou moeten zijn tegen allerlei lage akties, zoals cultuurfascist genoemd worden, is voor mij nog altijd de vraag. Of het zegt gewoon iets over dergelijke personen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:20 schreef lucida het volgende:
Akkersloot geeft zijn mening hoezeer de morele kniesoortjes onder ons daar ook overheen willen baggeren...![]()
Kijk, dat jij dat incoherente gestotter van je aanziet voor het 'iets zeggen' over een ideologie, en dat jij er niet moe van wordt jezelf eindeloos te herhalen, dat begrijp ik zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ben ik een haatzaaier? Zeg ik dat ongelovigen geleid worden door de duivel, of in de hel komen?
Ik mag toch wel iets over een ideologie zeggen of niet.
En dat is dan maar een reden om mij een haatzaaier te noemen ?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:43 schreef OllieA het volgende:
Kijk, dat jij dat incoherente gestotter van je aanziet voor het 'iets zeggen' over een ideologie, en dat jij er niet moe van wordt jezelf eindeloos te herhalen, dat begrijp ik zo langzamerhand wel.
En dat lucida een verwante ziel, bekwaam in zeveren over non-issues en het ontwijken van discussies, in je herkent, ook dat snap ik.
Maar dat je niet begrijpt dat veel users hier zo langzamerhand weer eens doodmoe van je zijn, dat snap ik dan weer niet.
Voor mij wel, ja. Haatzaaiende, incoherente, argumenten ontwijkende blindeman, om het nog iets te preciseren.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dat is dan maar een reden om mij een haatzaaier te noemen ?
Je hebt het over het ontwijken van argumenten.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef OllieA het volgende:
Voor mij wel, ja. Haatzaaiende, incoherente, argumenten ontwijkende blindeman, om het nog iets te preciseren.
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan. En zeker niet in Feedback.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je hebt het over het ontwijken van argumenten.
Ga dan maar in op mijn argument dat ík toch niet zeg dat ongelovigen worden geleid door de duivel. Zeggen dat ongelovigen geleid worden door de duivel lijkt mij behoorlijk haatzaaien.
Haatzaaien is ook wat jij doet. Iemand zonder goede argumenten een haatzaaier noemen, is namelijk zelf haatzaaien.
Wie ben jij dan om te zeggen dat ik argumenten ontwijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef OllieA het volgende:
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan.
Zo'n onderwerp hoort juist in de feedback. Gezien het anders topics verziekt.quote:En zeker niet in Feedback.
Ik had weldegelijk gereageerd op de post van Parabola. Ik vond het ook geen sterk argument. AS: "Tsjonge, dat geen enkele moslim daar zelf opgekomen was".quote:En om concreet te zijn, in dat debiele topic over 'vreedzame samenlevingen' hoef je de posts van Parabola maar na te lopen
Jij kunt jezelf maar ergens bij 'thuis voelen', toch?!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, en dat mag hij in volledige vrijheid in NWS en POL doen, net als alle andere haatzaaiende bindemannetjes.
Echt goed lezen blijft bij jou de zwakste schakel. Als ik schrijf dat Akkersloot zijn eigen mening geeft, dan is daarmee nog niet gezegd dat ik die mening ook onderstreep, het enige wat er mee gezegd wil zijn is dat hoezeer anderen ook hun best doen daarover heen te baggeren het (zijn) mening blijft...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, dat jij dat incoherente gestotter van je aanziet voor het 'iets zeggen' over een ideologie, en dat jij er niet moe van wordt jezelf eindeloos te herhalen, dat begrijp ik zo langzamerhand wel.
En dat lucida een verwante ziel, bekwaam in zeveren over non-issues en het ontwijken van discussies, in je herkent, ook dat snap ik.
Maar dat je niet begrijpt dat veel users hier zo langzamerhand weer eens doodmoe van je zijn, dat snap ik dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |