abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 10:50:58 #251
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24154831
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
ik heb geen zin om C&H het tweede subforum te zien worden, waar jij je cultuurfascisme uitgebreid gaat zitten spuien.
Je grote bek houden. Als er iemand in aanmerking komt voor de term fascist dan ben jij het wel.

Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Met als reactie van jou: "verderf brengen in het land" houd in zelfverdediging"

Ik ben gewoon anti-islam (de ideologie). En dat is mijn goed recht.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24154882
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je grote bek houden. Als er iemand in aanmerking komt voor de term fascist dan ben jij het wel.
Zeg, doe eens een beetje normaal
Slaapt winter
en zomer
pi_24154884
quote:

[..]

Koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden". Met als reactie van jou: "verderf brengen in het land" houd in zelfverdediging"

Ik ben gewoon anti-islam (de ideologie). En dat is mijn goed recht.
En toch verzaak je iedere keer weer om uit te leggen waarom jij vindt dat die vers niet voor zelfverdediging staat. "Bestrijdt hen die jou bestrijden". Hoe kun je dit niet opvatten als zelfverdediging?

Net zoals je alle andere argumenten negeert die jouw ongelijk keer op keer bewijzen. Hoe groot moet die plaat voor je kop wel niet zijn?
  Admin donderdag 23 december 2004 @ 10:57:33 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24154929
Oi!!!
Gaat het?
Beetje normaal doen gaat niet meer?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 23 december 2004 @ 10:58:17 #255
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24154937
quote:

[..]

Zeg
Gaat het?
Ga ff een rondje wandelen zeg..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 23 december 2004 @ 11:02:26 #256
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24155000
quote:

[..]

Je verdient het niet, maar ik leg het toch nog een keer uit:

'verderf brengen in het land' is geen zelfverdediging. 'Hen bestrijden die verderf brengen in jouw land' is wel zelfverdediging. Hoe moeilijk kan het zijn?

Toen Duitsland ons in 1940 binnenviel ('verderf bracht in het land') heeft Nederland tegen hen gevochten ('ze (de Duitsers) moesten gedood worden')

Is het nou zo moeilijk te begrijpen voor je of moet ik woorden van minder lettergrepen gaan gebruiken?

Maar ik ga die discussie verder niet met je aan. Er zijn gelukkig genoeg mensen (zeker in C&H) die wel begrijpend kunnen lezen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 23 december 2004 @ 11:04:46 #257
60090 Akkersloot
pi_24155032
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef yvonne het volgende:
Oi!!!
Gaat het?
Beetje normaal doen gaat niet meer?
Ha ha. Dus van de admin hier mag ik mij wel een cultuurfascist laten noemen.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  Admin donderdag 23 december 2004 @ 11:06:45 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24155055
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ha ha. Dus van de admin hier mag ik mij wel een cultuurfascist laten noemen.

Hallo,
dit was aan iedereen hier gericht

donderdag 23 december 2004 @ 11:07:06 #259
60090 Akkersloot
pi_24155058
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Toen Duitsland ons in 1940 binnenviel ('verderf bracht in het land') heeft Nederland tegen hen gevochten ('ze (de Duitsers) moesten gedood worden')
En dat vergelijk jij met "zij die God en Zijn Boodschapper bestrijden".

Waarom had jij in dat betreffende topic wel een grote mond tegen mij en niet tegen Gia die, toevallig in discussie met een andere user, precies het zelfde als mij beweerde.

donderdag 23 december 2004 @ 11:32:27 #260
60090 Akkersloot
pi_24155432
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:06 schreef yvonne het volgende:
Hallo,
dit was aan iedereen hier gericht
Ik behoud me maar van commentaar.
  Admin donderdag 23 december 2004 @ 11:34:29 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24155460
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:32 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik behoud me maar van commentaar.
Doe dat dan ook

donderdag 23 december 2004 @ 11:37:53 #262
60090 Akkersloot
pi_24155516
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:34 schreef yvonne het volgende:
Doe dat dan ook
Nou omdat je zo uitdaagt. Ik geloof er namelijk geen hout van dat je commentaar op iedereen gericht was. Je had minimaal mijn reactie in de context kunnen zien in plaats van te posten "doe effe normaal, ga een eindje wandelen".

Kortom. Als je stelt dat het tegen iedereen gericht was is mijn commentaar: Maak dat de kat maar wijs.
pi_24156232
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
en ik heb geen zin om C&H het tweede subforum te zien worden, waar jij je cultuurfascisme uitgebreid gaat zitten spuien.
Hear, hear!
Ga in NWS of POL zitten baggeren, Akkersloot.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24156275
Akkersloot geeft zijn mening hoezeer de morele kniesoortjes onder ons daar ook overheen willen baggeren...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24156324
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:20 schreef lucida het volgende:
Akkersloot geeft zijn mening hoezeer de morele kniesoortjes onder ons daar ook overheen willen baggeren...
Ja, en dat mag hij in volledige vrijheid in NWS en POL doen, net als alle andere haatzaaiende bindemannetjes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 23 december 2004 @ 12:30:15 #266
60090 Akkersloot
pi_24156444
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef OllieA het volgende:
Ja, en dat mag hij in volledige vrijheid in NWS en POL doen, net als alle andere haatzaaiende bindemannetjes.
Ben ik een haatzaaier? Zeg ik dat ongelovigen geleid worden door de duivel, of in de hel komen?

Ik mag toch wel iets over een ideologie zeggen of niet.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:33:43 #267
60090 Akkersloot
pi_24156506
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:20 schreef lucida het volgende:
Dank je Lucida. Ik ben immers maar gewoon iemand die voor zijn mening uit komt. Waarom sommigen dan menen dat ik dan wel bestand zou moeten zijn tegen allerlei lage akties, zoals cultuurfascist genoemd worden, is voor mij nog altijd de vraag. Of het zegt gewoon iets over dergelijke personen.

Ergo. WFL-mod Iteejer overweegt tegen mij een IP-ban.
pi_24156716
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ben ik een haatzaaier? Zeg ik dat ongelovigen geleid worden door de duivel, of in de hel komen?

Ik mag toch wel iets over een ideologie zeggen of niet.
Kijk, dat jij dat incoherente gestotter van je aanziet voor het 'iets zeggen' over een ideologie, en dat jij er niet moe van wordt jezelf eindeloos te herhalen, dat begrijp ik zo langzamerhand wel.
En dat lucida een verwante ziel, bekwaam in zeveren over non-issues en het ontwijken van discussies, in je herkent, ook dat snap ik.

Maar dat je niet begrijpt dat veel users hier zo langzamerhand weer eens doodmoe van je zijn, dat snap ik dan weer niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 23 december 2004 @ 12:54:35 #269
60090 Akkersloot
pi_24156925
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:43 schreef OllieA het volgende:
Kijk, dat jij dat incoherente gestotter van je aanziet voor het 'iets zeggen' over een ideologie, en dat jij er niet moe van wordt jezelf eindeloos te herhalen, dat begrijp ik zo langzamerhand wel.
En dat lucida een verwante ziel, bekwaam in zeveren over non-issues en het ontwijken van discussies, in je herkent, ook dat snap ik.

Maar dat je niet begrijpt dat veel users hier zo langzamerhand weer eens doodmoe van je zijn, dat snap ik dan weer niet.
En dat is dan maar een reden om mij een haatzaaier te noemen ?
pi_24157108
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En dat is dan maar een reden om mij een haatzaaier te noemen ?
Voor mij wel, ja. Haatzaaiende, incoherente, argumenten ontwijkende blindeman, om het nog iets te preciseren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 23 december 2004 @ 13:19:31 #271
60090 Akkersloot
pi_24157410
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef OllieA het volgende:
Voor mij wel, ja. Haatzaaiende, incoherente, argumenten ontwijkende blindeman, om het nog iets te preciseren.
Je hebt het over het ontwijken van argumenten.

Ga dan maar in op mijn argument dat ík toch niet zeg dat ongelovigen worden geleid door de duivel. Zeggen dat ongelovigen geleid worden door de duivel lijkt mij behoorlijk haatzaaien.

Haatzaaien is ook wat jij doet. Iemand zonder goede argumenten een haatzaaier noemen, is namelijk zelf haatzaaien.
pi_24157611
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je hebt het over het ontwijken van argumenten.

Ga dan maar in op mijn argument dat ík toch niet zeg dat ongelovigen worden geleid door de duivel. Zeggen dat ongelovigen geleid worden door de duivel lijkt mij behoorlijk haatzaaien.

Haatzaaien is ook wat jij doet. Iemand zonder goede argumenten een haatzaaier noemen, is namelijk zelf haatzaaien.
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan. En zeker niet in Feedback.
Dat jij argumenten ontwijkt is in je hele postgeschiedenis terug te vinden. En om concreet te zijn, in dat debiele topic over 'vreedzame samenlevingen' hoef je de posts van Parabola maar na te lopen, en je reacties erop om dat geïllustreerd te zien.
Ik vind het bewonderenswaardig van Parabola dat hij het nog weer eens probeert, en jouw stupide vasthoudendheid heeft ook z'n bewonderenswaardige kanten.
Ikzelf ben voornamelijk lui, dus van mij heb je verder niks te verwachten dan het uitspreken van mijn irritatie, wat ik hierbij gedaan heb.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 23 december 2004 @ 14:02:03 #273
60090 Akkersloot
pi_24158290
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef OllieA het volgende:
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan.
Wie ben jij dan om te zeggen dat ik argumenten ontwijk.

Verder ben jij de gene die zegt dat ik een haatzaaier ben. Zo'n uitspraak vereist wel enige toelichting, makker. Verder ben ik dan alleen een haatzaaier als het over islam topics gaat en niet over christendom-topics ? Het lot van de mensen, voordat Jezus bestond. Graag antwoord.
quote:
En zeker niet in Feedback.
Zo'n onderwerp hoort juist in de feedback. Gezien het anders topics verziekt.
quote:
En om concreet te zijn, in dat debiele topic over 'vreedzame samenlevingen' hoef je de posts van Parabola maar na te lopen
Ik had weldegelijk gereageerd op de post van Parabola. Ik vond het ook geen sterk argument. AS: "Tsjonge, dat geen enkele moslim daar zelf opgekomen was".
pi_24158558
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jij kunt jezelf maar ergens bij 'thuis voelen', toch?!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24158757
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Echt goed lezen blijft bij jou de zwakste schakel. Als ik schrijf dat Akkersloot zijn eigen mening geeft, dan is daarmee nog niet gezegd dat ik die mening ook onderstreep, het enige wat er mee gezegd wil zijn is dat hoezeer anderen ook hun best doen daarover heen te baggeren het (zijn) mening blijft...
Ach en als jij inhoudelijk niet meer een weerwoord weet te bieden, dan maak je maar gewoon van users haatzaaiers. Ik zelf wordt koud noch warm van zo'n gesputter, maar het valt wel op dat je blijkbaar geen andere bagger meer weet uit te storten.
Nogmaals het goede geweten knaagt niet aan ons gemoed - en niet anderen maar jij dient daarmee in het reine te komen.
Groetjes Lucida,
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')