Klopt, we kijken even hoe het zich ontwikkelt, stond eerst in GC, herkansing hier even.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef freako het volgende:
Weinig 'slimme' moslims?
Twijfelachtig topic
en dan weer laten verneuken door een stel debielen die zich vervelen zeker?quote:Helaas een slotje, Je mag het opnieuw proberen met uitleg en Op,
k zou hier iig even een korte uitleg over geven, verder mag je best verwachten dat mensen die hier komen een kleine achtergrond hebben, en anders hoor je het snle genoeg in een topicquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:03 schreef Boomrups het volgende:
Het dillemma van C&H:
Voorbeeld: Een van de heetste hangijzers in de vanderlandse historiografie is de Patriottentijd (de jaren 1780). Moet je dit uitgebreid inleiden, of volstaat hier een kortere uitleg?
Nee die bedoelde ik niet, maar die van dat filmpje inderdaad. Ik had ook al in The Truth gekeken, maar gezien mijn overduidelijk aanwezige search-skills ga ik het nog maar een keer proberenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=32
Staan ze hier tussen?
Verder liep er ook nog een topic over Kennedy in The Truth, met name over het filmpje.
Lieverd, als je even de topics erbij geeft?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg yvonne, zijn we hier in C&H langzaam aan het afglijden naar stormfront-niveau oid???
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Deze topic is het onsmakelijkste topic dat ik ooit gezien heb. Als dit het algemene geaccepteerde niveau is binnen C&H dan kunnen we de boel wel opdoeken. Sorry, mijn mening.
Nee, dat is het niet, topic is er bij ingeschoten, gisteren diploma uitreiking van mn oudste vandaag begrafenis,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Deze topic is het onsmakelijkste topic dat ik ooit gezien heb. Als dit het algemene geaccepteerde niveau is binnen C&H dan kunnen we de boel wel opdoeken. Sorry, mijn mening.
ONZ is geen vuilinisvat..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Mee eens is. Niveau van niks. Schopje naar ONZ lijkt me op zijn plaats..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef jantine het volgende:
[..]
iemand uit z`n tent lokken doe je niet zo, veel te opzichtig en overduidelijk
zoek het woord subtiel eens op in het woordenboek zou ik zeggen , flamer van lekmevestje.
oh btw, m`n vriend heeft z`n dienstpistool in de trein laten liggen, hoge beloning voor de eerlijke vinderquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:12 schreef jantine het volgende:
iemand uit z`n tent lokken doe je dus zo, vooral opzichtig en overduidelijk
en zoals gewoonlijk trappen we er weer allemaal met open ogen en beide benen in
overigens had dit de werkelijk OP moeten zijn:
overigens, niks zo leuk als je je verveelt dan een half uurtje mind-fucken met een een stel fokkers . gewoon een topic maken waarvan je weet dat iedereen binnen 10 seconden schuimbekkend in de loopgraven duikt Na gemiddeld 1 post is de eerste pavlov reactie al waar te nemen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |