Niet fouter als de manier waarop Al Qaida de Koran interpreteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:58 schreef groengeel het volgende:
[..]
foute redenering
geen dank
Ik ben zelfs heel goed opgevoed, je weet wel etiquette en al. Mar dat terzijde.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Idioot is die achterlijke pa van je die je nooit netjes heeft opgevoed mafkees.
Ophangen die gasten die steun geven aan die dictators. Gewoon lekker nekje omdraaien en aan de honden voeren meer verdienen ze niet.
racistisch is anders, discriminerend is een beter woord.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik ben zelfs heel goed opgevoed, je weet wel etiquette en al. Mar dat terzijde.
Jij geeft ook steun aan dictators, ik ook, Bin Laden ook en Bush ook. Dat betekend dus dat wij allemaal moeten worden opgehangen. De vraag is waar trek je die grens. Al Qaida trekt die grens bij of je Moslim bent of niet (zelfs die grens schijnt naar achter te verschuiven want ook Moslims zijn nu hun slachtoffer), dat maakt Al Qaida dus racistisch en slecht. Bush ook, maar iemand die zijn brood wilt verdienen niet.
Ik ga de belastinginspecteur toch ook niet vermoorden als hij mij het huis uit zou willen stampen?!
Pols zeggen nietsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:45 schreef groengeel het volgende:
op een internet site : http://www.islamtoday.net/surv2.cfm?id=217 werd een poll gehouden over de dood (onthoofding) van de amerikaan in Saudie. de vraag was ong. waarom de ontvoerders zich niet hielden aan de uitspraken van de geleerden in saudie en toch verder gingen met de onthoofding.
5% zei: de uitgangspunten van de ontvoerders waren niet islamistisch
91% de uitgangspunten van de geleerden waren niet waren niet islamistisch
4% de ontvoerders hebben die uitspraken niet kunnen horen.
Zelfde laken in het pak. Discriminatie en racisme behoren beide onder de kop intolerantie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:47 schreef groengeel het volgende:
[..]
racistisch is anders, discriminerend is een beter woord.
Maurice de Hond???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:45 schreef groengeel het volgende:
op een internet site : http://www.islamtoday.net/surv2.cfm?id=217 werd een poll gehouden over de dood (onthoofding) van de amerikaan in Saudie. de vraag was ong. waarom de ontvoerders zich niet hielden aan de uitspraken van de geleerden in saudie en toch verder gingen met de onthoofding.
5% zei: de uitgangspunten van de ontvoerders waren niet islamistisch
91% de uitgangspunten van de geleerden waren niet waren niet islamistisch
4% de ontvoerders hebben die uitspraken niet kunnen horen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maurice de Hond???
dat zegt best veel als je de site zelf tegen ' jihadisten' is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:55 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Pols zeggen niets
Nee, vaak wordt er met pols geknoeid.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef groengeel het volgende:
[..]
dat zegt best veel als je de site zelf tegen ' jihadisten' is.
http://www.islamtoday.net/english/
dat zegt veel over het aantal aanhangers die alqaeda's ideologie steunen.
en dat is totaal een ander beeld dan wat de vs en saudie zeggen
dus de polls die claimen dat de meeste saudiers tegen alqaeda zijn, zijn ook false!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:03 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee, vaak wordt er met pols geknoeid.
Op een Atheistische site bleek bij een poll uit te zijn gekomen dat de meeste bezoekers in hogere verscheinsels geloofde. Wat bleek, een scripje.
Een andere methode is het bashen van een poll door iemand die zijn clubje waarschuwd voor een poll om zo eventjes lekker de poll te verneuken. De pols zeggen dus totaal niets. Maar dat kunnen veel anderen je hier ook zeggen.
iig onbetrouwbaar. Niet ieder poll is valse, maar ze zijn altijd onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:04 schreef groengeel het volgende:
[..]
dus de polls die claimen dat de meeste saudiers tegen alqaeda zijn, zijn ook false!
onbetrouwbaar. Trouwens, ik sta niet achter Israel, maar ook niet achter de Palastijnen. Mijn mening begint wel enigzins naar Israel toe te draaien omdat ze lijken te verbeteren. Maar je moet de huid niet verkopen voor ie gestroopt is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:09 schreef groengeel het volgende:
:p de polls over israel als hoofdgevaar voor de wereld waren niet false...of wel.?
update: de zuid-koreaan droeg een oranje pakje ' onge. zoals die van guantanamo gevangenen' en werd onthoofd...
Je kan een partij oprichten om die af te schaffen daar hebben die mensen dankzij de hulp van zulke Amerikanen niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik ga de belastinginspecteur toch ook niet vermoorden als hij mij het huis uit zou willen stampen?!
Dus de moslimextremisten willen de democratie in Saoedi-Arabië invoeren?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:20 schreef Chadi het volgende:
Je kan een partij oprichten om die af te schaffen daar hebben die mensen dankzij de hulp van zulke Amerikanen niet.
Moslim extremisten zijn extreem omdat z edie vrijheid niet hebben om een gezonde uitlaatklep te hebben. Je wordt niet extreem als je zelf je eigen leven in kan delen en de verantwoordelijkheid daarvoor draagt maar als je leven wordt geleefd door anderen en je je niet daar op tegen kan zetten op een gezonde en geweldloze manier. Je denkt toch niet dat jij hier je vrijheden hebt omdat de gevestigde klasse toen besloot om jou ook even mee te laten delen.??quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:39 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Dus de moslimextremisten willen de democratie in Saoedi-Arabië invoeren?
De moslimextremisten willen dus wel democratie in Saoedi-Arabië?quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moslim extremisten zijn extreem omdat z edie vrijheid niet hebben om een gezonde uitlaatklep te hebben. Je wordt niet extreem als je zelf je eigen leven in kan delen en de verantwoordelijkheid daarvoor draagt maar als je leven wordt geleefd door anderen en je je niet daar op tegen kan zetten op een gezonde en geweldloze manier. Je denkt toch niet dat jij hier je vrijheden hebt omdat de gevestigde klasse toen besloot om jou ook even mee te laten delen.??
Dat is eigenlijk wel de geschiedenis van Nederland. De gevestigde klasse investeerde heel veel in de minder bedeelden (onderwijs, behuizing en ook allerlei wettelijke rechten, zeker vanaf eind 19e eeuw). De elite hier investeerde altijd meer in de onderklasse dan dat in arabische landen de afgelopen paar eeuwen is gebeurd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moslim extremisten zijn extreem omdat z edie vrijheid niet hebben om een gezonde uitlaatklep te hebben. Je wordt niet extreem als je zelf je eigen leven in kan delen en de verantwoordelijkheid daarvoor draagt maar als je leven wordt geleefd door anderen en je je niet daar op tegen kan zetten op een gezonde en geweldloze manier. Je denkt toch niet dat jij hier je vrijheden hebt omdat de gevestigde klasse toen besloot om jou ook even mee te laten delen.??
Life is a bag of shit and at the end, You Die!quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:31 schreef Chadi het volgende:
jaloezie op het westen is echt flauwekul. Moslimextremisten zijn wel degelijk slachtoffers .
Jammer, want ik had je precies in de hoek waar ik je hebben wou, om de knok-out uit te kunnen delen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:58 schreef Chadi het volgende:
Maar neem nou niet alles serieus wat ik post want soms trek ik express aan de andere kant anders wordt het hier een saaie boel met allemaal ja knikkers enzo
Slachtoffer van hun eigen domheid ja. Arme moslimextremisten. Ze worden zo in hun vrijheid beperkt dat ze er voor gaan strijden om alle 'ongelovigen' te bekeren of te vermoorden. Ook onderdrukken ze maar direct hun vrouwen, want als ze toch bezig zijn is dat mooi meegenomen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 01:31 schreef Chadi het volgende:
jaloezie op het westen is echt flauwekul. Moslimextremisten zijn wel degelijk slachtoffers .
Kom kom je overschat jezelf..Knock out?quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:39 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Life is a bag of shit and at the end, You Die!
[..]
Jammer, want ik had je precies in de hoek waar ik je hebben wou, om de knok-out uit te kunnen delen.
Weer een wannabe muslim minder en het wordt zo idd zonder X-Ray een saaie boel hier, op die manier.
Er was toch laatst ook een moslima die zo geweldig uit de hoek kon komen, waar is die eigenlijk gebleven?
Yup en jij hebt er veel kaas van gegeten merk ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Slachtoffer van hun eigen domheid ja. Arme moslimextremisten. Ze worden zo in hun vrijheid beperkt dat ze er voor gaan strijden om alle 'ongelovigen' te bekeren of te vermoorden. Ook onderdrukken ze maar direct hun vrouwen, want als ze toch bezig zijn is dat mooi meegenomen.
Gelukkig pakken ze alleen de militairen aan ja. Onschuldigen zoals laten we zeggen medewerkers van het Rode Kruis worden met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deze Amerikaan was daar niet voor vreedzame doeleinden maar hielp het bewind bij het in stand houden van hun leger apparaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |