quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:33 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voelde me de eerste keer als een kind in een snoepwinkel..
Ik moet toegeven, toen ik bij de vitrine stond moest ik mezelf wel even moed inspreken om te vragen of die kast open mocht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:35 schreef JMrules het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, herkenbaar
![]()
pardon, meteen klaar na aanschaf. Heb je het nog mee naar huis genomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:30 schreef Joene het volgende:
Geen Spanning voor gehad hoor... gewoon naar binnen gegaan , gekocht wat ik nodig had... en klaar.
idemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:30 schreef Joene het volgende:
Geen Spanning voor gehad hoor... gewoon naar binnen gegaan , gekocht wat ik nodig had... en klaar.
Volgens mij is het ook wel eng dat mensen die ook op straat lopen zien dat je daar naar binnen gaat, of de angst dat je een bekende tegenkomt, niet alleen maar de cassiere.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef bloembak het volgende:
Daar loop je toch vrij makkelijk naar binnnen? De mensen die er werken zijn wel ziekere mensen gewend dan de meeste mensen hier zullen zijn hahaha
"Graag een stokbrood en 4 worstebroodjes"quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:19 schreef Twiggy het volgende:
Toen ik voor het eerst naar binnen ging stapte ik vol zelfvertrouwen naar binnen maar ik had mezelf tijdens de weg ernaar toe helemaal opgepept en moed ingesproken. Eenmaal binnen viel de spanning geheel weg (ik was bij Cristine LeDuc) en werd ik geweldig geholpen en heb uiteindelijk nog 5 minuten met de twee dames staan ouwehoeren alsof ik er al jaren kwam.
Nu is het net of ik bij de bakker kom... no big deal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |