abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:31:54 #1
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_19917505
Zit ik vandaag in de trein op de terugweg naar huis komt er een buitenlander naast me zitten. Op zich niks mis mee, ik ben er zelf ook een. Ineens ruik ik iets 'vreemds'. Ik kijk om me heen, ik dacht dat het mijn achterbuurman was maar nee. Dus ik ga verder waarmee ik bezig was. Opeens werd de geur zo sterk dat ik bijna over mijn nek ging . Die buitenlander deed zijn arm omhoog om zijn tas boven op dat ding te leggen. Bij deze: Buitenlanders neem voorbeeld aan mij en douche elke ochtend (en avond als je wilt). (Gebruik na het douchen ook nog eens deo)

Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_19917530
*scheet laat*

huh? wat?
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_19917544
Het zijn ook altijd dezelfde hè ?
pi_19917550
ow en voor dat deze thread dicht gaat wil ik ff de groeten doen aan MissyMirjaM; meid wat ben je toch onaantrekkelijk.
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_19917557
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 19:31 schreef N_I_ het volgende:
Zit ik vandaag in de trein op de terugweg naar huis komt er een buitenlander naast me zitten. Op zich niks mis mee, ik ben er zelf ook een. Ineens ruik ik iets 'vreemds'. Ik kijk om me heen, ik dacht dat het mijn achterbuurman was maar nee. Dus ik ga verder waarmee ik bezig was. Opeens werd de geur zo sterk dat ik bijna over mijn nek ging . Die buitenlander deed zijn arm omhoog om zijn tas boven op dat ding te leggen. Bij deze: Buitenlanders neem voorbeeld aan mij en douche elke ochtend (en avond als je wilt). (Gebruik na het douchen ook nog eens deo)

Waar kon je aan zien dat hij een buitenlander was? Of rook je het gewoon?
pi_19917583
ja die mensen hebben nog nooit van deo gehoord
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:35:27 #7
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_19917591
Ga lekker LPF stemmen joh, dit is allemaal de schuld van Paars!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_19917629
vies
pi_19917650
Rot toch op man, met je "buitenlanders" damn zoek een leven.... of ben je laatst inelkaar geslagen door een buitenlander omdat je dit voor zijn gezicht zei ? En nu kom je ff op een forum aandacht zoeken..... Zoek een leven !! Of download er maar eentje (is beter voor je) www.ikzoekeenleven.nl
pi_19917651
Gastslotje. N_I_tje weet wel waarom.
Toch leuk geprobeerd. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')