quote:LadyS - dinsdag 15 juni 2004 @ 18:30
vraagje:
Net ging ik even met Peter naar de Appie om wat boodschapjes te doen. Plots llemaal steken links onderin mijn buk, bij elke stap die ik zette Zelfs nu ik zit voel ik het nog pijn doen.. Peter maakte me net aan het lachen en het steekt echt heel venijnig Weet iemand wat het is? Moet ik me zorgen maken? Voelde het ook even uitstralen naar mijn been
fotootje ter illustratie.. het doet pijn waar ik mijn linkerhand heb neergelegd
gewone BH's zitten nu íetsiepietsie te strak, zie soms van die randjes lopen zeg maar. Maar nu worden ze opeens niet meer groter, maar wie weet komt dat nog... We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Voor hetzelfde geld kun je, je gewone bh's blijven dragen!
nee, heb helemaal niks gedaan vandaag, behalve een beetje computeren en bankhangen (en dat doe ik elke dag zo een beetje)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, ik heb geen idee waar je last van hebt, zeker niet als je het ook nog helemaal in je been voelt. Had je lang in de auto gezeten ervoor ofzo?
Huhm, ik heb nog steeds m'n gewone bh's aan, maar ik heb gewoon geluk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
gewone BH's zitten nu íetsiepietsie te strak, zie soms van die randjes lopen zeg maar. Maar nu worden ze opeens niet meer groter, maar wie weet komt dat nog... We zullen het wel zien
En welke namen vind jij dan een beetje truttig maar wel leuk?
Geen idee dan, misschien drukt je baby tegen een spier ofzo aan, dat iets afkneld ofzo dat daardoor het gevoel doorstraald. Ik noem maar wat, kan je niet helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, heb helemaal niks gedaan vandaag, behalve een beetje computeren en bankhangen (en dat doe ik elke dag zo een beetje)
zoiets dacht ik ook al.. Ik kijk het nog even aan en als het echt aanhoudt bel ik de doktersdienst gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Geen idee dan, misschien drukt je baby tegen een spier ofzo aan, dat iets afkneld ofzo dat daardoor het gevoel doorstraald. Ik noem maar wat, kan je niet helpen.
Dat was ik. Ik doe nu braaf iedere keer die oefening en volgens mij helptie wel. Gewoon proberen dus. Heb je het al op je werk verteld trouwens?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:39 schreef texelonia het volgende:
Ik hoorde (las) trouwens laatst iemand klagen over pijnlijke bilspieren ofzow?
Ik heb daar nu ook steeds vaker last van...
Misschien moet ik ook maar die bil-spier-oefening gaan doen...
ow goed idee!!! ik hbe van die compressen --> een warme en een koude!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je al iets er tegen aangehouden iets kouds ofzo, of wat gesmeerd?
Ik ben echt een smeer miep i know...
wat rotquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad![]()
Anders had ik ook op het lijstje gestaan![]()
Hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow goed idee!!! ik hbe van die compressen --> een warme en een koude!!!
Dat was ik helemaal vergeten!
Dat lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Kimsy het volgende:
Nee heb überhaupt nog niet verteld dat ik zwanger ben. Wilde wachten tot de eerste echo, en die is morgen. Dus als alles goed is, vertel ik het waarschijnlijk donderdag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:42 schreef m@x het volgende:
Dat was ik. Ik doe nu braaf iedere keer die oefening en volgens mij helptie wel. Gewoon proberen dus. Heb je het al op je werk verteld trouwens?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:17 schreef piglet het volgende:
en misschien is babyS wel zenuwachtig voor de wedstrijd van straks en seint ie jou dat nu even door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |