Kijk wel uit: de verf is nog natquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Rena dan kom je toch gezellig op het speeltuinbankie zitten kijken? Dr is altijd wel plek
Hallo Rewimo (dat rijmtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Hee NoNickDa's alweer een tijd geleden. Hoe is het nu met je? Wat een fijn bankje heb je meegenomen! *meeschommelt*
Oja, zeker omdat Oostenrijk zich niet gekwalificeerd heeft hèquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:20 schreef ChrisJX het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:20 schreef ChrisJX het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:20 schreef ChrisJX het volgende:![]()
Wat voor kleur verf is het? Oranje is wel een mooie decoratie, ben ik ook een beetje in de stemmingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk wel uit: de verf is nog nat [afbeelding]
Niet goed gekekenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:20 schreef rena het volgende:
[..]
Wat voor kleur verf is het? Oranje is wel een mooie decoratie, ben ik ook een beetje in de stemming![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo geeft niks hoor, kan gebeuren
Sugar meis hoe is het met je tentamens??? Waar gaat het over?
Rena dan kom je toch gezellig op het speeltuinbankie zitten kijken? Dr is altijd wel plek
Jaweeeeeel! Makkie! En straks komt er nog een plekje vrij want ik ga straks de wedstrijd bij vrienden kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er op pas met mijn kont*Gaat zitten, past net!*
![]()
Maar bij vrienden het EK kijken gebeurt waarschijnlijk niet elke dagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaweeeeeel! Makkie! En straks komt er nog een plekje vrij want ik ga straks de wedstrijd bij vrienden kijkenAlhoewel het hier eigenlijk ook gezellig is...
Er zijn ook nog andere dingen op tv dan voetbal, hoop ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Om kwart voor 9 heb je plek zat
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:46 schreef texelonia het volgende:
Ik ben trouwens voor Duitsland, alleen maar omdat ik deze: [afbeelding] smiley zo leuk vind
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:46 schreef texelonia het volgende:
Ik ben trouwens voor Duitsland, alleen maar omdat ik deze: [afbeelding] smiley zo leuk vind
ik roep de knokploeg alvast:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
ga dan maar heel snel van het oranje bankje af voordat we je wat aandoen![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:52 schreef clauwheee het volgende:
Hihi LadyS, je hebt helemaal de smaak te pakken hè
Have a nice lifequote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:46 schreef texelonia het volgende:
Misschien komt ie dan via de andere kantquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:00 schreef pluisje het volgende:
Zwaartekrachttechnisch gezien komt die baby er vast niet sneller uit op die manier LadyS
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:00 schreef pluisje het volgende:
Zwaartekrachttechnisch gezien komt die baby er vast niet sneller uit op die manier LadyS
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien komt ie dan via de andere kant
Doe's niezen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
zou het dan uitdalen heten ipv indalen?
[afbeelding]
Of opstijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:05 schreef LadyS het volgende:![]()
zou het dan uitdalen heten ipv indalen?
[afbeelding]
hahahaha... dat durf ik niet, want straks heb ik een kaakfractuurquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef pluisje het volgende:
[..]
Doe's niezen?
dan weet ik wel waar het rotgevoel in mijn maag vandaan komtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Of opstijgen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:03 schreef Lois het volgende:Ik ben zeker de enige die geen voetbal kijkt vandaag?
![]()
Ik heb gewoon geen tv aan tot Everwood begintquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik luister alleen Loistotdat Everwood begint
Ik heb nu CSI: Miami aan staan, daarna idd ook Everwoodquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik heb gewoon geen tv aan tot Everwood begint![]()
meldt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:03 schreef Lois het volgende:Ik ben zeker de enige die geen voetbal kijkt vandaag?
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb nu CSI: Miami aan staan, daarna idd ook Everwood
Oooohquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:49 schreef Luchtbel het volgende:
En toen begon de buurt hard heel hard te schreeuwen en zapte ik naar het doelpunt, en heb dus wel gemist wat er in de brief van Amy stond
Is dat zo erg bij jou? Ik hoorde hier niks. Hier is ook alleen versierd etc. in de euh... sociaal iets zwakkere buurten... (tot ze wat verder komen denk ik). Ik rij overigens in een Hyundai, de sponsor van het EKquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef daniman het volgende:
ik ben benieuwd of ik vannacht kan slapen...
is het gelijkspel... zijn ze hier nog op de rotonde aan het feesten, toeteren, schreeuwen... -zucht-
als Nederland europees kampioen wordt ga ik bij mijn ouders slapen (met mijn auto)
Net verslag van mam, ze zouden volgend jaar 20 mei gaan trouwen.... ze had alleen nog geen jurk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, wat verschrikkelijk
Kijk ik morgen. Stupid m'n mammie moest zonodig weer voetbal kijken. Heb 'r ff lekker ingesmeerd dat ze 1-0 achterstonden . . .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik luister alleen Loistotdat Everwood begint
Ouch, sterkte.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:07 schreef Syrena het volgende:
Niks van de wedstrijd meegekregen, lag te slapen.
Word ik wakker van de deurbel, mam komt naar boven gerend, roept m'n vader. Ze smoezen, hoor m'n vader iets zeggen, beetje raar, net zoiets dat ie zei toen ie hoorde dat z'n moeder overleden was.
Mam gaat weer weg, voorduer dicht???? Ik me bed uit, kom pa tegen, is m'n buurjongen dood!
Ging even voor de wedstrijd begon weg op z'n motor, verongelukt?!!! Dood!
Bij ons politie aan de deur, mam mee om naar hiernaast te gaan, mensen op straat.....
Mijn God, ze zijn hiernaast even oud als ik..... 26 - 27......
Hij reed verdomme ook altijd nét te hard, GODVERDEGOD.....
Gister was toch een oude afleveringquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:23 schreef LadyS het volgende:
[..]CSI vergeten
gisteren ook al
Ik dacht dat je Amy van GTST bedoelde... Het overleden dochtertje van Isabellaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:51 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ooooh
Ze zei dat ze d'r vader heel erg teleurgesteld had, meer dan ie ooit voor mogelijk had kunnen houden, en dat ze dat zelf ook nooit voor mogelijk had gehouden. Maar dat hij altijd haar Papa zou blijven, en dat zij altijd zijn Amy zou blijven...![]()
Dan moet je maar oplettenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:26 schreef beefcake het volgende:
Ik dacht dat je Amy van GTST bedoelde... Het overleden dochtertje van IsabellaIk dacht al, Amy kan toch geen brief schrijven aan Ludo als ze dood is? En ze was ook nog maar een baby
![]()
Ach ja, ik lees weer wat waar ik nix over weet en dan ga ik rare dingen denkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef texelonia het volgende:
Dan moet je maar oplettenNiemand heeft het hier over GTST gehad
Wij zijn de enigen in de hele straat die de voortuin hebben versierdquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:20 schreef Pandorah het volgende:
Daniman: bij ons in de buurt zijn hooguit de studentenhuizen en de café's (verderop in de Biltstraat) versierd... Ik had het zo gehad met de eerste helft, dat ik gedurende de tweede helft maar een rondje ben gaan rennen. Dan is zo'n café wel handig om te weten wat de stand is (toen het 1-1 werd, was de hele winkelstraat blij geloof ik)...
slap slap slap en nog eens slapquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:19 schreef Belana het volgende:
goedemorgen! Hoe was de wedstrijd?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:31 schreef beefcake het volgende:
De foto in jouw avatar... Ben jij dat eigenlijk zelf? Dat vraag ik me al een tijdje af en nu zie ik jouw handen goed op de foto, die lijken op de handen in je avatar...
Mooie foto is het!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:46 schreef Knorretje het volgende:
[..]klein jaartje geleden ofzo
tnxquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mooie foto is het!!
Stuur maar op, ga ik wel voor je winkelenquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:10 schreef LadyS het volgende:
wij kregen gisteren bericht dat we ruim 500 euro bij de postbank op kunnen halen![]()
jammer alleen, dat ik niet meer kan winkelen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stuur maar op, ga ik wel voor je winkelen [afbeelding]
Met die voeten van mij? Dan heb ik zelf ook een rolstoel nodigquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
als je nou nog zei: "ik kom je halen en ik duw je rolstoel wel de hele dag" dan had ik je nog lief gevonden
Jaaaaquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Goed idee, regelen we er toch gewoon zo'n busje bij joh [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dan zitten we niet in de buurt
echt wel!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Ja hè [afbeelding]
Het overleden dochtertje van Isabellaquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Amy van GTST bedoelde... Het overleden dochtertje van IsabellaIk dacht al, Amy kan toch geen brief schrijven aan Ludo als ze dood is? En ze was ook nog maar een baby
![]()
owkee!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:52 schreef beefcake het volgende:
Oh ja om even terug te komen op het offtopic in het kinderfototopic:
Belana en ik hadden nog concreets nix afgesproken, LadyS! Maar het leek ons wel leuk om te minimeeten!!!
Ik heb het toen ook niet helemaal gevolgd, hoor! Het was geloof ik een miskraam. Was het niet toen ze bij Ludo woonde en werkte? Toen was ze toch gek van hem ofzo? Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar Isabella geeft Ludo de schuld van de dood van Amy.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het overleden dochtertje van IsabellaGoh, ik heb het afgelopen jaar niet gekeken en alleen de programmabeschrijving op RTL4 gelezen en ik dacht dat ik niks gemist had, maar dat is me toch even ontgaan.
volgens mij was het door de medicijnen helemaal mismaakt/gehadnicapt ofzo geboren en daarna overleden.. Zoiets was het iigquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb het toen ook niet helemaal gevolgd, hoor! Het was geloof ik een miskraam. Was het niet toen ze bij Ludo woonde en werkte? Toen was ze toch gek van hem ofzo? Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar Isabella geeft Ludo de schuld van de dood van Amy.
Ja idd.. Ludo heeft Isabella laten opnemen in een inrichting ofzoiets. En daar kreeg ze medicijnen waardoor ze een miskraam kreeg... ofzoietsquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:55 schreef LadyS het volgende:
[..]
volgens mij was het door de medicijnen helemaal mismaakt/gehadnicapt ofzo geboren en daarna overleden.. Zoiets was het iig
Ja, dat denken ze wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:19 schreef Syrena het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik olg GTST alleen via Teletekst. Maar wat is nou Charlie d'r geheim waarvan ze niet meer kan lopen? Dat Barbara niet haar moeder is ofzo?
Dankje! Ik ga er nu vandoor!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:18 schreef LadyS het volgende:
zoiets was het wel ja.. maar er is geloof ik niet echt een verhaallijn bij gebruikt.. dus vandaar dat miss-d het wrs. niet weet
succes met je tentamen!!
ik kijk ook geen GTST hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk al jaren niet meer naar GTST. Maar het is nog even geloofwaardig als vroeger, begrijp ik
Toen ik laatst aan het zappen was, hoorde ik Charlie tante zeggen tegen Barbara. Dat zal ze dus (na een jaarquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:19 schreef Syrena het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik olg GTST alleen via Teletekst. Maar wat is nou Charlie d'r geheim waarvan ze niet meer kan lopen? Dat Barbara niet haar moeder is ofzo?
Days Of Our Livesquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef LadyS het volgende:
DOOL![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Days Of Our Lives![]()
![]()
hoe lang heeft dat geduurd clauwhee?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:26 schreef clauwheee het volgende:
Ow jakkes lady-wrb..heb ik ook twee keer gehad, doet inderdaad erg pijn!!! Mn hele mond ging er toen van scheef staan..
Je hebt toch al twee bevallingen achter de rugquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:56 schreef lady-wrb het volgende:
nooit geweten dat iets zoooo zeer kan doen.
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:57 schreef Jessicaa het volgende:
Heb net een schattig schattig schattig spijkerrokje gekocht voor Janneke! Een hele korte met strookjes en daaraan vast een broekje. En daarop een schattig schattig schattig lief roze met rood shirtje. Dat moest ik ff kwijt![]()
De Duitsers hadden tenminste nog een spel, da's meer dan wat de Hollanders hadden . . .quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:15 schreef Rewimo het volgende:
De wedstrijd was niet geweldig (tja er deden Duitsers mee hè), maar op het laatst wel erg spannend [afbeelding]
Ja daar heb ik hem net ook gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:01 schreef LadyS het volgende:
Ailani heeft ook zo een schattig spijkerrokje, jessie, bij de Zeeman gekocht
dat bloemetje weet ik niet zeker, zou heel goed kunnen.. maar dat is inderdaad een heeeeeel schattig rokjequote:Op woensdag 16 juni 2004 14:06 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Ja daar heb ik hem net ook gekocht
Er zit 1 klein blauw bloementje op!
brrrrr afschuwelik, sterkte met al die gatenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
verhaal over tandartsbezoek...
Ga jij maar even op de reservebank zitten, daar, helemaal aan de andere kant.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De Duitsers hadden tenminste nog een spel, da's meer dan wat de Hollanders hadden . . .
Schwalbes, jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De Duitsers hadden tenminste nog een spel
Oh, dat bankje waar ik de Tjechen waar-tegen-wij-zaterdag-gaan-verliezen zie zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Ga jij maar even op de reservebank zitten, daar, helemaal aan de andere kant.
*schop*
En vaak hands, jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Schwalbes, ja
Niet om je flauw te maken, maar voor het helemaal weg was heeft wel een tijdje geduurd hoor..de pijn ging na een tijdje wel weg maar heb nog best een tijd met een raar, ongemakkelijk bekkie gelopen (eten en gapen enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe lang heeft dat geduurd clauwhee?
Hands? Nee, natuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij? *onschuldig smoelwerk opzet*quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En vaak hands, ja
ik heb een penicilline-kuur gekregen en ik hoop dat de pijn gauw minder wordtquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:08 schreef Jessicaa het volgende:
He gets Lady-wbr dat klinkt neit lekker. Word er wat aan gedaan?
Als Janneke het van de week aan heeft komt er natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk een foto
een raar ongemakkelijk bekkie boeit me niet zo, als die pijn maar weg isquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet om je flauw te maken, maar voor het helemaal weg was heeft wel een tijdje geduurd hoor..de pijn ging na een tijdje wel weg maar heb nog best een tijd met een raar, ongemakkelijk bekkie gelopen (eten en gapen enzo)
en spot goedkoopquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:39 schreef LadyS het volgende:
dat rokje is populair
ook dat jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en spot goedkoop
Hahhahaha, dat had ik ook in een spijkerrok van de Zeeman.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:55 schreef LadyS het volgende:
dat heeft ailani ookdan staat het een stukje naar achteren
Ahhh toe dan, 1 fotoquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahhahaha, dat had ik ook in een spijkerrok van de Zeeman.
Tis alleen wat minder sjarmant als je 27 bent... *grin*
(gelukkig zag je geen onderbroek ofzo, maar de rok stond vanachter wel degelijk omhoog in een flinke punt)
En nee, géén foto's !![]()
jaaaa zo koddigquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:55 schreef LadyS het volgende:
dat heeft ailani ookdan staat het een stukje naar achteren
Ik kan hier zo stikjaloers van worden, ik kan echt zélden slagen voor kleren voor Cas wat ik écht leuk vind.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef Jessicaa het volgende:
He wat grappig dat er meerdere zijn, het is ook zo schattig als je een meid heb kan je het gewoon niet laten liggen.
Maar het is hier gewassen en dus nog zeiknat. Dat wil ik Janneke niet aandoen. Zodra het droog is trek ikhet aan en maak ik een foto!!
dat heb ik nou met schoenen voor lucaquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan hier zo stikjaloers van worden, ik kan echt zélden slagen voor kleren voor Cas wat ik écht leuk vind.
Ik zet de naaimachine maar op tafel vanavond
zo ver ben ik nog niet, maar ik denk dat Cas tot hij zelf mag kiezen op Dr Martens gaat lopen als ik zo om me heen kijk... tis gewoon discriminatiequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik nou met schoenen voor luca
jaaaa, net na me examens was ik totaal niet zenuwachtig, dacht ik: ik zie het allemaal wel, maar ik begin nou toch echt wel zenuwachtig te wordenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Sylvana, ben je al erg zenuwachtig voor morgen? Weet je hoe laat je de uitslag krijgt?
ja dat kan ja, mensen op het vmbo krijgen het vandaag te horen, havo en vwo morgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:27 schreef clauwheee het volgende:
Hé Sylvana ik moest net ook aan je denken, hoorde net op de regionale radio hier dat (sommige) mensen hier al uitslag hadden dat ze geslaagd waren enzo.
Voor jou nog ff spannend dus. Succes met wachten, komt vast allemaal goed hoor!
ik heb luca's eerste laarsjes bewaard. ze staan hier op de tv.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef moussy het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet, maar ik denk dat Cas tot hij zelf mag kiezen op Dr Martens gaat lopen als ik zo om me heen kijk... tis gewoon discriminatie
Dus je wil liever zakken dan een her? Hoe bedoel je, verliefdquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop echt dat ik geen herexamen heb, want Karsten en ik gaan elkaar volgende week ontmoeten, maar als 1 van ons dus een herexamen heeft gaat dat hiet doorDus hoop maar dat we gewoon allebei in 1 keer slagen
Bah! Ik heb dat een hele tijd geleden ook gehad.... en dat vond ik maar nietsquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
wortelkanaalbehandeling....
Een weekje maar? Dat duurt bij ons veel langer...heb afgelopen maandag een tentamen gehad maar als ik pech heb weet ik dat niet voor de vakantiequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:07 schreef Zabb het volgende:
Hallo!
Ik ben terug van het tentamen...... en kan er eigenlijk weinig van zeggen hoe het ging. Het was zo'n meerdere-antwoorden-kunnen-goed-zijn-als-je-ze-maar-goed-motiveert-tentamen!
Dus.... dat wordt een weekje afwachten!
Nou, normaal gesproken duurt dat bij ons ook veeel langer, maar omdat er over 2 weken alweer een hertentamenweek is, moeten ze het nu sneller nakijken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een weekje maar? Dat duurt bij ons veel langer...heb afgelopen maandag een tentamen gehad maar als ik pech heb weet ik dat niet voor de vakantie![]()
Nou, daar ben je lekker mee dan!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:31 schreef clauwheee het volgende:
Ow zo..daar trekken ze zich bij ons ook niet zo heel veel van aan, tis een beetje een zooitje op het moment. Wij krijgen niet eens de kans on het tentamen voor de vakantie en in de officiele hertentamenweek in augustus over te doen om één of andere domme reden. Volgend jaar ergens pas weer geloof ik.
haha, zakken zal ik niet hoor, sta er overal wel goed voor, maar de kans dat ik een herexamen heb is er wel, maar ga gewoon heel hard hopen dat ik die niet nodig heb en dat ik morgen gewoon niet gebeld wordtquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus je wil liever zakken dan een her? Hoe bedoel je, verliefd![]()
Och ja je raakt er aan gewend. Aan de andere kant, zat er ook niet echt op te wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:34 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, daar ben je lekker mee dan!![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er mooi uit Knor, zeker in rood
hmm..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het nu met je? Hou je het allemaal nog een beetje vol?
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Knor, je mag altijd nog mijn paars satijnen dekbedovertrek lenen hoor om je beter te laten voelen hoormaarreh NU even niet
![]()
Is goed hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef Knorretje het volgende:
maar wil er liever niet over babbelen eerlijk gezegd, sorry(wel lief dat je er naar vraagt)
Of jullie moeten allebei zakkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop echt dat ik geen herexamen heb, want Karsten en ik gaan elkaar volgende week ontmoeten, maar als 1 van ons dus een herexamen heeft gaat dat hiet doorDus hoop maar dat we gewoon allebei in 1 keer slagen
En daar ben ik dan weer jaloers op!!! Ik kan nog net een knoop aanzetten en dan zit ie nog strak!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:56 schreef moussy het volgende:
[..]
.
Ik zet de naaimachine maar op tafel vanavond
Ik heb daar echt geen last van! Ik moet altijd bedenken wat ik weer terug ga hangen, anders koop ik te veelquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef Karin het volgende:
Het is idd discriminatie Moussy, als ik met Lois ga winkelen heeft zij tassen vol voor die meiden maar voor een jongen vind ik het een stuk moeilijker.
die regel ken ik wel, maar erg zwaar gestraft omdat hij erop vielquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef daniman het volgende:
jeetje.. in de wedstrijd rusland portugal is de keeper eruit gestuurd met een rode kaar doordat ie tijdens een val de bal met zijn handen aanraakte, net buiten zijn gebied.
Ja toen kon ik ook nog wel aardig slagen maar in de iets grotere maatjes (Bram zit nu in 86) heb je eigenlijk alleen maar donkerblauw, groen of een spijkerbroek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van! Ik moet altijd bedenken wat ik weer terug ga hangen, anders koop ik te veelMisschien is het de maat, Dylan heeft nu maat 62.
en hij zit lekker!! Heb vanmiddag een uur erop gezeten, gehangen/gelegen (want dat is het grootste probleem meestal voor mij) en dat ging enorm goed.In dat uur werden klachten voor de verandering eens niet vertienvoudigdquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
En daar ben ik dan weer jaloers op!!! Ik kan nog net een knoop aanzetten en dan zit ie nog strak!
Sugar wat balen dat het niet naar je zin is!!!
Knorretje wat een mooie slaapbank zeg. Bij een slaapbank denk je altijd aan zo'n lullig bankje maar deze is echt heel mooi, groot en luxe!!!
hahahaa, nee, doe maar niet, we gaan gewoon allebei slagenquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Of jullie moeten allebei zakken![]()
Ik wil ook een dochter, wat een ontzettend lief setjequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef Jessicaa het volgende:
Hier het nieuwe schattige setje met schattige rokje van Janneke. LadyS en Caronline is het dezelfde? Er zit dus een spijkeronderbroekje onder en aan vast en dat komt er net niet onderuit. Het rokje is dus heel kort.
[afbeelding]
Hopelijk is het morgen lekker weer en kan ze het gelijk aan
Wat moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi...... waar heb jij je dingen besteld? * miss_dynastie is helemaal weg van die sleuteltjes namelijk!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb een armband gemaakt, ik heb de smaak te pakken
Oe op de markt?? Hier heb ik er nog geen ontdekt...scheelt dat ook in prijs?? Of heb je geen idee?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:19 schreef coolbabe het volgende:
Bedankt voor de complimenten dames!
Er staat hier op woensdag op de markt een kraam met kralen, steentjes, koord en kettingen en ik neem me steeds voor er voorbij te lopen maar steeds kom ik met kralen thuis hihi.
Clauwhee je hebt groot gelijk hoor dat je lekker aan jezelf denkt!
Wil je ze ook? Ik kan ze toch naar je opsturen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi...... waar heb jij je dingen besteld? * coolbabe is helemaal weg van die sleuteltjes namelijk!
edit: laat maar, ik ben inmiddels bijgelezen
Het scheelt alleen de verzendkosten, voor zover ik gezien heb.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe op de markt?? Hier heb ik er nog geen ontdekt...scheelt dat ook in prijs?? Of heb je geen idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |