ZDF is gebanned hier, gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Want dat kan natuurlijk he. 't Blijven Duitsers.![]()
Ik sluit mezelf een week op, zonder internet, en houd minimaal een maand de televisie uit.
![]()
Trouwens leuke reportage op ZDF, over de historie van Nederland - Duitsland. Het lijkt wel of 't bij hun meer leeft nog dan bij ons.
sow jij bent fanatiek...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef _Suzanne_ het volgende:
een reden om je shotgun te pakken en die duitsers EINDELIJK is uitroeien..
Ik kijk de hele week al ZDF, leuke reportages/interviews.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
ZDF is gebanned hier, gelukkig maar
spoiler ff de uitslagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat we gaan winnen
Ok Johnny... hou ik je aan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik sluit mezelf een week op, zonder internet, en houd minimaal een maand de televisie uit.
![]()
Trouwens leuke reportage op ZDF, over de historie van Nederland - Duitsland. Het lijkt wel of 't bij hun meer leeft nog dan bij ons.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef zemmer het volgende:
[..]
spoiler ff de uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ik heb trouwens de ballen verstand van voetbal
Maar dit moet de stand worden, anders loop ik 30 euro mis![]()
*Schouderklopje geeft*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat we gaan winnen
Jij mag Mad Season zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:13 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ok Johnny... hou ik je aan!
Ja dat laatste viel mij ook al op, erg veel repotages en bij alles word Nederalnd er bij gehaalt wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
![]()
En die angstige ondertoon. Heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat laatste viel mij ook al op, erg veel repotages en bij alles word Nederalnd er bij gehaalt wel leuk om te zien.
Jij bent wel heel overtuigd van Oranje, want een week zonder FOK zou je eind betekenen........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
![]()
Ik zie de duitsers eerder hetzelfde trucje tegen ons doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef Adfundum het volgende:
We doen gewoon hetzelfde trucje als Frankrijk tegen Engeland.
jij ook hierquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:16 schreef Alicey het volgende:
in dat geval zijn we snel af van al die idioterie met oranje![]()
Geloof mij maar, dat zal Nederland nooit lukken. Bij een achterstand zakken ze alleen nog meer inquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef Adfundum het volgende:
We doen gewoon hetzelfde trucje als Frankrijk tegen Engeland.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:11 schreef zemmer het volgende:
weer lekker op ZE kankeren als ZE verliezen hahahha heerlijk.. ik verheug me er nu al op..
en als WE winnen juich ik natuurlijk ook
Pas daar maar mee op .. ik heb gehoord dat ze daar megahoge boetes voor gaan geven die lijers ...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:53 schreef Fugie het volgende:
toeterend door de straten rijde
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]Als je dat bij Frankrijk - Engeland had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ik heb trouwens de ballen verstand van voetbal
Maar dit moet de stand worden, anders loop ik 30 euro mis
Ik ga gewoon verder met leren dan, rot proefwerkweek.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Elk nadeel heeft inderdaad zijn voordeel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:11 schreef zemmer het volgende:
weer lekker op ZE kankeren als ZE verliezen hahahha heerlijk.. ik verheug me er nu al op..
en als WE winnen juich ik natuurlijk ook
Dat worden we toch wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Dan worden we tweede in de poule.
Waardoor je mist hoe Nederland alsnog het EK wintquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
![]()
O.k nederlanders (Nou ja ?) kenne nie voetballe -Duitsers moeten doodquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef _Suzanne_ het volgende:
een reden om je shotgun te pakken en die duitsers EINDELIJK is uitroeien..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]Ik maak nu vast géén vrienden, maar so far so goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ik heb trouwens de ballen verstand van voetbal
Maar dit moet de stand worden, anders loop ik 30 euro mis![]()
Die andere 2 puntjes scoren we er ook wel weer bij joh![]()
Nederland gaat winnen op z'n Duits.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik maak nu vast géén vrienden, maar so far so good![]()
Die andere 2 puntjes scoren we er ook wel weer bij joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |