ZDF is gebanned hier, gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Want dat kan natuurlijk he. 't Blijven Duitsers.![]()
Ik sluit mezelf een week op, zonder internet, en houd minimaal een maand de televisie uit.
![]()
Trouwens leuke reportage op ZDF, over de historie van Nederland - Duitsland. Het lijkt wel of 't bij hun meer leeft nog dan bij ons.
sow jij bent fanatiek...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef _Suzanne_ het volgende:
een reden om je shotgun te pakken en die duitsers EINDELIJK is uitroeien..
Ik kijk de hele week al ZDF, leuke reportages/interviews.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
ZDF is gebanned hier, gelukkig maar
spoiler ff de uitslagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat we gaan winnen
Ok Johnny... hou ik je aan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik sluit mezelf een week op, zonder internet, en houd minimaal een maand de televisie uit.
![]()
Trouwens leuke reportage op ZDF, over de historie van Nederland - Duitsland. Het lijkt wel of 't bij hun meer leeft nog dan bij ons.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef zemmer het volgende:
[..]
spoiler ff de uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ik heb trouwens de ballen verstand van voetbal
Maar dit moet de stand worden, anders loop ik 30 euro mis![]()
*Schouderklopje geeft*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat we gaan winnen
Jij mag Mad Season zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:13 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ok Johnny... hou ik je aan!
Ja dat laatste viel mij ook al op, erg veel repotages en bij alles word Nederalnd er bij gehaalt wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
![]()
En die angstige ondertoon. Heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat laatste viel mij ook al op, erg veel repotages en bij alles word Nederalnd er bij gehaalt wel leuk om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |