quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:25 schreef Angel22 het volgende:
Of hij laat het gewoon lopen...
Damon wil dit ook niet altijd trouwens...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:15 schreef Angel22 het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat Damien liever niet in zijn blote billen rondloopt...
Oh, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:00 schreef Angel22 het volgende:
Ook met zo'n plastic onderlaag eronder?
Bij de drogist heb ik ze niet gezien, wel bij Marskramer en Hema.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:27 schreef moralia het volgende:
Prenatal, das een goeie maar kom ik nog even niet bij in de buurt. Er is hier niet al te ver vandaan nog wel een andere kinderwinkel waar ik t zou kunnen proberen, maar zijn er ook drogisten die het hebben? Bij de DA hier zag ik geen potjes e.d. staan in ieder geval.
Vorig jaar in februari waren we er al mee begonnen, omdat Damey zelf aangaf dat ie op het potje wilde. Toen was hij twee en half.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:09 schreef Jessicaa het volgende:
Bij prenatal!
Bo heeft gepoept vanavond Uit zichzelf op t potje. Ze was duidelijk opgelucht.
Angel wat ik me afvroeg. Was jij heel laat begonnen met Damey? Wel lekker dat het nu goed gaat. Soms hebben ze dat zetje nodig hoor! Krijgt die vast niks van
ik heb voor luca in die tijd zo'n wc-brilverkleiner met trapje eraan gekocht bij de gamma.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:05 schreef moralia het volgende:
O nog even een vraag, waar hebben jullie de potjes gekocht? Of die kleine opzetWC-brilletjes? Ik zie die dingen nergens?
Aaah bij de Gamma, ga ik daar ook maar eens kijken, das ook niet al te ver bij mij vandaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb voor luca in die tijd zo'n wc-brilverkleiner met trapje eraan gekocht bij de gamma.
dat vond hij zo interessant dat het voor hem een stimulans was om op de wc te gaan.
het ding ligt nu werkloos in de schuur. hij gaat nu zelfs liever zonder...
is het gelukt bij de gama moralia?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:37 schreef moralia het volgende:
[..]
Aaah bij de Gamma, ga ik daar ook maar eens kijken, das ook niet al te ver bij mij vandaan.
ja.. en het gaat er dus om dat ze snappen dat ze die reflex tegen kunnen houden. En als ze dat snappen schijnen ze eraan toe te zijn om zindelijk te worden...quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Geen ideeDat betekent dus dat ze hun ogen een tijdje open moeten kunnen houden zonder knipperen? Als ik eraan denk zal ik het eens testen bij Christan
Ik ben niet meer geweest, hoefde ook niet want mijn lieve moeder belde dat ze zowel een potje als een brilletje had gekocht en dat heeft ze voor me meegenomen. We zijn nu van alle gemakken voorzien!quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het gelukt bij de gama moralia?
Jessicaa...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:56 schreef Jessicaa het volgende:
Ja dat ook. Nu alleen nog tussen de middag en snachts.
Aleen snachts is ze nog wel erg nat. Zo nat dat we snachts ook nog moeten verschonen. Zijn er ook speciale nachtluiers?
Ik haal ze gewoon bij de supermarkt..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:01 schreef Jessicaa het volgende:
Ja 2 over elkaar vind ik niks hoor te broeierig. We hebben het met kruidvat pampers en ah luiers dat ze te vol raken
Inleg kan wel ja waar koop je die?
Ik dacht dat er speciale nachtluiers bestonden
en maar beweren dat ze nu nog beter absorberen en nu echt absoluut niet meer doorlekken, die luier-reclames!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Welke luiers gebruik je? Ik had de ervaring dat Huggies \\\'s nachts doorlekten. Met andere luiers was dat nooit zo\\\'n probleem. Je kunt eens proberen of 2 luiers over elkaar werkt, of anders eens een inlegluier extra erin doen.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:34 schreef rooierooie het volgende:
Mijn moeder zette ons gewoon met po en al bovenop de keukentafel, dan konden we er niet zo makkelijk af, en dat werkte goed, alledrie waren we voor onze derde verjaardag zindelijk.
[afbeelding]
Tja, ik heb natuurlijk ook maar ervaring met 1 kind dus ik weet het ook niet precies, maar ik heb er nooit veel aandacht aan besteed. Ik heb het duidelijk van hem af laten komen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:45 schreef Miekie1 het volgende:
Werkt het nog net zoals vroeger (gewoon een weekje doorzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |