Ja, maar dan zou ik er alleen liever niet naar kijken..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Vind je dat ook als Erica Terpstra daarop blijkt te kicken?
Ik zit op mijn werk, maar als ik thuis zal ik mijn blik eens werpen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef XemmyX het volgende:
kijk maar in het fotoboek
En degene die gewoon ff willen lachen met ranzige foto's!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:11 schreef engessa het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=91374
Voor alle geile mannetjes!
Dat mag ook. Vind ik nog wel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:13 schreef Janusje het volgende:
[..]
En degene die gewoon ff willen lachen met ranzige foto's!
Heb ik ook al eens geprobeerd maar die magische toverspreuk werkt alleen als je een kleurtje hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:17 schreef XemmyX het volgende:
slotje
What do you expect? Zoiets van 'We love you XemmyX, wil je met mij een wilde nacht beleven? Ik wil niks anders nadat ik je ontstoken aars en je geirriteerde foef heb MOGEN aanschouwen!'quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:15 schreef XemmyX het volgende:
Erg flauw allemaal
WTF? Wie zet nu die foto's op internet dan? Ik bedoel:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
dit noem ik namelijk inbraak van prive dingen! nog ff en ik maak er echt serieus melding van hoor, zomaar ff mijn foto hier in dit topic neerzetten
Einsteinquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:21 schreef XemmyX het volgende:
doe eens normaal, die foto staat er niet eens op joh
Mmmmmmmmm, vreemd XemmyX, last van geheugenverlies?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:03 schreef XemmyX het volgende:
ja in 1x goed
goed hoor applaus
wat ben jij dan een doos?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
dit noem ik namelijk inbraak van prive dingen! nog ff en ik maak er echt serieus melding van hoor, zomaar ff mijn foto hier in dit topic neerzetten
whehehe!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef engessa het volgende:
Check:
[afbeelding]
De eerste full body shot van XemmyX! Vet!
Jij hebt wel mooie ogen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:21 schreef XemmyX het volgende:
doe eens normaal, die foto staat er niet eens op joh
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me, ff vragen of dit allemaal zomaar mag, zulke foto's in het openbaar zetten, daar waar de eigenaar het niet wil
Ip adressen zijn bekend
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben jij dan een doos?
eerst even flink pimpen met je fotoboek
en dan gaan huilen dat je foto hier staat
kom zeg, je hebt m zelfs zelf geplaatst
bah
Oeioeioeioeioeioeioei nou gaat er wat zwaaien !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me, ff vragen of dit allemaal zomaar mag, zulke foto's in het openbaar zetten, daar waar de eigenaar het niet wil
Ip adressen zijn bekend
Is hij brandweerman?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me,
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef engessa het volgende:
Check:
[afbeelding]
De eerste full body shot van XemmyX! Vet!
en ik wil dat je jezelf ophangt....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:23 schreef XemmyX het volgende:
ik wil nu dat die foto's weggehaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |