beetje lastig om zelf te maken, arm is niet lang genoeg hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:30 schreef Sportguy het volgende:
Je mag het ook mailen hoor.![]()
Mmmhm matige foto, zoek je een fotograaf ?
*applaudiseert en geeft een stukje visquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan wat ik gisteren schreef in een topic van dezelfde TS.
zelfontspanner? En neem es een kijkje in het sexy&gewaagd topic zou ik zeggen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:34 schreef XemmyX het volgende:
[..]
beetje lastig om zelf te maken, arm is niet lang genoeg haha
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef gfree het volgende:
[..]
*applaudiseert en geeft een stukje vis
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef XemmyX het volgende:
wie weet van wie wie :-)
JA DIE VAN JOU VIEZE VUILE CRACKSNOL!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:44 schreef XemmyX het volgende:
welke foto
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]
JA DIE VAN JOU VIEZE VUILE CRACKSNOL!
![]()
Die van George Busch die zijn vrouw aan het neuken is. Nee die van jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:44 schreef XemmyX het volgende:
welke foto
Dat moet je toch helemaal zelf weten? Als jij het fijn vindt dat er mensen naar jouw naaktfoto's kijken...dan moet je ze vooral posten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:27 schreef XemmyX het volgende:
Is dat een schande of kan dat gewoon, ik kick namelijk op het idee, dat andere mij kunnen zien
ja, dat wilde ik net gaan zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:51 schreef dafjedaf het volgende:
Je zit nou dus gewoon een topic te starten over jezelf, en een simpele, kwalitatief slechte naaktfoto van jezelf, die je vervolgens weigert te posten. Vind je dat nou niet zelf ook best wel behoorlijk triest van jezelf? Heb je dan helemaal geen leven of krijg je gewoon van niemand aandacht IRL?
Heb je gezegd dat wat er al in staat? Doe s duidelijk....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:53 schreef XemmyX het volgende:
heb ik gezegt dat dat er al in staat
zoals eerder gezegt wacht geduldig
Je vind het geil als mensen naar die foto kunnen kijken, maar je wil hem niet posten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:56 schreef XemmyX het volgende:
aandacht zat hoor!!
Het was in gewoon een vraag, dus als je iets vraag moet je ook meteen alles laten zien ja
We wachten geduldig af...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:58 schreef XemmyX het volgende:
heb niet z'n hele goeie digicam dus slechte kwaliteit, ben al bezig hoor, ben hier alleen niet zo handig mee
bespeur ik hier enige vorm van jaloesiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar, nu heb je dus de aandacht.
en nu?
wil je er nog iets speciaals meedoen?
of was het gewoon een kijk mij hier met mezelf pimpen topic?
MOET IK JE FF OP JE BEK POMPEN!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:53 schreef XemmyX het volgende:
heb ik gezegt dat dat er al in staat
zoals eerder gezegt wacht geduldig
en VIEZE VUILE CRACKSNOL!
vind ik knap van je hoor, om op z'n benaming te komen!! gped zo jongetje
nee, waarom zou ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:00 schreef rickystyle het volgende:
[..]
bespeur ik hier enige vorm van jaloesie![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
MOET IK JE FF OP JE BEK POMPEN!!![]()
Voor dit soort sufkutterige aandachtsgeilerij moet je in B&H zijn, dit is hier een discussieforum, geen fotoforum.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:02 schreef XemmyX het volgende:
das een, en de rest komt eraan
zit momenteel op mijn werk dus kan geen foto's maken nu, ja kan wel maar laat ik dat maar niet
straks komen er meer te staan
SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTT, eerst naakt, dan oprotten!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Voor dit soort sufkutterige aandachtsgeilerij moet je in B&H zijn, dit is hier een discussieforum, geen fotoforum.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Voor dit soort sufkutterige aandachtsgeilerij moet je in B&H zijn, dit is hier een discussieforum, geen fotoforum.
Schiet maar opquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:05 schreef XemmyX het volgende:
ga zo naar huis, straks meer te zien, maar alleen in het fotoboek op fok anders krijg je gezeik denk ik
Ik ben nog helemaal niet uit bed gestapt. Dit is SEX, als je hier foto's wil posten moet het wel beter zijn dan de gemiddelde bleke hangtiet uit B&H, als er hier foto's komen vind ik dat ze zeker tien keer sexier moeten zijn dan dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Copycat het volgende:
Dafje, verkeerde been uit bed gestapt?
OT: Heb ze spannender gezien...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet uit bed gestapt. Dit is SEX, als je hier foto's wil posten moet het wel beter zijn dan de gemiddelde bleke hangtiet uit B&H, als er hier foto's komen vind ik dat ze zeker tien keer sexier moeten zijn dan dit.
bleke hangtietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet uit bed gestapt. Dit is SEX, als je hier foto's wil posten moet het wel beter zijn dan de gemiddelde bleke hangtiet uit B&H, als er hier foto's komen vind ik dat ze zeker tien keer sexier moeten zijn dan dit.
Niet iedereen is meteen een professioneel model.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
zijn al je post cryptisch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef XemmyX het volgende:
wie weet van wie wie :-)
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Janusje het volgende:
Ben je al thuis XemmyX of zitten je tieten tussen de trappers?
Dat was uiteraard puur en alleen een observatie van de gemiddelde foto in B&H en heeft absoluut niks te maken met de foto van TS, dat dat even duidelijk mag zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef BobRooney het volgende:
bleke hangtiet![]()
Als ze gewoon deze foto in B&H had gepleurd en er niet een heel topic in het verkeerde forum over had gestart had ik ook gezegd "leuke foto, emmy"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef MisterMonty het volgende:
Niet iedereen is meteen een professioneel model.
Je kunt iemand toch de tijd geven om het langzaam op te bouwen ?
Snap de commotie niet![]()
Je kan ze ook in het forum Babes & Hunks: FOK! de celebs plaatsen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:05 schreef XemmyX het volgende:
ga zo naar huis, straks meer te zien, maar alleen in het fotoboek op fok anders krijg je gezeik denk ik
Is het de bedoeling dat wij gaan raden van welk dier dit afkomstig is ofzo ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef XemmyX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je kan ze ook in het forum <a href="http://forum.fok.nl/forum/76" target="_blank">Babes & Hunks: FOK! de celebs</a> plaatsen.
Bijvoorbeeld in topic <a href="http://forum.fok.nl/topic/557460" target="_blank">[v] Fok!sters Sexy & Gewaagd deel 75</a>
Ik denk dat je daar meer bewonderaars vind. Staan ook meer foto's in zoals die van jou.
Als je erachter komt dat het je opwindt dat andere mensen naar je kijken, dan heeft datquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als ze gewoon deze foto in B&H had gepleurd en er niet een heel topic in het verkeerde forum over had gestart had ik ook gezegd "leuke foto, emmy"
Maar nu dus niet.
vertel me meer over je disco topic!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
godverdomme, in minder dan een uur al bijna 4 keer meer views dan mijn disco topic in meer dan een maand, waar gaat het heen met deze wereld
offcoursequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat was uiteraard puur en alleen een observatie van de gemiddelde foto in B&H en heeft absoluut niks te maken met de foto van TS, dat dat even duidelijk mag zijn![]()
In ieder geval een zoogdier.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat wij gaan raden van welk dier dit afkomstig is ofzo ?
Ze vraagt zelf om foto's van anderen en ze laat ons op haar foto's wachten. Volgens mij wil ze geen serieuse discussie over hoe het is als je er van geniet om bekeken te worden op internet. Als dat wel zo is had ze een andere OP moeten schrijven en zich zelf anders moeten opstellen hier. Dit is gewoon wachten op een slotje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef MisterMonty het volgende:
Als je erachter komt dat het je opwindt dat andere mensen naar je kijken, dan heeft dat
toch wel met sexualiteit te maken ? Ik vind het alleen een beetje vreemd dat iemand
meteen een foto wijdbeens met 3 dildo's erin moet plaatsen om onder het kopje
sexualiteit te mogen posten. Als dit topic bedoeld is om te zeggen van: kijk mij eens,
dan heb je wel gelijk, maar ik geloof dat de topicstartster wel meer wil zeggen ermee.
Ja, je hebt gelijk. Het is nu aan haar om die keuze te maken denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ze vraagt zelf om foto's van anderen en ze laat ons op haar foto's wachten. Volgens mij wil ze geen serieuse discussie over hoe het is als je er van geniet om bekeken te worden op internet. Als dat wel zo is had ze een andere OP moeten schrijven en zich zelf anders moeten opstellen hier. Dit is gewoon wachten op een slotje.
In dat geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:17 schreef dafjedaf het volgende:
Dit is gewoon wachten op een slotje.
zie m'n sigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
vertel me meer over je disco topic!
trouwens, FD topics hebben ook tig views, dus het zegt niks over hoe leuk jij bent
Ja, serieuse discussie starten of moven met die hap, het wordt zo net ONZ hier met die lemming er achter aan en alles...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef MisterMonty het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Het is nu aan haar om die keuze te maken denk ik
Was donna summer geen negerin?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
dit is dus de manier om views te krijgen, maar mensen lastig vallen met foto's van donna summer's hangtieten...![]()
mn foto, wat doe jequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
schijntquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Was donna summer geen negerin?
ga je nou naar B&H dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef XemmyX het volgende:
slotje please
Vind je dat ook als Erica Terpstra daarop blijkt te kicken?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef s9601694 het volgende:
Ik vind je een koningenwijf, er zouden meer vrouwen moeten zijn die erop kicken om hun tieten te laten zien..
Ja, maar dan zou ik er alleen liever niet naar kijken..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Vind je dat ook als Erica Terpstra daarop blijkt te kicken?
Ik zit op mijn werk, maar als ik thuis zal ik mijn blik eens werpen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef XemmyX het volgende:
kijk maar in het fotoboek
En degene die gewoon ff willen lachen met ranzige foto's!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:11 schreef engessa het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=91374
Voor alle geile mannetjes!
Dat mag ook. Vind ik nog wel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:13 schreef Janusje het volgende:
[..]
En degene die gewoon ff willen lachen met ranzige foto's!
Heb ik ook al eens geprobeerd maar die magische toverspreuk werkt alleen als je een kleurtje hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:17 schreef XemmyX het volgende:
slotje
What do you expect? Zoiets van 'We love you XemmyX, wil je met mij een wilde nacht beleven? Ik wil niks anders nadat ik je ontstoken aars en je geirriteerde foef heb MOGEN aanschouwen!'quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:15 schreef XemmyX het volgende:
Erg flauw allemaal
WTF? Wie zet nu die foto's op internet dan? Ik bedoel:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
dit noem ik namelijk inbraak van prive dingen! nog ff en ik maak er echt serieus melding van hoor, zomaar ff mijn foto hier in dit topic neerzetten
Einsteinquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:21 schreef XemmyX het volgende:
doe eens normaal, die foto staat er niet eens op joh
Mmmmmmmmm, vreemd XemmyX, last van geheugenverlies?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:03 schreef XemmyX het volgende:
ja in 1x goed
goed hoor applaus
wat ben jij dan een doos?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
dit noem ik namelijk inbraak van prive dingen! nog ff en ik maak er echt serieus melding van hoor, zomaar ff mijn foto hier in dit topic neerzetten
whehehe!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef engessa het volgende:
Check:
[afbeelding]
De eerste full body shot van XemmyX! Vet!
Jij hebt wel mooie ogen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:21 schreef XemmyX het volgende:
doe eens normaal, die foto staat er niet eens op joh
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me, ff vragen of dit allemaal zomaar mag, zulke foto's in het openbaar zetten, daar waar de eigenaar het niet wil
Ip adressen zijn bekend
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben jij dan een doos?
eerst even flink pimpen met je fotoboek
en dan gaan huilen dat je foto hier staat
kom zeg, je hebt m zelfs zelf geplaatst
bah
Oeioeioeioeioeioeioei nou gaat er wat zwaaien !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me, ff vragen of dit allemaal zomaar mag, zulke foto's in het openbaar zetten, daar waar de eigenaar het niet wil
Ip adressen zijn bekend
Is hij brandweerman?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
ik ga eens ff langs een oom van me,
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef engessa het volgende:
Check:
[afbeelding]
De eerste full body shot van XemmyX! Vet!
en ik wil dat je jezelf ophangt....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:23 schreef XemmyX het volgende:
ik wil nu dat die foto's weggehaald worden
Ze zijn al weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oeioeioeioeioeioeioei nou gaat er wat zwaaien !!!
Ik wou me er niet mee bemoeien,
maar nu ga ik die foto's echt even mirroren
ik maak geen foto's van mijn aarsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:26 schreef XemmyX het volgende:
nou er zijn ook mensen die niet zielig zijn! en zulke dingen met foto's uitgaan halen
is het zelfde als ik bij jou uit een oud bestaand foto boek foto's eruit knip en ze over heel nederland verspreit!
Ik ben een kunstenaar ja! Kunst moet verspreid worden!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:26 schreef XemmyX het volgende:
nou er zijn ook mensen die niet zielig zijn! en zulke dingen met foto's uitgaan halen
is het zelfde als ik bij jou uit een oud bestaand foto boek foto's eruit knip en ze over heel nederland verspreit!
Wij zielig?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef XemmyX het volgende:
aars is er nooooit te zien geweest dus bek houden ja!!! laat ie van jou eens zien dan hoe mooi die wel niet is!!
JEETJE zielig zijn jullie...
Ik had ze alquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Ze zijn al weg.![]()
quoten is okee. Dan weten we ook tegen wie jij babbelt. En F5 is een mooie toets.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:27 schreef XemmyX het volgende:
mezelf ophangen voor jou, grapjas heb wel wat beters te doen dan me met zielige personen bezig te houden, die geen sociaal leven hebben of niets
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:28 schreef MisterMonty het volgende:
Mensen, laat Xemmy toch met rust....als je die foto's mooi vindt, misgebruik ze dan prive,
maar ga niet tegen iemands wil in die foto's in dit topic plakken....
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:28 schreef MisterMonty het volgende:
Mensen, laat Xemmy toch met rust....als je die foto's mooi vindt, gebruik ze dan prive,
maar ga niet tegen iemands wil in die foto's in dit topic plakken....
Hihi.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oeioeioeioeioeioeioei nou gaat er wat zwaaien !!!
Ik wou me er niet mee bemoeien,
maar nu ga ik die foto's echt even mirroren
Hey jij bent blauw, you have the force within you!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wij zielig?![]()
Oeh. Ik mis er dus 1. Die met 'raad eens wat dit is'. Die anderen heb ik al wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik had ze al
Ok die van dat konijn? Daar geilde ik behoorlijk op moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:30 schreef engessa het volgende:
[..]
Oeh. Ik mis er dus 1. Die met 'raad eens wat dit is'. Die anderen heb ik al wel.
Nee, is gewoon kwestie van respect.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
wij weten wel wat jij van xemmyx wilt [afbeelding]
Gaaf, welk advocatenkantoor?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
Ip adressen zijn bekend
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:27 schreef prinsrob het volgende:
Ik kon niet zeggen wat ik voelde,
Ik kreeg het echt niet uitgelegd.
Maar jij wist wat ik bedoelde,
De stilte had het al gezegd.
Wat mooi.
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef MisterMonty het volgende:
[..]
Nee, is gewoon kwestie van respect.
Je bent zelf zieligquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef XemmyX het volgende:
gore foto's he, hahah staat verders niet veel boeiends op en wie niet tegen 2 borsten kan is zielig
Ik heb respect, ik heb de foto namelijk alleen op deze site geplaats en op geen andere!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef MisterMonty het volgende:
[..]
Nee, is gewoon kwestie van respect.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Janusje het volgende:
[..]
Ik heb respect, ik heb de foto namelijk alleen op deze site geplaats en op geen andere! (maar kan nog komen natuurlijk)
Flame, ban.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Je bent zelf zielig![]()
Nog niet? Of gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Janusje het volgende:
[..]
Ik heb respect, ik heb de foto namelijk alleen op deze site geplaats en op geen andere!
Banaanvraagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef portier het volgende:
[..]
Flame, ban..
Als iemand uitdrukkelijk vraagt om zoiets niet te doen, vind ik dat je daar best welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Janusje het volgende:
[..]
Ik heb respect, ik heb de foto namelijk alleen op deze site geplaats en op geen andere!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Meid, als het maar 2 borsten zijn, waar maak je dan zo'n drama van?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef XemmyX het volgende:
gore foto's he, hahah staat verders niet veel boeiends op en wie niet tegen 2 borsten kan is zielig
Doodsverwensing, ban.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Banaanvraag
Ban
*ga in een hoekje zitten schamen*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef MisterMonty het volgende:
[..]
Als iemand uitdrukkelijk vraagt om zoiets niet te doen, vind ik dat je daar best wel
gehoor aan kunt geven, dat bedoel ik met respect
flamequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:36 schreef portier het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban..
onder 'vrije tijd - bezienswaardigheden' zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:35 schreef Janusje het volgende:
LIVE, XemmyX op www.drachten.nl
Jij misschien nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Janusje het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
flame
Banaanvraag
Zoveelste waarschuwing
IP Ban
Toch maar weer verwijderd uit restecpquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:38 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Jij misschien niet(zie sig)
Wat ben je toch makkelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:38 schreef portier het volgende:
[..]
Opgelost, slotje..
Dan was dit toch wel echt een SUPERkick of niet XemyX?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:27 schreef XemmyX het volgende:
Is dat een schande of kan dat gewoon, ik kick namelijk op het idee, dat andere mij kunnen zien
wat bedoel je PRINSROBquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:39 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Toch maar weer verwijderd uit restecp.
Alleen vragen om een slotje gaat natuurlijk niet werken, je moet er hier wel wat voor doenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:40 schreef XemmyX het volgende:
slotje ja ik zie het
Dat ik je foto uit respect heb verwijderd van m'n site meisjeskijken.student.utwente.nl.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:42 schreef XemmyX het volgende:
[..]
wat bedoel je PRINSROB
Heb je daar nog geen spijt van?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:42 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat ik je foto uit respect heb verwijderd van m'n site meisjeskijken.student.utwente.nl.
Mwah, zo goed waren die foto's nu ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:45 schreef Janusje het volgende:
Voordat dit topic vol is, even de vermelding dat we verder gaan op
(naakt)foto's van XemmyX in fokfotoboek, deel II
PARTIJ voor de dierenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:45 schreef prinsrob het volgende:
Kan het er altijd weer opzetten als ze boos gaat doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:22 schreef XemmyX het volgende:
Ip adressen zijn bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |