Eensch.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tof, maar niet beter dan sex.
Nou, ehm, jij heaumeau! Toevallig!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup.
Told ya so.
Hee leuk! Zijn we samen heameau! Neuken?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Homo's wel!.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
En sterf met je sterf!
Wel complimenten voor de oppo trouwens.
Goed plan,quote:En ik wil Au3 meeten!![]()
*check*quote:En ik wil verder in UVT.
Me, me, me, me, me...quote:*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
You are gay,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup.
Told ya so.
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
Waar ik eigenlijk voor ben, is om de een of andere kansloze kliekreeks met zn allen te overvallen!
a) Hebben zij dan ook eens lol
b) Kunnen we verder klieken
c) Hoef ik niet de hele tijd te werken op mn werk []
Wat lach je?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Me, me, me, me, me...
[GPD] [HOMO]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
Waar ik eigenlijk voor ben, is om de een of andere kansloze kliekreeks met zn allen te overvallen!
a) Hebben zij dan ook eens lol
b) Kunnen we verder klieken
c) Hoef ik niet de hele tijd te werken op mn werk []
Told him so.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You are gay,.
Hm, GPD dan maar. Ik heb mijn homo-zijn nog niet ten volle geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[GPD] [HOMO]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[GPD]
Dat of een spaatje blauw met een schijfje citroen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef Mahavishnu het volgende:
Appelsap.
Iedereen is welkom, dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Jullie gaan veels te snel voor een fatsoenlijke oppo en dan moet ik tig hoofden bij het plaatje shoppen
Wat héb jij toch met konijnen in een glas water?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat of een spaatje blauw met een schijfje citroen.
En een stampertje natuurlijk.
Ja maar dan wel aan de regels houden .. fatsoenlijke oppo ... en dan moet ik mensen in het oppo plaatje shoppenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, dude.
Zo had ik ooit een éénnachter met een jongedame met stampertje op haar kont getattoo-eerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Wat héb jij toch met konijnen in een glas water?
I don't think we have a choice.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee leuk! Zijn we samen heameau! Neuken?
Dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You are gay,.
* In broek plast van angst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef Insomaniac het volgende:
DAGGLA STOMME KUTSMIESPELGRIEK MET JE BROKKELBAKJE! ALS JE ME TOCH AL AAN HET ESEMESSE BENT, ZET DAN HOTFR IN DIE ESEMES DAT @@@ BEZIG IS MET ZN LAATSTE DEEL!
Vandaar je fixatie met natte konijntjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een éénnachter met een jongedame met stampertje op haar kont getattoo-eerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |