Sweet!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Deze post even speciaal voor JK. Ik was mijn prulletjes aan het opruimen en vond deze foto van Bruce..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ze blijven maar komen, ik laat ze maar gaan....
Dag Croupouquequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:11 schreef Croupouque het volgende:
Dit is mijn laatste @@@-post.
Dag, vrienden. Het was fijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we deze gewoon niet vullen en open houden tot in de lengte der dagen!
Vandaar dat dit mijn laatste post is in dit topic.
IK GA JE MISSEN INSO!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I'll never let you go, Rose!!!!
Nou, nu moet ik huilen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I'll never let you go, Rose!!!!
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede/GPD/Homo verkassen en dit topic openlaten ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef NiNi het volgende:
Of nee, we posten gewoon en dan deleten ze steeds de bovenste vijftig ofzo!
Forever and ever, we're ment to be together..
Ja, laten we GDP maar doen. Die zijn op de hoogte!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede/GPD/Homo verkassen en dit topic openlaten ?
Enschede 231 - when does the hurting stop...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede//Homo verkassen en dit topic openlaten ?
De originele duivelse slettenkat. Lajfquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Deze post even speciaal voor JK. Ik was mijn prulletjes aan het opruimen en vond deze foto van Bruce..
Yvonne alvast PM'tquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, laten we GDP maar doen. Die zijn op de hoogte!![]()
Ook op Arrow geweest zaterdag zie ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:20 schreef Insomaniac het volgende:
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan de grond aan kan
Harder dan ik hebben kan
De invasie is begonnen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mensen, Nien en ik zitten al in GPD, nu jullie nog !
MUUS!!! Kom naar GPD!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Ja dag.
Ik open zometeen gewoon een nieuw topic, want dit is niks natuurlijk.
Ik zal je missen MUUS.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Ja dag.
Ik open zometeen gewoon een nieuw topic, want dit is niks natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |