Geen idee, ik heb het vandaag nog niet gezien, zometeen de herhalingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
Wie zitten er morgen ?
Weer een nieuw zapmoment dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
binnenkort komen Acda en de Munnik ook optreden
Die immitatie van Dick bij een persconferentie was wel treffend gedaan, vond ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:33 schreef tong80 het volgende:
Daan Schuurmans. Wie is dat nou weer ?
Geweldig! Ik zit al klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:56 schreef UFOtje het volgende:
We krijgen straks Andre!![]()
André is doof aan het worden en kan zichzelf niet meer horen zingen en zingt daarom zo vals.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:52 schreef tong80 het volgende:
André was dronken.Verder een leuke aflevering.
ik wou ook persee die herhaling zien, toen ik halfdronken uit de kroeg kwamquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:52 schreef tong80 het volgende:
André was dronken.Verder een leuke aflevering.
Tong kan weer gaan slapen. De herhaling is afgelopen.
This is killing me.
Waarom denk je dat hij die oortjes in heeft tijdens het zingen? Daar hoort hij het echt nog wel door hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
André is doof aan het worden en kan zichzelf niet meer horen zingen en zingt daarom zo vals.
Zwakke aflevering verder, vond ik.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Tong twijfeld nog video of opnemen.
Toch een mooi moment voor dramatische nummers over de liefde?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:26 schreef milagro het volgende:
nee duh!
Rachel is weg!
Schaam je!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:19 schreef Alessandro het volgende:
bah acda en de munnik dat word zappen
Smaken verschillen soms. Gelukkig maar.....Trouwens BORis was goed gisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Schaam je!
Acda en de Munnik zijn fascinerend goed...
en henk danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oranjekoets =
SMSje van Frits =
Frits in het algemeen =
Jan Mulder & Ronald Koeman =
Muziek =
Gasten = ofof
Dus, veel niet leuke onderdelen, en toch kijk ik het
Henk doet af en toe leuk mee ....... die hangt er wat tussen inquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:03 schreef Markster het volgende:
[..]
en henk dan
Zeker!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet zeker dat Villa BvD véél meer kijkers trekt dan dat gezapige studio sportzomer op 2, die hadden beter in Nederland kunnen blijven
Die kijkcijfers zeggen niks
Acda en de Munnik nu!
inderdaad, heel sneu dat studio sportzomer, ze proberen geforceerd een ontspannen lacherig sfeertje te creëren, wat doorgaans totaal mislukt, dan maar de paar minpunten van villa bvd, in ieder geval wel jan mulder erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet zeker dat Villa BvD véél meer kijkers trekt dan dat gezapige studio sportzomer op 2, die hadden beter in Nederland kunnen blijven
Die kijkcijfers zeggen niks
Briljant inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:07 schreef ilona-scuderia het volgende:Dat filmpje met Peter R. de Vries als lifeguard in Baywatch...
hoe weet jij dat al , jij bent toch niet Jomanda hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:40 schreef UFOtje het volgende:
Ach, Karin Bloemen wat juist wel gezellig toch!?
Ik verheug mij nu al op de uitzending van woensdag, als Duitsland verliest en Tsjechië wint.
hij duwde zo'n zatlap weg die in beeld wou komen, verder niksquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:53 schreef Veerboot het volgende:
Wat deed Frits nou aan het eind op het strant bij die gast die er tussen kwam staan? Zat niet heel erg op te letten, dus het ontging me een beetje.
Ah, okquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
hij duwde zo'n zatlap weg die in beeld wou komen, verder niks
Mah, het is meer positief denken hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoe weet jij dat al , jij bent toch niet Jomanda he![]()
1tje was Chantal Overmars.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:27 schreef Duiveltja het volgende:
Wie waren die 4 spelersvrouwen?
Mooi moment was dat, als Frits iets harder had geduwd was die vent naar achteren gevallenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:53 schreef Veerboot het volgende:
Wat deed Frits nou aan het eind op het strant bij die gast die er tussen kwam staan? Zat niet heel erg op te letten, dus het ontging me een beetje.
he wat chat waar ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:30 schreef pekel het volgende:
Straks weer de chat met Jan Mulder....
De i'net verbinding in Portugal ligt eruit, zeggen ze.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:33 schreef paultjuhhh het volgende:
gebeurt vrij weinig bij mij
Ik zit er nu niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ja idd, ik zit er nu ook hoe heet jij daaro ?
Kan niet lang genoeg over geluld worden... net zolang totdat Advocaat ontslagen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:25 schreef Shogo het volgende:
Leuk programma totdat ze besloten het 3 avonden over die wissel te hebben.We weten het nou wel... (geldt ook voor de andere programma's)
Tuurlijk, een heel team dat verliest door één wissel. Echt van Robbe hing het helemaal af, maar goed dat is een andere discussie waar dit topic verder niet voor bedoeld is denk ik. (ben het overigens ook mee eens dat het een domme fout is maar om daarvoor iemand ontslagen te willen zienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan niet lang genoeg over geluld worden... net zolang totdat Advocaat ontslagen is.
Die wissel was de druppel. Het laat heel erg goed zien hoe Advocaat denkt en exact daarom gaan wij nu waarschijnlijk donderdag naar huis. 16 miljoen mensen had door dat die wissel ons de kop zou gaan kosten en Advocaat als enige niet. Dan ben je dus niet geschikt om een Nederlands elftal te leiden. Om dergelijke enorme blunders te voorkomen moet Advocaat op staande voet worden ontslagen. Als Robben tegen Duitsland al had meegedaan hadden we ons nu waarschijnlijk al geplaatst.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tuurlijk, een heel team dat verliest door één wissel. Echt van Robbe hing het helemaal af, maar goed dat is een andere discussie waar dit topic verder niet voor bedoeld is denk ik. (ben het overigens ook mee eens dat het een domme fout is maar om daarvoor iemand ontslagen te willen zien)
precies, achterlijk kutwijf, als ze wil geilen op jonge jongens moet ze maar bij een schoolplein gaan rondhangen ofzo, niet mijn tijd verdoen met haar stompzinnige gelul, gelukkig is ze morgen weg (als ik het goed begrepen heb)quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik begrijp de rol van Karin Bloemen niet helemaal. Waarom rot dat wijf niet gewoon op, die voegt echt helemaal niks toe.
Ronald heeft wel zeker een eigen mening. Hij drukt het alleen wat collega-vriendelijker uit dan Jan. Jan is columnist, dus die mag te keer gaan. Dat Koeman het netjes uitdrukt is alleen maar goed!quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En weer, durft Ronald Koeman geen mening te hebben.
Door het laten liggen van de kansen van de Duitsers, niet door het goede spel van de Tsjechen. Hij heeft helemaal gelijk dus.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:18 schreef golfer het volgende:
"Dankzij de Duitsers zijn wij verder gekomen".
Weet die nitwit wel welk land wij dankbaar moeten zijn?
vorige pagina :quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:17 schreef Jed1Gam het volgende:
Even vraagje tussendoor, hoe heet die begintune van villa bvd?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:53 schreef mrbombastic het volgende:
Ik vind die tune van Zuco 103 goed, Futeball.
Alleen ik heb alleen de mp3 van 30 sec lang.
Op het eind van het programma hoor je een langere versie van Futeball.
Iemand die die heeft?
Dat is Robin.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:18 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke dombo is die Robin van Persie:
Etc.
Jawel.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:28 schreef BVO het volgende:
Hij is trouwens helemaal niet zo dom.
Zie het antwoord van BVOquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:18 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke dombo is die Robin van Persie:
Alweer:
"Dankzij de Duitsers zijn wij verder gekomen".
Weet die nitwit wel welk land wij dankbaar moeten zijn?
Veder wel leuk, dit keer bij gebrek aan echte Studio Sportzomer-uitzending, maar nog steeds beneden het niveau wat ik van BVD gewend ben.
Zal wel ziek zijn, was hij gisteren al een beetje.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar is Koeman?
Voor teletoeter publiek zie het EK forum van FOK!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:54 schreef popolon het volgende:
Gewonnen en die grote smoelen van die teletoeters zijn er weer.
yuck.
Vind je het erg als ik dat zoveel mogelijk ontwijk ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor teletoeter publiek zie het EK forum van FOK!
Ik meende op een gegeven moment echt Koeman te zien op de tribune bij de wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
Waar is Koeman?
Met deze uitspraak doe je echte breezersletjes toch echt te kort hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
rot is op met die oranjekoets, wat een geile breezertjes
das waarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:49 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Met deze uitspraak doe je echte breezersletjes toch echt te kort hoor!![]()
met dank aan paultjuhquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:59 schreef golfer het volgende:
Derksen met geverfd haar zag er niet uit:
[afbeelding]
Weet jij misschien wat voor (klassieke) muziek ze daar onder hebben gezet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
prachtig dat stukje van advocaatnet
vodafone? is dat dat een vodafone piepjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat publiek verschrikkelijk onbeschoft, steeds maar dat schreeuwen
Frits krijgt zeker een bedrag van Vodafone voor dat zogenaamd grappige sms-je?
Publiek is vaak irritant idd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat publiek verschrikkelijk onbeschoft, steeds maar dat schreeuwen
Frits krijgt zeker een bedrag van Vodafone voor dat zogenaamd grappige sms-je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |