quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:Okee mensen, dat was een leuke grap, niewaar?
Ik moet wel zeggen, dank voor de vele reacties, ik heb me werkelijk kapotgelachen :')
O ja: er komt GEEN kind, en ik ga ook NIET stoppen met modden
Maakt een mental note.
Pittig tantetje.quote:
Zal ik hem wegpesten?quote:
Megumi is toch een knul?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pittig tantetje.
Ja maar Yvonne.. je weet toch dat hij jou nooit zou verlaten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik hem wegpesten?
Hij heeft mij ook bedrogen hoor
Hij had mij beloofd te trouwen
Ik had het over dat plaatje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Megumi is toch een knul?![]()
Als ik met jou moet trouwen dan kan ik wachten tot ik een ons weegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:19 schreef yvonne het volgende:
Hij had mij beloofd te trouwen
Wat voor Christelijk huwelijk hebben jullie in godsnaam dat je in aparte bedden slaapt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:06 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!![]()
Het was inderdaad een grap en ik heb in een deuk gelegen. Geen trouwerij, geen kind en we lagen gisteren in aparte bedjes dus...
En Flash.. veel succes met modden!
Of je leest het hele topic even kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
laat je ons achter met Qalvobbes????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
je quote me foutief, doe je dat expres?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even kneus
Kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je quote me foutief, doe je dat expres?
whehehehehequote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kneus
Begint het met een S, en eindigt het op erf?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Voor niks 3 pagina's gelezen.Ik plaats wel alvast een note bij mezelf voor de opmerking die zo gaat volgen.
Nee op terf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Begint het met een S, en eindigt het op erf?
dat zou hetzelfde woord kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee op terf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |