Heel heel lomp.quote:Waarom gaat ze niet naar school als haar paard dood is?
Dat was ons ook opgevallen, mede daarom is hij nu dé foto op onze profielenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:27 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, wat lijken jullie allemaal zo jong op die foto!!! Net 13/14 ofzo...
zojuist overleden isquote:Op maandag 14 juni 2004 21:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heel heel lomp.
maar goed ook...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
zojuist overleden is
okok, me shuts up
Heel even hoor, maar wat heeft het voor nut om thuis te blijven (ik neem aan dat hij niet opeens na de nacht dood was, dan is het logisch, maar dat het al ergens in het weekend is gebeurd)... het is beter om er met anderen (vrienden op school) over te praten...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
maar goed ook...
moet ook niet verwachten dat ik op school kom als mijn kat (of hond) z'n tijd gekomen is.
Hoewel school dan waarschijnlijk al afgelopen is.
Mwa, dan gaat iedereen uitzonderlijk veel medelijden tonen, natuurlijk helemaal terecht, maar volgens mij zit je daar dan niet bepaald op te wachten.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heel even hoor, maar wat heeft het voor nut om thuis te blijven (ik neem aan dat hij niet opeens na de nacht dood was, dan is het logisch, maar dat het al ergens in het weekend is gebeurd)... het is beter om er met anderen (vrienden op school) over te praten...
(en we moesten aan een opdracht voor maatschappijleer, afspraken zijn ook belangrijk...)
Buiten dat wel zielig natuurlijk...
Zo'n Debat zou ik dan waarschijnlijk niet missen, maar ik zou dan niet weten of ik niet in huilen zou uitbarsten tijdens alles.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heel even hoor, maar wat heeft het voor nut om thuis te blijven (ik neem aan dat hij niet opeens na de nacht dood was, dan is het logisch, maar dat het al ergens in het weekend is gebeurd)... het is beter om er met anderen (vrienden op school) over te praten...
(en we moesten aan een opdracht voor maatschappijleer, afspraken zijn ook belangrijk...)
Buiten dat wel zielig natuurlijk...
Heeeel sentimenteelquote:Op maandag 14 juni 2004 22:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zo'n Debat zou ik dan waarschijnlijk niet missen, maar ik zou dan niet weten of ik niet in huilen zou uitbarsten tijdens alles.
Had ik dus ook toen ik voor t eerst hoorde dat mijn kat ziek was, had ik gelijk toneel die avond, ben ik maar niet gegaan, helemaal van slag, en de keer daarop begon ik zomaar te huilen omdat iemand ernaar vroeg.... tja, ik hou gewoon zo ontzettend veel van dat beestje... noem me maar sentimenteel enzo.. maar ik kan er ook niks aan doen.
Ik ga echt niet thuis blijven als m'n kat dood zou gaan ofzo hoor, ik zou het niet leuk vinden, maar goed, trouwens, ben ook netjes naar school gegaan toen onze kat Jetje een spuitje kreegquote:Op maandag 14 juni 2004 21:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
maar goed ook...
moet ook niet verwachten dat ik op school kom als mijn kat (of hond) z'n tijd gekomen is.
Hoewel school dan waarschijnlijk al afgelopen is.
Ik sliep om 9 uur al.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, ga eens online, Anne heeft een belangrijk mailtje voor je!
blond?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Gekapperd
Nu een dezer dagen nog eventjes verven, en ik ben weer klaar voor den zomer
Ik ben geen sjonniequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
blond?![]()
ruben met lang haarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben geen sjonnie
Wéér zwart ben ik bang, anders zal ik óf m'n kop weer kaal moeten scheren óf zo lang uit laten groeien dat het 2 maanden niet zit
Ik heb er wel eens over nagedacht, maar nee, dat geduld kan ik niet opbrengenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ruben met lang haar![]()
Tja, ligt eraan wat voor een band je met die kat hebt.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ga echt niet thuis blijven als m'n kat dood zou gaan ofzo hoor, ik zou het niet leuk vinden, maar goed, trouwens, ben ook netjes naar school gegaan toen onze kat Jetje een spuitje kreeg![]()
Das wel zo verstandig..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Heeeel sentimenteel... Nee tuurlijk, dat je diezelfde avond niet naar toneel gaat kan ik begrijpen... nouja ik weet ook niet hoe / wanneer het precies gegaan / gebeurd is, maar zoals ik het nu gehoord heb is het een beetje vaag... maar ik zal me stil houden morgen, zou een beetje lullig zijn...
(Ik baal alleen dat ik eerder op moet om die debatmap af te maken)
Nouja, de alternatieven, rood en blond, zijn ook niet echt aantrekkelijk. Rood heb ik al geprobeerd, was wel leuk, maar ik vind zwart toch mooier. En blond zou absoluut niet staan aangezien ik heel donkere wenkbrauwen heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:17 schreef DearPrudence het volgende:
Saai hoor Ruben,
Och, jullie hadden allebei goede argumenten, bleven ook erg rustig enzo. Goed debatquote:Gewonnen met Debat, nou niet echt dankzij mij... Anouschka bleef maar doorgaan...
Ik had bij dat eerste deel 2 foutquote:Luistertoets Engels heb ik goed gemaakt heb ik gehoord van bepaalde bronnen
Die kat hadden we al toen ik -4 was dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:15 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan wat voor een band je met die kat hebt.
Wij hebben m al vanaf ik 3 was, dus al 13 jaar, hij is van sint maarten mee gekomen, vorig jaar had ik t hier helemaal niet naar m'n zin, en nahja... had ik vaak van die buien dat ik heimwee had enzo, en dan lag ik vaak met mijn kat enzo...
[..]
Das wel zo verstandig..
Ja het was sneu.. Maar toen straks was ze ook alweer aan het lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:00 schreef errrrr het volgende:
Het debat met Marieke dus ging wel goed hoor... ze had nog wel (niet tijdens het debat hoor) last van huilperiodes, maar volgens mij ging het aan het eind van de dag beter... misschien is het dus inderdaad wel goed geweest om 1 dag niet te komen, en dat ze er vandaag over kon praten...
Naampje?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:21 schreef SuUz2ko het volgende:
Wie heeft dat spel weleens gedaan dat Adriaan meehad naar Parijs.. (schijnt dus.) Vanmiddag voor het eerst gedaan. Hersenen worden hier wel zeer actief door.
ik heb dat spel wel eens gespeeld hoor, heet het niet kaarten?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Naampje?
ik had een kaart/kwartet spel mee naar Parijs mee jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:35 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, die kaarten!! Met die verschillende patronen, kleuren en vormen...
Had hij die mee naar Parijs?
Ik heb t wel eens gespeeld, maar dat was toen op school.
ik weet, ze zouden de media eens moeten manipuleren, dus dat dat doelpunt van Duitsland nooit was uitgezonden in Nederlandquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:44 schreef DearPrudence het volgende:
1-1
Kijk eens naar de tijdenquote:22:33 Euro 2004: Uitslag Duitsland - Nederland (32)
20:40 Ook voetbal kijken is gevaarlijk (25)
zijnquote:bezeten van voetbal
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:44 schreef DearPrudence het volgende:
1-1
2e minuut heb ik gemist, toen stond ik onder de douche... ff kijken of ik die op inet kan zien...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeker gezien het spel hebben we geluk gehad
Jammer dat die in de 2e minuut er niet inging, maargoed. Leuke wedstrijdDe wonden op mijn vingers sprongen weer open toen het 1-1 werd. Vuisten ballen was toch geen goed idee
Ik heb slechts de eerste 33 min. gezien. Kans in de 2e minuut was leuk geweest, maar dan had je ook geluk gehad. We mogen blij zijn met 1 -1.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
2e minuut heb ik gemist, toen stond ik onder de douche... ff kijken of ik die op inet kan zien...
Verder, 1e helft slecht, 2e helft beter
Zo, dat heb je toen snel geconcludeerdquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik heb slechts de eerste 33 min. gezien. Kans in de 2e minuut was leuk geweest, maar dan had je ook geluk gehad. We mogen blij zijn met 1 -1.
Vanaf wanneer gaat dat eigenlijk in? Idioot overigens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Niet kunnen legitimeren levert maximaal 2250 euro boete op
oh yes, dat wordt leuk...
'Meneer, mag ik uw ID eens zien?' 'Euh, shit, vergeten, sorry' 'Dat is dan '2250,-- alstublieft'Waar gaat dit nou om, alsof het identificeren van iemand zoveel misdadigers gaat stoppen.
Gaan ze gezellig je naam checken in hun database, waar is onze privacy
1 Januari 2005quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaat dat eigenlijk in? Idioot overigens.
Hoi,quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef DearPrudence het volgende:
hallo...
hoi, hoe gaat het?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef DearPrudence het volgende:
hallo...
Bron c.q. linkjequote:Present
ik blink
jij blinkt
hij blinkt
wij blinken
jullie blinken
zij blinken
Past
ik blonk
jij blonk
hij blonk
wij blonken
jullie blonken
zij blonken
Present Perfect
ik heb geblonken
jij hebt geblonken
hij heeft geblonken
wij hebben geblonken
jullie hebben geblonken
zij hebben geblonken
Past Perfect
ik had geblonken
jij had geblonken
hij had geblonken
wij hadden geblonken
jullie hadden geblonken
zij hadden geblonken
Future
ik zal blinken
jij zult blinken
hij zal blinken
wij zullen blinken
jullie zullen blinken
zij zullen blinken
Future Perfect
ik zal geblonken hebben
jij zult geblonken hebben
hij zal geblonken hebben
wij zullen geblonken hebben
jullie zullen geblonken hebben
zij zullen geblonken hebben
we rule!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, dus toch.
Ik vind 'geblinkt' anders ook best okay.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
we rule!
Je hebt gewoon teveel *bling* *bling*quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik vind 'geblinkt' anders ook best okay.
Eh, dat was gisteren al?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel *bling* *bling*
btw, kees, 8 uur weer volleybaldoe je mee? Niveau is niet bijster hoog, maar wel goed om in vorm te blijven.
gister óók, denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eh, dat was gisteren al?
Wat verstaan ze onder een openbare ruimte? disco? of alleen op straat, gemeentehuis, e.d.quote:in de openbare ruimte
hell yeah!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
we rule!
Ik vind verplicht ID vanaf 16 niet zo gek, maar dan moet een brommer rijbewijs ook tellen als IDquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:52 schreef errrrr het volgende:
En op je werkt, duh, school, overal behalven op je eigen grond (of grond van iemand waar je toestemming hebt zonder ID rond te lopen)...
Belachelijk plan, alsof ik de hele tijd met m'n paspoort rond ga lopen
En zeker bruggers van net 14 dan... slaat gewoon nergens op... Als ze willen weten wie ik ben lopen/fietsen/rijden ze maar even mee naar huis hoor
no commentquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Mijn telefoon is dus meegewassen (in de wasmachine), en dat vond ie niet leuk. Hij stond volgens mij aan toen hij werd gewassen, dus hij is dood
-edit: ik kom morgen dus niet ook school
wat mis ik hier? ik ga bijna denken dat mijn opmerking weer eens ongepast zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
Wel vaag.. ik had t er gisteren nog over dat ik best wel zou kunnen gaan huilen als t zover is...
en dan vandaag opeens...
Het kwam ook best onverwachts vanochtend, en toen ik dus op school kwam was ik nog best geschrokken, dusja.. ik ben er, ik ga zitten, iemand spreekt me aan en tja.. daar heb je t al..
Maargoed, ik voel me nu dus wel weer goed.![]()
idd beetje ongepast.... maar ik dacht al dat t wel zoiets zou zijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wat mis ik hier? ik ga bijna denken dat mijn opmerking weer eens ongepast zou kunnen zijn...
ik lette zeker niet erg op tijdens Nederlands...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd beetje ongepast...
Bij Nederlands barstte ik in huilen uit..(mijn kat was vanochten echt heel erg ziek, had heel erg pijn enzo, dus een van deze dagen is t wel zover.)
Hehe, dat is best mogelijk... alleen wist iedereen die er was het...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik lette zeker niet erg op tijdens Nederlands...
ik kwam wel een paar minuten te laat binnen ja, gister ook al, en de dag daarvoor ook, maar ben nooit opgeschreven ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, dat is best mogelijk... alleen wist iedereen die er was het...
Of je was er nog niet.
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef errrrr het volgende:
Ja wat is er gebeurd esme, ik weet ook van niks
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
een beetje bemoeienis is goed, te veel nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Of z'n vriend Mohammed dan, maar dit gaat wel erg ver. Als zij met een gemiddelde snelheid van 180 mph als idioten over de weg racen en dan crashen en wat omstanders raken dan is dat Gods wil.quote:"If we believe my friend Mohammed from Dubai: Everything happening in this world is gods will. And if he wants bystanders to die, they will."
I would say that everyone is responsible for his own actions. If Lonman is crashing into a group of 5 young girls playing on the highway, its his problem. As long as you are always aware of the risks for you and others, there should not be to many casualties.
Anyway, this event is not for greenpeace activists or friends of all mankind.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
staat trouwens al ergens ge-post hoor, voor die oh zo snuggere nerdo
Maar ik heb geen Nederlands met julliequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, dat is best mogelijk... alleen wist iedereen die er was het...
Of je was er nog niet.
hier wil ik wat uitleg over, al ben ik trots op je hansquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Maar ik heb geen Nederlands met jullie(Of mag ik dit niet weten?)
Nouja... morgen gezellig met Kees aan 't bier
Harhar, en ík gaquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:14 schreef DearPrudence het volgende:
Aaaaaagh!!!
Ik kijk net even op de Rock Werchter site, hun set-list (de beste eruit gepikt):
meer op http://www.rockwerchter.be/RW2004/splash.htm
- Air
- David Bowie (!!)
- The Cure (!!)
- The Darkness
- Franz Ferdinand
- Modest Mouse (!!!!!!!!)
- Muse
- NERD
- Starsailor
MODEST MOUSE!!!!
Oh laat die AUB ook naar Lowlands komen...
anders sla ik mijzelf echt heel hard voor m'n kop!!!
Kijk, hij zoekt gewoon een excuus, nouja, God leek hem wel een mooie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, Mr. Kimble met z'n Ultimate Rally in 2006 houdt er wel rare gedachtes op na:
[..]
Of z'n vriend Mohammed dan, maar dit gaat wel erg ver. Als zij met een gemiddelde snelheid van 180 mph als idioten over de weg racen en dan crashen en wat omstanders raken dan is dat Gods wil.
Ja?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Harhar, en ík ga
Ik ga met Ruben vV en Rick, we nemen de trein. Slechts zo'n 5 uur, 2 keer overstappen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja?Niet leuk niet leuk niet leuk niet leuk,
hoe doe jij dat dan met vervoer?
"No fun without risk" is het motto geloof ik. Vaak niet zo'n beetje risk ook.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kijk, hij zoekt gewoon een excuus, nouja, God leek hem wel een mooie.
Die mannen zijn zo egocentrisch, ze zijn bereid alles te riskeren voor een beetje plezier.
Ze hebben daar wel een punt mee. Als ze alleen zichzelf ermee in gevaar zouden brengen moeten ze dat vooral doen. Alleen de onschuldige omstanders omverblazen, dat is een beetje minder.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
"No fun without risk" is het motto geloof ik. Vaak niet zo'n beetje risk ook.
Ik weet er vrijwel niets vanaf, maar 5.0 Megapixel en 3x optische zoom voor 239 lijkt me heel aardigquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:53 schreef DearPrudence het volgende:
Same here... helemaal gehad.
Had trouwens een nieuwe digi fotocamera gekocht...
[afbeelding]
Digitale fotocamera 5.0 Megapixel
per stuk
239.-
Beetje goed?
Hier ook ja, ik zag het toen ik aan kwam fietsenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:26 schreef DearPrudence het volgende:Mijn zus is ook geslaagd
Allemaal 6en, 7 voor Frans en 9 voor Engels.
Gelijk tas aan vlaggenstok gehangen.... (blijkbaar is dat traditie)
Dat dacht ik ook al.. Aldi hé.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet er vrijwel niets vanaf, maar 5.0 Megapixel en 3x optische zoom voor 239 lijkt me heel aardig
Ik had er nog nooit van gehoord... vorig jaar dus blijkbaar niet gemerkt...quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hier ook ja, ik zag het toen ik aan kwam fietsen
Af en toe best handig, die tradities
Qua eten is aldi crap, maar voor electronica is de prijs/kwaliteit verhouding volgens mij zeer gunstigquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Aldi hé.
Hmm.. ik ga mss ook even voorstellen om uit eten te gaan..quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga uit eten, bij de Pick Up, lekker Nancho/Taco (oid) eten
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef errrrr het volgende:
Coole camera, ik vraag straks wel aan jou of ie goed is
Ronald was ook geslaagd...
nu atletieken, zaterdag hoef ik niet te werken (chantal belde net)
Ennuh, Kees, was het bier lekker?
Voor de gemiddelde/amateur gebruiker is Aldi technologie prima, maar zodra je echt aan de gang wil kom je wel wat minpuntjes tegen enzo, maar goede cam hoor, hopelijk is ie lekker snelquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Qua eten is aldi crap, maar voor electronica is de prijs/kwaliteit verhouding volgens mij zeer gunstig
Maar voor meer Aldi kennis moet je bij Niels zijn
Vriend van Hans, 4vmbo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:46 schreef SuUz2ko het volgende:
Ronald?
Gefeliciteerd allemaal en iedereen!
Als jij zo door gaat ook.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:55 schreef NerdoNielso het volgende:
Jij ook suuz, Leon moet trouwens voor de herkanzing (nederlands) hij kwam 0.2 punt te kort ...
ik doe m'n bestquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als jij zo door gaat ook.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef errrrr het volgende:
Owja Niels, denk je eraan het boekje van Parijs met de atwoorden van de 'speurtocht met hindernissen' mee te nemen? (Notre Dame, latijnse buurt enzow)
Altijd gesprekken van hoog niveauquote:(19:24:28) Technocow - geslaagd: hmm waar ken ik dat van .... ?
(19:24:41) NerdoNielso @ Debian: begint het met een H
(19:24:45) NerdoNielso @ Debian: en dan ans
(19:24:53) Technocow - geslaagd: euh ...
(19:24:55) Technocow - geslaagd: mja ...
(19:24:56) Technocow - geslaagd: nou ...
(19:25:03) Technocow - geslaagd: ff denken hoor ...
(19:25:07) NerdoNielso @ Debian: o.a. dan?
(19:25:11) Technocow - geslaagd: ik ken het ergens van ...
(19:25:16) Technocow - geslaagd: maar ben het ff kwijt ...
(19:25:18) NerdoNielso @ Debian: hehe
Waarmee moet je mij feliciteren....quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:55 schreef NerdoNielso het volgende:
Jij ook suuz, Leon moet trouwens voor de herkanzing (nederlands) hij kwam 0.2 punt te kort ...
de Waard of de Waartquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:39 schreef SuUz2ko het volgende:
Ronald.. Hoe nog meer?
laten we dat maar met een D doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Waard of de Waart![]()
wat was er dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:37 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n startbalk is weg... Windows sux
... volgens mij vind hij het niet leuk als ik een exe start die nog ge-un-rarred wordt
Het enige wat dus nog werkt is firefox, dat zegt wel weer wat
ik kan hem niet vinden, zal nog even zoeken...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
laten we dat maar met een D doen...
en meenemen morgen
klopt ja, jij een duron 700 fixen, jij dooie pixel bewonderen, ik server bouwen ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:17 schreef errrrr het volgende:
Wtf hebben jullie nu allemaal? Dell / Aldi zeker?? Ik wil het nu wel 'ns zien... Niels, we zouden toch nog 's in de vakantie een dag met elektronica / computers gaan klooien?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wat was er dan?
Dus, volgens mij runde hij een .exe die nog aan het un-rarren wasquote:volgens mij vind hij het niet leuk als ik een exe start die nog ge-un-rarred wordt
technisch gezien was zijn computer bezig met het decripten van een compressie encriptie. Dan is het mogelijk dat een deel van het nieuwe bestand al op de computer wordt gezet, maar omdat de helft mist kan er iets mis gaan, meestal zal het echter gewoon niet werken. Het decriptie programma zou wel vast kunnen lopen omdat het mij logisch lijkt dat het bestand wordt gelocked zodra het wordt gerundquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Dus, volgens mij runde hij een .exe die nog aan het un-rarren was
700kB door je telefoonlijn 'persen'quote:Je bestand wordt dus zo groot al het plaatje maal het aantal keren dat het na elkaar getoond wordt. De lezers van je homepage zullen niet blij zijn als er ongevraagd 700 kB data door hun telefoonlijn geperst wordt. En dat is nog niet alles; van een plaatje van dat formaat kan de browser het ook behoorlijk moeilijk krijgen, zeker op de wat tragere systemen.
zelfs in deze moderne tijd moet je er rekening mee houden dat er bedrijven zijn waar 100 computers op een 2mbit connectie zittenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
700kB door je telefoonlijn 'persen'
Browserproblemen vanwege een plaatje van dat 'formaat'
Sorry, maar die HTML cursus is íetwat gedateerd
als ik je een plaatje geef, zet jij hem dan om in html, in samenwerking met css uiteraardquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:11 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, HTML cursus afgerond, morgen nog eventjes herhalen en eventueel nog eventjes oefenen in de auto
Ja sorry, maar als je vader een laptop heeft moet je die ook gebruiken he
Dus ik neem aan dat dat ding dus gewoon stuk was?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nou, mooie boel is dat.
Was vanochtend naar het zieknhuis voor zo'n H2-ademtest. Om kwart voor negen een afspraak en ik was er dus braaf om 10 voor 9. Dan moet je in zo'n ding blazen en die meet dan het waterstofgehalte en dat bleek 31 te zijn. Dat was dus echt veel te veel, ligt normaal gesproken rond de 2 ongeveer.
Dus hij belt een internist en die zegt dat het zo geen zin heeft. Dus ik kon na 5 min. weer vertrekken i.p.v. van de drie uur die voor deze test uitgetrokken was.
Nee, ik ben stuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat dat ding dus gewoon stuk was?
Oei, dat is dan minderquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, ik ben stuk.
Ik heb geen idee wat dat verder inhoudt. Er zit gewoon duideljik wat fout. Als het goed zit loopt die waarde ook niet op na het drinken van dat goedje. Daar is dus die test voor, maar bij mij begon het dus al verkeerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, htf komt dat Kees? Wat zou dat kunnen betekenen? Het lijkt me iig niet gezond, dan droog je toch helemaal uit? (Nouwja, tis H2 en geen H2O, maarja..)
En scheikunde PO, 40 punten voor het schriftelijk verslag, 15 voor poster+presentatie, 10 bonus en 10 begin... en nu vergeet ik nog wat, maar uhm, daar heeft hij volgens mij ook niks over gezegd... (wie weet het nog?)
Maar het zou dus kunnen betekenen dat we, als we gewoon helemaal geen presentatie doen nog een 8.5 kunnen halen, scheelt een hoop werk
Tja, ik weet niet wat dat allemaal precies zegt. Ze doen dus verder niks, behalve dat ik weer naar huis mocht. Nouja, dinsdag dat darmonderzoek dan, daar komt waarschijnlijk wel wat uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oei, dat is dan minder
Wat gaan ze nu doen dan, met een H2 gehalte van 31 ipv 2 lijkt er me iets toch goed mis.
Ik kop hem niet in, dat zou sneu zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat dat allemaal precies zegt. Ze doen dus verder niks, behalve dat ik weer naar huis mocht. Nouja, dinsdag dat darmonderzoek dan, daar komt waarschijnlijk wel wat uit.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kop hem niet in, dat zou sneu zijn
Pas je wel op met vuur enzo. Spontane zelfontbranding ivm een te hoog gehalte aan H2 in je longen would suckquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Overigens, Hans, om 10 over 3 op de tennisbaan.
Dat is 6.25 rondje en dus minder dan 2 min. per rondje? Das snel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb met de Coupertest dus 12 minuten lang een gemiddelde snelheid van 12,5 km/h aangehouden
Ik ben wel tevreden
Yupquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is 6.25 rondje en dus minder dan 2 min. per rondje? Das snel.
Ik was de vorige keer na 2 rondjes in 4 min 25 sec al uitgeput.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yup
Joram had 7.45 rondje en Henk zelfs 8
Maarja, zij doen dit als sport he
Dat lijkt me logisch, met jou is iets helemaal misquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer na 2 rondjes in 4 min 25 sec al uitgeput.Dus ik heb niks gemist.
Nou, volgens mij had ik normaal gesproken wel wat meer conditie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, met jou is iets helemaal mis
Toen ademde je immers ook nog niet op pure waterstofquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, volgens mij had ik normaal gesproken wel wat meer conditie.
Er is nog niets echt vastgesteld maar je raakt er onderhand wel van overtuigd dat er toch echt iets verkeerd zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef DearPrudence het volgende:
Niet leuk Kees... helemaal niet leuk...![]()
En daar was ik dus vroeger verliefd op...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:50 schreef SuUz2ko het volgende:
Daar ben ik blij om
wie? Orlando Bloom?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En daar was ik dus vroeger verliefd op...
Verplaats dat een weekje en kom naar de lanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er is nog niets echt vastgesteld maar je raakt er onderhand wel van overtuigd dat er toch echt iets verkeerd zit.Maar wat er dan precies mis is hoor ik waarschijnlijk 6 juli pas.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wie? Orlando Bloom?![]()
(ik mis weer iets)
sexy hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Die lieve Bloometje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:21 schreef NerdoNielso het volgende:
dit is d'r volgens mij wel:
[afbeelding]die lippen / ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kees, afronden
Ok, opgegeven voor LAN
En Esme, wtf heeft die Greene van die puzzel van jou geschreven dat ie zo beroemd is, nooit van gehoord
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
in de serie zag ze d'r idd lekkerder uit maargoedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
die lippen / ogen
Kees, afronden
Ok, opgegeven voor LAN
En Esme, wtf heeft die Greene van die puzzel van jou geschreven dat ie zo beroemd is, nooit van gehoord
hij valt op jouquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:05 schreef SuUz2ko het volgende:
Hans, waar val jij eigenlijk op?
ze heeft wel een "heey schatje wat ben je wit look"quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:29 schreef SuUz2ko het volgende:
in een latex-pakje ja
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ze heeft wel een "heey schatje wat ben je wit look"![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:07 schreef SuUz2ko het volgende:
ja ik keek net Her-examen en ze hadden het écht over Greene.. echt grappig!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kees, afronden
579,64 afronden naar 598?quote:1/1.13 x 655 is 579,64 en niet 598.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ze heeft wel een "heey schatje wat ben je wit look"![]()
Ow, dacht dat het 597,64 wasquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
579,64 afronden naar 598?
Dat dachten ze in het antwoordenboek blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het 597,64 was
ik heb dure plannen en daar staat deze niet op plaats 1quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:34 schreef errrrr het volgende:
http://www.tweakers.net/aanbod/140249 Niels, niet wat voor jou? Heel goedkoop, niet echt snel, maar voor die prijs zeker goed...
De rest van de family gaat 2.5 week naar Engeland en ik blijf thuis. Of tenminste, meestal niet thuis maar ik ga iig niet mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:25 schreef SuUz2ko het volgende:
Wat ga je doen dan?
Hoezo geld teveel danquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De rest van de family gaat 2.5 week naar Engeland en ik blijf thuis. Of tenminste, meestal niet thuis maar ik ga iig niet mee.Pas de laatste 3 dagen kom ik ook naar Londen, das dan nog wel leuk. Om vervolgens weer met rest mee terug te komen.
dat kan je eigen niet geweest zijn, want die heb ik volgens mijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef errrrr het volgende:
![]()
![]()
ik heb m'n eigen Parijs boekje weer gevonden... bleek dat ie beneden lag (waar ik dus blijkbaar weinig kom)... en 'toevallig' staan daar die antwoorden in
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:24 schreef errrrr het volgende:
Zonder alles is het te doen, met alles een 10... maar voor jou zou ik het niet weten
Kan je nog beter naar de Fok! 5 jaar bbq gaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:51 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, ik ben net uitgenodigd voor een bbq in Utrecht, nu nog een dateKees, ga jij mee?
het is donderdag, dus kan precies
quote:Frontpage.fok.nl
22:34 Euro 2004: Uitslag Nederland - Tsjechië (207)
20:40 Doden in Fallujah na luchtaanval VS (33)
quote:tweakers.net
22:12 Brein stelt rechtszaak tegen Dvdstream uit
20:47 Bug in AMD Opteron kan hangend systeem veroorzaken
Oh, goed idee. Ook even naar mij sturen graag.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:27 schreef DearPrudence het volgende:
Hey Niels, kan jij AUB AUB AUB nog even die geschiedenis stencil inscannen en naar mij opsturen??!!!Please?
dankquote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef NerdoNielso het volgende:
gemaild
Klopt, Leestoets.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:24 schreef errrrr het volgende:
Leestoets zei Jacques, dat vond ik wel cool, scheelt weer leren
En Niels... ik ben ook weer klant, heb dinsdag herkansing
Niks ontvangen Niels...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:42 schreef NerdoNielso het volgende:
gemaild
Ik dus wel, alleen moet Niels 's recht leren scannenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niks ontvangen Niels...
Tigger_sxm@hotmail.com?
Ik dus ook niet. Wil je em nog even deze kant op sturen?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik dus wel, alleen moet Niels 's recht leren scannen
En nu ga ik stofzuigen, m'n moeder keek me zo smekend aan![]()
Ik heb 'm even geforward naar jullie tweequote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Wil je em nog even deze kant op sturen?
Ik heb anders weer niks ontvangen hoor...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb 'm even geforward naar jullie twee(jullie stonden wel allebei in de 'to' regel van Niels)...
Ah, zo. Bedankt.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef errrrr het volgende:
Kees, hotmail gaat maar tot 1mb dus daarom werkt het niet... esme heeft ze over msn van mij gehad, je kan ze van http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/temp/geschiedenis.jpg & http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/temp/geschiedenis2.jpg
Ik moet eens recht leren kopieren, da's wat anders dan scannenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik dus wel, alleen moet Niels 's recht leren scannen
En nu ga ik stofzuigen, m'n moeder keek me zo smekend aan![]()
Samen welquote:Op zondag 20 juni 2004 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Ze zaten volgens mij niet over de 1mb toch?
VSL? bedoel je SDDSVHL?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Samen wel
Ook hoi Ruben, heb je het boek (VSL) nou al 's uit
je moet álles weten van frames en tabellenquote:Op zondag 20 juni 2004 21:04 schreef DearPrudence het volgende:
Dingen die ik moet weten over frames en tabellen zijn???
(net btw even Donnie Darko weer eens gezien, ik begrijp m iedere keer weer iets beter, had een pauze nodig van al dat gestudeer.)
kut, dan heeft Ariane ze dus ook niet gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 19:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Samen wel
Ook hoi Ruben, heb je het boek (VSL) nou al 's uit
ooooh... kee, dan komt t denk ik wel goed...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
je moet álles weten van frames en tabellenNee, het handigste is wat frameset rows / cols zijn, tr's en td's
Maar als je de basics goed kent haal je sowieso wel een goed cijfer
Donnie Darko is inderdaad een goede pauzeMoet hem zelf ook weer eens kijken, toch al een maandje of 4 terug.
Hij snapt hetquote:Gepost door MazeWing - zondag 20 juni 2004 - 21:31 - Score: 2 (Grappig)
zolang die "scheidrechter" niet dezelfde is die gisteren nederland-tsjechië floot, vind ik alles best. Anders wordt de helft van de data niet gezien en de andere helft van de data die wordt gewoon ter plekke verzonnen
Van een paar nummer's de eerste paar minuten jahquote:Op zondag 20 juni 2004 21:44 schreef NerdoNielso het volgende:
ik vind ze ook nog eens heel aardig want je kan hun muziek gewoon downloaden.
=-edit: van nightwish.com The Official Website, natuulijk
quote:-Mzraki- - ranzig plaatje
weg 48 uur
uhm, Peter :/quote:Op zondag 20 juni 2004 23:10 schreef errrrr het volgende:
Niels, zouden we het misschien voor elkaar krijgen overal op school zo'n distributed folding screensaver (een progje wat rekent aan proteinen, om een medicijn tegen kanker te berekenen) te installeren
kunnen we niet even dat plaatje hier posten?quote:Op maandag 21 juni 2004 09:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]![]()
Geschiedenis op zich ook wel.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Maatschappijleer was goed te doen.
Dacht ik dus ook, maar ik had een 6.5quote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geschiedenis op zich ook wel.
Tss, wat had ie nu weer gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 09:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]![]()
vervelend ja, maar niks aan te doen.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb iig nu alles opgedronken, behalve dat er ongeveer 1/4e of nog iets meer teruggekomen is.Maar dat is dan niet anders.
Alles moet leeg daarbinnen, morgen darmonderzoek. Hopelijk het laatste.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vervelend ja, maar niks aan te doen.
Waarom moet je dat drinken? Ga je weer voor een onderzoek?
Succes dan maar.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alles moet leeg daarbinnen, morgen darmonderzoek. Hopelijk het laatste.
Hoe komt die *** daar opeens bijquote:Ruben | banned! says:
Hans, hebben jullie de bier-gegevens al verwerkt?
۳ HaQDaQ Ҹ ∑ Scheids, Advocaat & pech, tis wat... says:
nope, zondag
Ruben | banned! says:
je moet het vrijdag inleveren
Nee, vrijdag moet je je verslag al inleverenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe komt die *** daar opeens bij... wij hebben het dus voor zondag geplanned... iemand hier meer informatie over, het hoeft toch pas gewoon dinsdag af
Yeah, but still, kom op jonge, hij is een leraar, dan kan hij toch gewoon van 8 tot 5 werken zoals elke kantoorbaan zegmaar of van 8 tot half 5 vind ik ook goed, als ik nou zou bellen om 10 uur 's avonds ofzo...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:30 schreef errrrr het volgende:
Ja idd... noujja hij kan *** met z'n vrijdag... hoe moeten we het ooit op een sportdag inleveren... Morgen moet ik werken, en donderdag heb ik 1-4 uur en kees 4-9e dus die is pas om 4-5 uur klaar; dat gaat ook niet... en ik en Kees hebben het allebij nooit gehoord dus hij moet niet zeuren
En lekker die Rene voor jou Niels... idd gewoon bellen... maar volgend jaar hebben we 'm toch weer (hij is vast beter dan dat zweedse achum 'vrouwtje'
* NerdoNielso denkt dat NoffeLs ineens een betoog gaat schrijvenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Yeah, but still, kom op jonge, hij is een leraar, dan kan hij toch gewoon van 8 tot 5 werken zoals elke kantoorbaan zegmaar of van 8 tot half 5 vind ik ook goed, als ik nou zou bellen om 10 uur 's avonds ofzo...
Betoog? Oh, over luie leraren. Ach, het viel toen gewoon op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
* Nerdonielso denkt dat NoffeLs ineens een betoog gaat schrijven
Tja, connecties he?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:07 schreef NerdoNielso het volgende:
zijn ruben z'n uurtjes eigenlijk al eens voorbij?
-edit hij moet nog tot half 12 vannacht dus
Ja, ik weet het, het was stom en dom.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:36 schreef DearPrudence het volgende:
Stomme Domme MzRaki
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het was stom en dom.
Maar noem me alsjeblieft géén MzRaki, dat ziet er niet uit
Mzraki will do
Heel vervelend...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben trouwens terug van het onderzoek, maar het was niet okay. Ik was niet leeg genoeg, dat laxeermiddel werkte niet goed genoeg. Kwam omdat ik dat niet binnen kon houden.![]()
Vanochtend ziekenhuis gebeld en die hadden andere maatregelen, ook niet echt fijn maar toen kwam er nog wel wat uit. Helaas niet genoeg want halverwege tijdens het onderzoek zijn ze gestopt. Dit ging zo niet, was niet leeg genoeg. Ik was overigens nog aardig bij bewustzijn kon nog gewoon praten en het deed ook ongelofelijk veel pijn. Gezegd dat ze moesten stoppen etc, dat het zo niet ging. Gelukkig was het toen wel bijna afgelopen.
Alleen nu moet ik dus volgende week dinsdag weer.Met dubbele dosis spul, ben bang dat ik het weer niet binnen kan houden. Hopelijk werkt dat slaapmiddel dan ook beter. Ik heb er nu echt helemaal geen zin meer in, maar het kan niet anders.
Mijn vader wordt ook regelmatig thuis gebeld hoor...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Yeah, but still, kom op jonge, hij is een leraar, dan kan hij toch gewoon van 8 tot 5 werken zoals elke kantoorbaan zegmaar of van 8 tot half 5 vind ik ook goed, als ik nou zou bellen om 10 uur 's avonds ofzo...
Eigenlijk meer 'van mij'. M'n vader zei dat ik het moest beslissen, en als ik dat niet wilde dan zou hij het wel doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef errrrr het volgende:
Hangt ervanaf van wie die is, is hij van 'het gezin' dan bestaat er een democratie, is hij 'van je zus' dan mag zij kiezen, is hij 'van jou', dan jij natuurlijk...
Maar is hij nu echt zo ziek dat hij niet verder kan?
Tis jammer... maar het gebeurd nou eenmaal
Nou ehm, succes ermee zegmaarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Eigenlijk meer 'van mij'. M'n vader zei dat ik het moest beslissen, en als ik dat niet wilde dan zou hij het wel doen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:09 schreef DearPrudence het volgende:
...............:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Heathcliff :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::..........................
...............:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1991 - 2004 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::..........................
[afbeelding]
quote:Hallo!
Vorige week heb je gereageerd op een vacature als redactielid voor de
games-subsite van FOK!.
We hebben veel sollicitaties gekregen en zoals in de vacature stond
hebben we een voorselectie gehouden. We hebben bij de voorselectie
gelet op enthousiasme, beschikbaarheid, locatie, schrijffouten,
stijlfouten en algemene indruk. Ik heb goed nieuws voor je: jij
hoort bij de 'gelukkigen' die door zijn naar de tweede ronde!
Nou gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in de 2e ronde!
Ik moet nu een review schrijven over een van mijn top 3 slechtste games ooit, wat ik al had verwacht
En een engels persbericht vertalen, daar ga ik nu maar alvast mee beginnen. Review schrijf ik morgen wel
Dank, dankquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd
En, welke game gaat het worden?
En dat persbericht, simpel tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |