je vroeg om meningen en die van mij is dat je best dit soort shirtjes zonderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:59 schreef MartinusMagnus het volgende:dank je
Ja idd, ik ga echt niet de hele tijd in een slobbertrui lopen. Ik heb dunne armpjes, so what! Maar ze worden wel lekker bruin zo![]()
ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zie je niet zo duidelijk dat het Evisu is...![]()
Als je het maar niet combineert met een Evisu broek, dat is echt teveel van het... goede...
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht (staan heel groot EVISU GENES OSAKA op de rechterbroekspijp en kontzak, lijkt het net of je carnaval aan het vieren bent met zown shirt dr op aan)..quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zie je niet zo duidelijk dat het Evisu is...![]()
Als je het maar niet combineert met een Evisu broek, dat is echt teveel van het... goede...
waren het ook niet jouw vriendjes die jouw kleiding wilden lenenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht (staan heel groot EVISU GENES OSAKA op de rechterbroekspijp en kontzak, lijkt het net of je carnaval aan het vieren bent met zown shirt dr op aan)..
Gelukkig maar dat je dat zelf ook inziet. Niets erger dan iemand helemaal gehuld in schreeuwende logo's.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
waren het ook niet jouw vriendjes die jouw kleiding wilden lenen
om een soort van carnaval te vieren
nou nou nou... een beetje expressie is wel gewenst, we moeten niet allemaal met effen kleren lopen hé. Alleen smaken verschillen nu eenmaal en dit is gewoon een beetje een hype momenteel die ik totaal niet mooi vind.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:27 schreef Sphinx2K het volgende:
FOUT! echt dudeje doet het jezelf aan zonder dat je het door hebt... dit is hetzelfde als jouw karl kani tijd
over een paar jaar denk je, WTF heb ik DÁT aangehad
. Zulke mensen zouden tegen zichzelf beschermd moeten worden (in jou geval door je moeder oid).
Whehe die had ik aan op mn groen gsus shirtje, hier staat ie idd niet opquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wel vet skv, wel een contrast met je H&M hanger
heb ik ook altijd gedacht......quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef Rusher2k het volgende:
Ik heb het idee dat alleen kansloze mensen Evisu dragen![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef Rusher2k het volgende:
Ik heb het idee dat alleen kansloze mensen Evisu dragen![]()
Ik was een neger met een Seat, totdat ik er twee had...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Zwart shirt.. voorkant
[afbeelding]
zelfde, achterkant
[afbeelding]
Nog keer dat shirt, nu met mij dr in
[afbeelding]
Beige shirt met visjes ^^
[afbeelding]
En de achterkant
het is geen mega neger spul. Gewoon strak en met korte mauwenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:10 schreef Roman_Empire het volgende:
[..]
Ik was een neger met een Seat, totdat ik er twee had...
Zucht....![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik in Amsterdam loop zie ik echt enorm veel negers met Evisu lopen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef Skv het volgende:
[..]
het is geen mega neger spul. Gewoon strak en met korte mauwen
Reageer dan niet
leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Roze_Olifantje het volgende:
[afbeelding]
Lijkt op mijnes!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Moonah het volgende:
Nah, toch maar even een fotootje laten maken.
Ook een beetje flodderig.
In Enschede hier heb ik pas 1 of 2 andere lui gezien die het ook hadden.. Verder is het hier verder ook nergens te koop, dus hier is het nog wel nieuwquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Roman_Empire het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik in Amsterdam loop zie ik echt enorm veel negers met Evisu lopen.
En als het geen negers zijn, dan zijn het marocs of breezers. Daarnaast is het meerendeel van de Evisu spullen die dat soort mensen draagt fake. Jij hebt misschien wel echt spul gekocht, ik zie het er in iedere geval niet aan af. Iedereen z'n ding, als jij je er prettig in voelt moet je er zeker in gaan lopen![]()
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Zwart shirt.. voorkant
[afbeelding]
zelfde, achterkant
[afbeelding]
Nog keer dat shirt, nu met mij dr in
[afbeelding]
Beige shirt met visjes ^^
[afbeelding]
En de achterkant
Als ie echt is 80 eur, als ie nep is 30 eur sim-pel...quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??
Het zijn maar 2 shirtsquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??
op www.evisu.com staat de link naar www.evisuonline.com , waar ik de 80 euro prijs vandaan heb.. Lijkt mij dat je genaaid bent, of dat die shop gewoon uber goedkoop is!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 shirtsalleen dan voor en achterkant steeds..
ze kosten 219,50 euri per stuk.
Als je ze voor 50 pond koopt heb je waarschijnlijk nepspul..
Waar je ze kan halen... Moshi Moshi in Amsterdam (Nederlandse importeur)
WTF, ben jij niet helemaal goed daarboven ofzo? 220 euro voor een shirt???quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ganz geil!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Lijkt op mijnes!
[afbeelding]
Mijne is ook zo appeltjesgroen, de kleur komt een beetje flets uit op de foto....
En nieuw-flodder-rokje nummero 2 (+ nieuw sjaaltje):
[afbeelding]
En nu raden wat mijn favo kleur is.
Heb je dat echt voor dat shirt betaald?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ho maar hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
WTF, ben jij niet helemaal goed daarboven ofzo? 220 euro voor een shirt???
wil je dat soort kleren kopen móet je gewoon vatzige mannen pijpen op het CS voor geld...
220 euro, damn, dat is 1/3 snowboard man, voor een shirt!
Goed, ik zal niet verder gaan. Maar geef toe, 220 voor zo'n shirt. Ik bedoel, die 2e is best mooi, afgezien van die lelijke macdonalds strepen erop, let alone de eerste, dat is afzichtelijk, maar voor 220 euro kun je heel wat beters of heel wat meer halen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ho maar hoor.
Laten we het netjes houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |