jaquote:Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef Tha_T het volgende:
@ Jump: Kan ik mijn mail-adres nu weghalen in die aanmeld-post?
jua, doe maarquote:Op maandag 14 juni 2004 20:53 schreef Tha_T het volgende:
@ Jump: Kan ik mijn mail-adres nu weghalen in die aanmeld-post?
oja?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Viperdesign het volgende:
ikkuh at thatsme.nl is voorzien.
Just checkingquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
jua, doe maarvanaf je toegevoegd bent staat je mailadres in de database
bij hotmail kan die in de spam mapjes komenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Emmertje het volgende:
[..]
oja?![]()
[at] thatsme.nl is toch niet hotmeelquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
bij hotmail kan die in de spam mapjes komen
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 14 juni 2004 20:52 schreef Viperdesign het volgende:
De lol van gmail is er alweer af, mn naam is te kort.
DESPERAAT?quote:Hi Im currently deploy in Iraq need help.
Hi work in the military and currently deploy in Iraq and my email its getting too full with email from frieds and family I can't really check my email just about every 2 or 3 days or when I have a chance some times it can be about month so when I do its full or about can you help me with a Gmail account so i can have all my email and not worry about loosing any email.
Thanks for looking and if you could help me please email me at ozz0006@yahoo.com
Thank you very much.
If you have any? please email me Im with these Unit
5th Special Forces Group
out of Fort Cambell Ky Thaks. edit
huh mensen die hun gmail kwijt willenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Damn, mijn mailbox in Orkut zit ook vol met spam over Gmail adresjes die mensen kwijt willen!
doe mij die accounts dan maarquote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Damn, mijn mailbox in Orkut zit ook vol met spam over Gmail adresjes die mensen kwijt willen!
Sommigen bieden ze aan voor $30, terwijl anderen je aan een soort linkjesdans mee laten doen (oven en weer laten linken)quote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
doe mij die accounts dan maar
ja uhm die heb ik al vaak gelezen! Die is zoooo nepquote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DESPERAAT?
ohja, en na dat linken mag je meedoen aan een loterij waarin je een gmail account kan winnen...quote:Op maandag 14 juni 2004 21:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommigen bieden ze aan voor $30, terwijl anderen je aan een soort linkjesdans mee laten doen (oven en weer laten linken)
je mailbox in wat?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:00 schreef Maanvis het volgende:
Yw. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:58 schreef Emmertje het volgende:
jah ik heb um
tnxie!!!
Orkut, een projectje van iemand die bij google werkt. Het wordt gesteund door google. Vandaar dat ik daar maar eens ging kijken of ik een invite hadquote:Op maandag 14 juni 2004 21:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je mailbox in wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |