die heeft nu dan twee invites..quote:Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid. De natte droom van Viperdesign (Olaf) is zojuist uitgekomen
M'n andere 2 invites zijn naar vrienden gegeaan, maar de volledige volgende oogst gaat weer hiernaartoe.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:37 schreef Sappa het volgende:
* Jump is nu viperdesign aant inviten
eens een mailtje sturen dat ie zen dubbel invite kan doorsturen naar iemand anders op de lijstquote:Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef R0ADKILL het volgende:
Voor de duidelijkheid. De natte droom van Viperdesign (Olaf) is zojuist uitgekomen
M'n andere 2 invites zijn naar vrienden gegeaan, maar de volledige volgende oogst gaat weer hiernaartoe.
en? zit 'ie al vol??quote:Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef Niwa het volgende:
Ah, hij doet het al.
Geef het nou maar toe, je hebt gewoon geen vriendenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:40 schreef DySGeNiC het volgende:
De eerste 3 van mij zijn helemaal voor fokdie vrienden wachten maar.
hier ook eventjes, maar het komt er wel doorquote:Op maandag 14 juni 2004 20:48 schreef drelletje het volgende:
wehehe ik w88 op een invite is fok opeens zo traag dat hij wel dood lijkt... net nu....
Maar da's nog niet genoeg!!quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Man_Made_God het volgende:
Vet! Nummertje acht alweer. Toch 7 plaatsen opgeschoten ofzo vandaag.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:41 schreef drelletje het volgende:
dat is emmertje dus... die een invite moet krijgen dan
Heb je die dubbele al doorgestuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:50 schreef Viperdesign het volgende:
ikkuh at thatsme.nl is voorzien.
nee, iemand die gmail heeft, kan 3 invites krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:51 schreef Byte_Me het volgende:
hey het schiet op! (nog)
maar heeft nou ineens iedereen invites gekregen? of werkt het zo niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |