Loop je me nu te dissen? Of meen je dit serieus ?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef Fable het volgende:
Allereerst wil ik George Buttens bedanken voor zijn linkse inbreng in zijn topic. Het wordt tijd deze van een kritische rechtse noot te voorzien.
R. Rakkker![]()
Zelfmoord-gretta.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Mijn vrouw reed je laatst nog tegemoet, zag je d'r?"![]()
![]()
LOL!quote:Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Mijn vrouw reed je laatst nog tegemoet, zag je d'r?"![]()
![]()
Er is maar 1 partij die de afgelopen decennia contstant in de regering heeft gezeten ...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef Fable het volgende:
Allereerst wil ik George Buttens bedanken voor zijn linkse inbreng in zijn topic. Het wordt tijd deze van een kritische rechtse noot te voorzien.
De linkse partij PVDA is een partij die systematisch de kiezers voor de gek houdt. Nu ook weer met het afzijdig houden in de discussie Irak. In het verleden hebben ze vele malen aangetoond de discussie niet te voeren, met name over het slechte asielbeleid, veiligheid, ontwijken inburgering van islamieten. Ze nemen geen standpunten in en komen met oplossingen die het probleem alleen maar versterken of uitstellen. Het is de partij die in de jaren ’60 en ’70 massaal buitenlanders naar dit land heeft laten komen zonder enige eisen te stellen ten opzichte van hun deelnemen aan onze maatschappij. Ze hebben ook nooit meegewerkt aan het juist uitvoeren van beleid, uitzetten van de asielzoekers en tijdelijke werknemers. Het is een lakse partij die steeds maar voor nep positivisme zal kiezen. Job Cohen is het voorbeeld van de Melkerts van deze tijd. Het bij elkaar houden, maar niet aanpakken van het probleem.
Wat nu duidelijk merkbaar is dat problemen worden aangepakt. Keiharde maatregelen en beleid worden uitgevoerd. Discussies worden aangegaan. De linkse politiek, door Fortuin aangeduid als de linkse kerk (doctrine), loopt erachteraan. Ze hebben geen alternatieven en hun aanpak is slap en niet consequent. Ik ben zo blij dat dit kabinet de problemen wel aanpakt. Heel de paarse periode lagen al deze maatregelen in de ijskast. Het was pappen en nathouden. De zandzak Melkert kon absoluut niet op tegen Fortuin en als Fortuin had geleefd in deze tijd, was Bos een flapdrol met hem vergeleken. Met hem zou de vloer aangeveegd worden.
De rechtse wind heeft het hier voor het zeggen. Nederland kruipt langzaam uit z’n dal. Dit kabinet weet van aanpakken en dat is altijd zo geweest met rechtse kabinetten. Vergeet allemaal niet dat de linkse pers heel het medialand overheerst (Nova, Buitenhof, Telegraaf, Vara, etc.). Het rechtse geluid wordt overstemd door politiek correct denken. Zolang ze niet naar rechts buigen zullen ze achter rechts aanlopen. Ook het volgende kabinet zal rechts zijn, want dit kabinet gaat potten breken reken daar maar op. Over 2 jaar is dit land weer een stuk verder dan nu. Loop niet als een stelletje laffe honden achter de Pvda aan. Het land is in crisis en rechts is de perfecte crisisbeheerder in deze tijd. Economisch straf beleid en hervormingen worden nu uitgevoerd. Dit land gaat de goede kant op en het is door de zure appel bijten, maar de goede tijden liggen in het vooruitzicht. Loop dus niet met Lodewijk het moeras en als maar instemmen met loonsverhogingen en betere socialere regelingen. Het is toch logisch dat in tijden van crisis iedereen er op salaris achteruit gaat. Dat lijkt me heel redelijk aangezien iedereen er in goede tijden op voorruit gaat.
Durf te kiezen voor een sterke aanpak. Rechts blijft de stroming die de problemen moet oplossen. Links geeft maar geld uit en rechts moet de troep opruimen. De VVD heeft in de voorgaande kabinetten slap naar de Pvda geluisterd. Nu zien we een VVD als nooit tevoren. Rechts is bezig dit land weer te herstellen van de crisis. Fortuin heeft dit alles in beweging gezet en deze beweging zal heel lang dit land overheersen. Ik ben hem daar ontzettend dankbaar voor!
R. Rakkker![]()
Wat is de zetelverdeling in het EP nu? (ik bedoel voor de extra zetels van de nieuwe lidstaten, dus bij de verkiezingen van het EP in '99 in %)quote:Op maandag 14 juni 2004 10:52 schreef freako het volgende:
http://www.euobserver.com/?sid=9&aid=16501
Uitslagen en voorspellingen van de EP-verkiezingen in de 25 Europese-Unielanden.
[afbeelding]
* DoG knuffelt Maerycke eens goedquote:Op maandag 14 juni 2004 12:37 schreef Maerycke het volgende:
DoG
ach, inclusief reistijd en meldtijd zo'n 71 uur gedraaid in 6 dagenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef Maerycke het volgende:
Drukke werkschema's gehad weer?
Wie breekt betaalt, zo luidt een oud politiek gezegde... Dus dat zou ik niet positief willen noemen. Ik zit sowieso niet te wachten op weer een kabinet dat valt.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik denk dat D66 nog met een stunt komt door uit dit kabinet te stappen
Yo, wazzzzzup? Gaat die zichzelf opblazen of zo?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Dat zou een beetje zelfdestructie zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yo, wazzzzzup? Gaat die zichzelf opblazen of zo?
Hij heeft een kruisje om.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yo, wazzzzzup? Gaat die zichzelf opblazen of zo?
Dat is wel een erg grote hoeveelheid aan uren jaquote:Op maandag 14 juni 2004 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach, inclusief reistijd en meldtijd zo'n 71 uur gedraaid in 6 dagen
vrijdag en zaterdag was helemaal erg. Vrijdagmiddag begonnen om 4 uur s middags in het Concertgebouw en was om 4 uur terug thuis en anderhalf uur later moest ik me weer melden voor een werkdag van 14 uur
Welke dan? Kan geen partij bedenken die doorlopend vanaf de tweede wereldoorlog (of vanaf de jaren 70) in de regering heeft gezeten? Als je bedoeld wie het meeste in de regering heeft gezeten dan is dat het CDA (geldt voor vanaf wo2 en vanaf 1970), PvdA en VVD ontlopen elkaar niet zoveel qua regerings verantwoordelijkheid, heb hier ooit een lijstje neergezet geloof dat de VVD een paar dagen meer in de regering heeft gezeten. De VVD heeft trouwens in de tijd dat de verzorgingsstaat werd ingericht geen verantwoorelijkheid gehad (ze mogen het wel iets sneller afbreken imo).quote:Op maandag 14 juni 2004 12:17 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Er is maar 1 partij die de afgelopen decennia contstant in de regering heeft gezeten ...
Meerdere zelfs.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hij heeft een kruisje om.
Nog meer dan normaal - hij is aan NEGEN schoten niet bezweken.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zou een beetje zelfdestructie zijn.
Wie schoot er op deze wazzup-neger en waarom?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog meer dan normaal - hij heeft NEGEN schoten overleefd.
Maar vandaag en gisteren lekker kunnen slapenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is wel een erg grote hoeveelheid aan uren ja![]()
Onbekend. Wellicht:quote:Op maandag 14 juni 2004 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie schoot er op deze wazzup-neger en waarom?
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Onbekend. Wellicht:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |