abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2004 @ 12:13:39 #51
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_19877325
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef Fable het volgende:
Allereerst wil ik George Buttens bedanken voor zijn linkse inbreng in zijn topic. Het wordt tijd deze van een kritische rechtse noot te voorzien.

R. Rakkker
Loop je me nu te dissen? Of meen je dit serieus ?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 14 juni 2004 @ 12:15:07 #52
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_19877367
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

"Mijn vrouw reed je laatst nog tegemoet, zag je d'r?"
Zelfmoord-gretta.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 12:16:25 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19877406
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

"Mijn vrouw reed je laatst nog tegemoet, zag je d'r?"
LOL!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 14 juni 2004 @ 12:17:55 #54
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19877451
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef Fable het volgende:
Allereerst wil ik George Buttens bedanken voor zijn linkse inbreng in zijn topic. Het wordt tijd deze van een kritische rechtse noot te voorzien.

De linkse partij PVDA is een partij die systematisch de kiezers voor de gek houdt. Nu ook weer met het afzijdig houden in de discussie Irak. In het verleden hebben ze vele malen aangetoond de discussie niet te voeren, met name over het slechte asielbeleid, veiligheid, ontwijken inburgering van islamieten. Ze nemen geen standpunten in en komen met oplossingen die het probleem alleen maar versterken of uitstellen. Het is de partij die in de jaren ’60 en ’70 massaal buitenlanders naar dit land heeft laten komen zonder enige eisen te stellen ten opzichte van hun deelnemen aan onze maatschappij. Ze hebben ook nooit meegewerkt aan het juist uitvoeren van beleid, uitzetten van de asielzoekers en tijdelijke werknemers. Het is een lakse partij die steeds maar voor nep positivisme zal kiezen. Job Cohen is het voorbeeld van de Melkerts van deze tijd. Het bij elkaar houden, maar niet aanpakken van het probleem.

Wat nu duidelijk merkbaar is dat problemen worden aangepakt. Keiharde maatregelen en beleid worden uitgevoerd. Discussies worden aangegaan. De linkse politiek, door Fortuin aangeduid als de linkse kerk (doctrine), loopt erachteraan. Ze hebben geen alternatieven en hun aanpak is slap en niet consequent. Ik ben zo blij dat dit kabinet de problemen wel aanpakt. Heel de paarse periode lagen al deze maatregelen in de ijskast. Het was pappen en nathouden. De zandzak Melkert kon absoluut niet op tegen Fortuin en als Fortuin had geleefd in deze tijd, was Bos een flapdrol met hem vergeleken. Met hem zou de vloer aangeveegd worden.

De rechtse wind heeft het hier voor het zeggen. Nederland kruipt langzaam uit z’n dal. Dit kabinet weet van aanpakken en dat is altijd zo geweest met rechtse kabinetten. Vergeet allemaal niet dat de linkse pers heel het medialand overheerst (Nova, Buitenhof, Telegraaf, Vara, etc.). Het rechtse geluid wordt overstemd door politiek correct denken. Zolang ze niet naar rechts buigen zullen ze achter rechts aanlopen. Ook het volgende kabinet zal rechts zijn, want dit kabinet gaat potten breken reken daar maar op. Over 2 jaar is dit land weer een stuk verder dan nu. Loop niet als een stelletje laffe honden achter de Pvda aan. Het land is in crisis en rechts is de perfecte crisisbeheerder in deze tijd. Economisch straf beleid en hervormingen worden nu uitgevoerd. Dit land gaat de goede kant op en het is door de zure appel bijten, maar de goede tijden liggen in het vooruitzicht. Loop dus niet met Lodewijk het moeras en als maar instemmen met loonsverhogingen en betere socialere regelingen. Het is toch logisch dat in tijden van crisis iedereen er op salaris achteruit gaat. Dat lijkt me heel redelijk aangezien iedereen er in goede tijden op voorruit gaat.

Durf te kiezen voor een sterke aanpak. Rechts blijft de stroming die de problemen moet oplossen. Links geeft maar geld uit en rechts moet de troep opruimen. De VVD heeft in de voorgaande kabinetten slap naar de Pvda geluisterd. Nu zien we een VVD als nooit tevoren. Rechts is bezig dit land weer te herstellen van de crisis. Fortuin heeft dit alles in beweging gezet en deze beweging zal heel lang dit land overheersen. Ik ben hem daar ontzettend dankbaar voor!

R. Rakkker
Er is maar 1 partij die de afgelopen decennia contstant in de regering heeft gezeten ...
pi_19877637
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:52 schreef freako het volgende:
http://www.euobserver.com/?sid=9&aid=16501

Uitslagen en voorspellingen van de EP-verkiezingen in de 25 Europese-Unielanden.

[afbeelding]
Wat is de zetelverdeling in het EP nu? (ik bedoel voor de extra zetels van de nieuwe lidstaten, dus bij de verkiezingen van het EP in '99 in %)
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19877761
. Ze nemen geen standpunten in en komen met oplossingen die het probleem alleen maar versterken of uitstellen.
Hoe kan een oplossing een probleem uitstellen?

Het is de partij die in de jaren ’60 en ’70 massaal buitenlanders naar dit land heeft laten komen zonder enige eisen te stellen ten opzichte van hun deelnemen aan onze maatschappij.
De PvDA heeft, zeker in de periode Den Uyl, niet altijd onverdeeld positief tegenover deze ontwikkeling gestaan. Voorts was het niet de PvDA die hen liet komen, maar de verschillende bedrijven, en was het niet bepaald pragmatisch eisen te stellen aan hun deelname.

Het is een lakse partij die steeds maar voor nep positivisme zal kiezen.
De PvDA wendt voor metafysica te verwerpen?

Wat nu duidelijk merkbaar is dat problemen worden aangepakt.
Welke problemen? Problemen worden overigens doorgaans opgelost, misstanden aangepakt.

Keiharde maatregelen en beleid worden uitgevoerd.
Wederom: welke?

Discussies worden aangegaan. De linkse politiek, door Fortuin aangeduid als de linkse kerk (doctrine), loopt erachteraan.
Als de linkse kerk er achteraan loopt (een doctrine kan overigens niet lopen), met wie wordt er dan gediscussieerd?

Ze hebben geen alternatieven en hun aanpak is slap en niet consequent. Ik ben zo blij dat dit kabinet de problemen wel aanpakt. Heel de paarse periode lagen al deze maatregelen in de ijskast. Het was pappen en nathouden. De zandzak Melkert kon absoluut niet op tegen Fortuin en als Fortuin had geleefd in deze tijd, was Bos een flapdrol met hem vergeleken. Met hem zou de vloer aangeveegd worden.
Ik zou niet graag de vloer aanvegen met een flapdrol.

De rechtse wind heeft het hier voor het zeggen.
Die personificatie van natuurverschijnselen is toch iets moois.

Nederland kruipt langzaam uit z’n dal.
Naar wiens dal gaan wij nu?
Dit kabinet weet van aanpakken en dat is altijd zo geweest met rechtse kabinetten.
(Ja, zoals na de oorlog.)

Vergeet allemaal niet dat de linkse pers heel het medialand overheerst (Nova, Buitenhof, Telegraaf, Vara, etc.).
De Telegraaf is zo links als de rozen.

Het rechtse geluid wordt overstemd door politiek correct denken.
En de rechtse wind had het nog wel voor het zeggen?

Over 2 jaar is dit land weer een stuk verder dan nu.
Gewaagde prognose.

Dit bij wijze van taalkritiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Johan_de_With op 14-06-2004 12:37:55 ]
pi_19877893
goedemorgen allen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 14 juni 2004 @ 12:37:53 #58
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19877925
DoG
pi_19877999
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:37 schreef Maerycke het volgende:
DoG
* DoG knuffelt Maerycke eens goed

Ik leef weer een beetje
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 14 juni 2004 @ 12:42:03 #60
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19878030
Drukke werkschema's gehad weer?
pi_19878113
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef Maerycke het volgende:
Drukke werkschema's gehad weer?
ach, inclusief reistijd en meldtijd zo'n 71 uur gedraaid in 6 dagen

vrijdag en zaterdag was helemaal erg. Vrijdagmiddag begonnen om 4 uur s middags in het Concertgebouw en was om 4 uur terug thuis en anderhalf uur later moest ik me weer melden voor een werkdag van 14 uur
pi_19878153
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik denk dat D66 nog met een stunt komt door uit dit kabinet te stappen
Wie breekt betaalt, zo luidt een oud politiek gezegde... Dus dat zou ik niet positief willen noemen. Ik zit sowieso niet te wachten op weer een kabinet dat valt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19878158
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 12:49:04 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19878198
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Yo, wazzzzzup? Gaat die zichzelf opblazen of zo?
pi_19878218
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat zou een beetje zelfdestructie zijn.
  maandag 14 juni 2004 @ 12:50:19 #66
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19878221
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hij heeft een kruisje om.
  maandag 14 juni 2004 @ 12:50:50 #67
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19878235
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ach, inclusief reistijd en meldtijd zo'n 71 uur gedraaid in 6 dagen

vrijdag en zaterdag was helemaal erg. Vrijdagmiddag begonnen om 4 uur s middags in het Concertgebouw en was om 4 uur terug thuis en anderhalf uur later moest ik me weer melden voor een werkdag van 14 uur
Dat is wel een erg grote hoeveelheid aan uren ja
pi_19878241
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:17 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Er is maar 1 partij die de afgelopen decennia contstant in de regering heeft gezeten ...
Welke dan? Kan geen partij bedenken die doorlopend vanaf de tweede wereldoorlog (of vanaf de jaren 70) in de regering heeft gezeten? Als je bedoeld wie het meeste in de regering heeft gezeten dan is dat het CDA (geldt voor vanaf wo2 en vanaf 1970), PvdA en VVD ontlopen elkaar niet zoveel qua regerings verantwoordelijkheid, heb hier ooit een lijstje neergezet geloof dat de VVD een paar dagen meer in de regering heeft gezeten. De VVD heeft trouwens in de tijd dat de verzorgingsstaat werd ingericht geen verantwoorelijkheid gehad (ze mogen het wel iets sneller afbreken imo).

Wist je trouwens Lubbers I en II in het buitenland zeer goed gewaardeerd werden vanwege het terugdringen van de invloed van de overheid en het begin van de liberalisering, waardoor de economie het hier in de jaren 90 zo goed deed. Deze 2 kabinetten kun je vergelijken met de huidige qua beleid (en kritiek daarop). Na Lubbers I zagen de burgers dat dit beleid helemaal niet zo slecht was en mocht Lubbers verder met zijn karwei, hopelijk dat ze nu ook weer zo slim zijn over 3 jaar.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 12:51:12 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19878246
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Hij heeft een kruisje om.
Meerdere zelfs.
pi_19878248
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat zou een beetje zelfdestructie zijn.
Nog meer dan normaal - hij is aan NEGEN schoten niet bezweken.

Voor de rest is de steelo natuurlijk dark wanneer hij de mic grabt, fayakka.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 12:52:22 #71
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19878269
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nog meer dan normaal - hij heeft NEGEN schoten overleefd.
Wie schoot er op deze wazzup-neger en waarom?
pi_19878276
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat is wel een erg grote hoeveelheid aan uren ja
Maar vandaag en gisteren lekker kunnen slapen
Vanochtend lekker beetje gezwommen en in een bubbeltjesbad gelegen
pi_19878326
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wie schoot er op deze wazzup-neger en waarom?
Onbekend. Wellicht:

pi_19878334

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19878366
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Onbekend. Wellicht:

[afbeelding]

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')