Nee , die begraaft zijn moeder!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:23 schreef Martino_JR het volgende:
Is Gronkjear ook weer van de partij bij Denemarken?
Maar rustig aan jij...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:40 schreef MyMilkshake het volgende:
denemarken wint met 3-0
Winnen zullen ze waarschijnlijk wel, eenvoudig wordt het niet. Denemarken is lang niet zo slecht als altijd verondersteld wordt.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
Normalietr zal Italië eenvoudig winnen.
Of zeg ik dat omdat ik heel ver weg Italiaanse voorouders heb en derhalve niet van enige sympathie voor de Squadra Azzura gespeend ben.![]()
http://www.bbc.co.uk/radio/aod/euro2004.shtmlquote:Op maandag 14 juni 2004 18:24 schreef Cipri het volgende:
Weet iemand waar ik het online of op de radio kan volgen? Zit nog op men werk
En vlak Bulgarije niet uit, die zijn sterker als menigeen denkt ...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef S-Two het volgende:
denemarken als ook zweden zijn zeker niet te onderschatten ploegen!
italie zal het tegen beide teams heel moeilijk krijgen
Ik had dit wel verwacht. Denk dat Italië wel iets aanvallender zal gaan spelen.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Ja leuke wedstrijd tegen mijn verwachting in, goede redding van die Deense keeper.
Ik vind alle 4 de landen in de poule zeker niet slecht. Wordt vanavond ook een leuke wedstrijd verwacht ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En vlak Bulgarije niet uit, die zijn sterker als menigeen denkt ...![]()
Ik vind 'm wel aardig correct fluiten.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Mejuto Gonzales kan weer met kaarten zwaaien dat het een lieve lust is. Die man is helemaal in zijn element
Precies. Smerige overtreding!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
rood voor die overtreding van totti was ook niet gek geweest.
hij deed het ook goedquote:Op maandag 14 juni 2004 19:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel aardig correct fluiten.
Saai?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:54 schreef BB-King het volgende:
Saaie kutwedstrijd.
Denemarken verdiende de winst.
Mooie pot voetbal inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef Ulx het volgende:
Wat een uiterst smerige overtreding op het einde, zeg. Rood had niet misstaan.
Nou ja, al met al een amusante pot.
Zeker niet nee, wat een gefrustreerd mannetje kan het soms toch zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
rood voor die overtreding van totti was ook niet gek geweest.
Cassano was anders ook misselijk bezigquote:Op maandag 14 juni 2004 19:58 schreef Toewan het volgende:
[..]
Zeker niet nee, wat een gefrustreerd mannetje kan het soms toch zijn.
Er zijn er maar 6 gevallen hoor (4 voor Italie, vreemd). In de eerste 4 wedstrijden zijn er pas gevallen dat het niet meer normaal wasquote:Op maandag 14 juni 2004 19:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Mejuto Gonzales kan weer met kaarten zwaaien dat het een lieve lust is. Die man is helemaal in zijn element
Inderdaad! En dan nog zeken dattie geel krijgt. Gatver dat was diep donker rood!quote:Op maandag 14 juni 2004 20:07 schreef jaspah het volgende:
dood aan totti
kerel meot rood
schopt bijne zen knie der af![]()
Hij had er meer moeten geven voor Italië en kaart van Tomasson was niet terecht.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zijn er maar 6 gevallen hoor (4 voor Italie, vreemd). In de eerste 4 wedstrijden zijn er pas gevallen dat het niet meer normaal was9 per wedstrijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |