Waar staat dan dat ze extreem links was ? Tot nog toe was je het met me eens dat als je in een periode omgaat met extreem-linkse figuren dat niet hoeft te betekenen, dat je later zelf die denkbeelden aanhangt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lees de OP eens, die gaat vrijwel nergens anders over
Zou kunnen. Het is in ieder geval niet voor honderd procent uitgesloten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als Marijnissen daar zou lopen, zou ze dan ook gas gegeven hebben?
Nee, dat geloof ik ook niet. Het was op dat moment een opportunistische daad. Ze zag een vertegenwoordiger van rechts, toevallig Van Aartsen, maar het had ook Dijkstal (quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet met voorbedachte rade.
Van omgaan alleen krijg je geen psychische problemen, hoor. Het zou wel verduidelijkend zijn als er meer over haar geestestoestand bekend was.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat moet je dan eerst aantonen. Ik denk eerder aan het omgekeerde. Ze bracht veel tijd door met radicale groeperingen, dat maakte haar langzamerhand verknipt en gaf haar een superioriteitsgevoel. Dat was het punt dat ze almachtig dacht te zijn en in een vlaag van waanzin, mede gedreven door wellicht persoonlijke omstandigheden kwam ze tot haar daad.
Dat is waar. Een beter gedocumenteerde bron zou welkom zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van omgaan alleen krijg je geen psychische problemen, hoor. Het zou wel verduidelijkend zijn als er meer over haar geestestoestand bekend was.
er staat:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat moet je dan eerst aantonen. Ik denk eerder aan het omgekeerde. Ze bracht veel tijd door met radicale groeperingen, dat maakte haar langzamerhand verknipt en gaf haar een superioriteitsgevoel. Dat was het punt dat ze almachtig dacht te zijn en in een vlaag van waanzin, mede gedreven door wellicht persoonlijke omstandigheden kwam ze tot haar daad.
de OP.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:57 schreef SCH het volgende:
bron?
lijkt me een aardig voorbeeld van "met voorbedachte rade".quote:Dat bleek ook uit uitgelekte mailtjes, die ze eerder naar diverse personen had gestuurd. "In een land waar ze zo met mensen omgaan, kan ik niet leven. Dus dan wordt het maar moord", mailde ze actualiteitenprogramma Nova.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Vision het volgende:
[..]
de OP.
[..]
lijkt me een aardig voorbeeld van "met voorbedachte rade".
Grappig, je gebruikt een bron waarvan je juist wilt aantonen dat die fout is. Objection overruled.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:04 schreef Shaman het volgende:
[..]
er staat:
'Met name de laatste jaren werd haar linkse gedachtengoed gevaarlijk, toen ze door persoonlijke problemen in een psychische crisis terecht kwam.'
kortom haar linkse gedachtengoed werd gevaarlijk toen haar psychische gesteldheid verslechterde.
anders had er gestaan:
'Met name de laatste jaren kwam ze door persoonlijke problemen in een psychische crisis terecht, toen haar linkse gedachtengoed gevaarlijk werd .'
Klopt maar als je niet wilt inzien dat de bron fout is, zal ik je met argumenten van de Telegraaf, die je wel gelooft, proberen te overtuigen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, je gebruikt een bron waarvan je juist wilt aantonen dat die fout is. Objection overruled.![]()
Ik heb nergens beweerd dat ik de Telegraaf geloof. Het is absoluut een baggerkrant.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:08 schreef Shaman het volgende:
[..]
Klopt maar als je niet wilt inzien dat de bron fout is, zal ik je met argumenten van de Telegraaf, die je wel gelooft, proberen te overtuigen.
even verderop:quote:De dader van de aanslag op de VVD-leider Van Aartsen is afkomstig uit een extreem links milieu.
en wat betreft voorbedachte rade:quote:haar linkse gedachtengoed
was dus gewoon een tickin' timebombquote:De J. had politieke motieven om Van Aartsen om het leven te brengen, zo blijkt uit verhoren. Ze had al langere tijd het idee in haar hoofd om een aanslag te plegen
ja en jij vindt alles wat zich rechts van GL bevindt als zo'n beetje extreem rechts...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
In de OP staan slechts speculaties. De Telegraaf vindt alles links van de PvdA extreem-links. Er staan geen controleerbare feiten. in.
Maar je vond de informatie wel 'zeer relevant' ? lijkt me tegenstrijdigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat ik de Telegraaf geloof. Het is absoluut een baggerkrant.
quote:Het is dus zeer relevant dit te melden, aangezien ze voor haar psychose al met die figuren in aanraking kwam.
Jij erkent de OP niet dus wat heeft hetd an nog voor zin...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef SCH het volgende:
Hallo MikeyMo - kom eens met bronnen. Niet met speculaties.
als ze het al van plan was, is het sowieso met voorbedachte rade. Maakt niet uit wie het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:06 schreef SCH het volgende:En waar wordt Van Aartsen genoemd?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:13 schreef Vision het volgende:
[..]
als ze het al van plan was, is het sowieso met voorbedachte rade. Maakt niet uit wie het slachtoffer is.
Ik erken de OP wel maar er staat niks feitelijks in, alleen speculaties zonder bron. Weet ik veel wat de definitie van de Telegraaf van extreem-links is?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jij erkent de OP niet dus wat heeft hetd an nog voor zin...
Klopt, het zou leuk zijn als we dit konden verifieren met een andere bron.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:12 schreef Shaman het volgende:
[..]
Maar je vond de informatie wel 'zeer relevant' ? lijkt me tegenstrijdig
[..]
als ik zeg "ik ga iemand vermoorden", loop de straat op en schiet iemand kapot, dan is het doodslag wil je zeggen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:14 schreef SCH het volgende:![]()
ja lach er maar omquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
nee moord, maar niet met voorbedachten radequote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:17 schreef Vision het volgende:
[..]
als ik zeg "ik ga iemand vermoorden", loop de straat op en schiet iemand kapot, dan is het doodslag wil je zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |