abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:07:34 #226
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19906972
Wat is eigenlijk de rol van NOVA? In hoeverre zijn zij verantwoordelijk voor het nalaten van het doen van aangifte na het ontvangen van dreigende emails dagen vantevoren?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:08:02 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19906990
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

En dat maakt de loze beweringen van de Telegraaf meer waar?
Of de uitspraken loos zijn, moet nu juist bewezen worden.
pi_19907035
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Of de uitspraken loos zijn, moet nu juist bewezen worden.
Ach, 'belachelijk' in ieder geval. Er klopt gewoon niets van het verhaal. Wellicht was ze extreem-links, wel, ja, waarom niet, maar dat kan je dus niet uit dit artikel halen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:11:29 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19907095
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach, 'belachelijk' in ieder geval. Er klopt gewoon niets van het verhaal. Wellicht was ze extreem-links, wel, ja, waarom niet, maar dat kan je dus niet uit dit artikel halen.
Jawel, ze was in aanraking geweest met een Volkert vd G-achtig milieu. me dunkt.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:15:14 #230
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_19907222
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

En dat maakt de loze beweringen van de Telegraaf meer waar?
Nee maar zo vergezocht is het niet. Zeker gezien de recente geweldadige acties van extreem-links is het niet ondenkbaar.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:28:44 #231
136 V.
Like tears in rain...
pi_19907659
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:57 schreef Manji het volgende:

[..]

Het artikel bewijst niets maar waarom het zo belangrijk is om de extreem-linkse connectie te ontkrachten snap ik niet.
Er valt niet zoveel te ontkrachten, want het flimsy beetje dat ze hebben wordt uitvergroot tot het wat lijkt en vervolgens door kneuzen te alhier tot absolute waarheid verheven.

In plaats van een noodzaak tot ontkrachten is er enkel een noodzaak tot eens kritisch en genuanceerd proberen te kijken naar de zeer beperkte en selectief geïnterpreteerde info die er is .

Meer niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:30:18 #232
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19907716
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

Er valt niet zoveel te ontkrachten, want het flimsy beetje dat ze hebben wordt uitvergroot tot het wat lijkt en vervolgens door kneuzen te alhier tot absolute waarheid verheven.
grappig om dat te horen van iemand die de leugens en verdraaiingen van Michael Moore als aboslute onaangetaste waarheid beschouwd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:31:45 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_19907748
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Manji het volgende:

[..]

Nee maar zo vergezocht is het niet. Zeker gezien de recente geweldadige acties van extreem-links is het niet ondenkbaar.

Een krant hoort niet 'niet ondenkbare' stukjes bij elkaar te grissen.

Een krant hoort f e i t e n te hanteren en in perspectief te plaatsen, in plaats van ze uit verband te rukken in de jacht naar iets wat er voor de gemiddelde blinde met hersenverweking als 'opzienbarend' uitziet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:31:48 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19907750
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

grappig om dat te horen van iemand die de leugens en verdraaiingen van Michael Moore als aboslute onaangetaste waarheid beschouwd
Een soortgelijke opmerking wilde ik ook maken. Nog steeds staat er geen enkele "waarheid" vast, de arrogante zelfingenomen houding van V. is dan ook zeer voorbarig.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:35:32 #235
136 V.
Like tears in rain...
pi_19907861
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nog nimmer heb ik 'leugens' en 'verdraaiingen' van MM als 'absolute waarheid' aangenomen.

Zou je graag willen, maar dat is niet zo.

Ik heb alleen problemen met mensen die schoolkranten opvoeren als autoriteiten over wat MM vindt en hemzelf als bron voor zijn eigen mening als onbetrouwbaar bestempelen.

De dingen die ik aanneem van Moore zijn altijd met duidelijke bronvermelding geweest.

Maar om jouw stuipide poging om te draaien: voor iemand die zo kritisch is op Michael Moore, iemand die in ieder geval nog echte zaken aankaart, ben je opvallend kritiekloos als het gaat om zo'n flinterdun non-artikel in de Telegraaf.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:37:15 #236
136 V.
Like tears in rain...
pi_19907916
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een soortgelijke opmerking wilde ik ook maken. Nog steeds staat er geen enkele "waarheid" vast, de arrogante zelfingenomen houding van V. is dan ook zeer voorbarig. :')
Whahaha... nou is MIJN houding zeer voorbarig omdat er nog geen waarheid vaststaat, terwijl jij en consorten een topic lang volblaten over zogenaamde 'feiten'...

Man, net toen ik dacht dat het niet dommer kon...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:40:00 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19907997
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Whahaha... nou is MIJN houding zeer voorbarig omdat er nog geen waarheid vaststaat, terwijl jij en consorten een topic lang volblaten over zogenaamde 'feiten'...

Man, net toen ik dacht dat het niet dommer kon...

V.
Als je eens beter gelezen had, dan had je kunnen lezen dat ik er ook kritisch tegenover sta. Jouw standpunt staat echter al vast, de mijne nog niet. Ik zou zeggen, lees het topic nog maar eens, knul.
En kom jij maar eens met feiten die de aantijgingen ontkrachten. Succes.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:44:58 #238
136 V.
Like tears in rain...
pi_19908117
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

En kom jij maar eens met feiten die de aantijgingen ontkrachten. Succes.
Ik HOEF niets te ontkrachten. Het artikel is f l i n t e r d u n. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:47:23 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19908165
Je hebt dus geen behoefte om de waarheid te vinden. Duidelijk.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:52:50 #240
136 V.
Like tears in rain...
pi_19908335
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je hebt dus geen behoefte om de waarheid te vinden. Duidelijk.
*zucht*

Als je het Breezergeroddel in dit topic als 'waarheidsvinding' durft te bestempelen, ben je nog verder heen dan ik al dacht.

Vergeef me als ik van mening ben dat de waarheidsvinding in deze gedaan wordt in en rond de rechtbank, door mensen die er verstand van hebben. En als er echte journalisten opstaan, die echt nieuws en echte opzienbarende feiten hebben, prima.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 13:57:16 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19908433
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

*zucht*

Als je het Breezergeroddel in dit topic als 'waarheidsvinding' durft te bestempelen, ben je nog verder heen dan ik al dacht.

Vergeef me als ik van mening ben dat de waarheidsvinding in deze gedaan wordt in en rond de rechtbank, door mensen die er verstand van hebben. En als er echte journalisten opstaan, die echt nieuws en echte opzienbarende feiten hebben, prima.

V.
*zucht*

Lezen is niet je sterkste punt, toch ben ik het met je eens dat de waarheid in de rechtbank achterhaald moet worden. De OP begon echter niet met de stelling dat de Telegraaf niet of wel aan waarheidsbevinding doet, maar dat het geweld uit extreem linkse hoek nauwelijks gezien wordt. De aanslag op Van Aartsen kan nauwelijks ontkend worden, de gestoordheid en linksheid van de vrouw moet echter nog aangetoond worden en de Telegraaf deed een poging om daar inzicht in te geven. Of dat bagger of niet is, staat op de 2e plaats.
pi_19909134
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van NOVA? In hoeverre zijn zij verantwoordelijk voor het nalaten van het doen van aangifte na het ontvangen van dreigende emails dagen vantevoren?
Ze hebben de politie meteen op de hoogte gebracht.
pi_19909313
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

nee moord, maar niet met voorbedachten rade
Boeit mij niet zo wat het is. Als er geen discussie mogelijk is over het bewijs, dan gewoon de doodstraf, anders levenslang tot de dood.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:08:59 #244
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_19912330
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

In plaats van een noodzaak tot ontkrachten is er enkel een noodzaak tot eens kritisch en genuanceerd proberen te kijken naar de zeer beperkte en selectief geïnterpreteerde info die er is .

Meer niet.

V.
Met kneuzen bedoel je de mensen die uit het artikel af kunnen leiden dat de daad zeker niet politiek gemotiveerd was?
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Een krant hoort niet 'niet ondenkbare' stukjes bij elkaar te grissen.

Een krant hoort f e i t e n te hanteren en in perspectief te plaatsen, in plaats van ze uit verband te rukken in de jacht naar iets wat er voor de gemiddelde blinde met hersenverweking als 'opzienbarend' uitziet.

V.
Dat is juist en ik heb nergens het tegendeel beweerd. Ik maakte die opmerking enkel om aan te tonen dat dat de daad wel degelijk politiek gemotiveerd kan zijn.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_19918577
De auto kwam van links
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')