Of de uitspraken loos zijn, moet nu juist bewezen worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dat maakt de loze beweringen van de Telegraaf meer waar?
Ach, 'belachelijk' in ieder geval. Er klopt gewoon niets van het verhaal. Wellicht was ze extreem-links, wel, ja, waarom niet, maar dat kan je dus niet uit dit artikel halen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of de uitspraken loos zijn, moet nu juist bewezen worden.
Jawel, ze was in aanraking geweest met een Volkert vd G-achtig milieu. me dunkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, 'belachelijk' in ieder geval. Er klopt gewoon niets van het verhaal. Wellicht was ze extreem-links, wel, ja, waarom niet, maar dat kan je dus niet uit dit artikel halen.
Nee maar zo vergezocht is het niet. Zeker gezien de recente geweldadige acties van extreem-links is het niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dat maakt de loze beweringen van de Telegraaf meer waar?
Er valt niet zoveel te ontkrachten, want het flimsy beetje dat ze hebben wordt uitvergroot tot het wat lijkt en vervolgens door kneuzen te alhier tot absolute waarheid verheven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:57 schreef Manji het volgende:
[..]
Het artikel bewijst niets maar waarom het zo belangrijk is om de extreem-linkse connectie te ontkrachten snap ik niet.
grappig om dat te horen van iemand die de leugens en verdraaiingen van Michael Moore als aboslute onaangetaste waarheid beschouwdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te ontkrachten, want het flimsy beetje dat ze hebben wordt uitvergroot tot het wat lijkt en vervolgens door kneuzen te alhier tot absolute waarheid verheven.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Manji het volgende:
[..]
Nee maar zo vergezocht is het niet. Zeker gezien de recente geweldadige acties van extreem-links is het niet ondenkbaar.
Een soortgelijke opmerking wilde ik ook maken. Nog steeds staat er geen enkele "waarheid" vast, de arrogante zelfingenomen houding van V. is dan ook zeer voorbarig.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
grappig om dat te horen van iemand die de leugens en verdraaiingen van Michael Moore als aboslute onaangetaste waarheid beschouwd
Nog nimmer heb ik 'leugens' en 'verdraaiingen' van MM als 'absolute waarheid' aangenomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
grappig om dat te horen van iemand die de leugens en verdraaiingen van Michael Moore als aboslute onaangetaste waarheid beschouwd
Whahaha... nou is MIJN houding zeer voorbarig omdat er nog geen waarheid vaststaat, terwijl jij en consorten een topic lang volblaten over zogenaamde 'feiten'...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een soortgelijke opmerking wilde ik ook maken. Nog steeds staat er geen enkele "waarheid" vast, de arrogante zelfingenomen houding van V. is dan ook zeer voorbarig. :')
Als je eens beter gelezen had, dan had je kunnen lezen dat ik er ook kritisch tegenover sta. Jouw standpunt staat echter al vast, de mijne nog niet. Ik zou zeggen, lees het topic nog maar eens, knul.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Whahaha... nou is MIJN houding zeer voorbarig omdat er nog geen waarheid vaststaat, terwijl jij en consorten een topic lang volblaten over zogenaamde 'feiten'...
Man, net toen ik dacht dat het niet dommer kon...
V.
Ik HOEF niets te ontkrachten. Het artikel is f l i n t e r d u n. Punt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En kom jij maar eens met feiten die de aantijgingen ontkrachten. Succes.
*zucht*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je hebt dus geen behoefte om de waarheid te vinden. Duidelijk.
*zucht*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
*zucht*
Als je het Breezergeroddel in dit topic als 'waarheidsvinding' durft te bestempelen, ben je nog verder heen dan ik al dacht.
Vergeef me als ik van mening ben dat de waarheidsvinding in deze gedaan wordt in en rond de rechtbank, door mensen die er verstand van hebben. En als er echte journalisten opstaan, die echt nieuws en echte opzienbarende feiten hebben, prima.
V.
Ze hebben de politie meteen op de hoogte gebracht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van NOVA? In hoeverre zijn zij verantwoordelijk voor het nalaten van het doen van aangifte na het ontvangen van dreigende emails dagen vantevoren?
Boeit mij niet zo wat het is. Als er geen discussie mogelijk is over het bewijs, dan gewoon de doodstraf, anders levenslang tot de dood.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
nee moord, maar niet met voorbedachten rade
Met kneuzen bedoel je de mensen die uit het artikel af kunnen leiden dat de daad zeker niet politiek gemotiveerd was?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te ontkrachten, want het flimsy beetje dat ze hebben wordt uitvergroot tot het wat lijkt en vervolgens door kneuzen te alhier tot absolute waarheid verheven.
In plaats van een noodzaak tot ontkrachten is er enkel een noodzaak tot eens kritisch en genuanceerd proberen te kijken naar de zeer beperkte en selectief geïnterpreteerde info die er is .
Meer niet.
V.
Dat is juist en ik heb nergens het tegendeel beweerd. Ik maakte die opmerking enkel om aan te tonen dat dat de daad wel degelijk politiek gemotiveerd kan zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een krant hoort niet 'niet ondenkbare' stukjes bij elkaar te grissen.
Een krant hoort f e i t e n te hanteren en in perspectief te plaatsen, in plaats van ze uit verband te rukken in de jacht naar iets wat er voor de gemiddelde blinde met hersenverweking als 'opzienbarend' uitziet.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |