Okey wit valt dus af...quote:Op maandag 14 juni 2004 01:11 schreef Kajalevi het volgende:
Heb je geen zwarte broek, net bloesje en kan je geen jasje van je pa, buurman of de melkboer
lenen?
Helmaal in t wit loop je echt voor lul
groetjes
Kaja
Ik zou iig niet de enige zijn een kameraad van me kwam met ut ideequote:Op maandag 14 juni 2004 01:14 schreef _DaNi_ het volgende:
gewoon een smoking huren.. tenzij je als enigste in het wit wil lopen (veel zulen het er niet zijn)
Kijk dat is natuurlijk het mooiste wat er is, al die aandachtquote:Op maandag 14 juni 2004 01:44 schreef GeneralFailure het volgende:
in wit loop je niet voor lul dus....
ik ben ook elke keer naar gala in wit gegaan en ik was de enige in wit en das de enige manier om op te vallen want die andere paupers hebben zwart pak aan alsof ze naar begrafenis gaan, ik had toen iig niets te klagen over aandacht van de vrouwen
Gala hoort in rok, smoking is voor Diner dansants e.d. Maar hebben ze inderdaad geen kleding voorschrift gegeven?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:09 schreef Biotje het volgende:
Gala hoort eigenlijk in smoking, gewoon ergens huren.
Gala in rok, smoking is voor obers.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Gala hoort in rok, smoking is voor Diner dansants e.d. Maar hebben ze inderdaad geen kleding voorschrift gegeven?
Dat is vette onzin, gala in Nederland misschien af en toe in rok. Maar alle gala's die ik in het buitenland heb meegemaakt zijn smoking (tuxido in engels)quote:Op maandag 14 juni 2004 12:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Gala hoort in rok, smoking is voor Diner dansants e.d. Maar hebben ze inderdaad geen kleding voorschrift gegeven?
Witte broek, zwarte blouse, wit jasje wat bij de broek paste en wit met zwarte schoenen. Pimpstylequote:Op maandag 14 juni 2004 01:49 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk het mooiste wat er is, al die aandacht![]()
hoe in het wit was je gewoon witte broek en witte bouse?
Tuxedo dus. En volgens mijn broer (ook student) moet het dus echt wel een rok-kostuum zijn. Als je in smoking komt kan je net zo goed meteen een blad met drankjes oppakken.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:27 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Dat is vette onzin, gala in Nederland misschien af en toe in rok. Maar alle gala's die ik in het buitenland heb meegemaakt zijn smoking (tuxido in engels)
Rok kostuum is typisch iets dat nederlandse studenten verenigingen graag willen zien. Zoals ik zij, je zal weinig gala's in het buitenland zien dat een rok kostuum gedragen wordt (misschien 10~20 procent ofzo)quote:Op maandag 14 juni 2004 13:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Tuxedo dus. En volgens mijn broer (ook student) moet het dus echt wel een rok-kostuum zijn. Als je in smoking komt kan je net zo goed meteen een blad met drankjes oppakken.
Voor zover ik weet is dit gala in Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:27 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Dat is vette onzin, gala in Nederland misschien af en toe in rok. Maar alle gala's die ik in het buitenland heb meegemaakt zijn smoking (tuxido in engels)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |