Ja, ik ga dinsdag traditioneel kijken hoe Nederland zal spelen als een krant, maar goed, dat geen enkele Fok!-man natuurlijke tinten verft, daar geloof ik natuurlijk geen sodemieter van.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Wekko het volgende:
Op 't moment heel veel mannen...oranje dan...(ik niet overigens)
Ten eerste is het haar niet egaal bruinzwart, aangezien het een avantgarde leur is van Schwarzkopf en daar zitten nuance verschillen in... het is nl donkerbruin en zwart en dat zie je overdag best wel goed. Ten tweede klopt het dat je er bleker door lijkt, maar de huidtint op de foto komt omdat ie gesoept isquote:Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jezus Ang3l... Sorry dat ik het moet zeggen maar het ziet er niet uitPunt één omdat al het haar exact dezelfde kleur heeft en er totaal geen natuurlijke verlopen inzitten en punt twee omdat het totaal niet bij je huid past. Je ziet er uit als een onwijze bleekscheet.
Geen dank, graag gedaan
dat kan best cool staan hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
haha, ja die uitgroei dat zal wel flink zijn! Dan moet je dus inderdaad erg vaak verven wil je het 'mooi' (?) houden. Als je van de kleur af wilt zit je toch wel een tijd met een enorm raar kapsel. Half bruin half blond
Ik denk dat dat idd nog best een probleem gaat worden jaquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
haha, ja die uitgroei dat zal wel flink zijn! Dan moet je dus inderdaad erg vaak verven wil je het 'mooi' (?) houden. Als je van de kleur af wilt zit je toch wel een tijd met een enorm raar kapsel. Half bruin half blond
Laat je eerst eens adviseren bij de kapper?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:33 schreef barTux het volgende:
Ik dacht altijd dat haar verven alleen iets voor vrouwen en homo's was. Maar nu ik zelf bijna meer grijze haren dan bruine (m'n originele kleur) op m'n kop heb groeien, terwijl ik nog niet eens 30 ben, begin ik daar toch een beetje aan te twijfelen. 't Enige dat me er tot op heden van weerhoudt, is dat ik bang ben dat m'n haar er dood van gaat. En als ik mag kiezen ben ik liever grijs dan kaal.
Nee niks mis mee, al kan er wel net zoveel misgaan als bij vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:40 schreef JayTD het volgende:
* thumb-bolt-on verft zn haar ook wel eensVerschillende keren blonde plukjes gehad en ook wel eens zwart geverfd met zo'n paars/blauwe gloed erin. Zag er best wel kick uit
![]()
Ken trouwens zoveel gasten die het doen. Nix mis mee toch?
Ach, half-om-half haar hebben komt vast nog wel een keer 'in' hehe, gewoon een kwestie van het tot die tijd bijhouden (en zodra de eerste modebladen een tip van de sluier oplichten over de mode van het volgende seizoen het niet meer bijhouden, zodat je de trendsetter wordt hehe).quote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor hem dat dit haar echt is. En ja, het lijkt net op een mislukte coupe waarbij de föhn geëxplodeerd is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:06 schreef Berkery het volgende:
Die creep van de VVD, Geert Wilders:
[afbeelding]
Denkt dat ie Billy Idol is ofzo![]()
Ah, ook het manvolk wordt hoe langer hoes cosmetischer. VVD Kamerlid Geert Wilders als pseudo blonde engel voorop. Vraag me af hoe Donner en Balkenende er met coupe - soleil uitzien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:33 schreef barTux het volgende:
Ik dacht altijd dat haar verven alleen iets voor vrouwen en homo's was. Maar nu ik zelf bijna meer grijze haren dan bruine (m'n originele kleur) op m'n kop heb groeien, terwijl ik nog niet eens 30 ben, begin ik daar toch een beetje aan te twijfelen. 't Enige dat me er tot op heden van weerhoudt, is dat ik bang ben dat m'n haar er dood van gaat. En als ik mag kiezen ben ik liever grijs dan kaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Sater het volgende:
[..]
Ah, ook het manvolk wordt hoe langer hoes cosmetischer. VVD Kamerlid Geert Wilders als pseudo blonde engel voorop. Vraag me af hoe Donner en Balkenende er met coupe - soleil uitzien.![]()
Ik dacht ineens aan zalmroze....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:17 schreef zalm het volgende:
ik (ventje, 17 jaar) heb haar tot men schouders en gaat ut lkkr zwart verven, men eigen kleur is btje bruin achtig en dat vind ik gewoon niet mooi.
Wat dacht je van de JP-remixer ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Sater het volgende:
[..]
Ah, ook het manvolk wordt hoe langer hoes cosmetischer. VVD Kamerlid Geert Wilders als pseudo blonde engel voorop. Vraag me af hoe Donner en Balkenende er met coupe - soleil uitzien.![]()
Hee, hands off Wildersquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:06 schreef Berkery het volgende:
Die creep van de VVD, Geert Wilders:
[afbeelding]
Denkt dat ie Billy Idol is ofzo![]()
Je mag zel wel overnemen hoor, ik ben er totaal niet blij mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef Speth het volgende:
Edit: Steijn, grijze haren? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:32 schreef Speth het volgende:
Je kan je haar ook grijs verven
Zou eigenlijk wel origineel zijn
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Met wetlookgel vallen de grijze haren overigens goed te camoufleren.![]()
Dat hangt geheel van jezelf af. Ik begon al grijs te worden op mijn 21e. Heb dat rustig laten gaan. Nu ben ik 65 zilverwit en rimpelig. Vervelend? Nee hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], dat denk jij maar recht voor de spiegel.
.
Al dat gedoe, zowel bij man als vrouw het is sowieso meer eigen idee.
De pest is gewoon dat het bij vrouwen zwaarder tilt. Als vrouw ben je denk ik eerder uitgerangeerd dan als man zijnde.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:32 schreef Speth het volgende:
Je kan je haar ook grijs verven
Zou eigenlijk wel origineel zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Sater het volgende:
[..]
Vraag me af hoe Donner en Balkenende er met coupe - soleil uitzien.![]()
Als 't niks is, gooi je er toch gewoon weer dat donkerbruine overheen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo bedoel je? Die poster hangt bij ons bij de kapper, maar ik heb 't nooit aangedurfd
Nou ja jij gunt JP ook niets!quote:[b]Op maandag 21 juni 2004 09:05
zalmroze zou ook wel vet zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan zalmroze.....
Wat voor huidskleur heb je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |