Lichtbruin, maar door het zonnetje was het lichter geworden aan de punten, zeg maar. Ik wilde de kleur wat egaler hebben en das WEL geluktquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:38 schreef Ashram het volgende:
wat voor haarkleur heb je oorspronkelijk?
Thanx! Ik wil meer, meer, meer slachtoffersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:40 schreef MyImmortal het volgende:
ik had een keertje een kleurspeoling gekocht voor beetje bruine glans zeg maar, het werd knaloranje! en dan proberen de volgende de dag zo onopvallend op school zijn, voel je je nu beter
Als je nou lichtblauwe ogen hebt...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx! Ik wil meer, meer, meer slachtoffers![]()
En bedankt voor de tips (kaal staat niet zo goed bij mij ogen), ik zal dikwijls onder de kraan zitten met mijn bol de komende tijd
. O, en ja ik heb een vrij lichte huidskleur dus dit maakt mijn gezicht onnodig harder (ik ben juist zo'n lief iemand
).
ik heb ook beetje last van..........grijze haren, geerft van maquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:49 schreef teckna het volgende:Ik verf wel altijd mijn haar zwart, grijze haren op 21 jarige leeftijd is een nogo :/ en naar verloop van tijd wordt dit min of meer paars. Telt dat ook mee?
Ik wacht het nog ff af, ik ga gewoon lekker vaak in het zonnetje zitten en mijn haren wat vaker wassenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:41 schreef sabyne het volgende:
Ik wilde paar dagen terug m'n haar wat lichter.....nou het wat dus gewoon blond echt ik kon wel janken (foutje van de kapster....). 2 dgn later hebben we het wat donkerder(rood) gemaakt en vandaag heeft ze het weer gewoon bruin geverfd,nu ben ik heel tevreden
en m'n haar ziet er ongelooflijk maar waar nog goed uit ook... O wat kun je je toch ellendig voelen als je haar mislukt is!!! Waarom ga je niet naar de kaper om het wat te laten fatsoeneren....
Ben wel benieuwd naar de doorsnede van een haar van jou onder de microscoop. Denk dat ik zowat alle kleuren van de regenboog in ringen ziet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:41 schreef sabyne het volgende:
Ik wilde paar dagen terug m'n haar wat lichter.....nou het wat dus gewoon blond echt ik kon wel janken (foutje van de kapster....). 2 dgn later hebben we het wat donkerder(rood) gemaakt en vandaag heeft ze het weer gewoon bruin geverfd,nu ben ik heel tevreden
en m'n haar ziet er ongelooflijk maar waar nog goed uit ook... O wat kun je je toch ellendig voelen als je haar mislukt is!!! Waarom ga je niet naar de kaper om het wat te laten fatsoeneren....
Grijsblauw ook goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je nou lichtblauwe ogen hebt...![]()
Ik heb nog eens met een "deksel" blond haar op mijn bol rond gelopen, ik leek Blondie welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde altijd graag blond... meerdere malen geprobeerd, en meerdere malen met knal oranje haar over straat gelopen. Van donkerbruin naar blond KAN JE NIET ZELF!!!!!!!!!! Inmiddels heb ik mijn lesje geleerd...
Dat weet ik niet meer(in de vuilnis bak gegooid en de zak 's avonds in de container), maar ik denk dat ik de reactie op mijn haar iets heb onderschat.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
TS Welk merk heb je gebruikt?
Het beste wat je kan doen is naar een goeie kapper gaan, en kijken of die het nog in orde kan maken. Niet zelf gaan kloten, wordt het alleen maar erger van.
Ik heb tegelijk met het doosje haarverf "Gliss Kuhr hair repair" gekocht, omdat ik weet wat voor troep je in je haar smeert. En daar wordt mijn haar ook super-zacht en glanzend (want DAT is het wel, gelukkigquote:Op zondag 13 juni 2004 00:27 schreef milagro het volgende:
Selsun is beter, Morwen..maar duurder.
Ontkleuren is wel heftig, maar dat is dagelijks wassen met anti roos shampoo natuurlijk ook, als je fijn haar hebt.
Als je het ontkleurt (en weer verft) gewoon een masker op doen en overnight laten zitten en 's ochtends uitspoelen.
In de ontkleurder van Garnier Nutrisse zit een nabehandeling die je haar superzacht maakt.
Als je die gebruikt na het verven ipv na het ontkleuren is je haar weer redelijk boven Jan
vieze generalisatie!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:38 schreef Onderbroek het volgende:
zwart haar is niet lelijk hoorbehalve als het echt pik en pik zwart is
en als je ook nog zo'n bleke huid hebt lijk je net zo'n black metal figuur
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Sja Moonah, dat spul moet je ook niet bij kruidvat kopen, en al helemaal niet om advies vragen...
Klopt het wanneer ik denk dat het kappersvak dicht in jouw omgeving zit?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Sja Moonah, dat spul moet je ook niet bij kruidvat kopen, en al helemaal niet om advies vragen...
Enne, als je haarverf er na twee weken al verwassen uitziet is je kapper een prutser. Een hele grote prutser.
Nee, mijn man heeft een groothandel en detail handel in haarchemie, en mijn zwager heeft een paar kapsalons. En als je goede resultaten wilt bereiken moet je het of door een vakman laten doen, of goede spullen gebruiken en weten wat je doet.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Klopt het wanneer ik denk dat het kappersvak dicht in jouw omgeving zit?
Dat lijkt iig zo door sommige posts.
En Kruidvat verkoopt dezelfde merken als een andere drogist, alleen vaak goedkoper maar ik geloof toch echt niet dat een kruidvatmedewerk(st)er iets van eventuele mutserigheid in de verpakking stopt.
Omdat ze daar geen goed spul verkopen.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom niet daar kopen?
Bij de Etos of waar dan ook verkopen ze exact hetzelfde en aan de kwaliteit van die kleurspoelingen of ontkleuringen ligt het niet, het ligt aan der manier waarop wij er mee om gaan.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen goed spul verkopen.
*Jeuk, krab, uitslag, krabbel...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Pietverdriet iets in de trant van :
Eigen schuld, dikke bult!
Ja, dat vind ik wel zoooo suf!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef milagro het volgende:
kappers zijn vaak te scissor happy en ze luisteren niet en nog vreemder, ze wassen je haar zonder te kijken hoe je haar was/valt in droge staat.
Heb hetzelfde meegemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb oorspronkelijk blond haar en ik wilde een keer donerbruin met een rode glans, of iig iets donkers met een rode glans.... dus ik kocht RED NIGHT. Op het pakje zag het er erg donker uit, met inderdaad een subtiele rode glans....
[afbeelding]
Blijkbaar was dat alleen als je al bruin haar had.... met blond haar veranderde het red NIGHT in red FIRE ENGINE. Op de foto lijkt het nog mee te vallen (klote cam) maar truste me.. het was werg rooden dan 's maandags naar je werk *LOL*
Misschien eens een andere kapper proberen?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:22 schreef Morwen het volgende:
Leuk om te lezen weer al die "rampen".
Om nog even op het grote 'bij de kapper gaat het wel altijd goed" -verhaal terug te komen. Das dus niet waar.
Die witte "deksel" Coupe Soleil had ik aangemeten gekregen bij de kapperNatuurlijk heb ik mijn geld terug gekregen, maar het leed was al gedaan. Achteraf was het eigenlijk best geinig, want bijna iedereen vond het me leuk staan. Ik leek echt op Blondie, want aan de onderkant was mijn haar donker net als bij haar
Ik heb het toen dus een tijdje zo gelaten en een week of 6 daarna heb ik het in een iets minder schreeuwerige kleur laten verven
.
O, en dan heb ik het nog maar niet over de ontelbare keren dat de kapster mijn ponnie te kort heeft geknipt![]()
Deze "rampen" zijn bij diverse kappers gebeurt........net echte mensen, die kappersquote:Op maandag 14 juni 2004 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien eens een andere kapper proberen?
vind sowieso de kappers in NL niet een bijzonder hoog geschoold peil hebben voor hun vak, maar mischien komt dat omdat mijn zwager zo een vakidioot is, die zijn leerlingen heel strak opleid.
ja, prutsers heb je overal, das waar.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Deze "rampen" zijn bij diverse kappers gebeurt........net echte mensen, die kappers![]()
Tsja, ervaringen in het buitenland heb ik niet, maar die zullen ongetwijfeld ook wel eens "uitschieten" met de schaar of iets te enthousiast met de verfpot in de weer gaan, vermoed ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |