je herkent z'n lensquote:Op zondag 13 juni 2004 20:38 schreef berc het volgende:
luap staat links in beeld, gok ik...
uhuquote:Op zondag 13 juni 2004 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je herkent z'n lens
Pea heeft trouwens nog een souveniertje voor je (volgens mij)quote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Ymke het volgende:
Als ik alleen al die lens zie , ben ik blij dat ik er niet was , kom ik aan met mijn kleine klik cameraatje
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat liefquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Pea heeft trouwens nog een souveniertje voor je (volgens mij)
je post maar een eind raakquote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Als degenen die niet met hun snoetje op fok willen verschijnen dat ff hier bekend maken, dan kunnen we daar rekening mee houden...Van sommige mensen weet ik het, maar niet van allemaal.
ehm ik wil wel een zebraquote:
ik mag er wel op hoor.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef pea4fun het volgende:
Als degenen die niet met hun snoetje op fok willen verschijnen dat ff hier bekend maken, dan kunnen we daar rekening mee houden...Van sommige mensen weet ik het, maar niet van allemaal.
digitale camquote:Op zondag 13 juni 2004 20:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
...van mijn digitale cam zijn niet postenswaardig....
heb je die tong er zelf bij gefotosoept of gaf die zelf aan wat die van je vondquote:Op zondag 13 juni 2004 20:53 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Geen soepquote:Op zondag 13 juni 2004 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
heb je die tong er zelf bij gefotosoept of gaf die zelf aan wat die van je vond![]()
Tempelflower liever niet, voor de rest weet ik er nog geen.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik mag er wel op hoor.
weet jij al namen van mensen die er niet op willen?
Eigenlijk renden we er een beetje hard aan voorbij...maar dit ging nog netquote:Op zondag 13 juni 2004 20:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
ehm ik wil wel een zebra![]()
Erg lachen dat je daar aan gedacht hebt!
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eigenlijk renden we er een beetje hard aan voorbij...maar dit ging nog net
Wel mooi geworden, de rolletjes moeten nog weg, maar zo heb ik die tijger zeker nietquote:Op zondag 13 juni 2004 21:00 schreef Robertje het volgende:
Geen soep
okeequote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tempelflower liever niet, voor de rest weet ik er nog geen.
Dank je welquote:Op zondag 13 juni 2004 21:05 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Wel mooi geworden, de rolletjes moeten nog weg, maar zo heb ik die tijger zeker niet![]()
Uhm...toen ie mij zag ging ie poepen...zegt dat wat over mij?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
heb je die tong er zelf bij gefotosoept of gaf die zelf aan wat die van je vond![]()
Dan moet je eens kijken wat ie van Ouwesok vondquote:Op zondag 13 juni 2004 20:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
........ of gaf die zelf aan wat die van je vond![]()
ik doe het altijd ff snel met infranviewquote:Op zondag 13 juni 2004 21:09 schreef Xilantof het volgende:
hoe kkan ik in 1 keer veel foto;s verkleinen, in PS 7.0?
hahahahaha en over mij dan, dat beest ging bij mijn voeten schijtenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef pea4fun het volgende:
Uhm...toen ie mij zag ging ie poepen...zegt dat wat over mij?
[afbeelding]
ikvind mezelf weer terug daarzoquote:Op zondag 13 juni 2004 21:06 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb m`n foto`s op internet staan, hier is de link:
http://www.treinspotters.nl/gallery/Burgers_130604
Niet alle foto`s zijn mooi geluktMaar het kan ermee door......
Van mij had het toch iets zonniger mogen zijn om foto`s te maken zonder flits, en ik had best wel een andere lens kunnen gebruiken hier en daar. Wie wil mij sponseren voor een telelens???
mooie foto's! welke lens/cam?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
Een selectie van mijn fotos heb ik ook online gezet:
http://www.sixty4.nl/fotos/zoo/
mooiquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
Beest had gewoon overal schijt aanquote:Op zondag 13 juni 2004 21:14 schreef pascalheister het volgende:
bij mij poepte hij ook al
[afbeelding]
oof mooi hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
Groepsfoto...aan nickname vermelding waag ik me nietquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef NiXz het volgende:
waar blijven de groepsfoto's(met nickname vermelding)
mooie foto'squote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
netjesquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
Hm...bij jou draaide ze duidelijk niet allemaal hun kont naar je toe zoals bij mijquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef Sixty4 het volgende:
Dank u, dank u !quote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef NiXz het volgende:
[..]
mooie foto's! welke lens/cam?
Zeker, de mooiste was van die miep van de bedrijfsfotogravenclub die ik ‘die club zal ik maar niet vragen’ hoorde mompelenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:13 schreef rique het volgende:
Whaha die foto van al die Fokkers op de brug, wat een paparazzi zeg!
Hebben jullie nog leuke reacties gehad omdat jullie allemaal met foto-apparatuur om jullie nek liepen?
dat hoef je niet te vragen, doenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
heb ze kunnen verkleinen iig![]()
ik heb wel wat foto's van groepjes
zien?
neequote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
zien?
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
zien?
Tuurlijk!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
zien?
Wie heeft die gemaakt danquote:Op zondag 13 juni 2004 21:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Groepsfoto...aan nickname vermelding waag ik me niet![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef Xilantof het volgende:
zien?
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef portier het volgende:
Sixty4: wat zat er op de plek van de mysterieuze 19e foto?
Dat je me nog kan vinden...knap hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Wie heeft die gemaakt danik zie dat je er zelf ook opstaat
![]()
Wow....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:27 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
zo te zien ben jij ook al het rubber oogkapje kwijtquote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
ik kan niet tellen. ik zet er wel even een foto tussen.
![]()
precies zoals ik benquote:Op zondag 13 juni 2004 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat je me nog kan vinden...knap hoor
Hier jij van dichtbij![]()
[afbeelding]
Helaas niet helemaal scherp...zoals veel![]()
Ik heb hem wel wat beter afgesneden in Photosoepquote:Op zondag 13 juni 2004 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wow....
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef Xilantof het volgende:
ik kan ze nergens kwijt (mijn foto's)
ff zoeken hoor
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef NiXz het volgende:
nog een imageservertje
max 1mb, na uploaden krijg je ook een forum link met [img] eromheen.
Patserfotoquote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
ik kan niet tellen. ik zet er wel even een foto tussen.
![]()
dat zijn niet mijn handen+cam op foto 19.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef NiXz het volgende:
[..]
zo te zien ben jij ook al het rubber oogkapje kwijt
heb je overigens veel geflitst bij de fotoos?
Ben je niet bijna jarig ofzo? voor die digicam...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Bowiefan het volgende:
pffff, ik wil ook een fatsoenlijke digitaalik moet de filmpjes nog wegbrengen en dan een weekje w88 voordat ik ze weer terug heb
en ik ben zo benieuwd wat het geworden is.
Vond het wel appart trouwens, was voor het eerst dat ik door een dierentuin liep met als primair doel fotos maken. Dan kijk je toch weer heel anders naar de dieren
Dat ben ik met Pea en Sharkquote:Op zondag 13 juni 2004 21:39 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
die gebruik ik nu, maar hoe kan ik zorgen dat ik neit steeds mijn wachtwoord moet intypen?quote:
ben die links met het blauwe shirtquote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
En ik ben dat rechts op de foto voor de helft.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ik ben mijn foto's nu een beetje aan het 'doorbladeren' om te kijken welke ik online zou gooien, en toen kwam ik deze tegen...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef pascalheister het volgende:
die dacht ook flikker nou is op
[afbeelding]
Leuke foto! Gooi um online!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik ben mijn foto's nu een beetje aan het 'doorbladeren' om te kijken welke ik online zou gooien, en toen kwam ik deze tegen...
[afbeelding]
wil ik ook nog es keer heen deze zomer, mooie dierentuin?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef RubberDuckey het volgende:
Ja ik moet deze maand nog maar eens naar Blijdorp, heb de otter vandaag een beetje gemist.
zn hoofd zit scheefquote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
dat ben ikquote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Wel zoiets...quote:
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat ben ik
en niet "uhm"
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer....dementie treed in
Ja zo geweldig gemonteerd op het lichaam van..... het was iets met voeten....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:54 schreef Ymke het volgende:
Die kop van die lama
Oldsock?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet het! ik weet het!! ik weet het!!
mag ik het zeggen?
Dan ga ik meequote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef NiXz het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik nog minimeet met mezelf houden in AquaZoo te Leeuwarden
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:55 schreef rique het volgende:
[..]
Oldsock?
Yashica,canon..... ja het is Ouwesok!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:55 schreef rique het volgende:
[..]
Oldsock?
Okee, ik heb nu ouwesok herkend aan zijn apparatuur zonder dat ik op de meet was. Ben ik nu verslaafd aan Fok!FOT?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is nu een officieel geval van verslaafdheid jaquote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef rique het volgende:
[..]
Okee, ik heb nu ouwesok herkend aan zijn apparatuur zonder dat ik op de meet was. Ben ik nu verslaafd aan Fok!FOT?
Zoals ik dit weekend tegen een heroïnehoertje zei die batterijen kwam kopen voor haar "muziekverslaving" (discman): "ach, het is wel een gezonde verslaving"quote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is nu een officieel geval van verslaafdheid ja
Ik heb daar ook last van...het is gewoon niet spannendquote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef pea4fun het volgende:
Door glas worden de foto's toch niet zo mooi....of het ligt gewoon aan mij...
[afbeelding]
Ik vond het wel meevallen...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef m-niki het volgende:
en nu jullie weer veilig achter de pc zitten..zeg eens eerlijk: hoe was dat nu, die mensen in het 'echt' ontmoeten???? Was het eng, viel het tegen/ mee, was het gezellig, moest je vaak net doen alsof het heel erg gezellig was terwijl je eigenlijk bijvoorbeeld dacht: "oh my god wat een sukkels allemaal"??
M-niki is nieuwsgierig!!!
Hoewel ik erg opzag, vooral omdat de groep zo groot was, tegen de meet, moet ik zeggen dat het me heel erg meeviel...Ik heb me zowaar zeer goed vermaaktquote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef m-niki het volgende:
en nu jullie weer veilig achter de pc zitten..zeg eens eerlijk: hoe was dat nu, die mensen in het 'echt' ontmoeten???? Was het eng, viel het tegen/ mee, was het gezellig, moest je vaak net doen alsof het heel erg gezellig was terwijl je eigenlijk bijvoorbeeld dacht: "oh my god wat een sukkels allemaal"??
Vanochtend dacht ik wel: 'misschien zijn het wel allemaal van die freaks...en voel ik me daar helemaal niet op mijn gemak', maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het gewoon écht gezellig was, en dat ik me in ieder geval prima vermaakt hebquote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef m-niki het volgende:
kom zelf ook is een keer zou ik zeggen, dan ervaar je het ookquote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef m-niki het volgende:
GI Joe.quote:
Grote meidquote:Op zondag 13 juni 2004 22:06 schreef Offy het volgende:
[..]
en ik heb niet over hoeven geven in de auto
Deze ook nietquote:Op zondag 13 juni 2004 22:13 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Deze was niet aan het kakken/pissen*
* = doorhalen van niet van toepassing is
Deze ook nietquote:Op zondag 13 juni 2004 22:13 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Deze was niet aan het kakken/pissen*
* = doorhalen van niet van toepassing is
Mooiquote:Op zondag 13 juni 2004 22:18 schreef Borelius het volgende:
Hoe dan ook, even snel mijn eerste bijdrage, ik was erg blij met deze foto:
[afbeelding]
(lichtjes gecropped, maar niet veel en ietsje lichter gemaakt)
Ik wil ook een telelensquote:Op zondag 13 juni 2004 22:18 schreef Borelius het volgende:
Ik dacht dat we een apart topic zouden starten, voor deze leuke dag.
Of ben ik alweer te laat? Hoe dan ook, even snel mijn eerste bijdrage, ik was erg blij met deze foto:
[afbeelding]
Als je in dat slagschaduwkader de onderste laag vult met de kleur (242,241,236) gaat ie mooi los van de achtergrond hangenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:18 schreef Borelius het volgende:
Of ben ik alweer te laat? Hoe dan ook, even snel mijn eerste bijdrage, ik was erg blij met deze foto:
[afbeelding]
prachtig iddquote:Op zondag 13 juni 2004 22:18 schreef Borelius het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel waar, maar dat is ook een stukje vakmanschap wat je ziet...en je hebt er geen minder leuke dag doorquote:Op zondag 13 juni 2004 22:24 schreef Ymke het volgende:
pea dan kan je wel zeggen dat het niet uitmaakt dat ik een klein cameraatje heb , maar je kan hier nu al goed de verschillen zien hoor.
hadden alleen opnieuw kunnen beginnen met nummeren, verder komt het op hetzelfde neer iddquote:Op zondag 13 juni 2004 22:21 schreef Ouwesok het volgende:
Dit deel van het topic viel mooi samen met de eerste resultaten, en ach, we zijn wel lekker bezig zo
Ik had het accent vandaag op de kleinere beestjes liggen, zoals bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 juni 2004 22:29 schreef Borelius het volgende:
Die tijgers zijn wel erg fotogeniek nietwaar?
nou kan je wel zo'n toeter om je nek gaan hangen, maar als je de details niet uit je omgeving kan halen, de leuke dingetjes en ze ook in een goede compositie kan neerzetten, dan maakt het echt niet uit dat je er 1000 euro voor hebt neergeteld!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:24 schreef Ymke het volgende:
pea dan kan je wel zeggen dat het niet uitmaakt dat ik een klein cameraatje heb , maar je kan hier nu al goed de verschillen zien hoor.
Ik kan me met een digicompact voorlopig nog behoorlijk vermakenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:24 schreef Ymke het volgende:
Dit is trouwens wat ik van het nestje heb meegekregen, ben benieuwd of er iemand nog een duidelijke foto heeft kunnen maken:quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef RubberDuckey het volgende:
We hebben de mus nog niet gezien hier in het topic, waar blijven die foto`s???![]()
De mus jaaa, de mus Borelius, waar is je musquote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef RubberDuckey het volgende:
We hebben de mus nog niet gezien hier in het topic, waar blijven die foto`s???![]()
die is wel leuk, want die foto staat hier eerder ook alquote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
Terwijl Pea stiekem een foto van Xilantof aan het nemen was, nam ik stiekem een foto van allebei
Moet je wel een kwalitatief goede toeter hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef m-niki het volgende:
[..]
nou kan je wel zo'n toeter om je nek gaan hangen, maar als je de details niet uit je omgeving kan halen, de leuke dingetjes en ze ook in een goede compositie kan neerzetten, dan maakt het echt niet uit dat je er 1000 euro voor hebt neergeteld!
en ik dacht net voor jouw post nog: ik zie allemaal van die toeters en ik kan dat niet echt terug zien in de foto's (qua kwaliteit) (of het moet zijn dat juist de mensen met een compact cameraatje de foto's al hebben gepost en de anderen niet en dat mijn stelling van hierboven totaal niet klopt..maar het is wel mijn ervaring tenminste...)
Leuke foto's allemaal hoor!
et voila!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef RubberDuckey het volgende:
leuke beestjesquote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef Offy het volgende:
Beestjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Non-beestjes:
[afbeelding]
'Wedden dat ik verder kom?'
[afbeelding]
Terwijl Pea stiekem een foto van Xilantof aan het nemen was, nam ik stiekem een foto van allebei
[afbeelding]
Jongesok aan het werk
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef Offy het volgende:
'Wedden dat ik verder kom?'
Oei, die was ik vergetenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef Ouwesok het volgende:
@Offy, d'r is een slagschip van een foto in die post van je terechtgekomen. Ff resizen bitte
Ik merkte al snel dat dat kleine eigenwijsje er meer verstand van had dan ikquote:-plaatje van Jongesok trouwens
Zie je wel...je had je shirt uit moeten doen...groot wit vlak wordt niks op een fotoquote:Op zondag 13 juni 2004 22:45 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
okeeeej we zijn klaar, belangerijkste dier is gepost![]()
Een klein cameraatje maar je fototas compenseert allesquote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef Offy het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef Marc H het volgende:
Mijn selectie:
http://www.actie-foto.nl/burgers13062004/index.htm
Had niet veel uitgemaakt...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zie je wel...je had je shirt uit moeten doen...groot wit vlak wordt niks op een foto
[afbeelding]
klein cameraatje??quote:Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef huiz het volgende:
[..]
Een klein cameraatje maar je fototas compenseert alles
Stoere houding![]()
Je bedoelt die tas op mijn rug? Daar zaten de broodjes inquote:Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef huiz het volgende:
[..]
Een klein cameraatje maar je fototas compenseert alles
Stoere houding![]()
ik had de kleinstequote:Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef m-niki het volgende:
klein cameraatje??
oei..wat vind je van de mijne dan wel niet??!!!!
ik heb er ook eenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:48 schreef Ouwesok het volgende:
Waterval met de stabilisator van de S1 en een lekkere lange tijd
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Je bedoelt die tas op mijn rug? Daar zaten de broodjes in
en van achter de watervalquote:
Ik heb fantastische foto's gezien (ook op jouw site) met kleine camera's. Size doesn't matterquote:Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
klein cameraatje??
oei..wat vind je van de mijne dan wel niet??!!!!
Je hebt écht voor de hele groep broodjes gesmeerd?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je bedoelt die tas op mijn rug? Daar zaten de broodjes in
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Hebben we het al over tijgers gehad?
Nee joh...er hebben maar een paar mensen van mijn broodjes geproefd, 20 broodjes gaan niet in die rugzak hoor...Ik had er acht....ow...en 2 harde eieren, die zitten nu nog in mijn tasquote:Op zondag 13 juni 2004 23:07 schreef huiz het volgende:
[..]
Je hebt écht voor de hele groep broodjes gesmeerd?
Straks sta je nog op een vaste plek op de meeneemlijst voor meetings
- pea4fun
- camera
- batterijen
- ...
euhh, zou nog maar eens in de biologieboeken duiken als ik jou was, want dit is geen tijgertje, maar een luipaard:)quote:
hahhahaquote:Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
euhh, zou nog maar eens in de biologieboeken duiken als ik jou was, want dit is geen tijgertje, maar een luipaard:)
Bedoel je die Ibis? Ja, ik geloof dat zo'n beetje iedereen daar minstens 3 foto's van gemaakt heeftquote:Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef m-niki het volgende:
groepsfoto's groepsfoto's groepsfoto's! (en zijn er ook meer foto's gemaakt van die flamingo van Offy -dacht ik- want die kleuren zijn fantastisch tegen die groene achtergrond!!)
Fijn dat die ruiten zo schoon zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
van een plek waar het heeel warm en beslagen was
tjaquote:Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef Offy het volgende:
Fijn dat die ruiten zo schoon zijn(wel mooie houding
)
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef m-niki het volgende:
is dat een ibis?? Ik dacht dat die wit waren en flamingo's roze..maar ik ben dan ook een complete dierenleek en denk dat de dieren er zo uitzien zoals ze in de donald duck staan...
Dan heb je nog een vrij goed wereldbeeld weten op te bouwen. Voor onze kinders kochten we van die fraaie boeken van Richard Scarry. Zie je daar met stijgende verbazing een varken achter een fornuis staan een plakje spek te bakkenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef m-niki het volgende:
is dat een ibis?? Ik dacht dat die wit waren en flamingo's roze..maar ik ben dan ook een complete dierenleek en denk dat de dieren er zo uitzien zoals ze in de donald duck staan...
tja dit is nu helemaal hot natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef m-niki het volgende:
niet aan mij vragen![]()
het is trouwens akelig stil in het officiele slowchattopic!!!
denk dat je met een beetje photoshop een eind komtquote:
Dank je, hoewel we voor beestjes gingen vind ik mijn bloemetjes leuker gewordenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:34 schreef m-niki het volgende:
ja, die boeken van Scarry waren fantastisch en ik heb er ook echt veel woorden door leren schrijven enzo!
Pea: die foto van die bloem vind ik echt su-per-gaaf!! Heel mooi, heel puur en heerlijke kleuren!! Wauw!!
Beter kijkenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:33 schreef Ouwesok het volgende:
Dit illustere trio lag ook behoorlijk in de officiële Fok!-vuurlinie. Tot op heden heb ik ze nog niet in dit topic voorbij zien komen.
PaRadijsvogel, MaRadijsvogel en nog een Radijsvogel :
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef Marc H het volgende:
Mijn selectie:
< knip! >
12.)
Goed idee.. Het was iig een leuke dag, gezellig, veel gelachen, afgevallen, en een leuke zoo bekeken en foto's gemaakt.. top dagquote:Op zondag 13 juni 2004 23:46 schreef pea4fun het volgende:
Dit was het wat mij betreft voor vanavond....Ik ga mijn bedje opzoeken. Meeters, bedankt voor de gezellige dag
IK WEET HET: de laatste!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:13 schreef dawg het volgende:
Ok, wel laat, maarja beter laat dan nooit.
Hier een kleine selectie van mijn foto's. Alleen levels, usm en resize.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
6.
[afbeelding]
7.
[afbeelding]
8.
[afbeelding]
9.
[afbeelding]
En ik denk dat hier mijn inzending bij gaat zitten, weet ook al wel welke het zeer waarschijnlijk gaat worden.
Slagschaduw werktquote:Op maandag 14 juni 2004 00:24 schreef Borelius het volgende:
Mooi hoor, dawg!!
Voor het slapen gaan nog even eentje, en zo lui ga ik nu ook worden:
[afbeelding]
Trusten allemaal .....
Nope.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:24 schreef tempelflower het volgende:
[..]
IK WEET HET: de laatste!![]()
Moeten we zeker vaker doenquote:Op maandag 14 juni 2004 00:36 schreef dawg het volgende:
Was echt gezellig, moeten we vaker doen zoiets!
ikke ookquote:Op maandag 14 juni 2004 07:14 schreef pascalheister het volgende:
ben benieuwd Xil
lekker handig.. allemaal in de achtbaan.. dure apparatuur gaat niet zo makkelijk mee (denk aan telelenzen en grote tassen) hou toch liever mn camera bij me.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:28 schreef m-niki het volgende:
Dawg! die foto's zijn echt goed!
1, 2, 5 en 7 zijn helemaal te gek (en ik heb een vermoeden dat je nr. 1 gaat insturen..daar zit een heel verhaal in, in dat beessie!)
en de volgende meet: een pretpark! Daar heb je mensen, kleuren, vermaak (even in zo'n achtbaan ofzo), leuke tafereeltjes EN dieren (meeuwen voor de patat!!)
Ja pea, ik weet het: wit is lelijk en opvallend en zwaar en wordt makkelijker vies ... maar ja je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:43 schreef pea4fun het volgende:
dit was volgens mij de opvallendste toeter
Dank je m-niki.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:28 schreef m-niki het volgende:
Dawg! die foto's zijn echt goed!
1, 2, 5 en 7 zijn helemaal te gek (en ik heb een vermoeden dat je nr. 1 gaat insturen..daar zit een heel verhaal in, in dat beessie!)
en de volgende meet: een pretpark! Daar heb je mensen, kleuren, vermaak (even in zo'n achtbaan ofzo), leuke tafereeltjes EN dieren (meeuwen voor de patat!!)
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef tempelflower het volgende:
deze wilde ik jullie niet onthouden,
[afbeelding]
mijn jongste knuffelbeest!
Iedereen moest ook mij hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:36 schreef dawg het volgende:
Oh Offy, ik zal je de volgende keer niet zo laten verschieten.
Maar dan moet je ook niet zo over de rand gaan hangen, je vroeg er om.
nu staat ie wel erg stil,ben ik niet van hem gewend.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:32 schreef Offy het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb hem geen moment stil zien staan
Is het trouwens nog gelukt om je geld terug te krijgen van zijn toegangskaartje?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef tempelflower het volgende:
[..]
nu staat ie wel erg stil,ben ik niet van hem gewend.![]()
mooie foto offy! maar ja je eigen kinders vind je altijd mooi.
het was me ook een deugnietjequote:Op maandag 14 juni 2004 12:32 schreef Offy het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb hem geen moment stil zien staan
een deugniet!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het was me ook een deugnietje
Tempelflower had ook al een poster zien hangen in Burgers' Zooquote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef Sixty4 het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen op de artis website.
Fotowedstrijd Big 12
In het kort:
Maak een foto van 1 (of meer) dieren die tot de 'big 12' horen en win!![]()
*of was dit al gespot?
Tsjahquote:Voorwaarden:
* NVD-tuinen en WNF mogen de foto rechtenvrij gebruiken.
Ik vond die van mij niet erg veel bijzonders toen ik ze op mijn pc bekeek, maar omdat je erom vraagtquote:Op maandag 14 juni 2004 13:03 schreef tempelflower het volgende:
he offy hoe zijn je fotoos van de cola flesjes
Waarom niet? Of zei je dat al en heb ik dat gemist...ik let niet zo heel goed opquote:Op maandag 14 juni 2004 13:34 schreef Re het volgende:
ik wil ook mijn foto's plaatsen maar dat kan dus nog niet ... grrrrrrr, morgen maar meenemen naar de zaak en ze ergens dan maar uploaden
dat betekent dat je mooie fotoos hebt,quote:Op maandag 14 juni 2004 13:34 schreef Re het volgende:
ik wil ook mijn foto's plaatsen maar dat kan dus nog niet ... grrrrrrr, morgen maar meenemen naar de zaak en ze ergens dan maar uploaden
Heb je nog over of heb je er een foto van gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef RubberDuckey het volgende:
Iemand nog een spekkie?
Vond ze net in m`n tas, zal van de laatste 2 nog ff een foto schietenquote:Op maandag 14 juni 2004 13:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je nog over of heb je er een foto van gemaakt
er zitten er zeker 2-3 tussen die er mee door kunnen.... maar ik zal ze morgen even hier naartoe slepen en ergens uploaden als dat kanquote:Op maandag 14 juni 2004 13:45 schreef tempelflower het volgende:
[..]
dat betekent dat je mooie fotoos hebt,
maar ja heb je daar wel tijd voor op de zaak, ik heb je gisteren heel wat af zien schieten.![]()
he en offy ik vind ze wel mooi hoor, ik vind die laatste gaaf; dit was een van de weinige onderwerpen als je iets ging fotograferen dat er niet gelijk 20 fotograven in je nek stonden te hijgen.
Lekkere service dan...Gelukkig heb ik kabel (al zit daar altijd iedereen over te vitten) Zal ik als troost nog maar een fotootje van jou neerzetten dan? Bijna hetzelfde als in het begin van dit topic trouwens....quote:Op maandag 14 juni 2004 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
er zitten er zeker 2-3 tussen die er mee door kunnen.... maar ik zal ze morgen even hier naartoe slepen en ergens uploaden als dat kan
Pea: de KPN heeft besloten weer eens niet op te komen dagen voor het maken van mijn telefoon lijn, stelletje tuig (2de x al) en zonder telefoon geen ADSL
Hihi, jammer dat die gister niet gemaakt is, anders was dat DE foto van de dag gewordenquote:Op maandag 14 juni 2004 13:58 schreef RubberDuckey het volgende:
hier dan nog 2 spekkies voor de liefhebbers:
[afbeelding]
ja doe maarquote:Op maandag 14 juni 2004 14:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lekkere service dan...Gelukkig heb ik kabel (al zit daar altijd iedereen over te vitten) Zal ik als troost nog maar een fotootje van jou neerzetten dan? Bijna hetzelfde als in het begin van dit topic trouwens....
Ik weet het luap, maar ik kan die post nu niet meer editten....edit: wel dusquote:Op maandag 14 juni 2004 14:06 schreef luap het volgende:
Waar zijn de groepsfoto's???
Oh en pea: je vernagelt de layout van page 5 met een foto van een witte lens, misshcien kun je die wat kleiner maken 100 x 75 is goed
In de tussentijd: als jij foto's van mij kunt plaatsen kan ik dat ook van jou. Pea aan de patatten (er is zeker wel enige gelijkenis):
Of mag je hier geen foto's van wildvreemde mensen plaatsen? Zo niet dan gaat ie meteen weer weg.
[afbeelding]
heb je de zak niet eens leeggevretenquote:Op maandag 14 juni 2004 13:58 schreef RubberDuckey het volgende:
hier dan nog 2 spekkies voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Nu je het zegt ja ook wel denk ik, maar ik dacht meer aan de haarkleur.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet het luap, maar ik kan die post nu niet meer editten....
En de gelijkenis zit em in de lengte zeker?
Ja zeg, heb ik me omgetoverd tot brunette, word ik nog als rooie gezienquote:Op maandag 14 juni 2004 14:14 schreef luap het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja ook wel denk ik, maar ik dacht meer aan de haarkleur.
Wat is er mis met rood haar danquote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja zeg, heb ik me omgetoverd tot brunette, word ik nog als rooie gezien![]()
![]()
Nooit je goeie kleren aantrekken als je gaat fotograferenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
ja doe maar, en kabel is misschien wel een optie inderdaad maar ja,... ADSL contract
ik heb trouwens nog wel een hele mooie van jou
Haha, er zal meer getoverd moeten worden dan...quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja zeg, heb ik me omgetoverd tot brunette, word ik nog als rooie gezien![]()
![]()
Er is helemaal niks mis met roodharige lollielikkende meisjes hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat is er mis met rood haar dan![]()
![]()
![]()
Tijdens het uploaden van de fotoquote:Op maandag 14 juni 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je de zak niet eens leeggevreten
Pff..moet dat zo groot?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met roodharige lollielikkende meisjes hoor![]()
[afbeelding]
hihi...gewoon 550 breedquote:Op maandag 14 juni 2004 14:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Pff..moet dat zo groot?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met roodharige lollielikkende meisjes hoor![]()
[afbeelding]
Maak hem 550 hoog en we hebben een dealquote:Op maandag 14 juni 2004 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
hihi...gewoon 550 breedMaar als ie eraf moet kan dat hoor
![]()
Ik heb em al ge-edit hoor...die van jou dan....Alleen niet op postzegelformaat dat jij vroegquote:Op maandag 14 juni 2004 14:34 schreef luap het volgende:
Ja dat vind pea leukals je commentaar daarop hebt dan moet je dat nu zeggen anders komt ze aan met het slappe excuus dat ze dr post niet meer kan wijzigen.
ze kan het plaatje gewoon kleiner maken en opnieuw uploaden maar dat wil ze niet, ze doet net alsof ze dat niet wist![]()
Jemig wat gaat het snel hier...
Ff zoeken of ik jou niet ergens nog op het plaatje hebquote:Op maandag 14 juni 2004 14:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Je probeert je wel te verstoppen, maar ik knip je er gewoon uitquote:Op maandag 14 juni 2004 14:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
ik zat inderdaad lekker stof te happen en dan blijkt natuurlijk dat dit geloof ik de meest gefotografeerde vogel is (ik zit trouwens nog steeds te klooien met die extra batterygrip zie ik)quote:Op maandag 14 juni 2004 14:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nooit je goeie kleren aantrekken als je gaat fotograferen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En waarom vertrouw ik het niet helemaal als je zegt dat je nog een mooie foto van me hebt?![]()
Marc was dat toch die de groepsfoto's maakte?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:49 schreef Borelius het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb de groepfoto's niet gemaakt, slechts mijn statief uitgeleend.
Op de derde pagina, de derde foto van RubberDuckey (mensen op de brug), de persoon die op de foto met het achterhoofd net achter de boom staat, heeft volgens mij de groepsfoto's gemaakt.
Deze vogel jaquote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
ik zat inderdaad lekker stof te happen en dan blijkt natuurlijk dat dit geloof ik de meest gefotografeerde vogel is (ik zit trouwens nog steeds te klooien met die extra batterygrip zie ik)
foto viel wat tegen maar ik zal hem proberen morgen te posten al was het alleen maar voor de moeite (net zoals die gier met behulp van tempelflower). En trouwens die foto die ik van jou heb is best mooi hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 14:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Deze vogel jaHij zat ook zo mooi stil...
[afbeelding]
Is de foto wel mooi geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |