Of te gevaarlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:51 schreef Andyvie het volgende:
@Ang3l: Mja, in Nederland komt Fort Boyard nooit meer terug, denk ik. Ze hebben het stopgezet omdat het te duur werd
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:04 schreef XMN8R het volgende:
vervolg op: [homo] 940 - Ja mijn eerste topic!!!
Marc!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
FIPO!!!!!!!!! JA !! HAH!!!!!!!!! uuuh... ow...... nee
nét nietquote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
Bij lange na niet zelfs! Last van een zonnesteekje?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Marc!!!
Alles goed???
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nét nietmaar je hebt wél goed je best gedaan hoor
Moet je nog eten Jer?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:12 schreef Jerruh het volgende:
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRP
zo klaar met fitness. althans..
.
BURRRRRRRRRRRRRRRRRP
Ik zag dat het topic nog maar op blz 1 was dus ik waagde het eropquote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Bij lange na niet zelfs! Last van een zonnesteekje?
ik vreet de hele dag alquote:Op zondag 13 juni 2004 20:13 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Moet je nog eten Jer?
nooit geschoten is altijd misquote:Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zag dat het topic nog maar op blz 1 was dus ik waagde het erop
Tja vind 15 juni toch spannender!!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef Cybart het volgende:
dadelijk engeland -frankrijk
Veel water drinken!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vreet de hele dag al
alleen mijn honger is niet te stillen.
gisteren was ook cool.... portugal onderuitquote:Op zondag 13 juni 2004 20:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja vind 15 juni toch spannender!!!!![]()
manneke!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zondag 13 juni 2004 20:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
nooit geschoten is altijd mis
zeker te weten ook uit eten!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
manneke!
gaan we woensdag alleen zuipen of ook uit eten?
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker te weten ook uit eten!!!
Gewoon doorgaan is alleen maar gezond!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
freek: ik heb serieus al 2,5 liter weg
ik ook man1!! en jij wist iets te zitten huh!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
kheb er zin in!
ja, we gaan naar de listers. da's cool, hip, trendyquote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook man1!! en jij wist iets te zitten huh!.
ook lekker?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, we gaan naar de listers. da's cool, hip, trendy
haha met zijn bitchy vriendinquote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook lekker?.
eindelijk es nie naar de connaisseur!
ben benioeuwd of da lekkere ding er weer is.
hebben ze er trouwens aparte gerechten?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha met zijn bitchy vriendin
ja heb er de vorige keer metheerlijk gegeten
mijn 2 beste vrienden gaan er ook altijd eten als ze in de stad uit eten gaan hoorde ik laatst van ze
quote:50% korting op elk tweede 3-gangen keuzemenu* op maandag, dinsdag en woensdag de gehele avond, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag tot 18.00 uur
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 13 juni 2004 20:37 schreef Cybart het volgende:
VOORGERECHTEN
Romige paprika soep met gebakken uienringen en dragon
HOOFDGERECHTEN
Stoofpotje van lamsvlees, vers gebakken groenten, uitjes, spekjes en aardappeltjes, gegaard in een lamsjus met Provençaalse kruiden
NAGERECHTEN
Onze desserts zijn heerlijk in combinatie met een glaasje port of dessertwijn.
Crêpes aux fruits des bois, flensjes met warme bosvruchten en vanilleijs
Dame blanche met apart warme chocoladesaus en amandelkoek
Mango-abrikozenmousse met boerenjongensijs, gebruineerd amandelschaafsel en vanille saus
Crème brûlée
Fromage du Marché
(wat er vers op de markt te verkrijgen is )
en dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
die twee homos zijn nu ook uit elkaar en de ene wil nie da de ander met die naam verder gingquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
waarom hebben ze in godsnaam hun naam veranderd![]()
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:39 schreef XMN8R het volgende:
http://www.leconnaisseur.nl(incl. menu)
Wij hebben er ook één hier
[..]
Ze waren van label veranderd ofzo... ow hallo iedereenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
waarom hebben ze in godsnaam hun naam veranderd![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ze waren van label veranderd ofzo... ow hallo iedereen
Waar dan beavje.?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebben
Het waren idd 2 enorme homo's jaquote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die twee homos zijn nu ook uit elkaar en de ene wil nie da de ander met die naam verder ging
ofzo
damn ik klets vandaag weer flink uit me nek.
.
Geen idee, volgens de site niet in ieder geval (alleen Utrecht, Den Haag en Eindhoven).quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebben
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:05 schreef Jerruh het volgende:
in maastricht is alles andersE.
.
Tja dan heeft het toch weer aan mijn denk vermogen gelegen!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Das goed bedoeld
Ezelmarkt toch? Of is ie weg?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:51 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Waar dan beavje.?
ow?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Das goed bedoeld
Waarom diequote:Op zondag 13 juni 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat vind ik nou ook!
ja, wat is daar mee?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef Waxxer het volgende:
Hoor ik daar Ezelmarkt?
Neemt niet weg dat ik er nog ben
omdat ik nu tering erge honger heb hahahaquote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom diedan?
Ik weet het niet, ik ken het niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ezelmarkt toch? Of is ie weg?>
Ja ik kom daar eigenlijk zelden in de buurt eigenlijk nooit. Zal wel al lang weg zijn natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:20 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken het niet.
ik weet niet waar je woont in Maastricht dus, of jij daar zelden komt weet ik niet!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik kom daar eigenlijk zelden in de buurt eigenlijk nooit. Zal wel al lang weg zijn natuurlijk..
De alcohol is nog niet helemaal uit je systeem he partyWaxje?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha jaaaaa..... de Ezelmarkt, goh zeg! Hoe is het met de Ezelmarkt??
Ik werd laatst nog uitgelachen omdat hier een Turfmarkt zit, nou vraaaaaag ik je....
en in Den Haag zit ook een Turfmarkt hoor...
Hey Bief, ga je ff mee naar de Ezelmarkt, een Wieckse pakken?
Daarom zei ik het dusquote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont in Maastricht dus, of jij daar zelden komt weet ik niet!![]()
De verjaardag gisteren was dermate ver (Alemlo) dat ik met de auto geweest benquote:Op zondag 13 juni 2004 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De alcohol is nog niet helemaal uit je systeem he partyWaxje?
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De verjaardag gisteren was dermate ver (Alemlo) dat ik met de auto geweest benen dan drink ik geen druppel alcohol
Is je fles al halfvol?![]()
Ik heb nu een fles Martini Fiero naast me staan en ik moet zeggen dat ie wel erg makkelijk naar binnen gaatquote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. alcohol?
Ik heb gisteren iets teveel witte wijn op
een hele fles?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nu een fles Martini Fiero naast me staan en ik moet zeggen dat ie wel erg makkelijk naar binnen gaat
not entirely truequote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ze waren van label veranderd ofzo...
Ik vanavond al 5 glazen uit ind e Regenboogquote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nu een fles Martini Fiero naast me staan en ik moet zeggen dat ie wel erg makkelijk naar binnen gaat
Dus toch waar, alleen niet compleetquote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
not entirely true
problemen met platenmaatschappij, en daarvan zijn ze gewisseld
(en daardoor automatisch ook van label)
Ik ben zo gewend aan dat spul dat ik na 1 fles van 0.7 liter niet eens meer dronken ben...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een hele fles?
in je eentje?
als je van label wisselt hoef je niet van maatschappij te wisselenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dus toch waar, alleen niet compleet
[Janice]quote:Op zondag 13 juni 2004 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo gewend aan dat spul dat ik na 1 fles van 0.7 liter niet eens meer dronken ben...
Sorryquote:Op zondag 13 juni 2004 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[Janice]
"Ohh... My... Goooood !!"
[Jjanice]
Wijn is ook goedquote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Cybart het volgende:samen met pa aan de derde fles wijn van vanavond zit
bovenstaande is een duidelijk gevalletje *hips*quote:Op zondag 13 juni 2004 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vanavond al 5 glazen uit ind e Regenboog![]()
![]()
Is dat die ene die allemaal dingen in zijn haar geschoren heeft? Want die is wel erg leuk jaquote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. ik zag vandaag op Fox Kids Chipz... Peter is euhm.. jummie!
ruilen?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijn is ook goed
Is niet stout! Is lekker!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
bovenstaande is een duidelijk gevalletje *hips*
Stouterd!!! Nu lustte je de Earl Grey zeker ook niet meer!!!!
Dat homotje uit Amsterdam ja...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is dat die ene die allemaal dingen in zijn haar geschoren heeft? Want die is wel erg leuk ja
Mja dat klopt welquote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is niet stout! Is lekker!
Ik ook maar dan volle en geen lightquote:Op zondag 13 juni 2004 21:51 schreef Jerruh het volgende:
*stoer aan de cola zit*
nee, neit light.
Zei ik dat ie leeg was?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een hele fles?
in je eentje?
en nu?.... je gaat het toch niet straffen??quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat konijn van ons besloot op ontdekkingsreis te gaan ..... uiteindelijk vond ik 'm achter de wasmachine in de badkamer
Oeh! Dat heb ik dan weer gemist....vorige week waren ze er ook, stonden ze op het dak van het Fox Kids gebouw op te tredenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat homotje uit Amsterdam ja...Bij het fox kids optreden in paars mouwloos shirtje
Smoren met een peperroomsausje noem ik nauwelijks een strafquote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en nu?.... je gaat het toch niet straffen??
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smoren met een peperroomsausje noem ik nauwelijks een straf
*herken*quote:Op zondag 13 juni 2004 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan dat spul dat ik na 1 fles van 0.7 liter niet eens meer dronken ben...
Pas op dat ie niet een de bedrading zit te knagen....mijn rat heeft eens half het snoer van mijn tv doorgebeten. Gelukkig had zijn tanden aan de kant van de 0-draad gezet, want anders was ie er niet meer geweest.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat konijn van ons besloot op ontdekkingsreis te gaan ..... uiteindelijk vond ik 'm achter de wasmachine in de badkamer
ik ook vollequote:Op zondag 13 juni 2004 21:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik ook maar dan volle en geen light![]()
Ja ze zeggen dat konijnen dat doen ja, en hij zit ook vaak in de hoek bij de TV... maar tot nu toe heeft ie alleen nog maar oog voor het mos wat rond de plant zit .... en de plant zelf. Arme blaadjesquote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pas op dat ie niet een de bedrading zit te knagen....mijn rat heeft eens half het snoer van mijn tv doorgebeten. Gelukkig had zijn tanden aan de kant van de 0-draad gezet, want anders was ie er niet meer geweest.
Die plant heeft dus niet lang meer te leven dus?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat konijnen dat doen ja, en hij zit ook vaak in de hoek bij de TV... maar tot nu toe heeft ie alleen nog maar oog voor het mos wat rond de plant zit .... en de plant zelf. Arme blaadjes
Ik vraag me af wie langer leeft, meneer Plant of meneer Fuzzquote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die plant heeft dus niet lang meer te leven dus?
Wilde misschien helpen moet het huishouden!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee hij is gewoon erg avontuurlijk en gaat vaak op ontdekkingsreis... a la Hans & Grietje... want overal waar ie gaat laat ie kleine harde ronde bruine broodkruimeltjes achter zodat ie de weg terug vindtquote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wilde misschien helpen moet het huishouden!![]()
Kan ook zijn dat hij gewassen wilde worden en op zoek was naar de ingang van de wasmachinequote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wilde misschien helpen moet het huishouden!![]()
Hij wil net zo zacht worden als Robijntjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij gewassen wilde worden en op zoek was naar de ingang van de wasmachine
Niet schreeuwenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft een identiteitscrisis...
*schreeuw* je bent KO-nijntje, niet RO-bijntje!!
dat deed konijntje nietquote:Op zondag 13 juni 2004 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu bij me op schoot... als ie me maar niet weer zo toetakelt zoals op de foto daarboven
*bang*
"Homo aangevallen door konijn met identiteitscrisis"quote:Op zondag 13 juni 2004 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat deed konijntje niethij snuffelt alleen maar en is zacht en doet lief. Ik kom wel ff een repo schrijven
[/sub][/sup]
ja he!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:40 schreef Cybart het volgende:
how fucking cool was that...the last 5 minutes of France - England
en nu.....barend en van dorp
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal inquote:Op zondag 13 juni 2004 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he!!!
me pa was ook enthousiast!!!!!
ik ook trouwens, die bekcham ging af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mot ie maar nie zon vet lelijke taat in z enek hebben! daar schrikken zelfs de nieuwe ballen van!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal in
engeland dacht dat ze het in de pocket hadden....
beckham en zijn gemiste penalty...opzich maakte het niet veel uit....tot blessuretijd
vind beckham een beetje cool welquote:Op zondag 13 juni 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mot ie maar nie zon vet lelijke taat in z enek hebben! daar schrikken zelfs de nieuwe ballen van!.
God punishes the wicked.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal in
engeland dacht dat ze het in de pocket hadden....
beckham en zijn gemiste penalty...opzich maakte het niet veel uit....tot blessuretijd
En dat allemaal in het huisje met het dakraampjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Wat een dag zeg....
*verhaal enzo*
Wat een dag...![]()
O ... hallo Godquote:Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
God is now here
Nou ... ook in het Centrum van Zaandam en het nieuwe huisje in Uitgeest dus..quote:Op zondag 13 juni 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat allemaal in het huisje met het dakraampje
Al die hongerende kindjes in Afrika... Waarom toch God!?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ... hallo God![]()
Ow. Ja maar het huisje met het dakraampje was toch wel center stagequote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou ... ook in het Centrum van Zaandam en het nieuwe huisje in Uitgeest dus..
Jah okquote:Op zondag 13 juni 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow. Ja maar het huisje met het dakraampje was toch wel center stage
Uitgeest...Zaandam...daar komt mijn treintje altijd doorheen!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jah ok
Dit was de herhaling volgens mij....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh! Dat heb ik dan weer gemist....vorige week waren ze er ook, stonden ze op het dak van het Fox Kids gebouw op te treden
* Eek * Wat eng dichtbijquote:Op zondag 13 juni 2004 23:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Uitgeest...Zaandam...daar komt mijn treintje altijd doorheen!
Nee hoor, de trein stopt er nooitquote:Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Eek * Wat eng dichtbij
Phew...quote:Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor, de trein stopt er nooitDus je hoeft niet bang te zijn
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Phew...![]()
Kijkze.. en daarna alvast welterusten!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ga slapen...nou ja, eerst nog ff een afleveringetje 24 kijken. ben me aan het voorbereiden op seizoen 3 die ik over 1,5 maand op DVD krijg.
Truste!
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 juni 2004 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen
schreeuwt HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiquote:Op maandag 14 juni 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
ow
hai?
Ja zoietsquote:Op maandag 14 juni 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
HAAAAAAAAAAAIIIIIII!!!
ALLEMAAL NOG WAKKER?? OOK ZOIETS VAN JA HALLO HEE IK GA NU ECHT NOG NIET SLAPEN?????
Uhmm... moet ik een slaapliedje voor je zingen??quote:Op maandag 14 juni 2004 00:53 schreef Waxxer het volgende:
ik ben dus ook wakker alleen wil ik dat niet zo
PESSIES! DAT HEB JIJ HEEL GOED GEZIEN!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
HAAAAAAAAAAAIIIIIII!!!
ALLEMAAL NOG WAKKER?? OOK ZOIETS VAN JA HALLO HEE IK GA NU ECHT NOG NIET SLAPEN?????
oehhh ja... heel zachtjes in mijn oorquote:Op maandag 14 juni 2004 00:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm... moet ik een slaapliedje voor je zingen??![]()
Nah, alleen als je per se zelf wiltquote:Op maandag 14 juni 2004 01:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi ikbengeweldig, wil je een keer seks met me hebben?
*pretoogjes*quote:Op maandag 14 juni 2004 01:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi ikbengeweldig, wil je een keer seks met me hebben?
Niet met jou hoor, WDquote:Op maandag 14 juni 2004 01:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*pretoogjes*![]()
![]()
![]()
Dan nietquote:Op maandag 14 juni 2004 01:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Niet met jou hoor, WD
en over 39 uur ben je klaar met je stage!quote:Op maandag 14 juni 2004 08:23 schreef Cybart het volgende:
smoguh's
nog een paar uurtjes werken en dan naar de kuip
rechts= wiz?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:54 schreef xman het volgende:
Hoi
Megepann feest geweest vrijdag! Was kicken!
En fotootje van vorige pann feest, met 2 random gozers.
Doei!
Je hebt iets op je wang.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:01 schreef WAik het volgende:
*test voor icon*
nieuwe ketchup van remiaquote:Op maandag 14 juni 2004 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt iets op je wang.
En dat smeer je op je wang omdat...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:08 schreef WAik het volgende:
nieuwe ketchup van remia
Damn wat zag ik er brak uitquote:Op maandag 14 juni 2004 11:54 schreef xman het volgende:
Hoi
[afbeelding]
Doei!
Daar ben ik ook geweestquote:Op maandag 14 juni 2004 11:54 schreef xman het volgende:
Hoi
[afbeelding]
Doei!
Brak? Je wil niet weten hoe ik er nu uitzie... na 2 dagen festivalquote:Op maandag 14 juni 2004 12:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Damn wat zag ik er brak uit
Nou bij deze... FOOTOOW of beschrijving!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Brak? Je wil niet weten hoe ik er nu uitzie... na 2 dagen festival
Ik zit op m'n werk, dus geen fotoquote:Op maandag 14 juni 2004 13:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou bij deze... FOOTOOW of beschrijving!!!
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, dus geen foto
Nou euh, zaterdag was het een grote modderzooi vanwege de hoosbuien en momenteel zie ik er uit als een wandelend leuk... kleine oogjes enzo
Vertel!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:22 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*jou misschien meet binnekort*
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:22 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*jou misschien meet binnekort*
Wat een mooie avaquote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vertel!!!
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2004 13:32 schreef Jerruh het volgende:
timmah!.
.
Jep.. zeker weten.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:34 schreef Sunjammer het volgende:
@ Timmah: Leuk he? De CD zelf is beter
Die ene dinges van dinges op die ene dag aan het eind van deze weekquote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vertel!!!
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:31 schreef Jerruh het volgende:
[..].
goeienmiddag.
sunjammer!!!!
enweer weg ben, fitnessen.
*genoeg weet*quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Die ene dinges van dinges op die ene dag aan het eind van deze week
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
*ook hoi doe*
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*genoeg weet*![]()
Gewoon bewusteloos slaan en meenemen...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:40 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Maar ik weet het nog niet zeker, mn "aanhang" stribbelt tegen
![]()
haaiquote:Op maandag 14 juni 2004 13:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi
![]()
Als het zo makkelijk gingquote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gewoon bewusteloos slaan en meenemen...
Halloohoooquote:Op maandag 14 juni 2004 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai
* wakker schudt *quote:Op maandag 14 juni 2004 15:10 schreef Sunjammer het volgende:
![]()
Ehmm ik stond achter de poetshomoquote:Op maandag 14 juni 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest
En een vriend van me (de poetshomo) mocht met BB&B het podium op!
Tijdens ons lievelingsnummer! (The Runner)
BB&B was geweldig
Naast de poetshomoquote:Op maandag 14 juni 2004 15:24 schreef xman het volgende:
[..]
Ehmm ik stond achter de poetshomo
Waar was jij?
Oh ik was flink aan het meezingen en die poetshomo had zich een paar keer naar me omgedraaid. En ik kreeg ook aandacht van de BB&B dames.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naast de poetshomo
In Tivoli bedoel je? Ernaast gewoon
Blauw shirtje (met Master-Bait er op) en witte blouse er onder.
Ik weet niet hoe je d'r uit zietquote:Op maandag 14 juni 2004 15:38 schreef xman het volgende:
Vage avond trouwens...
Nee ik wist ook niet hoe je eruit zag!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je d'r uit ziet
ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:43 schreef xman het volgende:
Hoe kan dit nou gebeuren?
Jah, stonden we NAAST elkaarquote:Op maandag 14 juni 2004 15:43 schreef xman het volgende:
Hoe kan dit nou gebeuren?
" Kijk diep in mijn ogen.... "quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, stonden we NAAST elkaar
Nou, prent de foto in je hoofd:
[afbeelding]
Moet het nou zo groot?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ok dit ben ik:quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha ja...ik had m'n 6e bier toen al op geloof ikquote:Op maandag 14 juni 2004 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je d'r uit ziet
*check* Ow.... ik stond naast je volgens mij
Je stond best wel mee te zingen en schreeuwen he
Pffff... wat een levenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:58 schreef Sunjammer het volgende:
Hmmm... werkdag is bijna voorbij... Tijd om wakker te worden
Nou, ik heb 2 dagen Arrow Rock Festival overleefd... vannacht om 2.30 in bed en om 6.30 ging de wekker weer...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pffff... wat een leven
Nog een paar nachtjes slapen Timmahquote:Op maandag 14 juni 2004 16:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pffff... wat een leven
Hmm.. jah .. ok .. goed punt.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, ik heb 2 dagen Arrow Rock Festival overleefd... vannacht om 2.30 in bed en om 6.30 ging de wekker weer...
Je begrijpt: SJ is beetje brak...
Ik heb altijd goeie punten...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hmm.. jah .. ok .. goed punt.
Jep.. Nog een paar daagjes...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes slapen Timmah
Ik heb nog keelpijn van 't gillen.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:53 schreef xman het volgende:
[..]
Haha ja...ik had m'n 6e bier toen al op geloof ik
Oh dat wil ik wel weer meemakenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog keelpijn van 't gillen.
Ik ga 6 Nov weer naar BB&B toe
(heb ze vorig jaar ook al gezien in't theater)
www.bbb-online.nlquote:Op maandag 14 juni 2004 16:15 schreef xman het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel weer meemaken
Hehe... EINDELIJK weet ik wat het is.quote:
ikquote:Op maandag 14 juni 2004 16:22 schreef xman het volgende:
[..]
Hé ze zijn 26 juni op de http://www.enschederoze.nl/
Wie gaat daar ook heen?
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:43 schreef Jerruh het volgende:
*terug van fitness*.
Mijn idolenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hehe... EINDELIJK weet ik wat het is.Het is de laatste paar dagen nogal veel langsgekomen.... en ik wist steeds maar niet wat het was.
sunjammert!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja nou heb je NET gemist dat Xman en ik ongemerkt naast elkaar hebben gestaan zo'n uur lang op het MegaPann feest!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:51 schreef Waxxer het volgende:
hohohooooiii
Het had gekund!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou heb je NET gemist dat Xman en ik ongemerkt naast elkaar hebben gestaan zo'n uur lang op het MegaPann feest!
Voor hetzelfde geld hadden we enorm tegen elkaar op staan rijden en dansen en hevig zoenend elkaar bezwangerd, zonder dat we van elkaar wisten dat we Ang3l & Xman van FOK waren
*r. kelly opzet*quote:Op maandag 14 juni 2004 16:59 schreef xman het volgende:
[..]
Het had gekund!![]()
Het zou zo mooi geweest zijnquote:Op maandag 14 juni 2004 16:59 schreef xman het volgende:
[..]
Het had gekund!![]()
Naja hou eens op jullie twee!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou zo mooi geweest zijn
*zingt met jerruh mee*
schudduh met die kooooont van angel naar de andere kant, bats bats baaats!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:05 schreef xman het volgende:
[..]
Naja hou eens op jullie twee!!
Tuurlijk ga ik mee! Moeten we wel wat afspreken voor zaterdag. Lijkt me erg leukquote:Op maandag 14 juni 2004 17:08 schreef Waxxer het volgende:![]()
bezwangerd??? Krijgt Xman een
babytje in de buik
Ja maar ga jij ook dan trouwens, Xman?de roze zaterdag is natuurlijk wel DE aanleiidng op weer te gaan meeten he
Nou dat komt helemaal goedquote:Op maandag 14 juni 2004 17:11 schreef xman het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik mee! Moeten we wel wat afspreken voor zaterdag. Lijkt me erg leuk
Nou we kunnen ons nog opgeven voor de roze parade!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat komt helemaal goeddan keepen we gewoon in contact dmv mail, msn enz
lijkt m,e ook erg leuk!! Ik had nog geen concrete plannen voor die dag, behalve dan dat ik 's avonds wel weer terug moet (net als Utrecht) maar dan zal ik niet zo snel gaan
Naja, kunnen we iig bij daglicht vieren dat we homo mogen zijn
quote:oze Parade 14:00 – 16:30 uur
Route: Startpunt Roombeekstraat, vervolgens door Deurningerstraat, Molenstraat, Oldenzaalsestraat, De Heurne, Langestraat, Haverstraatpassage, Oude Markt, Langestraat, Van Loenshof en Boulevard. Eindpunt bij Holland Casino.
De traditionele parade op roze zaterdag wordt dit jaar spectaculair geopend door Drum & Buglecorps Starriders uit Duitsland. De Starriders zijn internationaal bekend in de wereld van de show- and marchingmusic en staan garant voor een grootse opening van de parade, met veel kleur, muziek en vlaggen. De parade wordt dit jaar niet voorafgegaan door politiemotoren, maar door motorrijders van Pink Spirit. In een soort estafettevorm vormen zij de vooraankondiging voor de parade.
Aan de parade die dit jaar heel bijzonder wordt zullen 3 bands, 6 praalwagens en diverse loopgroepen deelnemen, waaronder ook Amnesty International, roze politici en de homohoreca. De gekozen route is geweldig; om én midden door het nieuwe centrum van Enschede! Opgave voor de roze parade is mogelijk via het secretariaat van de Stichting Enschede Roze. De eindverantwoordelijke binnen het bestuur voor de parade is Hans Oude Heuvel.
Cool! Zou erg leuk zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:21 schreef beaverhausen het volgende:
Ja ik wil wel bezwangerd raken mee meeten!
Nee ik dacht meer aan een militaire broek en geblondeerd haar!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaan jullie jullie homo-zijn vieren...
met vlaggetjes en leren broeken?
ik heb nog steeds geen flauw idee waar jullie het nu eigenlijk over hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:24 schreef xman het volgende:
Nee ik dacht meer aan een militaire broek en geblondeerd haar!![]()
Jermeneer!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:22 schreef Jerruh het volgende:
beaver!!.
De roze zaterdag in Enschede.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen flauw idee waar jullie het nu eigenlijk over hebben
Hmmz, kan ik me niet herinneren dat ik dat gezegd heb. Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijdquote:Op maandag 14 juni 2004 17:23 schreef xman het volgende:
[..]
Cool! Zou erg leuk zijn.
veel lesbo-aandachtquote:Op maandag 14 juni 2004 17:26 schreef xman het volgende:
[..]
De roze zaterdag in Enschede.
zie: http://www.enschederoze.nl/programma.html
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik opzettelijk je quote manipuleer om je op onopzichtelijke manier naar de meet mee probeer te krijgen. Naja de gedachte al!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, kan ik me niet herinneren dat ik dat gezegd heb. Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd.
en hoe is het met beavermeneer?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jermeneer!
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:21 schreef xman het volgende:
[..]
Nou we kunnen ons nog opgeven voor de roze parade!
[..]
Nu probeer je woorden in m'n mond te leggen mênquote:Op maandag 14 juni 2004 17:30 schreef xman het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik opzettelijk je quote manipuleer om je op onopzichtelijke manier naar de meet mee probeer te krijgen. Naja de gedachte al!![]()
Ja goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:30 schreef Jerruh het volgende:
en hoe is het met beavermeneer?
ken jij trouwens wat mensen in mestreech? zoals de familie dolmans, de familie bonekamp en de familie kruzen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
zullen jij... en ik.... samen meedoen?
![]()
es geht.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu probeer je woorden in m'n mond te leggen mên
[..]
Ja goed.En hoest met Jerruh?
Ik ken wel wat mensen in mestreech maar die namen zeggen me eigenlijk niks..
Lieve Mango,quote:Op maandag 14 juni 2004 17:34 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citroen,
Dit zal het begin zijn van onze wereldreis naar het eeuwige geluk samen!
Met veel liefde,
Je Mango.
ondersteunend plaatje:quote:Op maandag 14 juni 2004 17:50 schreef Jerruh het volgende:
*fruitsapje maakt*
men neme een citroen en een mango en wat sinaasappelen
men pakt een mixer
men doet de ingredienten *geschild* in de mixer
men doet de stekker van dem mixer in het stopcontact
men zet de mixer op hoge stand
*vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemspletsjgbleghhhhhhhhh*
men vangt het sap op in een droog glas
men consumeert het sapje
muwhahaaaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|