Ik heb een keer een flinke voedselvergiftiging gehad, kon alleen maar spugen en diarree, alles wat ik dronk kwam er met een noodgang weer uit. Ik ben toen maar cola gaan drinken, dat schijnt (?) te helpen om alles uit je lijf te krijgen (kills bacterieen), maar ik dronk het omdat als ik het dan weer uitspuugde het naar cola smaakte en niet naar vieze maagsappen.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Iemand een wondermiddel tegen een vriendje met hoge koorts, een maag die niet werkt (en dan bedoel ik ook echt niet werken, heeft ie sinds ie een klein kind is af en toe last van...) diarree...enz enz...
Ja, ik ben nog niet zo'n snellequote:
Niet. Technisch onmogelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo'n snelle
Hoe quote je trouwens iets uit een gesloten topic? Ik heb nu knip&plak gedaan, en de tags zelf erin gezet. Er moet een snellere weg zijn toch?
Gelukkig, dan heb ik de "goeie" methode gehanteerd. Hoewel anderen toch sneller lijken.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet. Technisch onmogelijk
zieke mannetjes zijn best lief (tussen het piepen door)quote:Op zondag 13 juni 2004 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net een kopje thee voor um gemaakt, daar vroeg ie om. Het zal misschien wel een combi zijn, het gestress van de laatste tijd (nou ja...ik was ook niet de makkelijkste de afgelopen tijd en hij was er echt altijd voor me), en hij was al steeds iets grieperig. Hij drinkt gelukkig wel, soms blijft het zitten, soms niet. Ik als drogisterijmedewerksterhad um inderdaad ook een koortsverlagende pijnstiller gegeven. Hijs net weer wakker en kijkt met een half scheel oog naar voetbal..maar heeft niet door dat ie dan af en toe weer wegdommelt
Stom, met de oude forumsoftware kon het wel gewoonquote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet. Technisch onmogelijk
klopt, en dat word ook wel weer ingebouwdquote:Op zondag 13 juni 2004 19:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Stom, met de oude forumsoftware kon het wel gewoon
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:46 schreef Jelief het volgende:
[..]
zieke mannetjes zijn best lief (tussen het piepen door)
Okay, dan is het goedquote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef nikky het volgende:
klopt, en dat word ook wel weer ingebouwd
Ik vraag me dan alleen af:quote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef Angel22 het volgende:
Clauwhee... je kan bij de apotheek zonder recept domperidon-zetpillen halen tegen het spugen en loperamide-capsules tegen diarree... dat helpt mij altijd enorm als ik weer eens een buikgriep te pakken heb.
Ik stap in het weekend altijd bij de dienstdoende apotheek naar binnen en vraag er gewoon om... kost iets van 8 euro als je het allebei haalt.
Met 2 kurkenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af:
Hoe hou je die zetpillen binnen als je diarree hebt,
En hoe hou je die capsules binnen als je moet overgeven?
Ik snap wat je bedoeld hoor, dat is af en toe gewoon nodig!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:56 schreef Angel22 het volgende:
Ik was er enorm aan toen Belana!!!! Maar ik had er toch wel wat moeite mee dat mijn kinders er niet waren.... maar een keertje ongegeneerd uit je plaat gaan is ook wel eens lekker!!!
Ik was gewoon even alleen Angel22 en ff geen mamma... tenminste zo voelde dat gewoon even.
TV-kaartje, Clauwheee! Ideaal, ook voor Fok!ken en TV kijken tegelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Jaa Engeland-Frankrijk, gaat vast leuk worden!!! Beetje jammer alleen dat ik nog heeeel veel moet leren voor morgenochtend...maar ga zeker kijken met een schuin oog
dan lukt het helemaal niet meer om te lerenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TV-kaartje, Clauwheee! Ideaal, ook voor Fok!ken en TV kijken tegelijkIk heb er erg veel plezier van
Ja, het was erg gezellig! Nick is met zijn team 13e geworden van de 20, maar dat mocht de pret niet drukken. Er hoorde een overheerlijke BBQ bij en daarna zijn we ons mannetje weer op gaan halen. Was een zalige dag!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het leuk Belana??
mmm.. dat gebeurt natuurlijk snel als je idd 1 kaartje stuurtquote:Op zondag 13 juni 2004 21:18 schreef CarOnline het volgende:
Ja wat ik met 2 kaartjes bedoelde is dat het plakboek van het gezonde jongetje dan vol staat met Sterkte enzo... snap je? Lastig he
Fijn!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja, het was erg gezellig! Nick is met zijn team 13e geworden van de 20, maar dat mocht de pret niet drukken. Er hoorde een overheerlijke BBQ bij en daarna zijn we ons mannetje weer op gaan halen. Was een zalige dag!
Nou... ik vond ze de hele wedstrijd door heel erg aanvallend spelen en hoewel ik het niet graag toegeef, is de overwinning terecht en wat dacht je van die blunder van die Engelse verdedigerquote:Op zondag 13 juni 2004 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Met 1-0 achter en dan in blessuretijd nog winnen door een vrije trap en een penalty
Hij was ook wel zo DOM ingeschotenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Die Beckham voelt zich ook niet helemaal lekker nu denk ik...maar wat een wedstrijd inderdaad!
van Hallmark zijn er speciale kaartjes voor dit soort situaties, het is even zoeken, maar ze zijn er echt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:33 schreef CarOnline het volgende:
Bedankt voor de tips tot nu toe. Denk dat ik inderdaad maar een briefje schrijf... ontzettend triest zoiets he. Wat een verdriet.
Het duurt allemaal wel lang hèquote:Op maandag 14 juni 2004 09:22 schreef Jessicaa het volgende:
Morgen nog 2 keer en dan volgende maand nog 1 keer (die had ik nog te goed)
Ik kon nog wel langer krijgen maar dat was niet meer te betalen. En ik voel me al beter hoor. (alleen nog niet helemaal goed)
ja, zal ik doen!! Ik deed dat donderdag ook wel, en toen zei ze wel dat ik niet overal iets achter moest zoeken, maar goedquote:Op maandag 14 juni 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, zeg wel alles tegen de vk, ook als je zelf denkt dat iets misschien niet belangrijk is. Het is van belang dat ze een zo goed mogelijk beeld krijgt van jeKlagen mag hoor
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!
That bad ??quote:Op maandag 14 juni 2004 10:38 schreef clauwheee het volgende:
En mijn tentamen ging![]()
...denk ik.
quote:Op maandag 14 juni 2004 10:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
That bad ??
Mijn bekken helaas...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:47 schreef Jessicaa het volgende:
He balen Clauwhee dat het niet lekker ging
Coolbabe dat klinkt niet goed. Last van je rug?
Jammerquote:Op maandag 14 juni 2004 10:38 schreef clauwheee het volgende:
En mijn tentamen ging![]()
...denk ik.
Beterschapquote:Op maandag 14 juni 2004 10:47 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Mijn bekken helaas...
Waarom zeg je eigenlijk in elke post die je doet dat je uit lurkstand komt? Want als je elke dag gewoon lekker aan het posten bent lurk je helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2004 10:53 schreef Beaker1 het volgende:
* uit lurk stand komt *
Beterschapquote:Op maandag 14 juni 2004 10:47 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Mijn bekken helaas...
<--------quote:Op maandag 14 juni 2004 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
Waarom zeg je eigenlijk in elke post die je doet dat je uit lurkstand komt? Want als je elke dag gewoon lekker aan het posten bent lurk je helemaal nietLurken betekent alleen meelezen en helemaal niet posten
Ja maar ik lieg ook in mijn onderschriftquote:Op maandag 14 juni 2004 11:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
<--------![]()
![]()
Ja, ik kwam hem toevallig gisteren tegen, ik meen op Ebay. Maar dan voor 12,50, dat scheelt een stuk!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:18 schreef Meaghan het volgende:
Joehoe Rewimo, kijk eens wat ik gevonden heb!!misschien wist je het al, maar misschien ook niet hè..
http://www.toybarn.nl/Detail.asp?a=1657
Dat scheelt zeker!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hem toevallig gisteren tegen, ik meen op Ebay. Maar dan voor 12,50, dat scheelt een stuk!
quote:Op maandag 14 juni 2004 10:53 schreef Beaker1 het volgende:
* uit lurk stand komt *
LadyS
Heb je mijn onderschrift gezien? Speciaal voor BabyS aangepast
BabyS is nu al een toppertje![]()
* weer weg is *
Alle andere
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:25 schreef Jessicaa het volgende:
Ja laat hem er een flexibel hakje onderzetten ofzo![]()
Ik ben heel hard gevlucht naar mijn vriendinnetje... (14 km. gefietst)quote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Jonnetje, hoe is het eigenlijk met "de luidspreker" afgelopen?
Hema!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:10 schreef Syrena het volgende:
Even een vraagje, weet iemand een winkel waar je lege cd-doosjes kunt krijgen? En dan ook nog van die dunne? (slimline). Ik heb even op i-net gekeken, maar je wordt gek van de verzendkosten, is vaak nog meer dan 20 van die dingen bij elkaar. Bij de Xenos hebben ze alleen die gewonen (en nog gekleurd ook, ik wil doorzichtige)
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hema!!!
We gaan een weekje kamperen met oma. qltel houdt niet zo van kamperenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:57 schreef clauwheee het volgende:
He Rewimo, ik las net in een ander topic dat je er komend weekend een weekje tussenuit gaat, zonder Qltel! Vind je dat soms niet moeilijk, dat je hem langere tijd niet ziet? Kwam zo in me op...![]()
Ow dan hebben jullie morgen nog ff een tussenstopquote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan een weekje kamperen met oma. qltel houdt niet zo van kamperenvandaar dat hij in juli 2 weken op kamp gaat met de Scouting
in een tentje
(wij gaan met de caravan)
Nee, het is natuurlijk niet echt leuk om elkaar zo'n tijd niet te zien, maar gelukkig zien we elkaar morgen nog even, en verder bellen we natuurlijk veel.
Ow Luca, die is wel erg cool zeg! Zo een wil ik ook welquote:Op maandag 14 juni 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
Luca zegt: he Christan kijk eens wat een mooi oranje shirt!
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Hij doet het maar met zijn Dalmatiërpak morgen
*rubber hamer schielijk weglegt*quote:Op maandag 14 juni 2004 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Pssst Christan...ben je nog wakker...ga je moeder es kietelen!!
das idd wel stom van dat mens ja... wat moet je dan... uren in een rij gaan staan terwijl je niet eens wat hebt gekocht?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef coolbabe het volgende:
ik weiger mee te doen aan de oranje_hysterie
Pff vanavond nog even boos geworden op een mens achter de kassa bij de bouwmarkt..
We zijn behang uit wezen zoeken voor onze slaapkamer en bij de kassa`s staan lange rijen met trage mensen dus schieten we even door de ingang naar buiten. Natuurlijk ging dat niet goed en gingen de hekjes dicht waardoor we bleven steken en de beveiliging ging piepen (schaam)
Begint er een mens van achter de klantenservice te schreeuwen naar ons "Ja dat kan toch ook niet, dat is de ingang!" Vriendlief antwoordde"Ja sorry weet ik wel maar het ging ff makkelijker zo (ik was ook mee en de auto staat dicht bij de ingang)" Schreeuwt dat mens weer "Jezus, lekker voorbeeld zijn jullie voor je kinderen"
Nou dan gaat mijn bloed koken, brutaal wijf
*Bij Coolbabe aanschuift op een Oranjevrij bankje*quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef coolbabe het volgende:
ik weiger mee te doen aan de oranje_hysterie
Als ik had kunnen lopen had ik er heen gegaan ja, ik zat op het wagentjequote:Op maandag 14 juni 2004 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
*Bij Coolbabe aanschuift op een Oranjevrij bankje*
Je hebt dat mens toch wel uitgekaffert he?
Gokje......... Mens heeft zelluf (nog) geen kinderen...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:29 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind het zo achterlijk dat dat mens ons uitmaakt voor slechte ouders, terwijl ze ons totaal niet kent.
Ik was vorige week nog in Noorwegen en daar liepen kleine jongetjes lootjes te verkopen voor het EK! En ik had bijna gedacht dat ze meededenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef daniman het volgende:
Go Zweden
![]()
Jammer dat Noorwegen niet meedoet aan het EK...
/daniman likes Zweden en Noorwegen, en vooral Noorwegen![]()
Is niet zo moeilijk. Eerst moet je zorgen dat de foto's online staan. Dan zet je de URL van de foto tussen [ img] en [ /img] (zonder spaties).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:52 schreef gnoompje het volgende:
ALs ik zou weten hoe dat te doen zou ik het meteen doen![]()
Leuk dat je er weer bent...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er vanavond dan?![]()
heeee thnx. heb me een tijdje teruggetrokken... zat niet lekker in mijn velquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent...Heb je een tijdje niet gezien hier
Loetbal!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er vanavond dan?![]()
nee hoor, gewoon huishouden doenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:01 schreef gnoompje het volgende:
is goed zal wel ff spitten dan kan ik er een sturen waar ze allebei op staan.
Trouwens rustig hier. Iedereen voorbereiden op vanavond misschien???
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:18 schreef gnoompje het volgende:
spindizzy mailtje onderweg met foto
Zekerstewetenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:27 schreef gnoompje het volgende:
gaat het lukken om mijn kids te spammen spindizzy?
Ik ben eerder bang voor 5-0 voor Duitslandquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
Was toch een leuke wedstrijd? En waarom zou het geen 5-0 voor Nederland worden? [afbeelding]
Ik heb nog een poging voor je gedaan daarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef LadyS het volgende:
*gaat eens in het icons-maak-topic kijken of mijn smiley al klaar is*
ow das lief van je..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging voor je gedaan daar
Geniet er nog maar van zolang het nog kan, na 11 uur vanavond is de stemming naar een gigantisch dieptepunt gedaald . . .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:07 schreef clauwheee het volgende:
Haaai!! Ow leuk hè, vanavond gaat het eindelijk beginnen. Vind het wel spannend hoor!
Ga ff ergens anders negatief doenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het nog kan, na 11 uur vanavond is de stemming naar een gigantisch dieptepunt gedaald . . .![]()
Ze (en dus ook jullie) gaan verliezen . . .
Is ie niet goed dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef LadyS het volgende:
oke, die moet dan maar
* Rewimo roept de opstandige hormonen tot de orde
jawel.. ik had hem alleen heeeeeeeeeel anders in gedachtequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is ie niet goed dan?
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe jij hem had willen hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
jawel.. ik had hem alleen heeeeeeeeeel anders in gedachte![]()
![]()
maar ik denk dat dat komt door min gebrekkige manier van dingen uitleggen en omschrijven![]()
Waarom zeg je dat dan niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef LadyS het volgende:
eigenlijk dus gewoon deze [afbeelding] met zo een vrolijk oranje hoofje![]()
wordt je door zwangerschapshormonen veeleisend?![]()
![]()
![]()
Kwam je dan gewoon stalkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je gaat verhuizen en je stuurt iemand geen verhuisbericht en je nodigt em ook niet uit op de koffie en zo, is dat dan een hint, denken jullie? Miss-D wil iemand uit haar adresbestand lozen
dat heb ik gezegd in dat andere topic.. maar ik sta daar dus blijkbaar op de ignorequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet?
Omdat hij weet wanneer we zakelijk verhuizen en ook weet dat als we zakelijk verhuizen, we privé ook verhuizen. Snappiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:00 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me wel, Miss_D. Alleen... hoe moet diegene weten dat het een hint is als je geen bericht stuurt?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat hij weet wanneer we zakelijk verhuizen en ook weet dat als we zakelijk verhuizen, we privé ook verhuizen. Snappie?
Alicia vind 'echte' voetbal wel geinig voor even, maar op tv is ze nog sneller afgeleid. Misschien dat dat vanavond met een groep anders is maar dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Knor, laat je Alicia zo lang opblijven, trekt ze dat? Christan redt dat echt niet. Die gaat gewoon om 7 uur zijn bed in hoorHij mag wel de eerste helft van de eerste wedstrijd kijken, maar hij heeft er niet echt belangstelling voor
Mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is helemaal duidelijk dan
Damon hetzelfde. Stadions vindt hij prachtig (ook binnen), maar op tv kijkt hij eigenlijk nauwelijks....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:08 schreef Knorretje het volgende:
Alicia vind 'echte' voetbal wel geinig voor even, maar op tv is ze nog sneller afgeleid. Misschien dat dat vanavond met een groep anders is maar dat zien we dan wel weer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef LadyS het volgende:
dan is deze [afbeelding] misschien beter op jou van toepassing..
laten we het hopen. Het is de eerste keer dat we het zo doen. De vorige keren zaten we altijd bier te zuipen in de kroeg met een ploeg. En kroegen zijn meestal wel gezellig en je hebt je 'vaste' ploeg zeg maar. Nu dus geen drank (misschien als we winnen een glaasje) en met 'onbekenden'quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:15 schreef Rewimo het volgende:
O da's lekker Knor, dan kan ze gewoon slapen als ze daaraan toe isLijkt me wel gezellig met zo'n hele bups voor de buis [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef LadyS het volgende:
dan is deze [afbeelding] misschien beter op jou van toepassing..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Nog steeds alleen maar voetbalpraat?
Home shoppingquote:* miss_dynastie gaat weer verder tv kijken
Ik vrees dat je daar vandaag niet onderuit komtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
Nog steeds alleen maar voetbalpraat?
* Rewimo gaat weer verder tv kijken
Die ga ik eens goed bestuderen (maar ik zal nu nog maar ff een beetje gaan werkenquote:
Ik ben niet negatief, ik ben realistisch . . . (plus wanneer je er vanuit gaat van het ergste, het nooit tegen kan vallen, alleen maar mee)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:04 schreef clauwheee het volgende:
Hé Thunderchild, waarom zo negatief?? Kan toch best meevallen vanavond? Altijd goede hoop hebben hoor! En na vanavond komen er sowieso nog twee wedstrijden...
Wat dacht je dan van mister_dquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:30 schreef pluisje het volgende:
Ik hoop vooral dat ik zelf wakker weet te blijven heel de wedstrijd, zo tegen tienen gaan de luikjes vaak toch wel langzaamaan een beetje dicht
En ik zit met een vent die het liefst gewoon zou gaan computeren omdat voetbal hem niet echt boeit
Meer zoiets dus?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef LadyS het volgende:
eigenlijk dus gewoon deze [afbeelding] met zo een vrolijk oranje hoofje![]()
wordt je door zwangerschapshormonen veeleisend?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:21 schreef Rewimo het volgende:
R-Mon, je bent een lieverd!
quote:
Ben je nu gelukkig?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:37 schreef LadyS het volgende:
![]()
![]()
![]()
*helemaal vertederd is*
jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je nu gelukkig?
Af, hormonen, af!
Cool!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:36 schreef LadyS het volgende:
[..]
jij bent lief
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
* LadyS zet R-Mon in haar lijstje met favo fokkers
kwam jij hier stiekem lurken ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
kwam jij hier stiekem lurken ofzo?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:49 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nee, kijken hoe die smilies gebruikt worden natuurlijk.
Welneequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef Belana het volgende:
Het is zeker alleen voetbal wat de klok slaat hier?
Ja leuk hè, zijn al wel weer weg maar dat geeft niet..door alle drukte had ik de kleine al heel lang niet gezien! Ze wordt al weer groot...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Hee, gezellig Clauwheee
quote:
*hyper hyper*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:52 schreef Rewimo het volgende:
Freeze! It's the smileypolice! [afbeelding]
Ja, die is ook alweer wegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe staat het met je afspraakje met Qltel, issie al geweest???
ik moest zoooooooooooo lachen om deze reactiequote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is ook alweer wegNu zie ik hem pas op 2 juli weer
Ow jakkie....knap hoor dat je dat kuntquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan en ik gaan zaterdag een weekje kamperen met mijn moederquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef lily het volgende:
[..]
hoe dat zo?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Dan maar naast LadyS op bankje gaat zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik moest zoooooooooooo lachen om deze reactie![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
*melig is*
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* Dan maar naast LadyS op bankje gaat zitten*
mij?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je gaat verhuizen en je stuurt iemand geen verhuisbericht en je nodigt em ook niet uit op de koffie en zo, is dat dan een hint, denken jullie? miss_dynastie wil iemand uit haar adresbestand lozen
als dat zo is, mag je wel op mijn adressenlijstje horquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
mij?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom straks ook weer. Nu eerst Christan ophalen, boodschappen doen (en hopen dat Christan niet weer van zijn fiets dondert), pizza eten en zo
Jeujjjjjjj !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:04 schreef LadyS het volgende:als dat zo is, mag je wel op mijn adressenlijstje hor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:06 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding] LadyS gaat samen met phluphy kijken [afbeelding]
Lieve Phluphs, ik zou je wel een adreswijziging willen sturen, maar ik heb je adres niet... alhoewel, dat zie ik wel op het geboortekaartjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
mij? :'( :'( :'(
Shit! vergeten door de oranjekoorts. Dankje Clauwheequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef clauwheee het volgende:
Oei en nu Ramon Sluiter op Ned 2...het kan niet op vandaag
* phluphy snapt de hintquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:Lieve Phluphs, ik zou je wel een adreswijziging willen sturen, maar ik heb je adres niet... alhoewel, dat zie ik wel op het geboortekaartje![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Shit! vergeten door de oranjekoorts. Dankje Clauwhee![]()
Yep... alleen de vlaggetjes die je voor het raam kunt hangen hadden ze niet meerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef clauwheee het volgende:
miss_d heb je al oranje-attributen gekocht???
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:19 schreef LadyS het volgende:
we willen wel een foto zien natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
je woont toch niet ver bij mijn vandaan he?![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:29 schreef clauwheee het volgende:
Nederland - Duitsland 1 - 0Sluiter wint van een Duitser
toen ik nog bij de AH werkte (in zandvoort, dus veel duitsers daar ind e zomer) was er ook een EK of WK. Ze lagen er toen uit en ik zat dat een beetje in mezelf te zingen. Staat er opeens een duitser aan mijn baliequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schade Deutschland alles ist vorbei lalalala tralalalalaa
Die vlaggetjes was ik ook al hele tijd naar op zoekquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep... alleen de vlaggetjes die je voor het raam kunt hangen hadden ze niet meer
Schminck, 100 ballonnen, zo'n oranjeknuppel, 12 vlaggetjes en haarspray. Was vijf euro kwijt, dat vond ik reuze meevallen
Dan stond ie er zeker zo bij:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef phluphy het volgende:
Mijn vader is een Duitser (die al jaren in Nederland woont).
Bij elk EK/WK wedstrijd Nederland-Duitsland gaat hij naar een camping waar veel Duitsers zitten. Dan gaat ie eerst "vrienden" maken met die Duitsers in de kantine, en vlak voor de wedstrijd gaat ie terug in zijn oranje tenue om Oranje aan te moedigen![]()
![]()
![]()
Hij houdt niet van voetbal, wel van pesten
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:29 schreef clauwheee het volgende:
Nederland - Duitsland 1 - 0Sluiter wint van een Duitser
Wat de Duitsers met tennis verliezen, maken ze met voetbal wel weer goed . . .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef phluphy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schade Deutschland alles ist vorbei lalalala tralalalalaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |