ik ben te luiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:16 schreef Infinity123 het volgende:
Ik ook, toen deed ik het zelf maar
tis ook al laat hè!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik ben te lui![]()
nope.. dat is toch dat ding met doorzichtig hoesje?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:19 schreef Infinity123 het volgende:
Trouwens, wie heeft de EP cd gehoord? Is ook erg 'vernieuwend'. Weer heel anders, vooral de versie van Where will you go!
jahquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
nope.. dat is toch dat ding met doorzichtig hoesje?
ken je trouwens 'not for your ears'?
durf ik niet te zeggen, maar dit is er wel van:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:22 schreef MyImmortal het volgende:
is not for your ears ook iets officieels dan?
weet je dat echt heel zeker want ik kon hem digitaal krijgen via een platenmaatschappij..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Reddiablo het volgende:
- Evanescence/EP
- Whisper / Sound Asleep
- Origin
- Fallen
NFYE is niet officieel
welke en voor hoeveel?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
weet je dat echt heel zeker want ik kon hem digitaal krijgen via een platenmaatschappij..
Klopt, maar hij is wel in de omloop geweest. Zal waarschijnlijk niet helemaal officieel geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Reddiablo het volgende:
NFYE is niet officieel
via via en helemaal voor nopquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
welke en voor hoeveel?
Ik heb hem nog niet namelijk
tja alle oude nummers zijn ook via kazaa verkrijgbaar, minder leuk, maar scheelt een hoop duitenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:29 schreef Infinity123 het volgende:
Op NFYE en Epic en Sound Asleep staan gewoon veel dezelfde nummers. Blijft veelal hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |