Nee joh, Griekenlandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:46 schreef cultheld het volgende:
De Engelsen winnen. Spanje wint het toernooi.
Speelt Kale keeper ook en Zidanequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef ShaoliN het volgende:
Frankrijk is het beste team op het EK. Dat slappe team van die engelsen zetten ze met gemak opzij.
Ik zie Spanje serieus als de grote favoriet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee joh, Griekenland
Ik denk dat Coupet gewoon in de goal staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Speelt Kale keeper ook en Zidane
Frankrijk wordt de kampioen VAN EKquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:59 schreef RednaZ het volgende:
Maar Frankrijk wint.
Misschien, misschien niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Frankrijk wordt de kampioen VAN EK
Dat kan helemaal niet. Wij worden al Europees kampioen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Frankrijk wordt de kampioen VAN EK
Zonder Advocaat winnen we welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:04 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Wij worden al Europees kampioen..
Al stel je Cruijff aan als trainer, kampioen kan Nederland niet worden met deze selectie. In 2006 staan wij er en doen we mee om het wereldkampioenschapquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Zonder Advocaat winnen we wel
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Al stel je Cruijff aan als trainer, kampioen kan Nederland niet worden met deze selectie. In 2006 staan wij er en doen we mee om het wereldkampioenschap
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
We zullen dinsdag wel zien , hoe ze er voor staanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.
Ik denk dat we met dat elftal tekort komen. Affelay, heeft bij PSV ook net 3 invalbeurtjes gehad. Beetje vroeg om hem nu al in Oranje te zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker weten. Overigens hangt het af van de trainer hoor. Wanneer hij nog dezelfde kneusjes opstelt als nu gebeurt er nog niks. Maar met Gentenaar, Robben, Heitinga, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, John, De Ridder, Kruiswijk, Affelay en een goede linksback? maakt Oranje heel wat meer kans dan nu.
Nu is 2004, Affelay in 2006quote:Op zondag 13 juni 2004 00:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat we met dat elftal tekort komen. Affelay, heeft bij PSV ook net 3 invalbeurtjes gehad. Beetje vroeg om hem nu al in Oranje te zetten.
Dat is niet Owenquote:Op zondag 13 juni 2004 05:28 schreef kastanova het volgende:
Owen!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Hattrick in de 2e helft!.
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:08 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Engeland wint!
Ja!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:05 schreef Maikel1 het volgende:
haha
dalijk mogen die engelse al naar huis als die hoolies door blijven rellen
Wél! Het staat op de achterkant van zijn shirtquote:Op zondag 13 juni 2004 11:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat is niet Owen![]()
* funmaster zegt ook 2-0 voor Frankrijkquote:Op zondag 13 juni 2004 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
2-0 voor Frankrijk. Trezeguet 2X.
Bij 3x Zizou en 1x Campbell ga ik daar ook mee akkoord.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
3-1
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Bij 3x Zizou en 1x Campbell ga ik daar ook mee akkoord.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoop dat Engeland die kutfransen van de mat veegt.
Maffe fransenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef Luchtpost het volgende:
[afbeelding].
Alllllleeeeeeeeeeeeeeeezzzz les bleeeeeeeeeuuuuss !!!
Hij speelt in ieder geval niet mee.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef Barca het volgende:
Er is iets met Marcel Desailly?
quote:Op zondag 13 juni 2004 05:28 schreef kastanova het volgende:
Owen!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Hattrick in de 2e helft!.
Olé !!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:31 schreef Sport_Life het volgende:
Frankrijk!!!
Ja, Allez naar de slachtbank.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:34 schreef Luchtpost het volgende:
Heb ik het al gezegd ?, ALLLEEEEEEEEEZ LES BLEEEEEEUUUUUUUUUUUUUS !!!!
.
Ja, dat ene land dus...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:17 schreef Barca het volgende:
Dinges?
Idd.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:40 schreef O-DOG het volgende:
AYe ik ga kijken![]()
Ja, Engelse doelpunten en Frankrijk weer in de 1e ronde naar huis!quote:Op zondag 13 juni 2004 08:55 schreef dp81 het volgende:
Ik vind alles best als er maar doelpunten vallen
He gadver. We zijn het eens.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef SCH het volgende:
Hup engeland - Frankrijk sucks
Hoezo?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef EmPulSe het volgende:
Het valt mij op dat het hele Franse elftal (op 2 na) mee zong met het volkslied, iets waar de Nederlanders nog van kunnen leren.
Bartez en Zidane anders nietquote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef EmPulSe het volgende:
Het valt mij op dat het hele Franse elftal (op 2 na) mee zong met het volkslied, iets waar de Nederlanders nog van kunnen leren.
die hebben de rechten nietquote:Op zondag 13 juni 2004 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom is deze wedstrijd niet op de BBC?
handigquote:Op zondag 13 juni 2004 20:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die hebben de rechten niet
L-e-z-e-nquote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Bartez en Zidane anders niet
http://www.itv.com/quote:Op zondag 13 juni 2004 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
handig. raar dat de rechten van de wedstrijden van het engels elftal bij iemand anders liggen dan die van de overige wedstrijden. Gisteren zonden ze de openingswedstrijd e.d. toch ook gewoon uit?
Ik denk dat de betaalzenders de rechten hebben op de wedstrijden van Engelandquote:Op zondag 13 juni 2004 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
handig. raar dat de rechten van de wedstrijden van het engels elftal bij iemand anders liggen dan die van de overige wedstrijden. Gisteren zonden ze de openingswedstrijd e.d. toch ook gewoon uit?
Omdat dat de juiste instelling is, je als een echt team/land voelen. En daarbij is het echt nietquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoezo?
nee de commercielen. ITV dusquote:Op zondag 13 juni 2004 20:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat de betaalzenders de rechten hebben op de wedstrijden van Engeland
die wedstrijd had is dus ook bewust overgeslagen..quote:Op zondag 13 juni 2004 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsjonge .... ik heb nu al meteen meer genoten als van dat hele Zwitserland - Kroatie![]()
Oh Frankrijk bedoel je?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja, dat ene land dus...
kan ik nietquote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
L-e-z-e-n
Inderdaad, zo zou Nederland moeten spelen ..quote:Op zondag 13 juni 2004 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit is een echte wedstrijd idd!
je bedoelt negers of echt daadwerkelijk smurfen????quote:Op zondag 13 juni 2004 20:54 schreef Barca het volgende:
Makkelijk gegeven vrije trap? Het was hands!
Allez les blues. Kun je wel zeggen. Veel blauwen in het team van Frankrijk. (Dit is niet slecht bedoeld.)
Zo zouden ze moeten spelen inderdaad, maar reken er maar niet op dat ze dat gaan doen. Ik vrees dat ze zo gaan spelen zoals de Portugezen tegen de Grieken deden.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zou Nederland moeten spelen ..
Negers. Hoe kom je er bij dat ik aan smurfen denk?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
je bedoelt negers of echt daadwerkelijk smurfen????
omdat er staat veel blauwen in het franse teamquote:Op zondag 13 juni 2004 20:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Negers. Hoe kom je er bij dat ik aan smurfen denk?
Ja, maar waarom zou ik daar smurfen mee bedoelen? Heb jij ze niet zien staan bij het volkslied, de Fransen? Ik wel, en ik zag geen smurf.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:59 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
omdat er staat veel blauwen in het franse team
HAHAHAquote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef BB-King het volgende:
Het ziet zwart van de mensen in het Franse team.
omgquote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou ik daar smurfen mee bedoelen? Heb jij ze niet zien staan bij het volkslied de Fransen? Ik wel, en ik zag geen smurf.
In ieder geval beter dan de wedstrijd Zwitserland - Kroatië.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo'n heel sprankelende wedstrijd...
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef BB-King het volgende:
Heel moeilijk is dat ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:02 schreef Barca het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan de wedstrijd Zwitserland - Kroatië.
Vind het niet slecht anders, vermaak me meer dan bij die pot strontbal van vanmiddag.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef raistlin6 het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo'n heel sprankelende wedstrijd...
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:01 schreef BB-King het volgende:
Smurfen zijn wel blauw maar da's niet negatief.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
omg
laat maar
Nou ... de Zwitsers en Kroaten waren niet in staat tot mooi voetbal. Dus makkelijk is het blijkbaar niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heel moeilijk is dat ook niet.
Onderschat Porto niet, ze zouden zo maar het EK kunnen winnen. Maar het oog wil ook wat inderdaadquote:Op zondag 13 juni 2004 20:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo zouden ze moeten spelen inderdaad, maar reken er maar niet op dat ze dat gaan doen. Ik vrees dat ze zo gaan spelen zoals de Portugezen tegen de Grieken deden.
Portugal wint het EK niet als ze zo lamlendig blijven spelen als gisteren. Als ze van Spanje verliezen is het ook al afgelopen voor hen....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Onderschat Porto niet, ze zouden zo maar het EK kunnen winnen. Maar het oog wil ook wat inderdaad
Gallas heeft zo twee blindegeleide-stokken als benen lijkt het wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:11 schreef Duder het volgende:
Wat is er met die sokken van Gallas?
Ja helemaal eens.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef ee-04 het volgende:
valt hier nog iemand anders op hoe die commentator zidane zoals altijd bij interlands van frankrijk zit op te hemelen? Ik word er een beetje moe van! Zidane is verschrikkelijk goed maar deze gozer blijft bij elke gelegenheid maar doorgaan over Zidane zoals ie net weer zegt: De Fransen blijven Zidane opzoeken, zodat hij weer wat geniaals kan bedenken....lijkt wel of ie verliefd is op em
Is het alquote:Op zondag 13 juni 2004 21:25 schreef BB-King het volgende:
Typisch Engels... kan nu een nog leukere wedstrijd worden!!
Het is gewoon een van de beste voetballers ter wereld op dit moment.. Maar idd, na 1 keertje weet ik het wel.. Commentaar op NOS zuigt sowieso.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef froggy het volgende:
op de bbc (radio) zijn ze ook een beetje overdreven PRO-Zidane
Klopt... maar nu moeten de Fransen wel wat terug doen hehe... meer ruimte!!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is het al
Hij kan wel voetballen, maar dat hoeft niet 100x gezegd worden en bij elke actie, terwijl er niets wordt gezegd over de speler die 5 minuten later een misschien wel betere actie maakt.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon een van de beste voetballers ter wereld op dit moment.. Maar idd, na 1 keertje weet ik het wel.. Commentaar op NOS zuigt sowieso.
Op welke BBC-radiozender wordt een verslag uitgezonden? Ik ben in de Verenigde Staten, daar wordt natuurlijk niets uitgezonden.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:22 schreef froggy het volgende:
op de bbc (radio) zijn ze ook een beetje overdreven PRO-Zidane
Al het sport wordt op 5 live (bbc radio 5) uitgezondenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef NashNL het volgende:
[..]
Op welke BBC-radiozender wordt een verslag uitgezonden? Ik ben in de Verenigde Staten, daar wordt natuurlijk niets uitgezonden.
Lampard. Kopbal. Uit een vrije trap van Becks. Ja, wel een mooie goal.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef vdo28 het volgende:
Ik zie het nu zometeen wel ff in de pauze.....
Wie scoorde? En was het een mooi doelpunt? Van uit een ingooi?
Dat is wel vaker 't geval met voorspellingen...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk 2-1 frankrijk. maar tis een gok.
Enorm bedankt. Ga het nu lekker via webradio luisteren.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:32 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Al het sport wordt op 5 live (bbc radio 5) uitgezonden
Haha mooie was dat ja!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Boomstam het volgende:
rooney die even pires dolde
zat ik stukje eerder in dit topic ook over te klagen jaquote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
Wat een baggercommentator: "Zidane is de beste voetballer van dit moment"![]()
Frankrijk was helemaal van slag na dat doelpunt. David
Misschien wel de meest waardevolle. Zonder Zizou is Frankrijk toch een stuk minder? In ieder geval op het wk in Japan en Zuid-Korea.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
Tja ... hoewel het kan nog.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef cultheld het volgende:
En iedereen wist het zo goed, Frankrijk zou winnenWhaha
Um, nog 1 helft te gaan hoor, en die voorsprong voor Engeland is niet naar verhouding, Frankrijk maakt er nog wel 2quote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef cultheld het volgende:
En iedereen wist het zo goed, Frankrijk zou winnenWhaha
Die engelsen zijn het al.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef BazP het volgende:
zal wel leuk zijn als Frankrijk verliesanders worden ze zo arro
Bij mij loopt hij ook lekker!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:58 schreef Chillmeister het volgende:
5 live wordt uogezonden in windows media formaat en real player. gewoon de andere formaat proberen als je de ene niet aan de gang krijgt
Net zoveel verstand van voetbal als van politiek zie ik al...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
zeker weten, hij speelt gevaarlijk spelquote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een sukkel die rooney, ik had hem allang geel gegeven
Echte strijd wordt daar dus geleverd en dat willen we toch zien?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef woeeiiii het volgende:
gatver zag je net die gast dan met dat bloedgaat lekker daar
Jammer dat de scheids weinig toelaat. Het spel ligt te vaak stil.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Echte strijd wordt daar dus geleverd en dat willen we toch zien?
ik heb tv op mute met 5 live aan. Alleen loopt het geluid een stuk achter maar dat maakt mij niks uitquote:Op zondag 13 juni 2004 22:09 schreef Duiveltja het volgende:
*schakelt over naar ZDF
Hier nog één. Heb inmiddels ook maar een buitenlandse opgezocht.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik word echt niet goed van die commentator.
Het is nog erger dan Mart Smeetsquote:Op zondag 13 juni 2004 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hier nog één. Heb inmiddels ook maar een buitenlandse opgezocht.
Oeh! Jammer. Bijna 2-0
Hij is captain.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:15 schreef Barca het volgende:
Slecht geschoten penalty.
TV-Commentaar is vaak overbodig!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik word echt niet goed van die commentator.
hier nog 1quote:Op zondag 13 juni 2004 22:17 schreef cptmarco het volgende:
gelukkig...kan het toch nog 1-1 worden
Ja ... had me 1 punt extra opgeleverd.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch zonde die gemiste pingel!
Mij ookquote:Op zondag 13 juni 2004 22:19 schreef BobRooney het volgende:
die beckham kost me punten gvd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |