Hahaha wat een onzin toch altijd heerlijk. Toen ik 18 was heb ik meteen een Golf GTI 16v gekocht, zonder kat, andere nokkenassen etc rond de 160 PK. Ik wilde meteen wel eens snel spul. Nul rijervaring had ik. Ging perfect leerde juist meteen met een pittige auto over te gaan. Nu 7 jaar en erg veel kilometers met verschillende krachtige auto's verder nog nooit 1 ongelukje gehad. Het ligt gewoon aan de persoon die een snelle auto koopt. Als het een domme sjonnie is zonder verantwoordelijkheid kan ie zich ook kapot rijden in een toyota starlet.........quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:34 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Op basis van nieuwsberichten:
Sportieve bak van 3200 Euri + jochie met rij-ervaring van 1 week = Om een boom gevouwen koekblik... Begin nou eerst maar eens met verkeersinzicht opbouwen in een Toyota Starlet of zo en ga over een jaar of 2 eens beginnen aan iest sportievers..
Automaatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check deze V-Tec afhankelijk of het een Esi (ca. 8,5 sec) of een Vti (ca 7,2 sec) is zijn ze best snel naar de 100 km/h. Vti zal het trouwens niet zijn...
blaast nog harderquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:52 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Automaat
Grapje moet kunnen is natuurlijk niet serieus.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
*wacht nog even*
LOL toen ik jou naam zag staan wist ik al exact wat je er zou staanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:08 schreef StefanP het volgende:
Supra mk3 turbo... 260-280 pk afhankelijk van welk bouwjaar en achterweielaandrijving . Toyota kwaliteit. Maar ik zou er niet aan beginnen als je net een rijbewijs hebt.
idd...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:31 schreef Virus.NL het volgende:
een sportieve auto rond de 3200 euro = een afgetrapte bak
snap trouwens niet wat jullie hier te zoeken hebben met jullie motoren... er wordt niet om gevraagd, en jullie lokken discussies uit die helemaal niet relevant zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Auto's van 3200 euro zijn niet snel, dus maakt niet uit wat voor je koopt in de prijsklasse van 3200 euro!
Snap jullie trouwens ook niet, 99% van alle beginnersmotoren zijn vele malen sneller dan een ''sportieve'' auto.... en daar gebeuren ook nauwelijks ongelukken mee, met die beginnersmotoren... (lees: tamme fietsen waar je op goed op kan leren rijden)
Op die velgen na is ie best wel vet eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 14:37 schreef jwstoop het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)m?zoek=325i&oudei=45
wel fout, maar ook snel!
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:37 schreef jwstoop het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)m?zoek=325i&oudei=45
wel fout, maar ook snel!
Jij kent die auto? of eenzelfde auto met dezelfde sebring?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Goeie foute bak idd!!! Maar die motor die erin ligt en het geluid
![]()
de mijne klinkt ook niet onaardig moet ik zeggen. 2.5 V6 24v met dubbele remusquote:Op zondag 13 juni 2004 15:04 schreef jwstoop het volgende:
standaard klinken die dingen al über geil! dus met een sebring zal het helemaal een bobbel in je broek veroorzaken
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:54 schreef tjAb het volgende:
[..]
idd...
hier in lwd weet ik ook wel een leuk bakkie te staan..
Lancia Delta...vr prijs ¤ 2950,- ... en reken maar dat die snel is...
mmm, een Lancia Delta kan ook een gewone versie zijn, en dan is het gewoon een boodschappenwagentje. Een HF integrale is wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:54 schreef tjAb het volgende:
[..]
idd...
hier in lwd weet ik ook wel een leuk bakkie te staan..
Lancia Delta...vr prijs ¤ 2950,- ... en reken maar dat die snel is...
Een Integrale is zeker leuk alleen die zijn al snel 10 voudige van z'n budgetquote:Op zondag 13 juni 2004 15:47 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
mmm, een Lancia Delta kan ook een gewone versie zijn, en dan is het gewoon een boodschappenwagentje. Een HF integrale is wel leuk
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:31 schreef Virus.NL het volgende:
een sportieve auto rond de 3200 euro = een afgetrapte bak
waarom niet een mazda met een 2.5 liter V6 24v blok?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:34 schreef Clerick het volgende:
tip: een mazda 626 sedan/hatchback
voor 3200 heb je een hele goeie.. 4/5deurs, sterke motor, super comfortabel
was mijn beginnersauto ook(1992 626 sedan, 1.8GLX 16v) ik was op 6 feb. 2004 geslaagd
na deze ga ik voor de mazda xedos 6 2.0V6
De Xedos 6 is er niet met een 2.5 liter blokquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:59 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
waarom niet een mazda met een 2.5 liter V6 24v blok?
hehe thnx, dat was ook een van de redenen dat ik een audi coupe heb genomenquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:43 schreef SvenThaMan het volgende:
Mooie bak, die zie je niet veel.
nou, omdat ik meer dan een 1.6 wil, vooral bij zo'n grote autoquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:59 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
waarom niet een mazda met een 2.5 liter V6 24v blok?
Xerxes blok was hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:16 schreef SvenThaMan het volgende:
[..]
De Xedos 6 is er niet met een 2.5 liter blok
Hoewel er op Fok! ook iemand rondhuppelt die in een xedos 6 een 2.5liter V6 blok uit de xedos 9 heeft gelepeld. En ik kan uit eigen ervaring zeggen: dat rijdt lekker
zo he, die is zeker wreed manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:36 schreef IceFlame het volgende:
oeh oeh we have a winner here!!
audi V8 quattro a 280pk voor 3000 euri!!
dat blaast wel
zelfs met 18" velgen en airco enz... best een dikke bak zeg!
En zo'n auto heeft zeker geen onderhoud nodig ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:42 schreef Clerick het volgende:
[..]
zo he, die is zeker wreed manen voor zo weinig geld?:S
maarja, wegenbelasting en benzine is wel duur![]()
(KUT NEDERLAND)!
dat heeft een fiat panda ook nodig..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:45 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
En zo'n auto heeft zeker geen onderhoud nodig ?
Maar de meesten vergeten dat auto's die nieuw duur waren, ook dure onderdelen hebben en dus veel duurder zijn in onderhoud.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:51 schreef Clerick het volgende:
[..]
dat heeft een fiat panda ook nodig..
kan je net zo goed geen auto gaan rijden als je daar niet voor wilt betalen..
Je bedoelt als je voor electricien wil spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:23 schreef Mex_ het volgende:
voor als je echt snel wil zijn
[afbeelding]
topsnelheid 220 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 9,9 l/100km
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1995 cm3
boring x slag 84,0 x 90,0 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 147 kW (200 pk) 5500tpm
max. koppel 310 Nm 3000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
Breek een klein iets af, en je betaalt de hoodprijs bij die Audi, breek iets kleins af in een Panda, en je krijgt het voor een appel en een ei.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:51 schreef Clerick het volgende:
[..]
dat heeft een fiat panda ook nodig..
kan je net zo goed geen auto gaan rijden als je daar niet voor wilt betalen..
Die van hem kan nog een stuk harder. Ik haal op de teller (dus in werkelijkheid minder, maargoe) 233 km/uquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:44 schreef Clerick het volgende:
[..]
nou, omdat ik meer dan een 1.6 wil, vooral bij zo'n grote auto
en ALS 2.5 bestond had ik het niet genomen, zuipt te veel benzine maar is helemaal niet nodig
mijn broer heeft een 626 2.5 V6, hij haalt max. met zijn 205 (kan nog wel harder), en ik met mijn 1.8 190... alleen die van hem zuipt als de tering
beetje zonde van het geld
beter een 2.0 V6 hebben, hou je het mooie geluid, maar met een kleinere motor
edit:
haha ik zie nu pas wat voor een nick je gebruikt
Xerxes, die heeft mijn broer dus
(dacht dat je het over een xedos 6 2.5 V6 had)
Absoluut !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:39 schreef yup het volgende:
[..]
Je bedoelt als je voor electricien wil spelenDie dingen zijn echt onbetrouwbaar, je weet wel, snel, Italiaans, electronica, dat soort dingen gaan niet samen hoor
[..]
Precies mijn ideequote:Breek een klein iets af, en je betaalt de hoodprijs bij die Audi, breek iets kleins af in een Panda, en je krijgt het voor een appel en een ei.
vorige eigenaar heeft 240 gehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:44 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Die van hem kan nog een stuk harder. Ik haal op de teller (dus in werkelijkheid minder, maargoe) 233 km/u
een golf was duur, maar die onderdelen kan je overal vinden.. 't is maar net wat voor een auto je hebtquote:Maar de meesten vergeten dat auto's die nieuw duur waren, ook dure onderdelen hebben en dus veel duurder zijn in onderhoud.
deze staat al meer als een half jaar op MPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:23 schreef Mex_ het volgende:
voor als je echt snel wil zijn
[afbeelding]
topsnelheid 220 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 9,9 l/100km
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1995 cm3
boring x slag 84,0 x 90,0 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 147 kW (200 pk) 5500tpm
max. koppel 310 Nm 3000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |