abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20007305
In navolging van Mini of Kever
Jullie hebben met z'n allen duidelijk op de mini gestemd.

Dus nu is de vraag welke mini?

De mini 1000

De mini 1000 Cabrio

De mini Britisch open 1.3I

De mini Cooper 1.3

De mini Cooper 1.3I

De mini Cooper 1.3I Cabrio

De mini Cooper S

De mini Cooper S 1.3I

Ik vindt zelf de mini Cooper S echt de beste

[ Bericht 0% gewijzigd door the_wam op 19-06-2004 09:40:31 ]
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:01:44 #2
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_20007692
Verschil nogal qua budget, niet?

Maar als je ze allemaal kunt betalen zou ik voor 1 van de laatse 2 gaan natuurlijk, met name de blauwe (Thahiti Blue is een erg mooie kleur). Maar deze zijn wel van de meest recente serie met hun eigen problemen (injectie dus dure onderdelen als iets kapot gaat, strengere apk eissen en geen geode roestbehandeling fabriek-af). Ze zijn wel heel compleet uitgevoerd,
Maar die 's' staat alleen voor sportspack, moet je je niet te veel van voorstellen. dat houdt eigenlijk alleen die brede 13" velgen en die verbreders in (die ik eigenlijk niet zo mooi vind persoonlijk). Verder is dat schuifdakje van die British Open, die zwarte en die witte echt heeeerlijk.
Van die onthoofde Mini's (cabrio's) ben ik sowieso niet zo kapot van en als je er een koopt let dan wel ff op hoe dat gebeurd is. Via een goed bedrijf of door een hobbiest met een dremel, kan wat verschil uitmaken. De kans dat deze een van de 75 orrigineel door Rover geleverde cabrio's zijn is erg klein.

www.minisevenclub.nl/forum voor meer info en op de site staat ook een goede lijst met aankoptips waar je erg geod op moet letten bij het kopen van een Mini. En kijk even verder dan hofman, das niet de goedkoopste

suc6 ermee en ik geniet na 3 jaar nog steeds dageliks van mijn Mini, goeie keus!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:02:05 #3
50639 Visie
SAAB 9-3 AERO
pi_20007702
de S
pi_20007772
tuurlijk is de cooper S de mooiste...wat denk je nou zelf...als ik het geld er voor had gehad reed ik nu ook in zon lieffffff autotje ipv die renault 19 die ik nu heb...
MINI COOPER S
Doet maar wat..
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:10:29 #5
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_20007930
Echte Mini Cooper S'en zie je vrij weining. Die zijn bij John Cooper garage verwend met een opvoer setje. De meeste Cooper S die je ziet (met bouwjaar '97 en later) zijn gewone Coopers voorzien van dikke velgen en bijhorden verbreders, daar staat de S ook voor sportpack.
Een echte Cooper S uit de jaren '60 waarmee onder andere Monte Carlo is gewonnen geeft elke mini liefhebber een soortgelijk gevoel als een lekker wijf. Die zijn dan ook zeer zeldzaam en erg gewild.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
pi_20008087
De Mini Cooper 1.3I Cabrio. Heerlijk rijden in de zomer. In de winten moet je een mini Cooper 1.3I niet-cabrio hebben
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:31:35 #7
27988 phuck
Chasing rabbits
pi_20013073
Volkswagen Kever

Maar als je toch een Mini neemt, neem dan wel een 'meani', een coopertje dus
Feed your head
pi_20015170
een mini maakt niet uit welke
maar koop de meest "harde"die je kunt vinden oftewl de gene met het minst roest
je hebt altijd wel wat in de deuren of ergens in een randje maar zorg er voor dat de bodem hard is en je sub frames ook.
want je kan er later altijd aan gaan tunen optisch maar ook zeker motorisch maar dan moet je niet voor een variant met injectie motorgaan maar voor een carborateur want daar kan je makkelijk aftermarket spullen voor krijgen.
veel sucses met je mini !!
lalala
pi_20015476
Die Mini Cooper S, (die blauwe), of die mini er meteen boven
pi_20015511

deze
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')