Verschil nogal qua budget, niet?
Maar als je ze allemaal kunt betalen zou ik voor 1 van de laatse 2 gaan natuurlijk, met name de blauwe (Thahiti Blue is een erg mooie kleur). Maar deze zijn wel van de meest recente serie met hun eigen problemen (injectie dus dure onderdelen als iets kapot gaat, strengere apk eissen en geen geode roestbehandeling fabriek-af). Ze zijn wel heel compleet uitgevoerd,
Maar die 's' staat alleen voor sportspack, moet je je niet te veel van voorstellen. dat houdt eigenlijk alleen die brede 13" velgen en die verbreders in (die ik eigenlijk niet zo mooi vind persoonlijk). Verder is dat schuifdakje van die British Open, die zwarte en die witte echt heeeerlijk.
Van die onthoofde Mini's (cabrio's) ben ik sowieso niet zo kapot van en als je er een koopt let dan wel ff op hoe dat gebeurd is. Via een goed bedrijf of door een hobbiest met een dremel, kan wat verschil uitmaken. De kans dat deze een van de 75 orrigineel door Rover geleverde cabrio's zijn is erg klein.
www.minisevenclub.nl/forum voor meer info en op de site staat ook een goede lijst met aankoptips waar je erg geod op moet letten bij het kopen van een Mini. En kijk even verder dan hofman, das niet de goedkoopste
![]()
suc6 ermee en ik geniet na 3 jaar nog steeds dageliks van mijn Mini, goeie keus!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst