quote:Engine
Type: Flat-6
Displacement cu in (cc): 194 (3179)
Power bhp (kW) at RPM: 266(196) / 6200
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 229(310) / 4600
Redline at RPM: n.a.
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: n.a.
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 170 × 70.1 × 50.4
Weight lb (kg): n.a.
Performance
Acceleration 0-62 mph s: 5.7
Top Speed mph (km/h): 165 (266)
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:15 schreef LWaS het volgende:
hoe wa je date?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:20 schreef Domi het volgende:
mogen EO jongerendag bezoekers wel daten?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef BazzoS het volgende:
ja, maar geen sex voor 't huwelijk
Ik was wel bij het record...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo ben er weer, t was super gaaf, goede Rock band, en nog een dance/rock band. Verder heb ik het bellenblaas record gemist, moest een paar vrienden naar binnen loodsen (15min later vertrokken, van bijna dezelfde plek, gewoon 1.5u later aankomen![]()
)
Doe voor mij ook maar een setje... Vooral die rug...quote:En kan ik van iemand een stel voeten, knieën en een rug lenen? Heb een beetje teveel gesprongen
Have fun...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:27 schreef BazzoS het volgende:
ik ga, eerst kermis, en dan radstakeOnwijs zuipen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef LWaS het volgende:
Is er nu officieel een PTA koppel
Gek dat ze me binnen lieten danquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef BazzoS het volgende:
ja, maar geen sex voor 't huwelijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:01 schreef LWaS het volgende:
Je hebt toch nie echt een pools meisdje h`e?
* LWaS heeft ook een pools meisje gehad....6 jaar langquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Maar wees niet getreurd, ze komt absoluut niet uit een arbeiders gezin
Serieusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
* PeuRac heeft ook een pools meisje gehad....6 jaar lang
Aah, kijk dat is al een stuk makkelijker. Ik kan je zeggen, zo'n lange afstands relatie sucks, vooral als je, je klote voelt, je kunt niet ff naar dr toe ofso.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:16 schreef LWaS het volgende:
serieus ja
en ze woonde in Nederland
mijn ervaring? heb een leuke tijd met haar gehad..maar ze was natuurlijk al erg vernederlands... moeilijk om iets over te zeggen dan....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, kijk dat is al een stuk makkelijker. Ik kan je zeggen, zo'n lange afstands relatie sucks, vooral als je, je klote voelt, je kunt niet ff naar dr toe ofso.Al heeft t voordelen, ze zal nooit zeuren dat ik dr niet genoeg mee uit neem
Hoe is jouw ervaring met Poolse meisjes dan? (behalve dat ze mooier zijn als westerse meisjes)
Dat laatste schiet bij mij nog niet erg opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
mijn ervaring? heb een leuke tijd met haar gehad..maar ze was natuurlijk al erg vernederlands... moeilijk om iets over te zeggen dan....
ik kan wel redelijk pools iig
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
Als je dat ziet en je ruikt die bloempjes dan denk je dat er een homo zit in m,n kamer
waß ist loss, mark?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
oooh shit........
Dat verklaart meteen je versierblundersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
Als je dat ziet en je ruikt die bloempjes dan denk je dat er een homo zit in m,n kamer
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
je doet engquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
je doet eng![]()
Laterquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* PeuRac gaat weer film kijken..
tot later
Welke zender? Dan a ik em vanuit bed bekijkenquote:Op zondag 13 juni 2004 00:11 schreef Steve-O het volgende:
Taxi driver komt nu op TV
Check it is een klassieker met Robert de Niro
lolquote:Op zondag 13 juni 2004 00:48 schreef Steve-O het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk ik ken um niet
Woordje vergeten
quote:Listen you fuckers, you screwheads
Here's a man who won't take it anymore
A man who stood up against
The skunk, the kunts, the dogs, the fill, the shit
Here is some one who stood up
Here is...
nee, allemaal onverlichte b-wegen waar ik dus geen zin heb om om half 3 snachts te crosse. Ben onderhand 19 uur op en dan ga ik dat niet riskeren, en ik heb geen behoefte aan politie enzo. Staat bijna weekelijks te controleren op alchol, dus kans dat je ze tegenkomt is vrij grootquote:Op zondag 13 juni 2004 02:26 schreef Steve-O het volgende:
Je kan toch wel met 1 lamp rijden
das klote voor jou Bojoquote:Op zondag 13 juni 2004 02:39 schreef BoJo het volgende:
Dat is best klote voor je Fugie
Ik ben net terug van werken
quote:
heheheheheh een winnerquote:Op zondag 13 juni 2004 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Nummer 69"
* "AAH een LIEFHEBBER"
oeh! ga je nou dat stokje opsturen?quote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heheheheheh een winner
Niet zo heel bijzonder maar hier zijn ze dan:quote:Op zondag 13 juni 2004 02:44 schreef BoJo het volgende:
Kwa auto's waren enkele uitschieters tussen de X5en en de 7series zoals :
-BMW Z8
-SL500
-Porsche Carrera 4 cabrio
-Bentley van , de Bouvrie
-Smart
En er was security met een Hummer H2.
Ik heb een paar foto's gemaakt maar m'n infrarood op m'n gsm werkt niet mee dus pleur ze er morgen wel neer. Dat waren weer 10 uurtjes werken vandaag. 22 uur in 2 dagen, not bad
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:40 schreef ook_gek het volgende:
ik ben lekker rally aan het kijken. En dan straks F1
die hummer staat een stuk strakker tegen de muurquote:Op zondag 13 juni 2004 12:35 schreef Xtreem het volgende:heb jij die Z8 geparkeerd?
nee helaas, ga er ook niet over liegen. Die collega scheurde er meteen naar toe voordat derest van ons er erg in hadden. Ik stapte net een nieuwe 7 serie in.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:35 schreef Xtreem het volgende:heb jij die Z8 geparkeerd?
Tsja, dat is net als kiezen tussen een Alfa en een Alto....quote:Op zondag 13 juni 2004 12:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee helaas, ga er ook niet over liegen. Die collega scheurde er meteen naar toe voordat derest van ons er erg in hadden. Ik stapte net een nieuwe 7 serie in.![]()
Ach jah, aankomende vrijdag is er een Playmate iets ergens waar ik ook voor ga werkenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsja, dat is net als kiezen tussen een Alfa en een Alto....![]()
Wel zuur voor je
de alto tochquote:Op zondag 13 juni 2004 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsja, dat is net als kiezen tussen een Alfa en een Alto....![]()
Wel zuur voor je
Mag ik mee, Mag ik meequote:Op zondag 13 juni 2004 12:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach jah, aankomende vrijdag is er een Playmate iets ergens waar ik ook voor ga werken![]()
*kuch*Als je nog ff snel solliciteertquote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik mee, Mag ik mee![]()
*solliciteert*quote:Op zondag 13 juni 2004 12:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach jah, aankomende vrijdag is er een Playmate iets ergens waar ik ook voor ga werken![]()
AB-AZ vraagt 1 jaar rijervaring, Brussaard 3..... dusquote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
*Kuch* nog geen 21 is![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef Xtreem het volgende:
Hoezo doe jij/jullie zo veel valet eigenlijk??
Ze hebben mensen te kort en voor valet parking hoef je niet 3 jaar je rijbewijs te hebben alleen als je directie ritten wil gaan doen dan wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
*Kuch* nog geen 21 is![]()
Is ook relaxt... maar wat ik bedoelde: is valet voor brussaard een kernactiviteit, of is het iets wat ze wel aanbieden naast de chauffeurs, maar waar weinig druk achter zit?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Ik vind het altijd wel relaxt, je staat met een groepje collega's de hele avond te ouwehoeren en te geinen. Tussendoor parkeer je ff een dikke bak of je rijd hem voor. Is wel lachen.
En voor dat restaurant in Scheveningen is er permanente valet parking, maar ik werk er alleen als ze geen locatieverantwoordelijke kunnen vinden uit Den Haag.
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ze hebben mensen te kort en voor valet parking hoef je niet 3 jaar je rijbewijs te hebben alleen als je directie ritten wil gaan doen dan wel.
Jep, toen kreeg ik pas na 3 weken antwoord (was die hele sollicitatie al vergeten) maar nu hebben ze mensen nodig geloof ik dus zal nu wel vlotter gaan.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:11 schreef Ultimora het volgende:
[..]
heb jij ook gewoon online gesolliciteerd daar dan?
Het is een onderdeel van een aantal vervoersdingen die ze aanbieden. Ze verdienen er wel aardig op geloof ik.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]dat wist ik niet
maar dat beantwoord mijn andere vraag dus ook... valet parking is een kernactiviteit.
Waarom had ik ook niet anders verwacht?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van een aantal vervoersdingen die ze aanbieden. Ze verdienen er wel aardig op geloof ik.![]()
even belangrijker verdien jij er goed mee?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van een aantal vervoersdingen die ze aanbieden. Ze verdienen er wel aardig op geloof ik.![]()
Meer dan als verkoper in een winkel en minder dan een telemarketier(teerquote:Op zondag 13 juni 2004 13:20 schreef Ultimora het volgende:
[..]
even belangrijker verdien jij er goed mee?
telemarketeer.....quote:Op zondag 13 juni 2004 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Meer dan als verkoper in een winkel en minder dan een telemarketier(teer)
Ach voor wat je in werkelijkheid aan werk verzet verdient het aardig![]()
idd, heb vrijdag en zaterdag samen 22 uur "gewerkt" waarvan misschien 5 of 6 uur echt wat gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:26 schreef Xtreem het volgende:
en je draait vrij makkelijk veel uren (bij ritten: veeeel wacht/ studeer/terras tijd)
Hoi afgedankt wezenquote:Op zondag 13 juni 2004 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
hoooooi mensen
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi afgedankt wezen
Tering Flikkerquote:Op zondag 13 juni 2004 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
hooooooooooi TF
Tippelende Fransoosquote:Op zondag 13 juni 2004 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering Flikker
'k ben zo weg....quote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
goed zo, kan ik eve rustig mijn hoe zit dat met eindelijk afmakenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k ben zo weg....
over half uurtje de trein.....
en dan heb je ws. woensdag pas weer last van me... 'kay?
onderwerp?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo, kan ik eve rustig mijn hoe zit dat met eindelijk afmaken
Je hebt toch I-net op school?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k ben zo weg....
over half uurtje de trein.....
en dan heb je ws. woensdag pas weer last van me... 'kay?
Alsof ik maandag en dinsdag op school benquote:Op zondag 13 juni 2004 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt toch I-net op school?
Tot woensdagik ga werken
ja... wat voor Hoe-zit-dat-met ben je aan het maken? tunen?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo, kan ik eve rustig mijn hoe zit dat met eindelijk afmaken
suspensionquote:Op zondag 13 juni 2004 14:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onderwerp?
hij heeft weer een GP gewonnenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
[img]AFSCHIETSMILEY[/img] schumacherquote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hij heeft weer een GP gewonnen
Straks schumacher die ook weer ff wint..
Ik snap het nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hij heeft weer een GP gewonnen
Straks schumacher die ook weer ff wint..
quote:
Rossi is van de MotorGPquote:Op zondag 13 juni 2004 14:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal![]()
Trulli toch
* eensch is....quote:Op zondag 13 juni 2004 15:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed, het team is goed, de auto is goed. Derest moet gewoon beter z'n best doen en wat meer ballen hebben.
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Rossi is van de MotorGP
Nee echt spannend is het niet echt meer, behalve monaco danquote:Op zondag 13 juni 2004 15:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* eensch is....
maar dat wil niet zeggen dat het leuk is....![]()
och, schumacher staat dit keer als 6e gekwalificeerd, barrichello 7e ( of was het nou 5e en 6equote:Op zondag 13 juni 2004 15:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee echt spannend is het niet echt meer, behalve monaco dan
wanneer beginnen ze eigenlijk?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
och, schumacher staat dit keer als 6e gekwalificeerd, barrichello 7e ( of was het nou 5e en 6e)
en die andere schumacher, ralf, die staat op pole. dus afwachten of MS eerste wordt
half 7quote:Op zondag 13 juni 2004 15:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer beginnen ze eigenlijk?![]()
ga ik gister avond lekker in bed liggen, ff uitrusten, en wil ik LeMans gaan kijken. Lig ik net goed en wel, gaan ze tennis uitzendenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:11 schreef Steve-O het volgende:
Oja waar kan ik Le-mans bekijken!
heb geen eurosport
tennis isquote:Op zondag 13 juni 2004 15:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ga ik gister avond lekker in bed liggen, ff uitrusten, en wil ik LeMans gaan kijken. Lig ik net goed en wel, gaan ze tennis uitzenden![]()
![]()
rolatorrrrrrrquote:Op zondag 13 juni 2004 15:16 schreef BazzoS het volgende:
ik ben er weer weg van, laterr
vrouwentennis, sharapovaquote:Op zondag 13 juni 2004 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tennis is![]()
maar LeMans is![]()
ik weet niet wat het is met die tennissters waarvan de naam eindigd op -ova maar ik vind zequote:Op zondag 13 juni 2004 15:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vrouwentennis, sharapova![]()
![]()
joh!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:40 schreef Fugie het volgende:
zo, net lichtje vervangen. Dat is ook niet echt moeilijk
moest wel eerst ff achterkomen welk lichtje het was, hoe ik erbij moest komen en een nieuwe gaan kopen. Dus dat duurde ffquote:Op zondag 13 juni 2004 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh!
je bent wel ff weggeweest![]()
ahhhhh okquote:Op zondag 13 juni 2004 15:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
moest wel eerst ff achterkomen welk lichtje het was, hoe ik erbij moest komen en een nieuwe gaan kopen. Dus dat duurde ff
het is frankrijk - england vanvond man, das veel beterquote:Op zondag 13 juni 2004 16:19 schreef Steve-O het volgende:
Hoelaat komt top gear nou vanavond
uur of 10
Sorry hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 16:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is frankrijk - england vanvond man, das veel beter
2 much alcohol ?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:25 schreef MutZ het volgende:
Ok, verrot zijn is niet leuk...
op de EO is geen drank. Want drank is vocht van de duivelquote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
2 much alcohol ?
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
2 much alcohol ?
quote:bron: http://www.nozzman.nl
We hebben een EO modquote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
op de EO is geen drank. Want drank is vocht van de duivel
Oh shit... Dan heb ik een probleem... Dus ik mag geen alcohol meer?? Dan stap ik maar van m'n geloof af...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
2 much alcohol ?
23:00quote:Op zondag 13 juni 2004 16:19 schreef Steve-O het volgende:
Hoelaat komt top gear nou vanavond
uur of 10
leukquote:Op zondag 13 juni 2004 17:20 schreef Ultimora het volgende:
wie kotst er mee? [Centraal] "Wat voor een auto moet mijn Papa kopen"
Mooi heb ik nog tijd om me werk te doenquote:Op zondag 13 juni 2004 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
23:00![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:35 schreef ook_gek het volgende:
http://itu.dk/people/gath/sjov/cupstackingfini.wmv
geen woorden voor
wtf??quote:Op zondag 13 juni 2004 20:35 schreef ook_gek het volgende:
http://itu.dk/people/gath/sjov/cupstackingfini.wmv
geen woorden voor
LOLquote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo 1 die iets nieuws koopt omdat er een kleurenschermpje inzitquote:Op zondag 13 juni 2004 21:32 schreef Ultimora het volgende:
jongens THEbig one is te koop [TK]Sony Touchscreen afstandsbediening
met netwerkje gedaan of met cd'squote:Op zondag 13 juni 2004 22:21 schreef ThaFreak het volgende:
zoow alle rotzooi van de oude pc staat nu eindelijk op de nieuwewat is een format toch altijd leuk
floppy'squote:Op zondag 13 juni 2004 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met netwerkje gedaan of met cd's![]()
zo die loopt snelquote:Op zondag 13 juni 2004 21:32 schreef Ultimora het volgende:
jongens THEbig one is te koop [TK]Sony Touchscreen afstandsbediening
kameraad van me heeft een usb-stick van 1gb langs gebrachtquote:Op zondag 13 juni 2004 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met netwerkje gedaan of met cd's![]()
dat werkt lekker ja...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kameraad van me heeft een usb-stick van 1gb langs gebracht
toch makkelijk zo'n kreng![]()
wellus... ik ben er nog!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen waren ze allemaal pitten... Kan ik weer eens in de SC kijken, is er niemand..
Mooie wagen en als je pa hem zou kopen dan moet je zeker zorgen dat je er een keer in mag rijden!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
kweet het ook niet.. .niet gezien iig...
maarre.... wat vinden jullie van de Chrysler 300c touring???
[afbeelding]
die wil mijn pa misschien...![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
kweet het ook niet.. .niet gezien iig...
maarre.... wat vinden jullie van de Chrysler 300c touring???
[afbeelding]
die wil mijn pa misschien...![]()
dat laatste wordt niet zo'n probleem denk ik horquote:Op zondag 13 juni 2004 23:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Mooie wagen en als je pa hem zou kopen dan moet je zeker zorgen dat je er een keer in mag rijden!.
FUCKIN hell... heb ik ook gemist...quote:Op zondag 13 juni 2004 23:41 schreef Fugie het volgende:
kut top gear is nu bezigheb ik weer gemist dan
Laterquote:Op zondag 13 juni 2004 23:57 schreef Fugie het volgende:
beejte jammer, maja ik ga pitte
Later mensen
nope, sorry.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Later
en @ LWaS... heb je een beetje verstand van Momenten/dwarskrachten lijnen???
jammer... kom er nl. niet uitquote:Op maandag 14 juni 2004 00:19 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope, sorry.
Ik ga trouwens ff dvd kieken (van helsingen dan
doen
proefwerkweek?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef GotenSSJ het volgende:
morgen...
Proefwerkweek is leuk lekker vroeg uit enzo
ja man, zelfs ík heb dat nietquote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
proefwerkweek?![]()
leuk topique trouwens.. doet met denken aan een paar SC's terugquote:Op maandag 14 juni 2004 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ja man, zelfs ík heb dat niet
welk topique?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
leuk topique trouwens.. doet met denken aan een paar SC's terug
in je topique zelf reageer je niet![]()
je voor het eerst autorij topique..quote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
welk topique?
Nee, daar reageer ik zelf helemaal niet neequote:Op maandag 14 juni 2004 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je voor het eerst autorij topique..
op mijn post slimerickquote:Op maandag 14 juni 2004 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, daar reageer ik zelf helemaal niet nee![]()
Nu dan welquote:Op maandag 14 juni 2004 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op mijn post slimerick![]()
![]()
Yeah right, 13quote:Op maandag 14 juni 2004 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
proefwerkweek ja
Ik ben pas 13 he dus ik heb die nog
waarom ben jij nog maar 13?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
proefwerkweek ja
Ik ben pas 13 he dus ik heb die nog
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
sekseuhhh
Mijn ouders vinden het okéquote:Op maandag 14 juni 2004 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]wat een rare bewoording voor zoiets moois en liefdevols
![]()
dat mag niet als je minderjarig bent, kan je meerderjarige vrind problemen mee krijgen
dat het gedoogd wordt is een ander verhaal.. maar als je ouders, of ik willen dan is ie de klos![]()
kom dan maar eens langs zou ik zeggenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het oké
Dát vinden mijn ouders niet okéquote:Op maandag 14 juni 2004 12:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kom dan maar eens langs zou ik zeggen![]()
![]()
![]()
hoezo niet?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dát vinden mijn ouders niet oké![]()
Die kennen jou nietquote:Op maandag 14 juni 2004 12:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoezo niet?
dan kom ik wel ff langs een keer..quote:Op maandag 14 juni 2004 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die kennen jou niet
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Yup ik ben echt 13 hoor
Heftig, maar welquote:
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:41 schreef Fugie het volgende:
kut top gear is nu bezigheb ik weer gemist dan
wel een beetje jammer dat mensen vaak zeiken over het uiterlijk van JPB, het gaat niet om zijn uiterlijk, gaat erom wat hij doet (dat is helaas ook niet altijd goed).. al ziet hij eruit als een clownquote:Op maandag 14 juni 2004 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heftig, maar wel
welk topic?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
Net ff geregged @ automaxx forum, om te antwoorden op een toyota vraagje, en om zo'n vtec loser af te stoppen (niets slechts over honda rijders of vtec verder), en begin met wat feiten en motorcodes te gooien.
Krijg ik gewoon geen fatsoenlijke reactie! wat een kinderen zitten daar zeg.
je hebt hem gevonden zag ikquote:Op maandag 14 juni 2004 15:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welk topic?![]()
valt me op dat er maar weinig mensen @ fora zijn die veel van Toyota's afweten.
idd..quote:Op maandag 14 juni 2004 15:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je hebt hem gevonden zag ik
ja dat zeg ik. beetje kindersquote:Op maandag 14 juni 2004 15:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd..
zitten wel een paar beterweters trouwens...
Ik ook?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
Net ff geregged @ automaxx forum, om te antwoorden op een toyota vraagje, en om zo'n vtec loser af te stoppen (niets slechts over honda rijders of vtec verder), en begin met wat feiten en motorcodes te gooien.
Krijg ik gewoon geen fatsoenlijke reactie! wat een kinderen zitten daar zeg.
jou niet tegengekomen en ik heb al 7 posts gemaakt. raar toch?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook?
Ik zit er ook weer sinds een tijdje
lol... die SR_DOC en toyojohn weten wel waar ze het over hebben..quote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jou niet tegengekomen en ik heb al 7 posts gemaakt. raar toch?
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jou niet tegengekomen en ik heb al 7 posts gemaakt. raar toch?
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ tjabbo: LOL @ rick @ automaxx @ logo...![]()
droog trouwens dat iedereen zijn smoel houdt op de doctor en jij naquote:Op maandag 14 juni 2004 15:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
veel plezier enzoquote:Op maandag 14 juni 2004 16:26 schreef Fugie het volgende:
ik ga me kofferbak ff opmeten voor mijn subwoofers enzoDan ga ik ff ontwerpje maken
iddquote:Op maandag 14 juni 2004 16:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
droog trouwens dat iedereen zijn smoel houdt op de doctor en jij na
tering 40 grade in die auto natuurlijk, hang je daar half ondersteboven in je kofferbakquote:Op maandag 14 juni 2004 16:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
veel plezier enzo
veel succes met rekenen en tekenen enzoquote:Op maandag 14 juni 2004 16:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
tering 40 grade in die auto natuurlijk, hang je daar half ondersteboven in je kofferbak
Kga nu ff rekenen en tekenen enzo
Dat zijn periodes... Maar jij had een vraag over momenten en dwarslijnen?? Kom maar op...quote:Op maandag 14 juni 2004 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de SC altijd bovenaan stond in de topiclijst van PTA![]()
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2004 18:12 schreef ook_gek het volgende:
hallo
hooooooiquote:Op maandag 14 juni 2004 18:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
OOOOH je strooid met crew forum linksquote:Op maandag 14 juni 2004 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hooooooi
jij eve kijken
http://forum.fok.nl/misc/view_topicreports/560017
het is helemaal geen crewforum link.....quote:Op maandag 14 juni 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OOOOH je strooid met crew forum links
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (view_topicreports:candotopicreports)
Wat danquote:Op maandag 14 juni 2004 18:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het is helemaal geen crewforum link.....![]()
om topicreports te lezen van een topicquote:Op maandag 14 juni 2004 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Laat maar... ik heb hem al opgelost....quote:Op maandag 14 juni 2004 17:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zijn periodes... Maar jij had een vraag over momenten en dwarslijnen?? Kom maar op...
Oh leukquote:Op maandag 14 juni 2004 18:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
om topicreports te lezen van een topic
maar dat mogen wij dus niet...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
om topicreports te lezen van een topic
wat een FANTASTISCHE administratie hebben die gastenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef BoJo het volgende:belt de Renault garage op :
"Uw auto is klaar meneer wanneer komt u hem ophalen?"
"Ehh... welke auto?"
"Uw auto met het kenteken 98-blabla"
"Oohw een Vel Satis?"
"Ja wanneer komt u uw auto ophalen?"
"Dat is mijn auto niet meneer, die is van jullie"
"Nee hoor die is van u"
"Hij is toch echt van jullie"
"Hoe bedoelt u?"
"Nou, vrijdag een project en ik was 1 van de 7 chauffeurs en mijn Vel Satis hield ermee op"
"ohw.... dus het is uw auto niet?"
"Nee, wil hem wel komen halen hoor maar dan krijg je hem niet meer terug"
"....dus het is onze auto?"
"Jahaa"
"okay bedankt, dag meneer"
"dag"
![]()
![]()
serieus?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef BoJo het volgende:belt de Renault garage op :
"Ehh... welke auto?"
"Oohw een Vel Satis?"
"Nee hoor die is van u"
"Hoe bedoelt u?"
"Nou, vrijdag een project en ik was 1 van de 7 chauffeurs en mijn Vel Satis hield ermee op"
"Jahaa"
"dag"
![]()
![]()
Ik ben bloed serieus, om 9:07 belden ze. Sufkuttenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
serieus?
terwijl er stickers op de otoo zitten.. van de reno garage..
![]()
Had em opgehaald danquote:Op maandag 14 juni 2004 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben bloed serieus, om 9:07 belden ze. Sufkutten![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:43 schreef BoJo het volgende:belt de Renault garage op :
"Ehh... welke auto?"
"Oohw een Vel Satis?"
"Nee hoor die is van u"
"Hoe bedoelt u?"
"Jahaa"
"dag"
![]()
![]()
*gezien en gereageerd...* Maar dat hoort niet via een topicreport, maar via een topicnote...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hooooooi
jij eve kijken
http://forum.fok.nl/misc/view_topicreports/560017
nu beterquote:Op maandag 14 juni 2004 19:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
*gezien en gereageerd...* Maar dat hoort niet via een topicreport, maar via een topicnote...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |