ook al heb ik in het vorige topic jou en je familie uitgescholdenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:27 schreef pkwarts het volgende:
krijg ik nu bonuspunten
denk ik niet, spanje is de betere ploeg en hebben nog (paar) goede wissel(s)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef Rahl het volgende:
rusland wint.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:10 schreef capibar het volgende:
ek
sinds wanneer is dat begonnen en hoe lang duurt dat?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:.
JAAAAAAAA.
.
ja, die is idd goed.... die keeper doet het ook bestquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef Rahl het volgende:
alenichev bij rusland, of iig die gozer van porto
schande.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, die is idd goed.... die keeper doet het ook best
voor mij geen 2e helft, je gaat 2 minuten weg en de tv wordt weer ingepikt
ja, altijd als je die zo ziet dan heb ik het gevoel alsof hij door mij heen kijkt, hij zou een zonnebril moeten dragenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
schande.
die keeper heeft enge ogen vind ik
ijskoude ogen iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, altijd als je die zo ziet dan heb ik het gevoel alsof hij door mij heen kijkt, hij zou een zonnebril moeten dragen
mijn gevoel zegt dat nl van duitsland gaat verliezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
ijskoude ogen idd![]()
Duitsland verliest met 2-0 van hongarije, waar 22(!!) internationals afgezegd haddenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt dat nl van duitsland gaat verliezenmaar dat kan helemaal neit
![]()
ga weg man, die zijn om tequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef Rahl het volgende:
heinz tomato ketchup chips zijn lekker btw.
dankje, maar toch ik vind die lui gewoon eng om te zien... die vieze kahn ook.. brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
Duitsland verliest met 2-0 van hongarije, waar 22(!!) internationals afgezegd hadden
geen enkele reden tot paniek
duitsers zijn per definitie engquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
dankje, maar toch ik vind die lui gewoon eng om te zien... die vieze kahn ook.. brrrrrrrrrr
lekkerste chips die er zijn, heidenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga weg man, die zijn om te![]()
echt verschrikkelijk smerig, ik heb doritos die zijn wel goed
dat eerste kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
duitsers zijn per definitie eng
[..]
lekkerste chips die er zijn, heiden
goeie zaak, dan zal het wel snel gebeurd zijn (nog steeds 0-0?)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:59 schreef Rahl het volgende:
oeh valeron gaat erin komen
yup, nog steeds 0-0.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
goeie zaak, dan zal het wel snel gebeurd zijn (nog steeds 0-0?)
van raul heb ik in de 1e helft ook niets gezien.... waarom gaat hij er niet uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
yup, nog steeds 0-0.
morientes gaat eruit, valeron erin
nadat valeron er 30 sec erin stond maakte hij de 1-0quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
van raul heb ik in de 1e helft ook niets gezien.... waarom gaat hij er niet uit
kut, ik ga vechten voor de tvquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
nadat valeron er 30 sec erin stond maakte hij de 1-0
* Rahl tomatochips eetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
kut, ik ga vechten voor de tv
jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
gaan we nou de hele tijd over voetbal praten?![]()
er is toch een voetbal slowchat in dat subforum?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja![]()
gaat het hier altijd over games dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:10 schreef capibar het volgende:
[..]
er is toch een voetbal slowchat in dat subforum?![]()
ja hoor eens, als ik het volgende topic een cameranaam zou geven, en hier alleen nog maar over camera's praten was hier een flinke rel uitgebroken...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
gaat het hier altijd over games dan?
camera
lolquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ja hoor eens, als ik het volgende topic een cameranaam zou geven, en hier alleen nog maar over camera's praten was hier een flinke rel uitgebroken...![]()
we hebben het hier serieus nog nooit echt over games gehadquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
gaat het hier altijd over games dan?
camera
posts lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol
waar wil jij het over hebben dan?![]()
omfg.... rockstah zit voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef rockstah het volgende:
ah, kijk, er gebeurt eindelijk wat!
mooie botsing
ik verveelde mequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:28 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg.... rockstah zit voetbal te kijken![]()
he man, ik heb laat ze maar lachen gezien... dat is nog altijd beter als voetbalquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik verveelde me
en ik had geen zin om met die hoere black ninja's te vechten
welk net?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:02 schreef rockstah het volgende:
pff, ik zie nu pas dat silence of the lams bezig vis
laat me nou aaaaaaaaaalsjeblieft de 4:30 passed out foto postenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:55 schreef rockstah het volgende:
beetje melig wa?
wat mot ik daar nou weer meez0rzquote:Op zondag 13 juni 2004 02:16 schreef rockstah het volgende:
je bent lame
Ik denk dat frankrijk wint, en alan smith moet spelen bij engelandquote:Op zondag 13 juni 2004 09:23 schreef mordradead het volgende:
Frankrijk - Engelandik hoop dat het een topwedstrijd wordt
ik denk ook dat frankrijk wint, ze hebben dat ook het beste teamquote:Op zondag 13 juni 2004 09:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik denk dat frankrijk wint, en alan smith moet spelen bij engeland
alan smith ownt! met zn witte haar dat heel goed bij zn witte schoenen pastquote:Op zondag 13 juni 2004 09:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk ook dat frankrijk wint, ze hebben dat ook het beste teamdat laatste moet je aan de bondscoach vragen (eriksson?)
whatever.... er lopen wel betere lui rond in engelandquote:Op zondag 13 juni 2004 09:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
alan smith ownt! met zn witte haar dat heel goed bij zn witte schoenen past
en hij is ook nog es knap
ook nog kroatië-zweden vandaagquote:Op zondag 13 juni 2004 09:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
whatever.... er lopen wel betere lui rond in engeland
die idd als eerste, ik verwacht dat zweden gaat winnenquote:Op zondag 13 juni 2004 09:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
ook nog kroatië-zweden vandaag
maakt mij niet zoveel uit, als ze dr maar een leuke pot van makenquote:Op zondag 13 juni 2004 09:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
die idd als eerste, ik verwacht dat zweden gaat winnen
quote:Wat een Topic, EK rules Capibar en Rockstah haten het en komen nu minder hier
ik kom hier eg niet minder hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 11:29 schreef HomerJ het volgende:Capibar en Rockstah haten het en komen nu minder hier
helaas, nou jah tis nie altijd feest natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 11:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kom hier eg niet minder hoor
ik lag net nog in me nest![]()
dit lees ik net nog ff in dat jercovski-loze topic, volgens mij heb jij egt een probleem vriend, kan je je agressie niet ergens anders kwijt??quote:ik haat je, mordra..
ik heb je gofterredomme zelfs zitten helpen met dat perfecte getallen gedoe, en wat is mijn dank?
"hou je bek vmbo'er"en dat terwijl ik nieteens op het vmbo zit
jij noemt mij agressiefquote:Op zondag 13 juni 2004 12:05 schreef jercovski het volgende:
[..]
dit lees ik net nog ff in dat jercovski-loze topic, volgens mij heb jij egt een probleem vriend, kan je je agressie niet ergens anders kwijt??
niet echt volwassen van je, zo krijg je nooit respect, respect moet je verdienen door anderen te bejegenen zoals jij bejegent wil worden, of is dit te moeilijke taal voor jou capibar??
1 conflictje met mordra en jerk begint gelijk te rellenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:47 schreef jercovski het volgende:
Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar is ook een leuke user geworden
roy mag hier wel op terug komen wat mij betreft,
lijkt me wel duidelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef capibar het volgende:
[..]
1 conflictje met mordra en jerk begint gelijk te rellen
waar de fuck maak je je druk om?
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
jij noemt mij agressief
hallo, mordra was begonnen...
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]hoe durf jij mij tegen te spreken.... beetje respect voor de oudere generatie
rechtsonder -> ebaumsworld.com, daar zijn wel geinig online games te spelenquote:
http://www.planettribes.com/allyourbase/video3.shtmlquote:Op zondag 13 juni 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
die heb ik zoooooooooooooooooooooooooooo vaak bekekenquote:Op zondag 13 juni 2004 13:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
http://www.planettribes.com/allyourbase/video3.shtml
dan krijg ik allemaal engelse en bij nl only krijg ik allemaal engelsquote:Op zondag 13 juni 2004 14:43 schreef gieling het volgende:
Nope
Staat er geen op de jvc site?
En modr. als je op google tutorial lightware typt?
wel met al die vage modeling termen die ik niet kenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:12 schreef gieling het volgende:
zo moeilijk is engels toch niet?
voer tot 150 dingen in... dikke vinger, ik ga wel rhino of max gebruikenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:12 schreef gieling het volgende:
anders http://babelfish.altavista.com, werkt best redelijk
je kan ook een hele site laten vertalen....quote:Op zondag 13 juni 2004 15:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
voer tot 150 dingen in... dikke vinger, ik ga wel rhino of max gebruiken
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Cap, rockstah & andere voetbalhaters,
Gaan jullie wel Nederlands elftal kijken?
2-1 geworden in laatste minuut ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...
ik heb trouwens een stukje portugal-griekenland gezien, toen ik keek stond griekenland 2-0 voor, hebben ze nog gewonnen?![]()
yup 2-1quote:Op zondag 13 juni 2004 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga misschien wel eventjes kijken ja, maar voetbal word best wel saai na een kwartiertje...
ik heb trouwens een stukje portugal-griekenland gezien, toen ik keek stond griekenland 2-0 voor, hebben ze nog gewonnen?![]()
tof voor ze.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
yup 2-1
christiano ronalde scoorde in de 94ste minuut nog
Geen voetbalhater, maar ik ga niet kijken, lees de uitslag wel hier of in de krantquote:Op zondag 13 juni 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Cap, rockstah & andere voetbalhaters,
Gaan jullie wel Nederlands elftal kijken?
3. gyrosquote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef gieling het volgende:
tuurlijk
1. Daggla
2. Delphi's
wat is er dan met die reclamequote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef rockstah het volgende:
net anderhalf uur naar die reclame gezocht
nou heb ik hem aangevraagd bij de ster. hopelijk schieten ze een beetje op
niks, het gaat mij puur en alleen om het stukje film op het eind waarin het logo weergeven word. die heb ik nodig om een gifje van te maken.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is er dan met die reclame
5. met borden smijtenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
4. Tzatziki![]()
6. zon,zee,strandquote:Op zondag 13 juni 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5. met borden smijten![]()
7. geile chicksquote:Op zondag 13 juni 2004 17:08 schreef capibar het volgende:
[..]
6. zon,zee,strand![]()
om het zo te zeggen, ik ben met een paar vrienden met een projectje bezig. de engine doet het alquote:Op zondag 13 juni 2004 15:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je kan ook een hele site laten vertalen....
ik adviseer je echter om gewoon door te bijten in de engelse tutorials, heb je die termen onder de knie dan gaat het 7x zo makkelijk (lichtelijk overdreven, maar toch)
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:10 schreef gieling het volgende:
9. fuck voetbal?
de eerst ekeer dat ik het met snieling eensch benquote:Op zondag 13 juni 2004 19:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Zich gaat afvragen of er toch niet íets aan voetbal positief isquote:Op zondag 13 juni 2004 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
de eerst ekeer dat ik het met snieling eensch ben![]()
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehm............................quote:Op zondag 13 juni 2004 20:46 schreef gieling het volgende:
[..]
*Zich gaat afvragen of er toch niet íets aan voetbal positief is
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Khadgar het volgende:
Wat een kuttopic. Voetbal... Ga dan naar VBL...
dat zei ik nou ook alquote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Khadgar het volgende:
Nerdquote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Khadgar het volgende:
ik ben voor frankrijk...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:44 schreef gamecube_master het volgende:
ah nee he
Ik ben voor Engeland en dan moeten die klote fransozen hem er net nog ff in de laatste paar min. erin schoppen, gvd
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
FRANKRIJK = HOND!!!
nee, en zonder france zouden we ook geen frans op school hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben voor frankrijk...
zonder frankrijk zou jij vanochtend geen croissant bij je ontbijt hebben, menneke...
juist, en dan ben ik nog niet begonnen over het praten over oorlogenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
[..]
nee, en zonder france zouden we ook geen frans op school hebben
je maakt een grapje zeker?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:48 schreef pkwarts het volgende:
(al heb ik niet zoveel tegen duitsers, ze zijn meestal best aardig tegen nederlanders)
pappa, kannen wer naar die mcdonalds gehen???quote:Op zondag 13 juni 2004 23:56 schreef pkwarts het volgende:
en ze schreeuwen niet keihard
klopt, maarquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef HomerJ het volgende:
@jercovski
Frankrijk heeft nauwlijks een kans gehad, de engelse verdediging stond echt goed.
hehe.. walloniers zijn gaarquote:Op maandag 14 juni 2004 07:36 schreef pkwarts het volgende:
op de taal na, vind ik duitsland geen slecht land.... wat jij allemaal opnoemt rockstah, dat heb ik met wallonië! gadver! irritante (*)%&*@%
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in manquote:Op maandag 14 juni 2004 10:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hehe.. walloniers zijn gaar
waarom voegen ze wallonie niet gewoon bij frankrijk, en vlaanderen bij nederland?
ah, ik zie iets moois ontstaan hierquote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in man
rot dan op naar EK of VBL met je voetbalquote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
wtf heb jij t over man?? we hebben hier een discussie over voetbal, kom jij aan me je verouderde taalbarriere, lees je es in man
*de beste ster site bezoeker isquote:Beste Ster site bezoeker,
Hartelijk dank voor je e-mail. Als we de commercial online plaatsen dan
zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Met vriendelijke groet,
Ster Redactie
ster redactiequote:Op maandag 14 juni 2004 10:40 schreef rockstah het volgende:
ah eindelijk:
[..]
*de beste ster site bezoeker is
ik ben voor denemarken en zweden.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik heb voor vandaag een 1-1 uitslag staan voor denemarken italië en 2-0 voor zweden-bulgarije.
Is niet andersquote:Op maandag 14 juni 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
niet nog meet voetbal
dan ga ik op vakantie voor 2 wekenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tot 4 juli
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dan ga ik op vakantie voor 2 wekenGoed idee, zijn we 2 weken van jou af
is het dan pas afgelopen? Ja
kutvoetbalIk vind jouw camera's ook kut
ik ga voor 2-1 en 2-0quote:Op maandag 14 juni 2004 13:47 schreef pkwarts het volgende:
ik heb voor vandaag een 1-1 uitslag staan voor denemarken italië en 2-0 voor zweden-bulgarije.
hmmm.... de berekuil.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:40 schreef gieling het volgende:
Ik woon daar echt zó dicht bij
crew, half onzin en dat was het.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40501
Wie gaan hier naartoe?
Understatement v/d eeuwquote:Op maandag 14 juni 2004 16:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
crew, half onzin en dat was het.
hij zit zeker in de apekooiquote:Op maandag 14 juni 2004 16:42 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmm.... de berekuil.![]()
Whaha, zou wel geweldig zijn jahquote:Op maandag 14 juni 2004 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel? Ik ga gewoon bij jou aanbellen dan, en dan kom je ookIk zeg dan tegen je moeder wel:
"Mag Giebel buiten komen spelen?"
Nee hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 15:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Je vind mij toch niet kut?
Ik niet, ben een beetje jong en ik kom op Fok! niet verder, dan Games, Klaagbak, V&A en FTVquote:Op maandag 14 juni 2004 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/40501
Wie gaan hier naartoe?
Maar je kan gewoon bij mij komen gamen hoor, gaan we gewoon even met roy buitenspelen enzoquote:Op maandag 14 juni 2004 17:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
Ik niet, ben een beetje jong en ik kom op Fok! niet verder, dan Games, Klaagbak, V&A en FTV
k, boeit eigenlijk niet kijk toch alle wedstrijdenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:10 schreef pkwarts het volgende:
20:45
Kwart voor 9quote:Op maandag 14 juni 2004 17:09 schreef mordradead het volgende:
hoe laat is morgen nl eigenlijk?
homerJquote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef mordradead het volgende:
oke nieuw spel
rara welke user is het:
Favored platform: GameCube
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
Estimated value of collection: $806.71**
IGN Editors' avg. score: 9.0
dinges's avg. score: 8.7
Homer Jquote:Op maandag 14 juni 2004 17:32 schreef mordradead het volgende:
oke nieuw spel
rara welke user is het:
Favored platform: GameCube
Estimated value of collection: $806.71**
IGN Editors' avg. score: 9.0
dinges's avg. score: 8.7
Hij is wat strenger dan HomerJquote:Favored platform: GameCube
Estimated value of collection: $2,646.24**
IGN Editors' avg. score: 8.7
die ene's avg. score: 7.9
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:15 schreef capibar het volgende:
en deze?
dan ga ik wel weer:
Favored platform: sony dsc F717
Favored publisher: iniedergeval niet microsoft haahahahahahahah
Favored developer: weetiket
Estimated value of collection: $306.91**
IGN Editors' avg. score: 9.2
dinges avg. score: 8.9
Jijquote:Op maandag 14 juni 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
Nog een makkelijke
Favored platform: Xbox
Estimated value of collection: $3,328.01**
IGN Editors' avg. score: 8.4
waar hebben we het over... curlingquote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef gamecube_master het volgende:
Wie heeft geld op Zweden-Blugarije gezet? Hoeveel geld en wat dacht je dat de uitslag wordt?
voetbalquote:Op maandag 14 juni 2004 22:03 schreef capibar het volgende:
[..]
waar hebben we het over... curling![]()
ik. over het hele toernooi geld ingezet en had gegokt op 2-0quote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef gamecube_master het volgende:
Wie heeft geld op Zweden-Blugarije gezet? Hoeveel geld en wat dacht je dat de uitslag wordt?
jammer voor je dan, het is nu al 3-0quote:Op maandag 14 juni 2004 22:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik. over het hele toernooi geld ingezet en had gegokt op 2-0
Is goed, noem een datumquote:Op maandag 14 juni 2004 17:03 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar je kan gewoon bij mij komen gamen hoor, gaan we gewoon even met roy buitenspelen enzo
volgende keer de foto editie a.u.b.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voetbal![]()
dit is toch de EK editie van slowchat![]()
Nou ik ben alleen van 4 julie tot ergens 2-3 weken daarna weg, voor de rest ben ik beschikbaarquote:Op maandag 14 juni 2004 22:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Is goed, noem een datum
ga je op vakantie?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Nou ik ben alleen van 4 julie tot ergens 2-3 weken daarna weg, voor de rest ben ik beschikbaar
wat schokkend!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:07 schreef gieling het volgende:
Frankrijk als het goed is
ja knul, wat ga jij precies van de zomer doen, dat heb ik nog niet gehoort....quote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef rockstah het volgende:
ik ook
normandie?!?!?!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef rockstah het volgende:
naar normandië, daar hebben ze mooie stranden :')
mijn kat komt uit frankrijkquote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die komen ook uit frankrijk![]()
daar was ik vorig jaar (in de buurt van die enorme brugquote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef rockstah het volgende:
naar normandië, daar hebben ze mooie stranden
weer een adres voor games minder...quote:Gamerelease stopt er mee.
Alle openstaande en betaalde orders zullen volgens normale procedure worden uitgeleverd.
Interesse om gamerelease.nl voort te zetten / over te nemen, mail naar info@gamerelease.nl
Hadden die geen ruzie met een andere shop?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:58 schreef Tain het volgende:
www.gamerelease.nl
[..]
weer een adres voor games minder...
ja gcshop, vanwege een bannertje op xboxarena.nlquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hadden die geen ruzie met een andere shop?
je moest eens weten hoevaak ik in mijn leven in normandie ben geweestquote:Op maandag 14 juni 2004 23:42 schreef gieling het volgende:
[..]
daar was ik vorig jaar (in de buurt van die enorme brug)
Dit jaar iets meer midden geloof ik
Die site werd de laatste tijd ook steeds minder geupdate enzo, dus het verbaast me eigenlijk niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:58 schreef Tain het volgende:
www.gamerelease.nl
[..]
weer een adres voor games minder...
ik zou nooit een xbox halenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef jercovski het volgende:
heej mense, ff de hersenen laten kraken, ik wil nog ff een mooie party game voor 4-players (liefst xbox) voor zacht prijsje (zal wel een classic worden dan) wat zouden jullie halen??
en nu geen fanboy shit zo van: ik zou nooit een xbox halen enzo,
dat ken ik allemaal wel
erg leuk capiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zou nooit een xbox halen![]()
ik wist dat ik je daarmee op de kast zou jagenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef jercovski het volgende:
[..]
erg leuk capi![]()
had wel zo'n reactie van jou verwacht, ik kan het je ook niet kwalijk nemen,
als ik zelf het IQ van een koe () had zou ik ook zo reageren
erg goede humor heb je!!!
![]()
ik heb zomervakantiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:41 schreef jercovski het volgende:
kijken of je echt zo slim bent??
PO kansen op TV
los dit probleem maar even op
of probeer het tenminste even
jammer dat het minimaal 3 deuren zijnquote:De kans dat de prijs zich in kamer 1 bevindt is 1/n, en de kans dat de prijs in kamer twee zit, is 1-1/n (want samen moet de kans 1 zijn). Iedere doos heeft nog steeds een kans van 1/n om de prijs te verbergen, alleen heb je in kamer 1 maar één doos en in kamer 2 n-1 dozen, die je in feite allemaal mag proberen. De kans is dus n-1 maal 1/n en dat is precies hetzelfde als 1-1/n.
De kans op winst kruipt steeds dichter naar 1 bij grotere aantallen deurtjes omdat dan 1/n steeds kleiner wordt
en eerst zei je nog dat het maandag wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar: Ik kan geen meededelingen doen over de launchdatum
okeey brand maar los danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:08 schreef Fliepke het volgende:
oh, maar ik wel.
.
Ik ga niemand verlinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Fliepke, brand maar eens los![]()
ik verveel me ook doodquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:16 schreef Rahl het volgende:
* capibar gaat ff aankleden, dodelijk saai, zo'n vakantie
ik heb vakantie tot 13 septemberquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ik verveel me ook dood![]()
en dat dan nog 3 weken![]()
dat word aftellenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 weken en dan heb ik ook vakantie
kan je lekker de hele tijd aan games.fok.nl werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 weken en dan heb ik ook vakantie
ik tot eind augustusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb vakantie tot 13 september![]()
ik wil naar school![]()
je hebt geen hobbys??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:56 schreef Rahl het volgende:
ik heb geen baan, geen hobby's die ik in me eentje kan doen en geen zin om wat dan ook te doen, dus ik verveel me de tering 20 uur per dag. (de andere 4 uur kijk ik voetbal)
zielig ben ik heh
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:06 schreef jercovski het volgende:
[..]
je hebt geen hobbys??
en FOK! dan??
wij zijn je vrienden toch??
toch??
:'(
bovendien zit je in GAM SC dus hou je van gamen
en je kan niet je cijfers nog naar beneden halen in de toetsweek?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:05 schreef jercovski het volgende:
deze week nog, volgende week toetsweek, en dan 10 weken vrij!
en ik heb net men cijfers gekregenna een lange tijd gevreesd te hebben dat ik voor de 2de keer zou blijven zitten blijkt dat ik FOK!ing over ga!!
:D:D:D
ik is blij
oeh een uitdaging!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:21 schreef capibar het volgende:
damn
wie wil me aan een nieuwe hobby helpen?![]()
wat? Word je ontmaagd?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Krijgt iemand al de kriebels voor vanavond?
Beetje cliché maar voor de X-box zijn gewoon niet echte partygames. "t is een prachtconsole met erg goede spellen(vooral shooter & Sport & action) maar als je echt party game wilt hebben moet je de gamecube halen. Zo zonder na te denken kan ik opsommen:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef jercovski het volgende:
heej mense, ff de hersenen laten kraken, ik wil nog ff een mooie party game voor 4-players (liefst xbox) voor zacht prijsje (zal wel een classic worden dan) wat zouden jullie halen??
en nu geen fanboy shit zo van: ik zou nooit een xbox halen enzo,
dat ken ik allemaal wel
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:41 schreef BMH het volgende:
[..]
wat? Word je ontmaagd?
SSBM speel ik nu al 2 jaar langquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Beetje cliché maar voor de X-box zijn gewoon niet echte partygames. "t is een prachtconsole met erg goede spellen(vooral shooter & Sport & action) maar als je echt party game wilt hebben moet je de gamecube halen. Zo zonder na te denken kan ik opsommen:
-Mario party 4,
-Mario party 5,
-Mario kart: Double Dash!
-Super monkey ball
-Super monkey ball 2
-Super smash bros melee.
Dit zijn gewoon echte coole party games
Zelfde voor mijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
SSBM speel ik nu al 2 jaar langEn nog steeds niet op uitgekeken
![]()
Forum Opties | |