14 Dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:04 schreef Bupatih het volgende:
nr 29 [afbeelding]
ja, maar dat wacht op de modjes hun "toestemming". kan wel het figuurtje posten. Enkel de mods kunnen inloggen voor gebruikers toe te voegen en te verwijderenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:00 schreef keijz het volgende:![]()
is er al een dynamisch lijstje?
misschien vandaag nog als het meezitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:14 schreef DigiJasper het volgende:
Jeej, ik denk dat ik morgen een invite in m'n maildoosje heb
Als hotmail meewerkt...
Dat zou helemaal tof zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:18 schreef Jump het volgende:
[..]
misschien vandaag nog als het meezit
slarioux wacht net zo lang tot Yvonne aan de beurt isquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef Renesite het volgende:
Slarioux heeft er nog 2 over
je gaat het nog veel mogen bijwerkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:23 schreef QuietGuy het volgende:
lijstje weer eens bijgewerkt
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:18 schreef devzero het volgende:
volgens mij is er nog nooit zo'n snel vullende reeks in DIG geweest. deel 2 starte vanmiddag om 12:20 (deel 1 had er wat meer tijd voor nodig).
gelukkig ik dacht al tussen de 4 en 8 chars.. dat had wel erg weinig geweest..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:17 schreef mr_koffie het volgende:
klein voutje gemaakt in het vorige topic![]()
een GMAIL username moet tussen de 6 en 30 chars zijn
dit ff ter info voor iedereen hier, die denkt zijn/haar nick te kunnen gebruiken op gmail
latenb we dan ervoor zorgen dat dit zo blijf...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:18 schreef devzero het volgende:
volgens mij is er nog nooit zo'n snel vullende reeks in DIG geweest. deel 2 starte vanmiddag om 12:20 (deel 1 had er wat meer tijd voor nodig).
je staat wel bijna onderaan de lijst. dus ik schat morge of overmogen een account voor u. en dan dag erna pas uitnodigingen. hopelijk staan er dan nog mensen op de lijstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:35 schreef botterfly het volgende:
Een ding is zeker : de invites die ik krijg gaan allemaal naar fokusers. Ik heb geen aanvragen van andere dus....
ik heb ook geen vrienden en daarom geef ik zo ook aan fokusersquote:Een ding is zeker : de invites die ik krijg gaan allemaal naar fokusers. Ik heb geen aanvragen van andere dus....
Met bijna 100000 fok usersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:43 schreef Jump het volgende:
je staat wel bijna onderaan de lijst. dus ik schat morge of overmogen een account voor u. en dan dag erna pas uitnodigingen. hopelijk staan er dan nog mensen op de lijst
je postquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:03 schreef _Omicron_ het volgende:
Wat is tvp ?
reken maar van yesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:03 schreef DySGeNiC het volgende:
Hmm het gaat niet meer zo hard nuhopen dat morgen de meeste weer nieuwe invites hebben
nee hoor, php, dus spamveiligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:13 schreef Kevin1Bravo het volgende:
leuke spamlijst
het is een imagequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:13 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Nog 34 wachtenden voor u. Btw, leuke spamlijst
dan kan je net zo goed één voor één alle profielen doorwerken, heb je ze ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:13 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Nog 34 wachtenden voor u. Btw, leuke spamlijst
Dan is het nog steeds een plaatje hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
php
Ja oke, een door php genereerde image danquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
php
[mierenneukmode]quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja oke, een door php genereerde image dan
[mierenneukmode]quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
[mierenneukmode]
correctie door php & GD libary gegenereerd plaatje
[/mierenneukmode]
Iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:25 schreef Jump het volgende:
wat een mens allemaal niet doet als ie nie wilt leren
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[mierenneukmode]
correctie door php & GD library gegenereerd plaatje
[/mierenneukmode]
zie dit:quote:ff zwaarofftopic..ik ben ook een tijdje met php en mysql enzo bezig, maar hoe werkt zo'n afbeelding-met-text-genereer-script eigenlijk? Ik kan er op php.net niks over vinden (kan ook mijn zoektechniek liggen )
juichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]jij wint
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:31 schreef gieling het volgende:
*topic in de gaten houd*
zou zeggen, open er een topic over, want anders gaat het hier volledig offtopic gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]jij wint
[..]
zie dit:
http://nl.php.net/manual/nl/ref.image.php
start er anders een topic over
'k heb wel wat voorbeelden voor je maar niet in dit topic...
dan krijg je last van mensen die misbruik maken..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:37 schreef sop het volgende:
Kunnen mensen in dat lijstje ook zichzelf aanmelden? En ook aangeven als ze een invite hebben uitgedeeld aan iemand? Dat zou wel handig zijn iig:
http://www28.brinkster.com/kennisbank/googleinvite/
Zoiets dusEn inderdaad, wat een mens toch allemaal doet met zijn tijd
als ik me goed herinner 3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:38 schreef _Omicron_ het volgende:
Hoeveel invites krijg je eigenlijk als je een account krijgt ?
Aan het begin 0, na 2 dagen 3 als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:38 schreef _Omicron_ het volgende:
Hoeveel invites krijg je eigenlijk als je een account krijgt ?
Kwestie van wachten dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Aan het begin 0, na 2 dagen 3 als ik het goed heb.
dus over een paar dagen zal dit lijstje wel krimpenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kwestie van wachten dus
Yep. QG had het er over de foon al over dat we op Tweakers.net werden genoemd, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
dus over een paar dagen zal dit lijstje wel krimpen
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewiptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je last van mensen die misbruik maken..
zie de eerste regel
Oepsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef sop het volgende:
[..]
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewipt
Mjah bij misbruik denk ik eerder aan mensen die zich snel in de lijst pleuren, een invite scoren en nooit meer wat van zich laten horen. Dan heb ik liever dat die personen zich hier lief melden, in het lijstje komen en persoonlijk beloven dat ze ook invites weggeven zodra ze die krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:46 schreef sop het volgende:
[..]
Ik ga de ip's reggen, bij misbruik wordt je uit de lijst gewipt
Had hem al gevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Jump het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/895556/2
dees topic dus
Klopt, er is een post van Jump met dat plaatje!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef sop het volgende:
ow, Het is mischien ook wel leuk om bij te houden in dat dynamische plaatje hoeveel mensen er al een gmail account hebben dankzij dit tooltje!
plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, er is een post van Jump met dat plaatje!
Stom genoeg heb ik het laatste recente lijstje van QG weggeëdit voor ik het kon backuppen![]()
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:53 schreef Jump het volgende:
[..]
plaatje was up to date. maanvis stond op plaats 56 bij QG en ook op plaats 56 op figuurtje
In mijn profiel staat er een streepjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed één voor één alle profielen doorwerken, heb je ze ook
lijstje toegevoegd in de OP.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:58 schreef sop het volgende:
[..]
Maar kun je niet bovenaan het plaatje een regeltje maken met: "al xxx FOK!Users hebben via de vriendelijke FOK!-community een GMail account gekregen" oid natuurlijk. Dus niet alleen een lijstje met namen van de mensen die wachten.
En daarna misschien wel hart van nederlandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Slarioux het volgende:
Yep. QG had het er over de foon al over dat we op Tweakers.net werden genoemd, dus ik ben benieuwd
dat kan nog lang duren volgens mij. als het een simpele IM wordt met geen extra onnodige dingen zoals ICQ en MSN zou die kans maken. Als die compatibel is met het MS-netwerk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
Als de tijd rijp is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef sop het volgende:
Wanneer komt Google met een instant messenger?
en is tyfuslangzaam en vol met reclamequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef kevinsborg het volgende:
Jongens, waarom nemen jullie niet gewoon spymac..
ga naar www.spymac.com
daar kan je ook een 1 gig account aanmaken, plus dat je nog webspace hebt voor foto's. Ik heb het zelf ook en het werkt Heeeeel goed
idd. en die picture hostingh kan je eventueel op je eigen webspace bij provider of PicServer doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
en is tyfuslangzaam en vol met reclame
dan ben je de enigequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef kevinsborg het volgende:
euh, nee is erg snel bij mij
of in een netwerk of op school.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:27 schreef kevinsborg het volgende:
ik denk het niet, een paar lui uit mijn klas zijn er ook erg tevreden mee. het enige, dat een beetje voor problemen KAN zorgen, is wanneer je achter een proxy zit
ik zou niet weten waarom hotmail de gmail accounts zou tegenhouden, speelt enkel in hun eigen nadeel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens ik hoor steeds meer mensen die geen gmail nemen omdat je dan geen MSN kan gebruiken..
Nogmaals dat kan dus WEL, je moet je hier registreren:
https://register.passport.net/
en dan kun je gewoon met je gmail account inloggen. (dit werkt trouwens met alle emailadressen, niet alleen met gmail)
je kunt je maar 1 keer aanmelden hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 00:04 schreef NickNEC het volgende:
jungens trusten, hopen op veel invites morgen !!
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:40 schreef sop het volgende:
Even over Spymac. Ik heb ook een spymac account en ik vind het dus helemaal ruk. Het enige maar dan ook enige voordeel dat ik hier aan kan ontdekken is de grootte van de mailbox.
Belangrijk aan zo'n mailaccount vind ik de webmail optie. En die is dus helemaal ruk.
Check deze layout eens, denken ze dat ik bijziend ben, gezien die grote knoppen?:
[afbeelding]
Ach, degene die ik het zou gunnen zitten zo goed als nooit op internet dus kennen het waarschijnlijk nog niet eens. En degene die ik het niet gun ....tja!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook geen vrienden en daarom geef ik zo ook aan fokusers
jub en dan kom je op een wacht lijst....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
moet je gewoon je mailadres hier invoeren als je gmail wil ontvangen dan?
ok : petrakruyt@hotmail.com
zie, iedereen is 't met mij eensquote:Op zondag 13 juni 2004 02:06 schreef p-etr-a het volgende:
ja dat spymac ging ik eerst ook aanmaken voor de fotoruimte. nou het lijkt inderdaad helemaal nergens naar.
ook zondag voor de serversquote:Op zondag 13 juni 2004 10:53 schreef Thomper het volgende:
Nog eventjes geduld en als het goed is moeten de invites dan komen.
Zul je net zien dat Google vandaag niks doet..
Al die 80.000 servers van Google zitten in de Google-Kerk..quote:Op zondag 13 juni 2004 11:00 schreef Jump het volgende:
[..]
ook zondag voor de servers
Geen probleem hoor, heb wel eens vaker iets langer dan op mijn beurt moeten wachten...quote:Op zondag 13 juni 2004 10:40 schreef Jump het volgende:
coach4all ook toegevoegd, eventjes overgelezen
het is maar 1 plekje hoor. anders verzet ik je eventjes naar bovenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:35 schreef coach4all het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, heb wel eens vaker iets langer dan op mijn beurt moeten wachten...![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 11:03 schreef Thomper het volgende:
[..]
Al die 80.000 servers van Google zitten in de Google-Kerk..
done, je staat erbijquote:Op zondag 13 juni 2004 11:44 schreef niksan het volgende:
ik wil ook in het Gmail lijstje!!
narcoticphonic at hotmail.com
![]()
ja het valt me een beeeetje tegenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Weinig beweging in het lijstje
Come on folks
Zacht uitgedrukt.. Volgensmij zijn degene die een account hebben gekregen l33chersquote:Op zondag 13 juni 2004 11:49 schreef keijz het volgende:
[..]
ja het valt me een beeeetje tegen
aangepastquote:Op zondag 13 juni 2004 11:52 schreef keijz het volgende:
he mijn email adres klopt niet![]()
keijz86-at-hotmail.com
thanks, gelukkig nog net op tijdquote:Op zondag 13 juni 2004 11:53 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaanquote:Op zondag 13 juni 2004 11:50 schreef Thomper het volgende:
Komt omdat de invites dacht ik meestal pas 's middags vrij worden gegeven. Dan moet men ze zien, en daarna moet iedereen ze nog weg geven. Dus als er nu niks gebeurt, kan er over een paar uur misschien ineens iedereen 50 plaatsen zijn opgeschoven.
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodigingquote:Op zondag 13 juni 2004 11:55 schreef coach4all het volgende:
[..]
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaan![]()
Da's waar, sorry for being selfish.....quote:Op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodiging
Met 35 ben ik al tevredenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
[..]
neem 70. dan hebben die dat er bij komen ook direct een uitnodiging
Wat jij wil..quote:Op zondag 13 juni 2004 11:55 schreef coach4all het volgende:
[..]
Pleaze, maak er 60 van, kan ik ook uit m'n dak gaan![]()
Neuh, ik weet 100% zeker dat er wel tenminste iemand zijn invites zou delen. En aangezien nog niemand invites heeft gedeeld zijn ze nog niet gegeven, simpel.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt.. Volgensmij zijn degene die een account hebben gekregen l33chers![]()
nummertje 62 op de lijstquote:Op zondag 13 juni 2004 12:01 schreef Herda het volgende:
Wil ook graag geadd worden voor gmail
melkie at hotmail.com
quote:Op zondag 13 juni 2004 09:28 schreef afraidtech het volgende:
mag ik er ook op
jjurjens@hotmail.com
met 19 ben ik al tevreequote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Met 35 ben ik al tevredenMaar hoop natuurlijk voor iedereen 70 ja
Doorsturen naar mijquote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Blijkt net dat meneer Alex Huntjens (zijn nickname ben ik ff vergeten) zijn account nog steeds niet heeft geactiveerd. Wat zal ik er mee doen?
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Blijkt net dat meneer Alex Huntjens (zijn nickname ben ik ff vergeten) zijn account nog steeds niet heeft geactiveerd. Wat zal ik er mee doen?
*knuf**kus**kroelquote:Op zondag 13 juni 2004 12:03 schreef Thomper het volgende:
Er zijn nu geen mods aanwezig.. En ik weet ook niet hoe lang het duurt tot de link verloopt. Anders stuur je hem naar no 1 2 op de lijst onder het motto 'de link verliep bijna'quote:Op zondag 13 juni 2004 12:10 schreef Thomper het volgende:
Nee, ik wil even vragen aan een mod wat ik ermee zal doen. Als hij te lang wacht verloopt de link, en ik hoor niks van hem, dus mods?
Wie moet dat fricking lijstengedoe dan bijhouden?quote:Op zondag 13 juni 2004 12:14 schreef Thomper het volgende:
Ik wacht nog eventjes, vanmiddag beslis ik wel. Ik moet zo gaan, namelijk.
Ik zou bij niet (tijdig) reageren 'm 1 keer netjes onderaan de lijst weer toevoegen.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:10 schreef Thomper het volgende:
Nee, ik wil even vragen aan een mod wat ik ermee zal doen. Als hij te lang wacht verloopt de link, en ik hoor niks van hem, dus mods?
Het word hier toch gepost wie wie invited, dus da's geen puntquote:Op zondag 13 juni 2004 12:18 schreef DySGeNiC het volgende:
Als iedereen weer invites krijgt wel ff zo regelen dat niet de 1e 2e en 3e 10 invites krijgen
Shame on Him!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 01:30 schreef drelletje het volgende:
Oja Ik ga uiteraard mijn invites allemal op fok dumpen (behalve een omdat een vriend het ook graag wilt en hij weet niet eens wat fok is)
zolang werkt ik toch niequote:Op zondag 13 juni 2004 13:02 schreef Thomper het volgende:
3 dagen minstens dacht ik...
slarioux weet url voor het aanpassen van het lijstje en aangezien ik het in een uurtje gemaakt hebt weet ik ook de urlquote:Op zondag 13 juni 2004 12:17 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Wie moet dat fricking lijstengedoe dan bijhouden?
Thomper had geloof ik 2x invites gehad...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:29 schreef niksan het volgende:
Weten jullie wel zeker dat je elke dag invites, blijft het niet bij een paar keer.
toegevoegdquote:Op zondag 13 juni 2004 13:28 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst..
larsvos at hotmail.com
je staat in de lijstquote:Op zondag 13 juni 2004 13:36 schreef Chandler het volgende:
ik wil ook mee doenemail in profiel
*mee eens is*quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef drelletje het volgende:
tja ik ben ook wel tevrede met 60 invites.... maar 9 is ook al goed
weet je nog hoelaat ze gisteren kwamen? de invites?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:15 schreef Slarioux het volgende:
Woei
Ik heb nog geen invites maar zodra ik ze heb, gaan we uitdelen
Ik kreeg ze een uur of 11 's ochtends, maar ik heb er zelf nog geeneen. Kwestie van wachtenquote:Op zondag 13 juni 2004 14:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
weet je nog hoelaat ze gisteren kwamen? de invites?
Go slari!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Dikke vinger. Speciaal voor Fok! aanmelden voor een Gmail account, daar stink ik niet in. Kom maar over 4 weken terug als je 500 posts hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Dikke vinger. Speciaal voor Fok! aanmelden voor een Gmail account, daar stink ik niet in. Kom maar over 4 weken terug als je 500 posts hebt.
datis wel 17 posts per dagquote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Mission Accomplished dusquote:Op zondag 13 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
datis wel 17 posts per dag
en dan zal dees gmail topic niet zo druk meer zjn
Meesterlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Dit is een lijstje voor Fok! users, voor en door Fok! users. Van ieder ander weet ik gewoon dat ze terugkomen, Fok! eren en waarderen dat iemand ze een account heeft gegeven en dus ook invites zelf zullen weggeven.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, en het zal hier best n hechte community zijn, maar wat boeit het nou of ik 2 of 500 posts heb om in aanmerking te komen voor n account?
idem, maar morgen examen, en vrijdag mondeling van fysicaquote:Op zondag 13 juni 2004 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ga nog even leren (fucking toetsweek), over een paar uur kom ik nog kijken of ik invites heb
wees wel consequent.. Er zijn meer nieuwe users toegevoegd aan de lijst. Mijn persoonlijk maakt het niet uit, 500 posts of 2, geen verschil voor mij.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit is een lijstje voor Fok! users, voor en door Fok! users. Van ieder ander weet ik gewoon dat ze terugkomen, Fok! eren en waarderen dat iemand ze een account heeft gegeven en dus ook invites zelf zullen weggeven.
Wil je heel graag een account, kan je die ook aanvragen op Gmail Swap
Fok! is er simpelweg niet de plek voor. Wij zijn zoals je al zegt een hechte community en bovendien nogal honkvast. Voor wat hoort wat en alle users in de lijst hebben hun kleine of grote steentje al bijgedragen aan dit systeem, en aan Fok! zelf.
Klopt. Maar speciaal voor een Gmail account registreren vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:51 schreef NickNEC het volgende:
[..]
wees wel consequent.. Er zijn meer nieuwe users toegevoegd aan de lijst. Mijn persoonlijk maakt het niet uit, 500 posts of 2, geen verschil voor mij.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:24 schreef DigiJasper het volgende:
Hmm, m'n verwachting verschuift naar...morgen
ben je via het topic op got hiergekomen ? of hoe heb je het topic gevonden? of wil je 2 keer in de lijst staanquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, en het zal hier best n hechte community zijn, maar wat boeit het nou of ik 2 of 500 posts heb om in aanmerking te komen voor n account?
Ja vroeg ik me dus ook af. Heb hem vanavond 48 uur, ben benieuwdquote:Op zondag 13 juni 2004 14:54 schreef flat_erik het volgende:
Hmm ik wacht nog steeds op de invite link.... Hoelang moet je een account hebben? 24 uur?
Werkt trouwens erg lekker
mijn god, dan ben je wel erg wanhopigquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Ik zag dit ff als enige oplossing om aan n account te komen, .....
denk je dat je hem nu wel krijgt??quote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Nicknameless het volgende:
Hehequote:Op zondag 13 juni 2004 15:15 schreef de_sjaak het volgende:
wat gebeurde er... er stond dat ik geen rechten had om dit topic te bekijken ofzo :S
Whehe, volgens mij heeft google een invite-stopquote:Op zondag 13 juni 2004 15:47 schreef NickNEC het volgende:
er komen meer aanvragen als invites........pfff moeten zo een wachtlijst STOP afkondigen. Neej geintje, nergens voor nodig. Hoe meer ziel hoe meer vreugde, kijken hoe lang die lijst kan worden. [afbeelding]
NIET GRAPPIG!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij heeft google een invite-stop
je staat nu o phet lijstje van de wachtenden. bedoel je voor het andere lijstje? van die dat er acccount hebben.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:06 schreef Docker het volgende:
Ik sta niet op de lijst van de gelukkige!!!
u wordt zo dadelijk toegevoegd: donequote:Op zondag 13 juni 2004 15:20 schreef chilliewillie het volgende:
Ik zou ook ontzettend graag een Gmailadres willen verkrijgen.
wilco3 @ chello.nl
Ik hep al een account dus jah ... wat denk je zelf ?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat nu o phet lijstje van de wachtenden. bedoel je voor het andere lijstje? van die dat er acccount hebben.
verplaatstquote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Docker het volgende:
[..]
Ik hep al een account dus jah ... wat denk je zelf ?![]()
hopelijk heb je rap invitesquote:Op zondag 13 juni 2004 16:06 schreef Docker het volgende:
Mooi!
Hopen dan maar, anders baal ik.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Niemand heeft meer invites.. google zal wel gekapt zijn omdat ze gneoeg mensen hebben om de load een beetje te testen. Waarschijnlijk komen er pas weer invites als alle tests klaar zijn en ze de load gaan vergroten om opnieuw te testen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
oh ok... want als het een succes wordt, dan voeren ze het toch wel gewoon door?
Ja, dan zal het wel gewoon open gaan voor publiek. Dus dat je je gewoon kan registreren.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:15 schreef p-etr-a het volgende:
oh ok... want als het een succes wordt, dan voeren ze het toch wel gewoon door?
maar dan zijn alle goede namen al beztquote:Op zondag 13 juni 2004 16:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, dan zal het wel gewoon open gaan voor publiek. Dus dat je je gewoon kan registreren.
Zoalsquote:Op zondag 13 juni 2004 16:18 schreef Jump het volgende:
[..]
maar dan zijn alle goede namen al bezt![]()
heb jij die enzo ja, heeft die nog invites over ?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:21 schreef devzero het volgende:
assepoester@gmail.com
hotmail@gmail.comquote:Op zondag 13 juni 2004 16:24 schreef p-etr-a het volgende:
je kan gelukkig altijd nog voor sneeuwwitje@gmail.com gaan!
maar je hebt wel gelijk, dat alle namen die een beetje leuk zijn dan al bezet zijn, net als bij hotmail.
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:25 schreef Jump het volgende:
[..]
hotmail@gmail.com![]()
nog steeds nr 17 maar als ik volgende week aan de beurt kom dan zal ik mijn invites eerlijk verdelen (als assepoester94@gmail.comquote:Op zondag 13 juni 2004 16:22 schreef Jump het volgende:
heb jij die enzo ja, heeft die nog invites over ?![]()
hopelijk komen er nog. want als het publiekelijk wordt, moet je rap zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 16:27 schreef DigiJasper het volgende:
Het ziet er naar uit dat er zondags geen invites komen
waneer zou het publikelijk worden? of weten ze dat nog niet/quote:Op zondag 13 juni 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
[..]
hopelijk komen er nog. want als het publiekelijk wordt, moet je rap zijn
volgens mij nog geen datumquote:Op zondag 13 juni 2004 16:32 schreef drelletje het volgende:
[..]
waneer zou het publikelijk worden? of weten ze dat nog niet/
biedt ook niet veel helderheid...quote:Because we're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test, we don't have details on when Gmail will be made more widely available.
As we make way for more accounts, we may periodically allow you to invite others to join Gmail. When we do so, you will see an invitation link in your inbox.
If you do not see the invitation link, that means that we are unable to provide you with additional invitations at this time.
To invite someone, click on the 'Invite a friend to join Gmail!' link in your inbox. You will then be asked to provide an email address and a personalized message to your invitee.
The person you invite will be sent a message that includes a link to join Gmail. That registration link will be valid for three weeks and can be used to create only one account.
Should your invitee have problems creating a Gmail account, please let us know by clicking on the 'contact us' link in the grey box below.
Please note that the link may not always be available. When you are allowed to invite others to join Gmail, the number of invitations that you can send will be indicated at the top of the page after you click on the link. Once you have used all of those invitations, we will not be able to immediately issue more invitations.
We have also created a sign up list for those who are interested in receiving updates on Gmail, but have not been invited.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef Jump het volgende:
u wordt zo dadelijk toegevoegd: done
wat mensen allemaal niet doen voor een gmailquote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef woeeiiii het volgende:http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=49039&t=49039
Een limburger die kaas opstuurt in ruil voor een invite![]()
![]()
heb m gister pas gehad, ben nog aan t wachten nog niks gehadquote:Op zondag 13 juni 2004 16:49 schreef Jump het volgende:
[..]
wat mensen allemaal niet doen voor een gmail
heb jij geen invites meer over ?
quote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef woeeiiii het volgende:http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=49039&t=49039
![]()
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee, als jij me nu eens invite, dan stuur ik jou een limburgs kaasje.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:46 schreef woeeiiii het volgende:http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=49039&t=49039
![]()
Ach, als je dat wilt hebben, zolang ik maar een invite krijgquote:Op zondag 13 juni 2004 16:58 schreef Jump het volgende:
teenkaas ook goed ?
Was het maar vast morgen, was het maar vast morgen...quote:Op zondag 13 juni 2004 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
morgen weer een dag, morgen weer een dag...
je leven weg wensen..quote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef coach4all het volgende:
[..]
Was het maar vast morgen, was het maar vast morgen...
True, zondag zuigtquote:Op zondag 13 juni 2004 17:09 schreef coach4all het volgende:
[..]
Was het maar vast morgen, was het maar vast morgen...
Ik kon gelijk de volgende dag al (vrijdag geregd)quote:Op zondag 13 juni 2004 17:27 schreef DigiJasper het volgende:
Sappa: 2 daagjes
Hopen dat er morgen weer een verse voorraad is...
zal afhangen val wanneer en hoeveel invites ze willen versturen waarschijnljkquote:Op zondag 13 juni 2004 17:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik kon gelijk de volgende dag al (vrijdag geregd)
slarioux heeft je ondertussen toegevoegdquote:Op zondag 13 juni 2004 18:00 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik wil ook wel op de lijst:
synchrosteve@synchrosteve.com
je staat erbijquote:Op zondag 13 juni 2004 18:53 schreef dj_raoul het volgende:
Ik wil ook graag een Gmaildj_raoul@hotmail.com
Hopen dat er steeds meer invites 'vrijkomen'![]()
hou op je maakt me bangquote:Op zondag 13 juni 2004 18:59 schreef DigiJasper het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen invites meer vrijkomen
als er geen meer komen hebben we allemaal pech. dan was dit toch een toffe reeksquote:Op zondag 13 juni 2004 19:08 schreef drelletje het volgende:
[..]
hou op je maakt me bang
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
[..]
als er geen meer komen hebben we allemaal pech. dan was dit toch een toffe reeks
Mijn buurman zat zijn auto te wassenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:13 schreef drelletje het volgende:
zondag is gewoon rustdag.....
toch....
de mijne niet. die reed zen gras afquote:Op zondag 13 juni 2004 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman zat zijn auto te wassen
Tut tut tut, zondag rust dag. asociale buren hebbe wequote:Op zondag 13 juni 2004 19:18 schreef Jump het volgende:
[..]
de mijne niet. die reed zen gras af![]()
morgen pas denkek. waar sta jij op de lijst, of ben ik zo blind dat ik er elke keer overkijkquote:Op zondag 13 juni 2004 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tut tut tut, zondag rust dag. asociale buren hebbe we
Koms op met die g-mail invites
Als de software dat maar aankanquote:Op zondag 13 juni 2004 18:13 schreef Jump het volgende:
die lijst groeit enkel![]()
Jump kennende wel hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de software dat maar aankan
het unieke veld in de tabel is een int. Dus er kunnen genoeg mensen op de lijstquote:Op zondag 13 juni 2004 19:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jump kennende wel hoor
nopes, zien wel als dit vol isquote:Op zondag 13 juni 2004 20:01 schreef devzero het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij de OP voor deel 4 al klaar staan
waarom ben ik nog zo dom om naar het lijstje te gaan kijken ookquote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef devzero het volgende:
Hee ik ben gestegen naar 5. Die 50 euro komt je kant op Jump![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |