ik dacht stiekem dat het toch misschien wel zo zou zijn aangezien ik dezelfde ver(schijn)seltjes als githa heb.. maar helaas.. waarom kank nou gwoon nie zwanger raken na een miskraam..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:27 schreef mallemeid het volgende:
jakkes girly, dat is echt niet waar je op hoopt . Ik zal voor je duimen dat het niet (net zoals bij mij tijdje trug ) mááánden gaat duren.
Lieve Merissequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:50 schreef Merisse het volgende:
Dank je Xanthe
Girlywat een teleurstelling weer...
vandaag ben ik zo ongelofelijk verdrietig geweest...
niet door Githa hoor maar het besef begint een beetje te komen dat het misschien wel niet meer gebeurt
nooit meer
tot vandaag dacht ik echt dat we ooit een kindje zouden krijgen...
ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly bah een negatieve test. Wat balen zeg. Op welke cyclusdag zit je nu? Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt toch? Je zult het vast wel een keer verteld hebben, maarre wanneer was je ook al weer gestopt met de pil?
Ik zal voor de zekerheid toch even wat jompelmeisjes voor je plaatsen![]()
Go Girly Go Girly Go Girly
![]()
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
superpeptalk
Bron. Bij normale geneesmiddelen schijnt het percentage lager te liggen maar bij zeker 1 op de 3 mensen werkt een placebo net zo goed als een echt medicijn. Alleen moet je het dan niet met een negatieve instelling innemen... Dus misschien kun je dat ook meenemen in je overwegingen wel/niet mee te doen aan dat onderzoek? Het zou gewoon erg fijn zijn als het bij jou zou helpen, placebo of niet......quote:Bij een onderzoek naar psychiatrische geneesmiddelen bleek dat 20 tot 70 procent van het geregistreerde effect in wezen een placebo-effect is. Ook andere onderzoekers hebben benadrukt dat het placebo-effect bij behandeling van met name depressies vrij groot is. Het tijdschrift Biological Psychiatry publiceerde in april 2000 een overzicht van meta-analyses (statistische analyses) van onderzoeken naar behandeling met antidepressiva en kwam uit op een placebo-effect van tussen de 65 en 80 procent.
Ik hoop echt voor je dat je weet in welke groep je zit en dus weet of je placebo's krijgt ja of nee....Ik kan me voorstellen dat dit gewoon vreselijk nieuws is on te horen en al je hoop zo weg valt maar lieve merisse zoals sommige ook al zeiden .....Het kan heel goed dat je toch een positief effect hebt door het slikken van placebo's .....Probeer te gaan voor datgene wat je het liefste wil maar sluit het ander net uit want de hoop is er nog steedsquote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke,
Bedankt voor het meezoeken/meedenken. Ik ben het hele verhaal van Jessica gaan napluizen en ze is in april zwanger geraakt. Ze heeft aspirine geslikt in het kader van het onderzoek
"mijn lootje was aspirine slikken tot 36 wk zwangersschap ergens best wel blij dat ik niet hoeft te prikken maar had dit natuurlijk wel gedaan. "
Helaas werd een aantal weken later bij een echo ontdekt dat er geen hartactie meer was. Maar ze had het er ook over dat ze de keer erna wel meteen heparine mocht gaan spuiten.
Kennelijk krijg je dus wel te horen wat je krijgt.
Ehm, en mijn peptalk dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef Merisse het volgende:
[..]
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!
sorry heb weer eens niet verder gelezen dan me neus lang wasquote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke, verhaaltje
Hey girly, mijn cycles was ook heel erg onregelmatig, maar soms had ik er een goede tussen zitten! die duurde dan dus 30 dagen ongeveer, maar ik had er ook tussen van 78! dagenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Girly het volgende:
ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..
ik ben in augustus gestopt met de pil.. in december raakte ik zwanger.. en 20 febr curretage. daarna na dag 21 werd ik ongi en daarna werd ik dus na 49 dagen ongi d.m.v opwekkers.. en nu weer inmiddels dag 33
ging vanavond uit eten met muh vriendje... had het specialer gevonden als we wat te vieren hadden..![]()
*girly komt weer in een gigantische dip te zitten* <-- alleen maar door die onzekerheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |