Tuurlijk gebruik mquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gebruik je 'm ook wel eens?.
Omdat ik geen kabel heb om die foto's op m'n pc te zettenquote:En als dat ding een cameraatje heeft, waarom staat er dan er nog geen liev beavje in je fotoboek?.
Infrarood? Bluetoet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk gebruik m
[..]
Omdat ik geen kabel heb om die foto's op m'n pc te zetten.
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Infrarood? Bluetoet?
Je mag mijn USB infrarood dingetje wel lenen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.
'probleem' kentquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ding heeft wel infrarood maar m'n pc niet.
USB infrarood dingetje klinkt erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag mijn USB infrarood dingetje wel lenen...
Ja, ga anders effe offtopicquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
'probleem' kent
maar doe nou maar niet alsof je je foto hier wel zou posten als t wel kon
Inprikken... driver installeert vanzelf onder windows XP, infrarood op telefoon aanzetten, telefoon naast het dingetje-oogje leggen en hij ziet de telefoon vanzelfquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
USB infrarood dingetje klinkt erg ingewikkeld.
bek houe ouwequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ga anders effe offtopic
Hmmzquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inprikken... driver installeert vanzelf onder windows XP, infrarood op telefoon aanzetten, telefoon naast het dingetje-oogje leggen en hij ziet de telefoon vanzelf
Zeg doe eens niet relluh.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
bek houe ouweniet van t onderwerp veranderen, tis waar
maar ik snap dus verder ook niet wat je met die infrarood kan hoorwant ik kan m wel aanzetten maar daar houdt t bij op enzo
Ikke wel! Ikke wel! Ikke wel!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof jij wel hier wel foto's neerzet
hagelstoere stoppelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht altijd dat je foto's ook kon mailen of sms-en naar iemand ofzo.. Dat zie je ze tenminste altijd heel hip & kewl op de reclame doen. Dan neemt een jongen met een schitterende hagelwitte tanden, trendy haar en stoere stoppels een foto maken en die dan overbliepen naar een vergelijkbare hagelstoere stoppel.
.
Ik bedoel langer dan een uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ikke wel! Ikke wel! Ikke wel!
En ik heb niet eens een rode oogjesmobiel..
Langer hoeft toch ook nie?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bedoel langer dan een uur..
kansloos, jij zet die tekening van je nog niet eens een uur hier neer. ik heb meerdere dagen fotos hier gehad hoor zeikwijfquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bedoel langer dan een uur..
En jij hebt een digitale camera.
Wie is hier nou aan het zeiken doos?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef blublub het volgende:
[..]
kansloos, jij zet die tekening van je nog niet eens een uur hier neer. ik heb meerdere dagen fotos hier gehad hoor zeikwijf
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hagelstoere stoppel
Iemand heeft mij eens een foto gestuurd naar m'n telefoon maar ipv dat ik dus die foto op m'n foon kreeg, kreeg ik een smsje dat ik de foto op de site van Telfort kon vinden..
Grmblquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.
![]()
dat weet je wel goed voor iemand met een antieke telefoonquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beav flits foto, beav sms't foto naar beav, beav krijgt link site, beav doet save as.. en klaaaaar.
![]()
Trusten Andyquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:44 schreef Andyvie het volgende:
* beaverhausen moet overwerken morgen....om 6:15 zijn bedje uit....dus gaat zo maar slapen....
truste!
talk to hand mister sisterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie is hier nou aan het zeiken doos?
overwerken op zaterdag, wat sielug! succes & slaaplekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:44 schreef Andyvie het volgende:
* blublub moet overwerken morgen....om 6:15 zijn bedje uit....dus gaat zo maar slapen....
truste!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
talk to hand mister sister
Ik ben een echte Ir. dus ik mag dat soort dingen wel een beetje snel door kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
dat weet je wel goed voor iemand met een antieke telefoon
ik ben geen mên, menquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nou niet meer zeiken mên
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nou niet meer zeiken mên
Echt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
in t echt zie je er vet anders uit man joh hej!![]()
whateverquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben geen mên, men![]()
in t echt zie je er vet anders uit man joh hej!![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat schattig!
talk to the hand coz the face don't wanna hear it anymorequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
whatever
Jij weet net zo goed als ik dat dit een verschattigerisatie is
Je kan zo naar Jerry Springerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
[..]
talk to the hand coz the face don't wanna hear it anymore
schattig![]()
In het echt zie je er ook schattig uit hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In het echt zie je er ook schattig uit hoor..
Beavje, I've got a confession to make, I slept with your mother's dog :')quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan zo naar Jerry Springer :')
You f$%^&& b@*&^%!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:57 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje, I've got a confession to make, I slept with your mother's dog
Jerry! Jerry!
wtf? &^&*^)(*)&^%%##^H"e:Op vrijdag 11 juni 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
You f$%^&& b@*&^%!!
*stoel pak en Blub er mee van t podium mep*
Hmmz..wait a sec. My mother doesn't have a dog.
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog nooit naar Jerry Springer gekeken, ik ken het alleen van horen-zeggen. Is dat erg?.
Ik ben gewoon van een andere generatie dan jij, dat is het. Tien jaar verschil in leeftijd, dat ga je toch merken hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:07 schreef blublub het volgende:
[..]
ja
Who ya callin a ho you f$%^&* b%^@*&%!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:06 schreef blublub het volgende:
[..]
wtf? &^&*^)(*)&^%%##^H&
*Beavje aan haren over grond sleur*
oh no, well in that case, I f*cked your mother and your best friend and your brother at the same time, you ho!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van een andere generatie dan jij, dat is het. Tien jaar verschil in leeftijd, dat ga je toch merken hè..
*rimpels, wallen en grijze haren tel*
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
*irritant gaat zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg het eens..
Ik heb daar toch zo'n enorme kut-hekel aan hè, mensen die alleen maarzeggen. Op MSN ook, heel irritant. Zeg dan niets ofzo.
.
lul niet, bejaarde, Beavje is ook 10 jaar ouder en die weet precies waar t over gaatquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van een andere generatie dan jij, dat is het. Tien jaar verschil in leeftijd, dat ga je toch merken hè..
*rimpels, wallen en grijze haren tel*
Ja. wat een helmjosti'squote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg het eens..
Ik heb daar toch zo'n enorme kut-hekel aan hè, mensen die alleen maarzeggen. Op MSN ook, heel irritant. Zeg dan niets ofzo.
.
Jah. Ik ben kei kewl hip en trendy mênquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]
lul niet, bejaarde, Beavje is ook 10 jaar ouder en die weet precies waar t over gaat
Ja, okeej, Beavje, maar diequote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]
lul niet, bejaarde, Beavje is ook 10 jaar ouder en die weet precies waar t over gaat
Ja. Maar die wat? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, okeej, Beavje, maar die
Oh ja, en klein G_E-tje is zeker weer de saaie ouwe zeurneus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jah. Ik ben kei kewl hip en trendy mên
who you callin fat??? &$%*(_)^%%%^$**quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Who ya callin a ho you f$%^&* b%^@*&%!!!!
Yo momma so fat that when God said, "Let there be light," he told her to move her fat old ass outta his way!
Yo mommaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:24 schreef blublub het volgende:
[..]
who you callin fat??? &$%*(_)^%%%^$**
*Blub aan haren over podium sleep*quote:*wild in de ronte schopt en krabt*
Yo momma so fat she went bungee jumping and went straight to hell!quote:your moma is so fat she went bunjy jumping off a bridge and took the bridge down with her
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Nou snap ik 'm pas! Jerry is het vriendje van Beav!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
eg wel nie eej!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jah. Ik ben kei kewl hip en trendy mên
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:32 schreef blublub het volgende:
[..]
*wijst*
echt wel! echt wel!
plus 10 jaar jonger dan hemquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:32 schreef blublub het volgende:
[..]
*wijst*
echt wel! echt wel!
hedde ge spuit 3762938 ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:33 schreef WAik het volgende:
[..]W
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hedde ge spuit 3762938 ook..
ik ga er goftedomme brabants van praten!![]()
Krijg je met al die brabo's in dit topic
*krijsend trouwring aandiggelen gooit tegen beavje's voorhoofd*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yo momma
[..]
*Blub aan haren over podium sleep*
[..]
Yo momma so fat she went bungee jumping and went straight to hell!
gezellie!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:35 schreef Markie-Mark het volgende:
groetjes van jerre en markske, die alhier zitten en zo direct vast een lekker pilske gaan nuttigen.
.
Jerry! Jerry!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*jerry in elkaar mep*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:38 schreef blublub het volgende:
[..]
Jerry! Jerry!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
.
You so ugly that when you were born the doctor turned around and smacked your mother.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:36 schreef blublub het volgende:
[..]
*krijsend trouwring aandiggelen gooit tegen beavje's voorhoofd*
My momma, my momma??? %&)(&&&^^%$##@&^!
You so ugly that when you were born the doctors threw the baby away and kept the afterbirth
huh? what's tha mattah?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Je lult, je lult dat is alles wat doet.
Ach, geen zorgen, nog maar 62 posts en dan ben je van me verlost.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
*naar signature wijs*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef WAik het volgende:
[..]
huh? what's tha mattah?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, geen zorgen, nog maar 62 posts en dan ben je van me verlost..
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, geen zorgen, nog maar 62 posts en dan ben je van me verlost..
Yo momma so ugly she looks out the window and got arrested for mooning.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
You so ugly that when you were born the doctor turned around and smacked your mother.
Bij 10.000 stop ik ermee. Het is dan meer dan genoeg geweest en tijd voor andere dingen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
okayquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij 10.000 stop ik ermee. Het is dan meer dan genoeg geweest en tijd voor andere dingen.
Yo momma so ugly that your father takes her to work with him so that he doesn't have to kiss her goodbye.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef blublub het volgende:
[..]
Yo momma so ugly she looks out the window and got arrested for mooning.
*boe roep*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij 10.000 stop ik ermee. Het is dan meer dan genoeg geweest en tijd voor andere dingen.
Dat zal over een jaar of 6 à 7 zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik stop bij 100.000 denk ik..
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat zal over een jaar of 6 à 7 zijn..
Ach, schei toch uit. Niemand wordt hier ooit echt gemist. Mensen blijven opeens weg en een week of wat later roept iemand nog een keer, goh waar is die of die toch gebleven en daarna raakt iemand in de complete vergetelheid. Vervolgens komen er nieuwe mensen bij, die de Verdwenenen helemaal nooit hebben gekend en zo wordt een naam al gauw niets meer dan een vage herinnering, overgroeid met mos.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*boe roep*![]()
Zeg doe eens niet zo krassenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit. Niemand wordt hier ooit echt gemist. Mensen blijven opeens weg en een week of wat later roept iemand nog een keer, goh waar is die of die toch gebleven en daarna raakt iemand in de complete vergetelheid. Vervolgens komen er nieuwe mensen bij, die de Verdwenenen helemaal nooit hebben gekend en zo wordt een naam al gauw niets meer dan een vage herinnering, overgroeid met mos.
Yo momma so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no professionals"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yo momma so ugly that your father takes her to work with him so that he doesn't have to kiss her goodbye.
* DennisMoore playing: Bruce Hornsby - That's Just The Way It Is.mp3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, schei toch uit. Niemand wordt hier ooit echt gemist. Mensen blijven opeens weg en een week of wat later roept iemand nog een keer, goh waar is die of die toch gebleven en daarna raakt iemand in de complete vergetelheid. Vervolgens komen er nieuwe mensen bij, die de Verdwenenen helemaal nooit hebben gekend en zo wordt een naam al gauw niets meer dan een vage herinnering, overgroeid met mos.
boe-iendquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ik denk nog niet eens na over dat soort dingen. bedoel, dit is internet, wat boeit t dan dat niemand je onthoudt. zolang mensen je IRL maar onthouden, dat is wat echt boeit, dit is gewoon grappig als je je verveelt of als ontspanning ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... neej?.
We zijn allemaal elkaars entertainment.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk nog niet eens na over dat soort dingen. bedoel, dit is internet, wat boeit t dan dat niemand je onthoudt. zolang mensen je IRL maar onthouden, dat is wat echt boeit, dit is gewoon grappig als je je verveelt of als ontspanning ofzo
Als je die pompoms maar in je tas houdt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
We zijn allemaal elkaars entertainment.
*stiekum doet*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je die pompoms maar in je tas houdt..
We leven in een vrij land mênquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je die pompoms maar in je tas houdt..
*aspirientje slik*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:12 schreef blublub het volgende:
*stiekum doet*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROZE
so come on, let meeeeeeeeeeeheeeeeeee entertain you!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We zijn allemaal elkaars entertainment.
IRL is het heus niet anders hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk nog niet eens na over dat soort dingen. bedoel, dit is internet, wat boeit t dan dat niemand je onthoudt. zolang mensen je IRL maar onthouden, dat is wat echt boeit, dit is gewoon grappig als je je verveelt of als ontspanning ofzo
jah dat is logisch, maar toch is het anders dan virtueel contact. ik ga niet hechten aan virtuele contacten, wel aan RL contacten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
IRL is het heus niet anders hoor.. Je gaat studeren en verliest middelbare school vrienden uit het oog. En na je studie verlies je medestudenten uit het oog. En als je van baan verandert je oud-collega's. Je bent verliefd, krijgt een relatie, het raakt uit en voor je het weet heb je een ander. Hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, mensen die je wel bij blijven of met wie je contact houdt.
Hell is gone and heaven's herequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
so come on, let meeeeeeeeeeeheeeeeeee entertain you!
[afbeelding]
#.. Eenmaal trek je de conclusie ..#quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
IRL is het heus niet anders hoor.. Je gaat studeren en verliest middelbare school vrienden uit het oog. En na je studie verlies je medestudenten uit het oog. En als je van baan verandert je oud-collega's. Je bent verliefd, krijgt een relatie, het raakt uit en voor je het weet heb je een ander. Hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, mensen die je wel bij blijven of met wie je contact houdt.
Heel verstandig, meiske.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:16 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat is logisch, maar toch is het anders dan virtueel contact. ik ga niet hechten aan virtuele contacten, wel aan RL contacten.
*meezing*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
#.. Eenmaal trek je de conclusie ..#
Boeie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoi, R&P is ietsje verder op
Don't make me use my pompomsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Boeie.
Stick 'm where the sun don't shine.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
Don't make me use my pompoms
Then bend overquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stick 'm where the sun don't shine.
tussen zn vetrollen dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stick 'm where the sun don't shine.
Up yours, matey.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
Then bend over
Heeft beaverhausen vetrollen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:22 schreef blublub het volgende:
tussen zn vetrollen dus
Door wie?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef Marc_mga het volgende:
Ik word gewoon keihard genegeerd
Welnee, we nemen je keihard serieus.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef Marc_mga het volgende:
*naast Marc_mga op de bank gaat springen*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef Marc_mga het volgende:
en daar heb je de heterohater weer hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:25 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
goeiesavonds iedereen behalve blublub
tsss, het rellen is ook niet meer wat het geweest is he
Ja! Nu toch niet meer!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Door wie?
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Moeten al die 18 en 19 jarigen niet eens gaan slapen ofzo? Kunnen we het eindelijk eens over Grote Mensen dingen hebben..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja! Nu toch niet meer!![]()
marc!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Marc_mga het volgende:
Ja! Nu toch niet meer!![]()
één 18-jarige die gaat slapen is voldoendequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Moeten al die 18 en 19 jarigen niet eens gaan slapen ofzo? Kunnen we het eindelijk eens over Grote Mensen dingen hebben..
Een 17-jarige als Marc_mga hoeft alleen maar wat lonkend te knipogen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Zie je, dat is het gewoon. Als je wilt dan mensen op reageren, dan moet je óf zelf beginnen te reageren of wat anderen zeggen óf iets zeggen wat een reactie uitlokt.
Dit is IRL ook zo hoor blubje, niet alleen hier.
He toch, heeft G_E weer kuren?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
die is toch al bijna 19?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 17-jarige als Marc_mga hoeft alleen maar wat lonkend te knipogen.
okay, leg nou eens uit wat ik jou ooit gedaan heb?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
marc!
[..]
één 18-jarige die gaat slapen is voldoende
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
die is toch al bijna 19?!
Jaja, ik kom al ondersteuning bieden joh!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef Marc_mga het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een 17-jarige als Marc_mga hoeft alleen maar wat lonkend te knipogen.
Je moet niet hoi zeggen en dan zeggen dat ik op moet rottenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
marc!
[..]
één 18-jarige die gaat slapen is voldoende
Heb je die blonde kees ook weer hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
He toch, heeft G_E weer kuren?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
dat laatste was niet voor jou bedoeldquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef Marc_mga het volgende:
Je moet niet hoi zeggen en dan zeggen dat ik op moet rotten![]()
Volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef Marc_mga het volgende:
krijg ik nog een pilsje van je?
![]()
Voor JP blijf ik altijd de 17-jarige Limbabwaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
die is toch al bijna 19?!
nou???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat laatste was niet voor jou bedoeld
Ohja ik heb het voorgelegd aan meneer X en hij heeft nog niet direct gereageerd en waarom vertel ik dit hier en niet over MSN?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag.
Sorry, het wil maar niet lukkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:25 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
goeiesavonds iedereen behalve blublub
tsss, het rellen is ook niet meer wat het geweest is he
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je die blonde kees ook weer hoor..
Ik voel me als 18-jarige (bijna 19 idd Keesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat laatste was niet voor jou bedoeld
Om interessant te doen, en anderen nieuwsgierig te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:36 schreef Marc_mga het volgende:
Ohja ik heb het voorgelegd aan meneer X en hij heeft nog niet direct gereageerd en waarom vertel ik dit hier en niet over MSN?
Nep-rel-nicht.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Sorry, het wil maar niet lukken
vroeger... *zucht*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Sorry, het wil maar niet lukken
Owja !quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om interessant te doen, en anderen nieuwsgierig te maken.
En de vorige keer noemde je hem nog die schattige blonde blauwogige IBG inclusiefquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je die blonde kees ook weer hoor..
ik heb ook nooit beweerd relnicht te zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nep-rel-nicht.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:39 schreef Marc_mga het volgende:
Owja !
Meneer X
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
haha kansloos :')quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor onze popcorn-factor natuurlijk. Dank!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:36 schreef Marc_mga het volgende:
waarom vertel ik dit hier en niet over MSN?
Ja toen het rellen nog betekenis had.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
vroeger... *zucht*
geeft niks hoor, volgende keer beter
Jij niet nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb ook nooit beweerd relnicht te zijn
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:41 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Voor onze popcorn-factor natuurlijk. Dank!
Ja joh, de hypocrisie is weer niet van de lucht. Maar goed, 't homotopic he: ik verbaas me nergens meer over.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de vorige keer noemde je hem nog die schattige blonde blauwogige IBG inclusiefsmiley
Betekent dit nou dat ik de weddeschap verloren heb?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij niet nee..
whatever mênquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij niet nee..
Ja, je moet nu de tegenprestatie doen enzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef Marc_mga het volgende:
Betekent dit nou dat ik de weddeschap verloren heb?![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat ik de weddeschap verloren heb?![]()
[HOMO]: Never a dull momentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja joh, de hypocrisie is weer niet van de lucht. Maar goed, 't homotopic he: ik verbaas me nergens meer over.
Dát zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[HOMO]: Never a dull moment
Je hebt je onschuldige blauw oogige blondequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja joh, de hypocrisie is weer niet van de lucht. Maar goed, 't homotopic he: ik verbaas me nergens meer over.
Inderdaad. Jou ontgaat ook niksquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dát zijn jouw woorden
Some are easily entertained.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Dát zijn jouw woorden
Sinds wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt je onschuldige blauw oogige blondeimago helemaal verloren sinds
.
Heb ik je té vaak niet serieus genomen ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt je onschuldige blauw oogige blondeimago helemaal verloren sinds
.
And others are just easy.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Some are easily entertained..
wacht maar, hij bewijst zichzelf nog wel als onvervalste relnichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, je moet nu de tegenprestatie doen enzo.
It's not so hard being easy.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
And others are just easy.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
wacht maar, hij bewijst zichzelf nog wel als onvervalste relnicht![]()
oh, ik ben al bijna overtuigd hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
wacht maar, hij bewijst zichzelf nog wel als onvervalste relnicht![]()
stoer zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, wat zal ik toch straks wel niet allemaal kunnen gaan doen met die zeeën van vrije tijd die ik opeens heb als ik hier niet meer post..
Posten op 't Libelle-forum ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, wat zal ik toch straks wel niet allemaal kunnen gaan doen met die zeeën van vrije tijd die ik opeens heb als ik hier niet meer post..
Oh doe toch niet zo hypocriet, nichtjequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Je kan hiermee beginnen:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Excuse me?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oh doe toch niet zo hypocriet, nichtje
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oh doe toch niet zo hypocriet, nichtje
Je bent te makkelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Excuse me?.
Ervaring met 'r?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:56 schreef Marc_mga het volgende:
Je bent te makkelijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hiermee beginnen:
[afbeelding]
Daar doe ik maar geen uitspraken overquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef Twaalfje het volgende:
Wat nou? Mot G_E ongesteld worden of sow?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:.
Misschien moet ik er dan ook maar meteen mee stoppen..
Neuh, ik wil niet de zoveelste zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ervaring met 'r?
Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:.
Misschien moet ik er dan ook maar meteen mee stoppen..
The first, the last, my everything.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:02 schreef Marc_mga het volgende:
Neuh, ik wil niet de zoveelste zijn
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
The first, the last, my everything eternity.
Woei!!! ik heb G_E als eerste uitgezwaaidquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen.
Barry White - You're The First, The Last And My Everything.mp3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
* ikbengeweldig doet: Depeche Mode - Leave in Silencequote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Barry White - You're The First, The Last And My Everything.mp3.
Snap - The First, The last Eternityquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Barry White - You're The First, The Last And My Everything.mp3.
En dan wou ik verder nog de groeten doen aan mijn grootmoederquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Snap - The First, The last Eternity
Zit die ook op Fok?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
En dan wou ik verder nog de groeten doen aan mijn grootmoeder![]()
ja johquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zit die ook op Fok?.
Snap - Rame.mp3
Tjeuh, 't is wat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
ja joh
Tony Bennett - The Best Is Yet To Come.mp3
Ja joh, weer lekker ouderwets een potje rellenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:34 schreef Waxxer het volgende:
Hoe is het hier?? Helemaal ge-wel-dig??
niet zo zwaarmoedig G_E, je hebt je G_L nog (dat blijft toch wel aan??) en je familie! bovendien heb ik met die vrienden dat niet zo erg: het is maar net hoeveel tijd je in je kennissen/vrienden wilt steken. mijn ouders kennen bijv. nog steeds vrienden van 20-30 jaar terugquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rellen?? Daar ben ik tot op zekere hoogte veel te lief voor, maar ik ken mijn grenzenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja joh, weer lekker ouderwets een potje rellen![]()
can't remember, wat was er toen ook alweer?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Rellen?? Daar ben ik tot op zekere hoogte veel te lief voor, maar ik ken mijn grenzenzoals een week of wat geleden bleek.
G_E is volgens mij zonet weggejaagdquote:Maar dan word ik door een groot deel van de H enorm verafschuwd en ik wil nog wel ontspannen mijn gang kunnen gaan in dit topic
cewlquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:44 schreef Waxxer het volgende:
Mijn ouders zijn nu op vakantie met vrienden uit hun studententijd
hééft zich laten wegjagen, dat is heel wat anders!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:46 schreef WAik het volgende:
[..]
can't remember, wat was er toen ook alweer?
[..]
G_E is volgens mij zonet weggejaagd![]()
![]()
hmmjah, maar een beetje lief doen scheelt ook weer...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hééft zich laten wegjagen, dat is heel wat anders!
Guttegut, lief doen doen ze maar bij R&P. G_E begon hier een beetje te jengelen over zijn 10.000, de groeten zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:51 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmjah, maar een beetje lief doen scheelt ook weer...
ja ok, je moet natuurlijk ook niet zelfmedelijden gaan beantwoorden, maar zo erg was het nog niet. negeren op dat soort opmerkingen kan ook. op de rest serieus reagerenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Guttegut, lief doen doen ze maar bij R&P. G_E begon hier een beetje te jengelen over zijn 10.000, de groeten zeg
ow... dat had ik toen niet meegemaakt, was fftjes weg...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:52 schreef Waxxer het volgende:
Nathan is door mij verdwenengeloof ik
GE weggejaagd??? *teruglees*
jep, zegt genoeg. dus ook de witte plaatjes van de H zijn weg geloof ik,of had iemand anders ze online?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:01 schreef Waxxer het volgende:
Nou.... ik lees terug.... was dat het?? En zelfs de usericon weggehaald....?
ja, de witte plekken in de H zijn pleite... ik zal de h.txt op mijn server wel ff updaten...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:02 schreef WAik het volgende:
[..]
jep, zegt genoeg. dus ook de witte plaatjes van de H zijn weg geloof ik,of had iemand anders ze online?
ja idd... maar iig werkt straks de nieuwe h weer: klikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:04 schreef Waxxer het volgende:
fotoboek leeg.......
dat ziet er behoorlijk nathanistisch uit
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:05 schreef Waxxer het volgende:
Het is maar internet, zeg ik altijd......
Zal ik ook maar stoppen dan?
ah ik zag het net staan, bij gebrek aan replies hier op de homoreeksquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:10 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor, ik blijf hier zeiken, vol met zelfmedelijden, klachten, en wat dies meer zij. Maar gelukkig voor jullie is het minder dankzij mijn weer meerdere malen geupdate weblogdus ben ik meer in staat hier daadwerkelijk onzin te verkondigen
niet meer die zure citroen, maar met een beetje suiker en wat water
of Martini, wat mij betreft
Pfoe wat een issues zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:02 schreef WAik het volgende:
[..]
jep, zegt genoeg. dus ook de witte plaatjes van de H zijn weg geloof ik,of had iemand anders ze online?
belangrijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Pfoe wat een issues zeg
LOLquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:04 schreef Waxxer het volgende:
fotoboek leeg.......
dat ziet er behoorlijk nathanistisch uit
nee, maar rechttegenover zit een camping waar voornamelijk bejaarden zitten. en die houden blijkbaar niet van een bas.. bejaarden moeten doodquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:54 schreef DennisMoore het volgende:
Draai je in een woonwijk ofzo..
Of allemaal een gehoorapparaatje, dat uit kan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:58 schreef Cybart het volgende:
nee, maar rechttegenover zit een camping waar voornamelijk bejaarden zitten. en die houden blijkbaar niet van een bas.. bejaarden moeten dood
dood is wel leuker hequote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of allemaal een gehoorapparaatje, dat uit kan..
Och, ken je die Fawlty Towers aflevering met dat dove mens, die altijd haar gehoorapparaatje uit had staan, omdat anders de batterij leeg raakte... waarop Fawlty net doet alsof hij praat, zij het volume van het ding steeds hoger zet omdat ze niets hoort, en hij tenslotte iets brult?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:01 schreef Cybart het volgende:
dood is wel leuker he
Ik mag niet klagen.quote:hoe is het verder met DM?
nee dat is een nog niet geichte generatie kloof geloof ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, ken je die Fawlty Towers aflevering met dat dove mens, die altijd haar gehoorapparaatje uit had staan, omdat anders de batterij leeg raakte... waarop Fawlty net doet alsof hij praat, zij het volume van het ding steeds hoger zet omdat ze niets hoort, en hij tenslotte iets brult?.
nee, alleen over het weer wel hequote:Ik mag niet klagen..
U?
Soms ben ik best wel wat jaloers... Veel comedy zou ik wel weer voor het eerst willen zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:07 schreef Cybart het volgende:
nee dat is een nog niet geichte generatie kloof geloof ik
Hmm, ja, 'k werd wakker met pijpestelen, maar nu weer stralende zon.quote:nee, alleen over het weer wel he
het ene moment schijnt de zon, het andere moment regent het
en da's best vervelend als je een BBQ hebt vandaag
hier nu ook. half uur geleden was er een stortbuiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
hier schijnt de zon
lang leve rtl5quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Soms ben ik best wel wat jaloers... Veel comedy zou ik wel weer voor het eerst willen zien.
Ouderwets dubbel liggen van het lachen.
Nu rest mij vooral nog de grijns der herkenning.
ja. ik ga straks meehelpen met laatste boodschappen voor het aangenzende feestje waarop een deel mensen meer komen, en dan kijken we welquote:Hmm, ja, 'k werd wakker met pijpestelen, maar nu weer stralende zon.
Regel een partytent..
Het is inderdaad jouw schuld.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is stil hier, en ik voel me schuldig
*mental image*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben als een lijk dat langs lichamen walst.
Muziekje, ramen open, lekker kopje koffie.quote:Ik ben zo depressief op dit moment.![]()
omdat ik depri ben en op mijn dubbele helix en genen na eigenlijk geen mens ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Want?
Depri als in 'chemische onbalans in de hersenen', of als in 'met een goeie reden'?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat ik depri ben en op mijn dubbele helix en genen na eigenlijk geen mens ben.
Ik heb de krant zitten lezen en ik heb zo nu- en dan even m'n hoofd opgetild. Als ik al bijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:03 schreef Cybart het volgende:
de broer van maxima is best een lekker ding
Zon schijnt hier, en 't is best lekker enzo..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:20 schreef WAik het volgende:
mogguh
tis kutweer... en de overbuurman ligt nog steeds te slapen in zijn dubbelgeparkeerde auto...![]()
veel plezier mistah!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:15 schreef Cybart het volgende:
ochtend M&J
goed ik ga aan het feesten/bbq'en tot diep in de nacht
bis morgen
begint hier net op te klaren...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zon schijnt hier, en 't is best lekker enzo..
Pathmos?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:30 schreef WAik het volgende:
[..]
begint hier net op te klaren...
en het was niet de buurman, maar een verdwaalde jongen ofzowerd zonet door een vriend van hem gewekt, uit de auto gesleurd (portier dicht en op slot) en toen bleek hij geen sleutels buiten te hebben. rofl, vage buurt hiero, maar maakt het wel leuk
jepquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pathmos?
hiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef wizarddragon het volgende:hoi iedereen
Je bent ongeveer 938 topic's te laatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:01 schreef Spiller het volgende:
baggertopic.
Heeya Wizardquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef wizarddragon het volgende:hoi iedereen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:01 schreef Spiller het volgende:
baggertopic.
*op horloge kijk*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
Is het weer zover?
Oh gezellig!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:23 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*op horloge kijk*
Reltijd
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Sukkel!
Heej werkse hè Kees!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Sukkel!
Pisnichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh gezellig!
Sukkel!
Heej Wi Wa Waxxerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Hai 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12je!
tevergeefs?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:18 schreef Marc_mga het volgende:
*tevergeefs op F5 blijf duwen*
het was weer een nichtenrel zegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:35 schreef Twaalfje het volgende:
Tis weer nix hierow.
*deur uitgaat*
Weet je niet wat dat betekent?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tevergeefs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |