Hopelijk blijft deze Duitser nog wel een tijdje in Nederland.quote:Op zondag 5 september 2004 12:15 schreef Moody het volgende:
Jup, maar 2. Bundesliga is gelijk aan middenmoot eredivisie hoor, dus op zich geen blamage
Positief is wel dat Niemeyer (beste speler van vorig seizoen) weer terug is....
nee vind je dat echt? Als je in de Europa Cup zou uitkomen kan je ook tegen pakweg Bochum spelen en dan moet je ook gewoon uit gelijkspelen. Maar goed, misschien hebben ze 'geoefend'.quote:Op zondag 5 september 2004 12:15 schreef Moody het volgende:
Jup, maar 2. Bundesliga is gelijk aan middenmoot eredivisie hoor, dus op zich geen blamage
Positief is wel dat Niemeyer (beste speler van vorig seizoen) weer terug is....
Het is gewoon een feit dat de 1. Bundesliga ver boven de eredivisie staat. De top-3 in Nederland kunnen wel meekomen in die competitie, maar de suptoppers en middenmoters hier zullen in het rechterrijtje belanden daar.quote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nee vind je dat echt? Als je in de Europa Cup zou uitkomen kan je ook tegen pakweg Bochum spelen en dan moet je ook gewoon uit gelijkspelen. Maar goed, misschien hebben ze 'geoefend'.
Cziommer gaat weer op "zijn" plek terug.quote:Wie gaat de terugkeer van Niemeyer zijn plek kosten?
Het is net of komend weekend de competitie weer opnieuw begint.. alle last minute transfers zien we nu pas terug op het veld..quote:Op donderdag 9 september 2004 09:36 schreef Moody het volgende:
Die Majstro is wel een scorende verdediger zeg....
26 goals in 146 wedstrijden in het betaald voetbal...
http://www.fctwente.nl/nieuws/2004-08-31-majstorovic.stm
my thougts exactly! Verliezen van Ahlen moet je je schamen. Ik kan me nogwedstrijden herinneren van Twente tegen Bayern.. dat was toch ook schitterend en spannend..quote:Op donderdag 9 september 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik wil niet beweren dat de Bundesliga geen niveau heeft, maar het is wel erg kort-door-de-bocht dat behalve de top-3 niemand mee zou kunnen in de Bundesliga en zo goed is Ahlen nou ook weer niet...
met Vurens en Bruggink was dat volgens mij.. Twente heeft nog wel meer glorieperiodes gekend natuurlijk..quote:Op donderdag 9 september 2004 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat waren de gloriejaren van Twente idd
Ik durf te beweren dat ze nu een elftal hebben die niet eens veel minder is, maar de concurrentie is gewoon vele malen groter.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat waren de gloriejaren van Twente idd
Vurens, Bruggink, Mols, De Boer, Numan, Mulder, Bosvelt, De Koning...was een mooie tijd inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2004 11:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
met Vurens en Bruggink was dat volgens mij.. Twente heeft nog wel meer glorieperiodes gekend natuurlijk..
de dienst uitmaakte 25 jaar geleden?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat ze nu een elftal hebben die niet eens veel minder is, maar de concurrentie is gewoon vele malen groter.
Vroeger (25+ jaar geleden) waren er 5 clubs die de dienst uitmaakten; Ajax, Feyenoord, PSV, Sparta en Twente....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |