quote:FC Twente biedt Jesse Schotman contract aan
11 Juni 2004 - Erwin
Go Ahead Eagles-speler Jesse Schotman heeft een aanbod in beraad van FC Twente. De middenvelder kan voor 3 jaar tekenen in Enschede, zo meldt het Deventer Dagblad. Schotman twijfelt echter of hij al rijp is voor het grotere werk en heeft ook nog een 2-jarig contractaanbod van zijn huidige club op zak. FC Twente wilde hem graag vastleggen en meteen weer een jaar aan de Deventer-ploeg verhuren, maar daar willen de Eagles niets van weten. Schotman (20) debuteerde dit jaar in het eerste. Op zijn vakantieadres in Tenerife zal hij in de komende dagen beslissen waar zijn toekomst ligt.
quote:Ibad Muhamadu verkast naar MVV
11 Juni 2004 - Erwin
Ibad Muhamadu is met MVV tot een mondeling akkoord gekomen, zo meldt de officiele website van de Limburgse club. De vleugelspits, die ook in het centrum uit de voeten kan, zal voor 3 jaar tekenen in Maastricht. Muhamadu mocht transfervrij vertrekken bij Twente, dat hem afgelopen seizoen al verhuurde aan Cambuur Leeuwarden. In 21 wedstrijden wist hij 4x het net te vinden voor de Friezen. In seizoen 2001/2002 kwam hij 5 keer in actie voor FC Twente, waarin hij niet tot scoren kwam.
Er was interesse vanuit Frankrijk, maar voor zover ik het begrepen heb blijft N'Kufo nog gewoon een jaartje in Enschede om zich in de kijker te spelen voor een grotere (waarschijnlijk) Franse club....de transfersom wordt er toch niet hoger door (dankzij clausule)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef -Hans- het volgende:
N'Kufo gaat toch weg bij Twente? ik meende dat hij naar Montpellier HSC zou gaan.
quote:Interesse FC Twente voor Richard Knopper
14 Juni 2004 - Epiwood
Nadat vorig jaar zijn komst op het laatste moment niet doorging, heeft FC Twente volgens SBS6 opnieuw interesse voor Richard Knopper. De 26 jarige Knopper staat ook op het verlanglijstje van Vitesse en een tweetal Bundesligaclubs. Vitesse heeft kenbaar gemaakt de aanvallende middenvelder te willen huren, terwijl FC Twente de speler zou willen overnemen van Ajax. Het verkopen van de speler geniet bij Ajax sterk de voorkeur, gezien het volgende zomer aflopende contract van Knopper. De dit seizoen aan Heerenveen uitgeleende Knopper, behoort bij Ajax echter tot de grootverdieners. Die constatering in combinatie met de door Ajax verlangde transfersom, maakt de kans op een overgang voorlopig derhalve niet al te groot.
Hij had wel een afscheidspagina in het krantje dat ze uitdeelden bij de bekerfinale...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:02 schreef Moody het volgende:
Wel gek dat ze 'm niet hebben uitgezwaaid dan
Ik hou me vast aan de laatste strohalm
Hij werd toch wel naar de middenstip geroepen? Volgens mij zat ik me toen nog extreem te verbazen, omdat ik dacht dat die zou blijven.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel gek dat ze 'm niet hebben uitgezwaaid dan
Ik hou me vast aan de laatste strohalm
quote:Twente heeft interesse in La Placa
16 Juni 2004 - Mastho
In het geruchtencircuit op internet wordt weer eens een speler aan Twente gelinkt. Jean-Pierre La Placa is een 31-jarige Zwitser die momenteel bij Bergen in België speelt. De rechtsbuiten kwam afgelopen seizoen 19 keer in actie en wist daarin 4 doelpunten te scoren. Of Twente écht interesse heeft in deze landgenoot van N'Kufo en Afonso valt te bezien, deze roddel wilden we u in ieder geval niet onthouden.
Aan de ene kant goed nieuws maar toch heeft die het dit jaar niet heel erg goed gedaan bij Twentequote:Cziommer nog een jaar bij Twente
23 Juni 2004 - Utop
Simon Cziommer speelt nog een jaar op huurbasis bij FC Twente. Cziommer en Twente waren het al langer eens over een huurcontract, maar nu zijn ook de onderhandelingen met Schalke afgerond. Ook andere Nederlandse clubs waren in de markt voor de middenvelder
Bron
quote:Plageman nog op zoek naar twee spelers
28 Juni 2004 - Mastho
Johan Plageman is zojuist teruggekeerd van zijn vakantie in Portugal en geeft vandaag in Twente Vandaag toelichting op het huidige aankoopbeleid. "We gaan nu bouwen aan een jong elftal dat ingespeeld moet raken en op termijn moet gaan bieden wat we willen: een plek in de subtop" Voor het komende seizoen acht Plageman het nog niet reëel dat de ploeg al hoge ogen gaat gooien. De verjonging van het elftal is een gevolg van van de financiële situatie bij Twente. De grootverdieners Grujic, Pothuizen en Van der Weerden drukten met hun salaris zwaar op de begroting.
In totaal vertrekken er dertien spelers, tot nu zijn er negen nieuwe vastgelegd. Als het aan Plageman ligt komen daar nog twee spelers bij. "We zijn in principe nog op zoek naar twee spelers. Een linkspoot in de verdediging en een goede rechterspits. Absoluut nodig is het niet, maar er is in elk geval financiële ruimte voor", aldus de technisch manager. Voor de rechtsbuitenpositie zal ook Tim Velten in aanmerking komen. De jeugdspeler en international van Oranje onder 19 wordt in juli overgeheveld naar de eerste selectie die volgens Plageman zal bestaan uit 23 of 24 spelers. Over een eventueel vertrek van Blaise N'Kufo is Plageman duidelijk: "N'Kufo weg? Niet dat ik weet!"
quote:Eerste 4 competitiewedstrijden bekend
28 Juni 2004 - Erwin
Zoals al eerder gemeld start FC Twente het komende seizoen tegen landskampioen Ajax. Een pittige competitiestart is de algemene mening van de fans, maar het wordt nog 'leuker'. De tweede wedstrijd zal namelijk uit worden gespeeld bij angstgegner RKC in Waalwijk. Daarop volgt een ook al niet gemakkelijke thuiswedstrijd tegen Heerenveen, dat vorig jaar verdienstelijk Europees Voetbal wist veilig te stellen. Wedstrijd nummer 4 zal in De Kuip gespeeld worden, tegen Feyenoord. Een pittige start dus voor onze vernieuwde selectie.
quote:Twente wil linksback Snoyl van Feyenoord
29 Juni 2004 - Mastho
De kans is groot dat FC Twente Ferne Snoyl van Feyenoord gaat huren. De 19-jarige verdediger maakte afgelopen jaar zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord en staat te boek als een groot talent. Onder de nieuwe hoofdtrainer in Rotterdam, Ruud Gullit, leek de linkspoot echter buiten beeld te raken. Hij zal waarschijnlijk voor de duur van 1 jaar aan Twente worden verhuurd. Ook Vitesse en FC Den Bosch hengelden naar Snoyl.
12 punten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:02 schreef Moody het volgende:
Eerste 4 competitiewedstrijden bekend
28 Juni 2004 - Erwin
Zoals al eerder gemeld start FC Twente het komende seizoen tegen landskampioen Ajax. Een pittige competitiestart is de algemene mening van de fans, maar het wordt nog 'leuker'. De tweede wedstrijd zal namelijk uit worden gespeeld bij angstgegner RKC in Waalwijk. Daarop volgt een ook al niet gemakkelijke thuiswedstrijd tegen Heerenveen, dat vorig jaar verdienstelijk Europees Voetbal wist veilig te stellen. Wedstrijd nummer 4 zal in De Kuip gespeeld worden, tegen Feyenoord. Een pittige start dus voor onze vernieuwde selectie.
Drizzt, dat is een legandarische naam...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en de legende is fan van FC Twentequote:Op woensdag 30 juni 2004 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Drizzt, dat is een legandarische naam...![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:39 schreef Eilanden het volgende:
Bronnen rondom het Belgische Germinal Beerschot melden dat Van der Weerden van FC Twente in de belangstelling staat van Beerschot.
FC Twente heeft interesse in de linksback van Vitesse, Purrel Fränkel.
Bron: Eredivisievoetbal.com
Denk dat Touzani ook wel ervaring mee brengt maar zo iemand als pasanen is niet verkeerd iddquote:Op zondag 11 juli 2004 14:29 schreef tukkeronline het volgende:
Inderdaad, er mag nog wel wat ervaring bijkomen achterin. Ik zou Pasanen wel een goeie vinden en misschien Zwaanswijk ook wel.
Nummer 1 had gisteren Boschker verder niet veel basis nummers alleen schuurman had 2 dacht ik en N'Kufo 9.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:23 schreef PogueMahone het volgende:
Wie heeft nummer 1? of zijn er nog vaste nummers?
Gakho heeft trouwens nog geen nieuwe club, op het laatste moment afgeketst
Bronquote:Vaste rugnummers 2004/2005
1. Sander Boschker
2. Resit Schuurman
4. Ramon Zomer
6. Karim Touzani
8. Simon Cziommer
9. Blaise N'Kufo
10. Jason Culina
11. Dmitri Shoukov
12. Jeroen Heubach
13. Remko Pasveer
14. Raymond Fafiani
15. Elbekay Bouchiba
16. Cees Paauwe
17. Peter Niemeyer
18. Rahim Ouedraogo
19. Guillerme Afonso
20. Bas Sibum
21. Kim Christensen
22. Niels Wellenberg
23. Tim Velten
24. Karim El Ahmadi
25. Nelson Goncalves da Costa
idd volgens mij ook en paauwe was geblesseerd zaterdag dat is dan wel jammerquote:Op zondag 11 juli 2004 18:16 schreef Merson het volgende:
Maar het is nog niet zeker wie de 1e keeper wordt volgens mij. Dat zou beslist worden in de voorbereiding.
ja, volgend jaar loopt het contract af. zal me benieuwen welke sponsor we krijgen. hoop persoonlijk wel op nikequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:23 schreef DarkShine het volgende:
Die umbro shirts vallen erg klein uit dit jaar kan ik je zeggen.
Grootste maat van Roda's nieuwe uitshirt gepakt, het zou me neefje van 3 net passen...
Ja ik vond hem goed spelen daar. Hij is gehaald voor de toekomst. Maar ik zie 'm al wel wat wedstrijden meepakken komend seizoenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Guillermo Alfonse speelde toch met Zwitserland op het ek onder 19? Is hij echt goed en heeft hij kans op een basisplaats of moet hij noeg even wachten?
Maakte een goede indruk. Beetje het type Vennegoor, alleen wat minder sterk en feller.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Die Guillermo Alfonse speelde toch met Zwitserland op het ek onder 19? Is hij echt goed en heeft hij kans op een basisplaats of moet hij noeg even wachten?
27.000 plaatsen, flink stadionquote:Uitbreiding stadion nadert
30 Juli 2004 - Utop
Nieuws van de persconferentie: de stadionuitbreiding zit er nu echt aan te komen. In augustus 2006 moet de capaciteit van het Arkestadion verdubbeld zijn, van de huidige 13.500 naar 27.000 plaatsen.
quote:Renovatie ligt op schema
31 Juli 2004 - Redman
Op 9 april 2003 sloeg menig supportershart op hol, nadat de rechtbank in Almelo de Stichting FC Twente '65 had failliet verklaard. De destijds ingezette koers van het saneringsplan ligt op dit moment op schema en het herstelplan vordert dus zoals verwacht.
Voorzitter Munsterman meldt in De Twentsche Courant Tubantia dat een bedrag van 1,5 miljoen euro (25% van de gehele schuld) al is afgelost aan de gemeente. Waar afgelopen seizoen nog een exploitaiteverlies werd geleden van 500.000 euro, draait de club komend seizoen weer met een sluitende begroting. Bovendien is deze gegroeid van 11,3 naar 11,7 miljoen euro.
Wanneer de ontwikkelingen volgens plan gaan, is de complete renovatie aan het begin van seizoen 2006/2007 afgerond. Met een schuldenvrij bestaan en een uitgebreid stadion moet FC Twente dan terugkeren in de subtop van Nederland.
Nou? Weet niemand dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:17 schreef Merson het volgende:
Mag je eigenlijk een digitale camera mee het stadion in nemen?
Ben namelijk beetje bang dat het vanavond alleen de wedstrijd uit zitten wordt en dan heb ik mooi wat te doen met mn camera.
Waarom zou dat niet mogen?? Je ziet toch tijdens grote wedstrijden ook wel eens wat flitsen van camera's. Ik neem mn camera vaak wel even mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:28 schreef Merson het volgende:
[..]
Nou? Weet niemand dat?![]()
quote:FC Twente test Portugese verdediger
De 26 jarige verdidiger Rui Manuel Marquez is op proef bij FC Twente. De Portugees zit zonder club nadat VFB Stuttgart zijn contract niet verlengde. Marquez speelde eerder voor Hertha BSC, SSV Ulm en Benfica. Waarschijnlijk maakt hij in de oefenwedstrijd tegen Aberdeen zijn debuut.
Bron: VI op vrijdag
Lekker op tijd, die kerel is gisteren alweer naar huis gestuurd ivm conditiegebrek. Hij zou vanavond maximaal 45 minuten kunnen spelen en dat vond Coolen te weinig om hem een eerlijke kans te geven. Ze houden echter contact met hem (Bron: www.fctwente.net)quote:FC Twente test Portugese verdediger
De 26 jarige verdidiger Rui Manuel Marquez is op proef bij FC Twente. De Portugees zit zonder club nadat VFB Stuttgart zijn contract niet verlengde. Marquez speelde eerder voor Hertha BSC, SSV Ulm en Benfica. Waarschijnlijk maakt hij in de oefenwedstrijd tegen Aberdeen zijn debuut.
Bron: VI op vrijdag
Welk geld doen ze dat eigenlijk vanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:50 schreef Moody het volgende:
[..]
27.000 plaatsen, flink stadion
Zoals het er nu uitziet zijn er gegarandeerd 20.000 plaatsen bezet elke thuiswedstrijd.
Maar een uitgebreid stadion trekt natuurlijk ook mensen die voorheen niet op de wachtlijst stonden, dus zullen er waarschijnlijk meer zitten...
Waarschijnlijk combi van investeerders, sponsoren en misschien gemeente.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Welk geld doen ze dat eigenlijk van
Ik zag het hier niet staan dus dacht ik toch maar ff plaatsen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:46 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Lekker op tijd, die kerel is gisteren alweer naar huis gestuurd ivm conditiegebrek. Hij zou vanavond maximaal 45 minuten kunnen spelen en dat vond Coolen te weinig om hem een eerlijke kans te geven. Ze houden echter contact met hem (Bron: www.fctwente.net)
Dat zijn goede vooruitzichten.quote:Coolen sprak zich ook uit over de speelstijl van FC Twente. "We vinden initiatief belangrijk. Dat willen we veel hebben. Maar we zullen ook rekening moeten houden met de kracht en zwakte van de tegenstander. Het resultaat is het belangrijkste, daarom zullen we soms concessies moeten doen aan de speelstijl. []bMaar één ding wil ik zeker: bloed, zweet en tranen. Dat verdient onze aanhang."[/b]
Utrecht toch? DOVO had wel gewonnen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:07 schreef Moody het volgende:
Was een redelijke wedstrijd. Aberdeen was echt heel zwak. Vreemd dat Heerenveen er niet van kon winnen....
Een erg jong team.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Leuk team heeft Twente zeg.
Als dit team nu bij elkaar gehouden wordt, zit Twente in 2 seizoenen weer terug in de subtopquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Een erg jong team.
Ik zou er dit seizoen nog niet teveel van verwachten (tussen plek 7 en 10 gok ik), maar volgend seizoen staat er een jong ingespeeld elftal.
43. 0-1 Sluijterquote:Ruime zege op Heracles Almelo
FC Twente heeft in het Arke Stadion met 4-1 gewonnen van Heracles Almelo. Het duel zou oorspronkelijk in Beckum worden afgewerkt, maar die wedstrijd is vorige week om veiligheidsredenen verboden. Beide clubs beschouwden de ontmoeting echter als cruciaal in de voorbereiding en dus besloot men om woensdagmiddag in het geheim te spelen in Enschede.
De eerste helft liep stroef van Twentse zijde. Heracles Almelo kreeg de betere kansen en kwam kort voor het rustsignaal verdiend op voorsprong via Thijs Sluijter (0-1). Het tweede bedrijf kende een heel ander verhaal. De ploeg van trainer Rini Coolen voerde het tempo en de druk op en creeërde zich legio kansen. Dit resulteerde al snel in de gelijkmaker van Jason Culina (1-1).
De thuisploeg domineerde de wedstrijd en een tweede treffer leek slechts een kwestie van tijd. Twintig minuten voor het einde was die tijd gekomen, Simon Cziommer bracht FC Twente voor het eerst op voorsprong (2-1). Direct na de drinkpauze werd het 3-1 via Dmitri Shoukov en nauwelijks tien minuten later zelfs 4-1 via opnieuw Jason Culina. Simon Cziommer had een groot aandeel in het succes, naast zijn treffer gaf hij driemaal de assist.
[offtopic] Heerenveen, Utrecht en DOVO hebben beide van Aberdeen gewonnen...en aangezien Utrecht hierna van DOVO won, hebben ze dat driekampje gewonnen... [/offtopic]quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:56 schreef Merson het volgende:
[..]
Utrecht toch? DOVO had wel gewonnen.
DOVO had gewonnen, Utrecht had gelijk gespeeld tegen Aberdeen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[offtopic] Heerenveen, Utrecht en DOVO hebben beide van Aberdeen gewonnen...en aangezien Utrecht hierna van DOVO won, hebben ze dat driekampje gewonnen... [/offtopic]
Twente heeft een leuke ploeg, ik hoop dat alle wachtenden hun seizoenkaart alsnog krijgen...gave spandoeken trouwens tijdens de AC finale, heeft veel werk ingezeten denk ik...iemand nog foto's?
True, i stand correctedquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:07 schreef Moody het volgende:
[..]
DOVO had gewonnen, Utrecht had gelijk gespeeld tegen Aberdeen toch?
Volgens bronnen (Rhenens Betuwse Courant en De Rijnpost) kwam DOVO na +- 6 minuten gelukkig op voorsprong en heeft die voorsprong daarna met hand en tand verdedigd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:14 schreef Moody het volgende:
Verliezen van DOVO pff.
Aberdeen had zeker niet door dat ze tegen een amateurclub speelden.
quote:Boschker krijgt de voorkeur van Coolen
9 Augustus 2004 - Epiwood
De strijd om de plek onder de lat is voorlopig beslist; Boschker is de doelman die van coach Rini Coolen de voorkeur krijgt boven de eveneens goed presterende Cees Paauwe, zo meldde de coach vanochtend. De keuze van Coolen was weinig verrassend, gezien de goede optredens van Boschker in de voorbereiding. Boschker straalde in de wedstrijden veel vertrouwen en rust uit en zorgde voor een prima coaching van de zwaar gerenoveerde achterhoede.
ohquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Boschker heeft maar een contract voor één jaar toch?
quote:Coolen bevestigt geruchten over Grujic en Delorge
10 Augustus 2004 - Mastho
Rini Coolen geeft vandaag in de Telegraaf aan dat er een kans bestaat dat Spira Grujic alsnog terugkeert bij FC Twente. De Servische mandekker voelde zich aan het eind van vorig seizoen respectloos behandeld en wenste niet verder te praten over een eventuele contractverlenging. Coolen: "Er bestaat een kleine kans kans dat Spira terugkeert bij ons, maar dan moet hij wel aan onze financiële voorwaarden voldoen".
Coolen geeft verder aan dat Twente nog niet is uitgeshopt: "Ik weet dat Johan Plageman zijn best doet een man centraal achterin en een rechterspits aan te trekken. Voor die laatste positie hebben we Laurent Delorge van het Belgische Lierse op het oog. Hij is net hersteld van een blessure. Daarnaast wil ik graag een linksbenige speler achter Jeroen Heubach hebben. Jeroen Heubach valt namelijk bij de start tegen Ajax weg door een schorsing. Maar goed, er is weinig geld, dus is het afwachten wat eruit rolt."
quote:Twente test Australische verdediger
10 Augustus 2004 - Mastho
FC Twente heeft de komende dagen wederom een centrale verdediger op proef. De Australiër Con Blatsis, die tevens beschikt over een Grieks paspoort zal morgenavond in het oefenduel van Jong Twente tegen Stevo zijn opwachting maken. De 1.90m lange Blatsis speelde onder andere voor Derby Country, Sheffield Wednesday en het Turkse Kocealispor. Enkele weken geleden maakte hij nog indruk toen hij op stage was bij Coventry, maar tot het overeenkomst heeft het nog niet geleid.
Als finale ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Moody het volgende:
Laten we hopen Heracles - Twente
rest staat op de site van Tubantia.quote:Na vijf jaar Willem II had Dmitri Shoukov (28) er genoeg van. Het was tijd voor een nieuwe prikkel. Hij koos voor FC Twente. De Rus verhuisde met vrouw en twee dochters van Tilburg naar Enschede-West. Alweer een nieuwe wereld.
ENSCHEDE - Zijn dochter Christina van tien jaar voelt zich na een maandje Enschede al aardig op haar gemak. Bij Dmitri Shoukov begint het ook te komen. Hij is een keer in het centrum van zijn nieuwe woonplaats geweest. Typisch Nederlandse stad, met een duidelijk centrum en weinig hoge gebouwen, constateerde hij. ‘Ik kreeg meteen een goed gevoel bij Enschede, dat heb ik bij Tilburg nooit gehad. In die stad vond ik niets mooi. Ik heb er leuke mensen ontmoet, maar de stad Tilburg zal ik zeker niet gaan missen.’
quote:FIFA wijst opleidingsvergoeding Cziommer toe
11 Augustus 2004 - Epiwood
De arbitragecommisie van de FIFA heeft in zijn uitspraak over de door Schalke '04 verschuldigde opleidingsvergoeding inzake Simon Cziommer aan FC Twente een bedrag toegewezen van ¤ 460.000,-.
Twente meende recht te hebben op een vergoeding van ¤ 630.000,-, terwijl de Königsblauen dachten voor ¤ 150.000,- hun slag te kunnen slaan. Aangezien FC Twente in augustus 2003 aangaf, in de begroting géén rekening te houden met de opleidingsvergoeding, lijkt dit een financiële meevaller van behoorlijke omvang te worden.
quote:Definitieve selectie Oranje bekend
[12/08/2004] Marco van Basten heeft voor de eerste keer zijn selectie bekend gemaakt voor het Nederlands Elftal, dit voor de oefeninterland tegen Zweden volgende week woensdag. In totaal telt de selectie van Van Basten zes debutanten, te weten: Collins John (Fulham), Romeo Castelen (Feyenoord), Maarten Stekelenburg (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Jan Kromkamp (AZ) en Dave van den Bergh (FC Utrecht)
Van de voorlopige selectie die eerder bekend werd gemaakt valt dus een andere mogelijke debutant Pascal Bosschaart (Feyenoord). Arjen Robben (Chelsea) en Philip Cocu (PSV) moesten verstek laten gaan vanwege een blessure. Ook Ruud van Nistelrooy en Clarence Seedorf zijn vanwege blessures niet van de partij.
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Maarten Stekelenburg (Ajax)
Verdediging: Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Johnny Heitinga (Ajax), Kevin Hofland (Wolfsburg), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ)
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Edgar Davids (Internazionale), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax)
Aanval: Dave van den Bergh (FC Utrecht), Romeo Castelen (Feyenoord), Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), Collins John (Fulham), Roy Makaay (Bayern München) en Robin van Persie (Arsenal).e]
Flikker op man, wat een onwijze boutvoetballer is dat (en dat zeg ik niet alleen om de AC Finale). Als je het nou over een over het paard getilde rotkop hebt, dan is dit het uitstekende voorbeeld. Ik stel voor dat we Overmars nog 1x vragen om mee te doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Van den Bergh ook terecht erbij.
Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:57 schreef gras het volgende:
Was de 'sfeer' gister iets om trots op te zijn? Ik vond het niet veel voorstellen eigenlijk.
Niet altijd even best. Ik spreek me dan ook niet echt uit over de fantastische sfeer zoals 'jullie' dat wel doen, want 'jullie' hebben immers de beste sfeer van de hele HCE is het niet?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:23 schreef Moody het volgende:
Maar goed. Als je de sfeer gisteren al "niet veel vond voorstellen", wat vind je dan van de sfeer tijdens een competitiewedstrijd de Arena
En jullie bij de 0-3 zoals Moody net zegt. Het ligt er vaak maar net aan hoe het gaat me je eigen club.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:25 schreef Merson het volgende:
[..]
Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.
Was wel grappig dat Twente zong "Vak vol met Tokkies" en dat het Ajax-vak antwoordde met "Tokkie on tour olé olé"quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:25 schreef Merson het volgende:
[..]
Jullie waren inderdaad het grootste gedeelte van de 2e helft erg stil.
Jup, moet je nagaan hoe 'goed' de sfeer dan is bij andere clubs.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:28 schreef gras het volgende:
[..]
Niet altijd even best. Ik spreek me dan ook niet echt uit over de fantastische sfeer zoals 'jullie' dat wel doen, want 'jullie' hebben immers de beste sfeer van de hele HCE is het niet?
Ik wilde nog wel op wat punten ingaan, maar zal dat wel achterwege laten. Ik ben in ieder geval blij dat we gewonnen hebben. Ik kan me de terugreis van vorig seizoen nog goed herinneren...quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Genoeg over deze discussie in dit topic lijkt me.
Zong twente niet iets van "Een vak vol met tieners"? Enkele antwoorden daarop waren iig: "We zijn op tienertour" "Joden zijn lief" en "Ze winnen nooit van de tokkies".quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Was wel grappig dat Twente zong "Vak vol met Tokkies" en dat het Ajax-vak antwoordde met "Tokkie on tour olé olé"![]()
Dus ze kunnen het wél![]()
www.fctwente.netquote:Ook Twente meldt zich voor Peter van den Berg
17 Augustus 2004 - Mastho
Volgens AD Sportwereld heeft Twente zich aangesloten bij de rij clubs die interesse heeft in Peter van den Berg. De 31-jarige verdediger staat tevens in de belangstelling van Vitesse, NAC en ADO Den Haag. Feyenoord zou een kleine transfersom voor de centrale verdediger eisen.
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las in de Tubantia dat vak P Grujic graag terug wilde, ben benieuwd hoe het bestuur hierop reageert.
Het bestuur gaat wel een gesprek met een woordvoerder van vak P aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.
Ze luisteren dan wel goed naar de achterban. Maar dan prefereer ik toch een Mexes ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou wel erg slap zijn als ze daar op in gaan.
Beetje te laat luisteren hè.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:41 schreef Merson het volgende:
[..]
Ze luisteren dan wel goed naar de achterban. Maar dan prefereer ik toch een Mexes ofzo.
quote:Con Blatsis afgetest
20 Augustus 2004 - Utop
Eerder bleek testspeler Marques conditioneel niet fit, en nu mag ook verdediger Con Blatsis weer naar huis. Volgens de technische staf was de Griekse Australiër niet de directe versterking voor de achterhoede waar Twente naar op zoek was. De 27-jarige verdediger trainde anderhalve week mee met FC Twente.
www.fctwente.nlquote:Blatsis vooralsnog niet naar Twente
Con Blatsis heeft vrijdag zijn (voorlopig) laatste training bij FC Twente afgewerkt. De 27-jarige centrale verdediger was de afgelopen anderhalve week op proef in Enschede, maar bleek niet de speler waarnaar FC Twente momenteel op zoek is.
"We hebben hem zeker niet afgetest", benadrukt algemeen directeur Johan Plageman. "Hij heeft de potentie om ons in de toekomst beter te maken. Maar we zoeken een speler die ons direct beter kan maken. Blatsis kampte met een trainingsachterstand en daarom hebben we besloten om door te zoeken naar iemand die wel direct inzetbaar is. Dat kan nog tot 31 augustus en we hebben ook wat namen op het oog, maar het is nog te prematuur om daar wat over te zeggen. Mochten we er niet in slagen om een andere speler te vinden, dan kan het best zijn dat we weer bij Blatsis terugkomen en met hem gaan praten", aldus Plageman.
Blatsis is geboren in Australie en beschikt ook over een Grieks paspoort. Hij speelde van 2000 tot 2002 voor het Engelse Derby County en was de laatste twee seizoenen actief voor Kocaelispor, een club uit de hoogste Turkse divisie.
FC Twente hoopt overigens in totaal twee nieuwe spelers aan de selectie toe te kunnen voegen. Plageman: "Het ideaalplaatje zou zijn om drie versterkingen te halen, maar budgettair gezien is er slechts ruimte voor twee nieuwe spelers." Het gaat daarbij om een centrale verdediger, een linkerverdediger en/of een rechteraanvaller.
www.fctwente.netquote:Twente wil Zweedse verdediger
24 Augustus 2004 - Mastho
Volgens RTV Oost probeert FC Twente de Zweedse verdediger Daniel Majstorovic te contracteren. Majstorovic is een 27-jarige centrale verdediger die uitkomt voor Malmö FF, de huidige koploper in de Zweedse Allsvenskan. Majstorovic is een ervaren speler, 1.90m lang en kopsterk. Er bestaat voor hem ook interesse van het Engelse Southampton.
De interesse voor Lurling (Feyenoord) en Colin (PSV) is volgens RTV Oost ook nog altijd aan de orde.
www.fctwente.netquote:"Twente volgt ook de Beule"
26 Augustus 2004 - Mastho
Volgens VI heeft Twente ook interesse in de Belgische aanvallende middenvelder Davy de Beule. De Beule is bij zijn huidige club Lokeren in een soap verwikkeld, want hij is door de voorzitter terug gezet naar het tweede elftal omdat hij zijn in 2005 aflopende contract niet wil verlengen. Daarop heeft hij formeel ontslag genomen bij zijn club en zou dus transfervrij mogen vertrekken. Een keur aan clubs heeft zich inmiddels voor de 22-jarige, talentvolle speler gemeld, te weten: Club Brugge, Standard Luik Roda JC en volgens VI dus ook FC Twente.
Bron: RTVOostquote:Voetballen - Daniel Majstorovic tekent vandaag een 4-jarig contract bij FC Twente.
De Zweedse centrale verdediger komt van Malmo waar hij bijna vier seizoenen speelde en tussentijds vertrekt. FC Twente heeft daardoor wel een transfersom moeten betalen voor de 27-jarige ex-international die vanmiddag eerst medisch gekeurd wordt. Majstorovic is voorlopig de enige versterking die aan de selectie wordt toegevoegd. Vannacht sluit de transfermarkt waardoor het niet meer mogelijk is spelers aan te trekken.
Ik weet niet meer dan jij denk ik, maar ik las ook de "geruchten" op het fc twente forum.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:11 schreef Moody het volgende:
Iemand meer nieuws over dat De Ridder naar Twente verkast?
Mijn Daniël?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:11 schreef Moody het volgende:
Iemand meer nieuws over dat De Ridder naar Twente verkast?
Laten we het hopen, we zitten in elk geval niet meer zo dun in de verdedigersquote:Op woensdag 1 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Goede speler, deze Majstorovic. Kan Twente veel plezier aan gaan beleven!
Nee want het geld van twente is op, ze kunnen niks meer huren of kopenquote:Op zaterdag 4 september 2004 07:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
de Ridder naar Twente, is dat serieus?
Zou zo'n beetje de 14e aankoop zijn geweest.. De beuk erin man!quote:Op zaterdag 4 september 2004 07:52 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Nee want het geld van twente is op, ze kunnen niks meer huren of kopen
Hopelijk blijft deze Duitser nog wel een tijdje in Nederland.quote:Op zondag 5 september 2004 12:15 schreef Moody het volgende:
Jup, maar 2. Bundesliga is gelijk aan middenmoot eredivisie hoor, dus op zich geen blamage
Positief is wel dat Niemeyer (beste speler van vorig seizoen) weer terug is....
nee vind je dat echt? Als je in de Europa Cup zou uitkomen kan je ook tegen pakweg Bochum spelen en dan moet je ook gewoon uit gelijkspelen. Maar goed, misschien hebben ze 'geoefend'.quote:Op zondag 5 september 2004 12:15 schreef Moody het volgende:
Jup, maar 2. Bundesliga is gelijk aan middenmoot eredivisie hoor, dus op zich geen blamage
Positief is wel dat Niemeyer (beste speler van vorig seizoen) weer terug is....
Het is gewoon een feit dat de 1. Bundesliga ver boven de eredivisie staat. De top-3 in Nederland kunnen wel meekomen in die competitie, maar de suptoppers en middenmoters hier zullen in het rechterrijtje belanden daar.quote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nee vind je dat echt? Als je in de Europa Cup zou uitkomen kan je ook tegen pakweg Bochum spelen en dan moet je ook gewoon uit gelijkspelen. Maar goed, misschien hebben ze 'geoefend'.
Cziommer gaat weer op "zijn" plek terug.quote:Wie gaat de terugkeer van Niemeyer zijn plek kosten?
Het is net of komend weekend de competitie weer opnieuw begint.. alle last minute transfers zien we nu pas terug op het veld..quote:Op donderdag 9 september 2004 09:36 schreef Moody het volgende:
Die Majstro is wel een scorende verdediger zeg....
26 goals in 146 wedstrijden in het betaald voetbal...
http://www.fctwente.nl/nieuws/2004-08-31-majstorovic.stm
my thougts exactly! Verliezen van Ahlen moet je je schamen. Ik kan me nogwedstrijden herinneren van Twente tegen Bayern.. dat was toch ook schitterend en spannend..quote:Op donderdag 9 september 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik wil niet beweren dat de Bundesliga geen niveau heeft, maar het is wel erg kort-door-de-bocht dat behalve de top-3 niemand mee zou kunnen in de Bundesliga en zo goed is Ahlen nou ook weer niet...
met Vurens en Bruggink was dat volgens mij.. Twente heeft nog wel meer glorieperiodes gekend natuurlijk..quote:Op donderdag 9 september 2004 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat waren de gloriejaren van Twente idd
Ik durf te beweren dat ze nu een elftal hebben die niet eens veel minder is, maar de concurrentie is gewoon vele malen groter.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat waren de gloriejaren van Twente idd
Vurens, Bruggink, Mols, De Boer, Numan, Mulder, Bosvelt, De Koning...was een mooie tijd inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2004 11:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
met Vurens en Bruggink was dat volgens mij.. Twente heeft nog wel meer glorieperiodes gekend natuurlijk..
de dienst uitmaakte 25 jaar geleden?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat ze nu een elftal hebben die niet eens veel minder is, maar de concurrentie is gewoon vele malen groter.
Vroeger (25+ jaar geleden) waren er 5 clubs die de dienst uitmaakten; Ajax, Feyenoord, PSV, Sparta en Twente....
Halve finale EC2 in '77-'78 mag wat mij betreft ook nog vermeld worden. Wat je zegt, is het nu toch mooi kut om Twente supporter te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:28 schreef Moody het volgende:
In '68 won Twente zelfs met 5-1 van Ajax voor bijna 27.000 toeschouwers
In '70-'71 werd in de kwartfinale EC na verlening van Juventus verloren.
In '72-'73 hebben ze halve finale EC gespeeld.
In '73-'74 moest er in de laatste wedstrijd tegen Feyenoord in de Kuip uitgevochten worden wie van de 2 landskampioen werd. Twente verloor met 3-2 en Feyenoord werd kampioen.
In '74-'75 hebben ze Juventus in de halve finale, zowel uit als thuis van de mat getikt en werd er in de finale verloren van BMG
Dat moest een hele mooi tijd geweest zijn voor Twente supporters...jammer dat ik toen nog niet geboren was
Wellenberg wel.. en eindelijk op het middenveld..quote:Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef Moody het volgende:
N'Kufo en Cziommer doen niet mee
Weinig kans dat je in die samenvatting kunt zien of het spel hoop biedt.quote:Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ben erg benieuwd naar de samenvatting.. eens zien of het spel hoop biedt voor de komende wedstrijden. 3-1 en 3-1 kunnen natuurlijk erg verschillen.
ok dan zeg ik.. Vleermoez'n die uit de Oudestraat komen wagen zich op het schoolplein van de Spilbroek..quote:Op zondag 12 september 2004 18:27 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Weinig kans dat je in die samenvatting kunt zien of het spel hoop biedt.
Sterker nog,weinig kans dat je Twente uberhaupt in de aanval ziet!
Feyenoord was gewoon 10x beter...
quote:Op zondag 12 september 2004 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ok dan zeg ik.. Vleermoez'n die uit de Oudestraat komen wagen zich op het schoolplein van de Spilbroek..
groeten uit Groningen..
M'n moeder komt er vandaan..quote:Op zondag 12 september 2004 18:33 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Een Neede-kenner!
![]()
Auw.. het had ook 10-2 kunnen zijn.. Twente niet gezien in aanvallend opzicht.. jammer..quote:Op zondag 12 september 2004 17:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ben erg benieuwd naar de samenvatting.. eens zien of het spel hoop biedt voor de komende wedstrijden. 3-1 en 3-1 kunnen natuurlijk erg verschillen.
Niks, hij was er niet wegens familieomstandigheden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Wat heeft kufo dan
Goed initiatief Als de twentse ros maar behouden blijft maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigdquote:Op woensdag 15 september 2004 16:45 schreef Moody het volgende:
FC Twente gaat de enige club in Nederland worden waarbij de supporters inspraak krijgen op het ontwerp van het shirt. Dit gaat vanaf volgend seizoen gebeuren.
Ook krijgt Twente een nieuw logo en bij het ontwerp hiervan krijgen de supporters ook inspraak.
Dus 2 doorgetrokken zijden aan de korte zijden en 2 extra ringen aan de lange zijden. Met welk stadion kun je dit vergelijken?quote:Uitbreiding stadion krijgt steeds meer vorm
15 September 2004 - Redman
De plannen over de stadionuitbreiding worden steeds concreter. De bouw zal in verschillende fasen gaan plaatsvinden. Allereerst zal er een tweede ring komen tegenover de hoofdtribune, voor extra skyboxen en zitplaatsen. De capaciteit zal bij deze fase stijgen naar 16.000 plaatsen. Vooral de komst van de skyboxen is erg belangrijk, want 67% van de inkomsten zijn afkomstig uit het bedrijfsleven.
Boven Vak-P zal er geen extra ring komen, evenals skyboxen. Deze tribune zal worden doorgetrokken, om zo de mooie sfeer niet verloren te laten gaan. Over het grootste struikelblok van de uitbreiding (de ontsluiting van het stadion) vinden er gesprekken plaats met de gemeente. Een brug over het kanaal naar de A1 zou de grootste problemen oplossen.
quote:Sfeeractie voor FC Twente - Willem II
Voor de wedstrijd FC Twente - Willem II van aanstaande zaterdag hebben de Ultras Vak P weer een unieke actie in petto en hierbij is hulp nodig van de aanwezige supporters in het stadion. Voor aanvang van de wedstrijd zal het grote doek, met de skyline van Enschede, zijn debuut maken in het Arke Stadion. Het werd, zoals u weet, eerder gebruikt tijdens de Amstel Cup finale. Wat deze actie extra bijzonder maakt is dat het megadoek voor het eerst in de geschiedenis over de hoofdtribune zal gaan, dat wil zeggen de vakken 1 tot en met 9. Daarom vragen wij u aanstaande zaterdag op tijd uw plaats op te zoeken voor de wedstrijd en gedurende het gehele “You'll never walk alone” het doek omhoog te houden.
Namens de Ultras Vak P bij voorbaat dank voor uw medewerking.
quote:1. FC Twente 5 5 0 0 15 17 5
2. Feyenoord 5 4 1 0 13 11 6
3. Ajax 5 4 0 1 12 11 7
4. RKC 4 3 0 1 9 11 5
5. Vitesse 4 2 0 2 6 7 7
6. ADO Den Haag 4 1 2 1 5 2 5
7. AZ 5 1 2 2 5 2 3
8. Excelsior 3 1 1 1 4 4 5
9. Heerenveen 4 1 1 2 4 7 6
10. PSV 5 1 1 3 4 7 7
11. NEC 5 1 1 3 4 7 11
12. FC Utrecht 5 1 1 3 4 6 12
13. FC Groningen 4 0 2 2 2 4 6
14. Willem II 4 0 0 4 0 3 14
Geen flauw idee, maar die gast woonde bij mij in de straat. Heeft nog een keer een bal van me gestolen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:02 schreef Moody het volgende:
Ah ja, weleens van gehoord. Verhuurd of weg laten gaan? En hoe doet-ie het bij de blauwtjes?
Stemmingmakerij was wel weer aanwezig. Heubach maakt een schandalige overtreding en precies daarna komen ze met 'Heubach Hooligan' in beeld. Trieste timing.quote:Op zondag 19 september 2004 11:05 schreef Moody het volgende:
Ja best wel. Maar Heubach ging ook niet vrijuit.
Wel idioot van Studio Ajax dat ze het grootste spandoek van Nederland niet eens hebben opgemerkt
Bizar inderdaad, maar regen is natuurlijk ook extreem interessant.quote:Op zondag 19 september 2004 11:05 schreef Moody het volgende:
Wel idioot van Studio Ajax dat ze het grootste spandoek van Nederland niet eens hebben opgemerkt
Dus mensen zijn het er mee eens dat ze er bewust omheen filmden?quote:Op zondag 19 september 2004 12:38 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, maar regen is natuurlijk ook extreem interessant.
quote:Schreef ik vorige week al over de partijdigheid van Studio Sport. Gisteravond kreeg de NOS een mooie kans om wat terug te doen, beelden van de sfeeractie laten zien. Beetje jammer dat de NOS hier een kans heeft laten liggen. De voorzet van de ULTRAS was op maat, de NOS weigerde in te koppen.
Kansloos om de NOS te mailen of een brief te sturen, reageren doen ze niet. Alle brieven met een postzegel met een stempel uit het oosten verdwijnt rechtstreeks in de papierbak. Als je een maitje stuurt heb je misschien meer succes, met een beetje geluk lezen ze de eerste twee regels.
Publieksservice is te veel gevraagd bij de NOS. Je verwacht toch dat een publieke omroep aandacht besteedt aan hetgeen wat het volk wil zien. Sinds jaar en dag klagen wij steen en been over de aandacht voor Twente bij Studio Sport, de respons is 0,0.
Nou nog eens iets. Twee seizoenen geleden wist de NOS acties van Twentse supporters wel vast te leggen. Thuis en uit tegen Groningen namelijk. Het Nederlands Kampioenschap stoeltjes werpen in het Oosterpark en de kortstluiting bij enkele supporters thuis tegen Groningen. Zodra er trammelant is bij Twente staat de NOS binnen 5 minuten op de stoep. Alleen bij negatieve gebeurtenissen weet de NOS de weg naar het Epi-Drost stadion te vinden.
Kijkend naar deze gebeurtenissen uit het verleden is het des te treuriger dat de NOS gisteren de kans weigerde in te koppen. Jammer maar helaas, als het aan mij ligt krijgen ze niet eens meer een herkansing. Ik heb het helemaal gehad met de NOS, en om precies te zijn Studio Sport. Laat Van Gelder en co maar lekker in de reet van Koeman kruipen.
Die ken ik ook nog wel via via via, maar die is toch pas 20 ofzo? Ging op zn 17e naar Twente en kreeg meteen een mooi appartementje midden in de stad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar die gast woonde bij mij in de straat. Heeft nog een keer een bal van me gestolen.
Feyenoord ook. Zeggen ze, snap alleen niet hoe het huidige shirt dan is goedgekeurd...quote:Op woensdag 15 september 2004 16:45 schreef Moody het volgende:
FC Twente gaat de enige club in Nederland worden waarbij de supporters inspraak krijgen op het ontwerp van het shirt. Dit gaat vanaf volgend seizoen gebeuren.
Zeer matig ja.quote:Op zondag 26 september 2004 20:42 schreef Merson het volgende:
Matige wedstrijd.
En er was niks warms te eten meer in de 2e helft.![]()
Klopt, maar vorig seizoen had ik na die resultaten een beter gevoel.quote:Op zondag 26 september 2004 23:33 schreef Moody het volgende:
Wel snel geconcludeerd.
Vorig seizoen verloren ze zowel uit als thuis van degradant FC Zwolle en uit bij degradant FC Volendam en nog zijn ze 8e geëindigd.
Lomp bezig? Vond het wel effectief.quote:Op zondag 26 september 2004 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een trieste zooi bij de FC. Ze kunnen niet eens winnen van een stelletje houthakkers. Met opper houthakker Bot als de grootste hakker, wat was die gast lomp bezig zeg. Dat hij ooit bij Feyenoord heeft gespeeld... Wel Jammer hoor voor de FC, zo wordt het weer een twaalfde of dertiende plek.
Minuut stilte??? Voor wat?quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:56 schreef DarkShine het volgende:
Sorry voor die minuut stilte, schaam me kapot voor die lui die het nodig vonden om maar ff luidkeels te gaan zingen op dat moment...
Het NSC kon hun mond niet houden! Toen het grootste deel van het vak riep dat ze stil moesten zijn kregen we de opmerkingen dat 't maar een wout was... Schaam me kapot voor die lui!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:16 schreef Moody het volgende:
Doodgeschoten politieagent in Enschede....niet meegekregen?
Het hele Roda vak kon zijn bek niet houden, echt sneu.
Toen het na 15 sec. een beetje stil was, waren er nogsteeds lui (van beide kanten) die dom zaten te schreeuwen. Hoe weinig hersenen moet je hebben om dat te kunnen doen
En dan nu de nabeschouwing:
BAGGERwedstrijd!!
Na de 1-0 zakte de ploeg in elkaar. Dit was serieus de slechtste wedstrijd die ik in vele seizoenen Twente heb gezien.
Dankuwel
Vorige week zeker niet bij de Graafschap geweest??quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:16 schreef Moody het volgende:
BAGGERwedstrijd!!
Na de 1-0 zakte de ploeg in elkaar. Dit was serieus de slechtste wedstrijd die ik in vele seizoenen Twente heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |