Jij hebt wat met rokende mensen he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:13 schreef tybalt het volgende:
in MCW rookte annemiek verdoorn ook nog.. erg sexy ;-) Niemand screencaps zeker?
Unit 13 schijnt dit najaar op dvd uit te komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
* Bet was een groot fan van zowel MCW als Unit13 en wil ze beide in de herhaling!!! *
Buwèèèèrrrck! Wat moet die Robin Rienstra zich kut hebben gevoeld toen Tuur 'm kuste. Btw.: hoeveel gewonden worden er op 30 augustus in het Beatrix naar binnen gedragen? Of is het lizzy die in duizend stukken naar de operatietafel moet? En waarom droeg Tuur een donkere bril?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
LOL:'(
@ zoen.
De deejay van 3FM?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
zag ik nou Sander de Heer in het volgende seizoen?
Mijn eerste ingeving was dat het Irene van der Laar was. Maar is dr natuurlijk niet maar lijkt er wel erg op!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
We krijgen er weer een troetelmarokkaan bij zo te zien..
Dat ene donkere meisje zal ook wel een vaste rol gaan krijgen, zij is leuk.
Ik ken haar alleen ergens van..
Pauline van Rhenen is niet ontslagen, ze vertekt op eigen verzoekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef RealStevi0w het volgende:
Toen Aafke afscheid nam kwam er wel een brok in me keel .. Zolang en dan gewo0n ontslagen worden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |