Ben al 12 jaar samen en bijna 10 jaar met zo'n sletje getrouwdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neukenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:00 schreef Creative1972 het volgende:
Ben al 12 jaar samen en bijna 10 jaar met zo'n sletje getrouwd![]()
Tuurlijk moet je sletjes wel trouwen, dan kan je ze altijd en overal neuken waar je maar wil, verzekerd van een leven met seks ipv een leven waar je na een paar jaar op een houtje mag bijten sexueel gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neuken![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:12 schreef Roellio het volgende:
Voor korte tijd, ja. Voor langere tijd, nee.
Daarom zijn sletjes ook zo kansloos. Iedereen wil ze, maar na 1 of 2 keer neuken worden ze weer bij 't oud vuil gegooid.
En of er geneukt wordtquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neuken![]()
Mijn vrouw is overdag op haar werk en wanneer dat verder nodig is, gewoon een dame met klasse, zoals jij dat zo netjes omschrijft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef R81 het volgende:
Soms leuk om naar te kijken, meer niet. Aantrekkelijk vind ik ze in ieder geval niet.
Echt geil word ik er ook niet van, geef mij maar een dame met klasse....
niet alle sletjes worden geil van alle mannen en nou jij weer!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Jij begrijpt het nog niet helemaal. Komt later als je groot bent misschien nog welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef Hypnotick het volgende:
-onzin-
Dude, ik heb al een papa en mama, die geprobeerd hebben mij enigzins fatsoen bij te brengenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Hekje_ het volgende:
BTW er word hier veel te veel bot gesproken over het vrouwlijke geslacht. Wees eens normaal en vervang Wijf door vrouw, Slet door knappe dame e.d.
Metroman zekerquote:Op zondag 21 mei 2006 21:59 schreef Hekje_ het volgende:
Who cares, ik durf wedden dat ik jonger ben als u ! Maar ik ben tenminste zo gene boer !
Je hebt ook lekkere sletjes.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:12 schreef Aneurism het volgende:
Ligt er aan wat, je hebt mooie en lelijke vrouwen. En gezien ik geen paal krijg van lelijke vrouwen, zal ik ook geen paal krijgen van lelijke sletjes.
Ik word honderdduizend keer liever sletje genoemd (ik geef toe, het ligt eraan door wiequote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Hekje_ het volgende:
Als je er niet geil van word ben je denk ik homo.
Maar heb toch liever mijn eigen vriendin, dan een "sletje"
BTW er word hier veel te veel bot gesproken over het vrouwlijke geslacht. Wees eens normaal en vervang Wijf door vrouw, Slet door knappe dame e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |