quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:13 schreef Ahura het volgende:
Ze zullen er vast wel geil van worden maar durven het niet omdat ze (denken) dat ze te ervaren zijn en het idee niet zo geweldig vinden dat die sletjes door iedereen gepaalt wordt
Tja... het grote nadeel van 'echte' sletten is dat iedereen zijn volvo in haar altotje parkeerd...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
Is er iets...?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
Nou ik dus juist nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Zo denk ik er ook ongeveer over. Een relatie zal ik er nooit mee beginnen, het wekt alleen maar vage lustgevoelens op waar je niks mee kan. Soms zou je als vrijgezel bijna willen dat de burqa in Nederland verplichte kost wordt voor alle vrouwen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb schijt, ik zal nooit iets serieus beginnen bij zo'n ordinaire slet, maar als er de hele tijd van die wijven rondlopen zonder BH en alleen een stukje rubber voor hun tieten en van die grote ring oorbellen wordt ik daar echt wel geil van. Ik vind ze niet mooi, of aantrekkelijk maar gewoon puur geil.
Jij lust geen donuts?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef dj_ko het volgende:
Oneens! licht dr aan... Zie foto
[afbeelding]
Gatverdamme
Misschien is het de fysieke onderwerping datgene wat die prikkel veroorzaakt bij mannen? Omdat het allesbehalve selectieve onderwerping is, is de interesse bij praktisch alle mannen dan ook van korte duur en alleen maar seksueel getint. Er is niks exclusiefs aan en heeft enkel lustbevrediging als doel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Nou als ik dat wijf ze zo zie etenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jij lust geen donuts?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef merry77 het volgende:
sletjes ... EEEW
No way dat ik daar geil van wordt. Dat vind ik zo heroine hoertjes achtig lijken.
Geef mij maar een mooi meid. Met een slank lichaam en leuk gezichtje. Daar wordt ik warmer van.
ben bang van welquote:Op maandag 14 juni 2004 09:44 schreef Ingridh007 het volgende:
mag hopen van niet :/
bahquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef dj_ko het volgende:
Oneens! licht dr aan... Zie foto
[afbeelding]
Gatverdamme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |